как да се свържа с централната система за спорове
защо не ми дадеш информацията
в powsting този разговор беше на живо
как да се свържа с централната система за спорове
Здравейте
Моля, помогнете ми да разбера тревогата ви, можете ли да ми кажете повече за това?
здрасти
имам спор
Мога ли да знам вашия спор, моля
искам печалбите си
Съжаляваме, но вашето бъдещо теглене ще бъде отказано, защото сте осребрили няколко безплатни чипа подред. Имайте предвид, че казиното позволява един безплатен чип при регистрация и само един безплатен чип след всеки депозит. За да играете с истински пари, следващата транзакция във вашата сметка трябва да бъде депозит.
не, отговорих на поканата ви по имейл
току-що отворих акаунта днес
и използва една промоция
как да се свържа с централната система за спорове
ти дори нямаш система за оспорване, нали?
Оценяваме интереса ви към играта в нашето казино и бихме искали да ви уведомим, че нашите услуги за поддръжка, както и много други предимства, са запазени главно за нашите депозиращи играчи.
Междувременно този разговор ще бъде затворен.
Бихме искали да ви поканим отново за поддръжка след първоначалния ви депозит, където ще се радваме да ви намерим страхотен бонус за мач или да отговорим на всеки от вашите въпроси, свързани с играта в нашето казино.
Благодарим ви за разбирането и ви желаем приказен ден напред.
how do i contact the central dispute system
why wont you give me the info
in powsting this conveersation were live
how do i contact the central dispute system
Hello
Please help me understand your concern, can you tell me more about it?
hi
i have a dispute
May I know your dispute please
i want my winnings
We're sorry but your future withdrawal will be denied because you have redeemed multiple free chips in a row. Keep in mind that the casino allows one sign up free chip and only one free chip after every deposit. To play for real money, the next transaction in your account needs to be a deposit.
no i responded to your emaail invitation
i just opened the account today
and used one promo
how do i contact the central dispute system
you dont even have a dispute system do you
We appreciate your interest playing in our casino and would like to let you know that our support services, as well as many other benefits, are mainly reserved for our depositing players.
In the meantime, this conversation will be closed.
We would like to re-invite you to support after your initial deposit where we 'll be happy to find you an awesome match bonus or answer any of your questions related to playing in our casino.
Thank you for your understanding and we wish you a fabulous day ahead.
Автоматичен превод: