ФорумКазинаHeaps O Wins Casino - обща дискусия

Heaps O Wins Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от edwardelwood2840
|
14754 преглеждания 83 отговора |
|
1...3 4 5
armcmullen2
преди 11 месеца

Виждам, че започва да става неудобно. Разбирам, че чатът на живо не носи отговорност за вашите пари и финансовият отдел трябва да разреши тази ситуация. Виждам и имейла, но не съм сигурен как ще стане, ако чакате от края на ноември. Единственото положително е, че казиното все още се опитва да комуникира с вас и да ви успокои.

Съжалявам, че го казвам, но в този случай просто трябва да изчакаме и да видим как ще се развие цялата ситуация. Казиното все още не е отговорило на жалбата, което също не е добър знак, но все още нищо не е загубено.

Надявам се всичко да се разреши и да си получите парите.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Можем ли да получим понижен рейтинг на Heaps O Wins? Той все още е оценен като 6.5 и трябва да бъде 3.0 или по-нисък предвид всички проблеми с изплащането. Донякъде е подвеждащо за новите играчи, които трябва да избягват това казино.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Можем ли да получим понижен рейтинг на Heaps O Wins? Той все още е оценен като 6.5 и трябва да бъде 3.0 или по-нисък предвид всички проблеми с изплащането. Донякъде е подвеждащо за новите играчи, които трябва да избягват това казино.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

да Забелязах, че с доста казина тук, които ЯВНО не трябва да имат рейтинга, който имат.

Автоматичен превод:
Corona42
преди 10 месеца

Знаете, че ние не считаме скоростта на теглене като част от индекса за сигурност, следователно такова изчисление не може да бъде направено. Има твърде много променливи. Това обаче е част от оценката на потребителския преглед:

file

Допълнителна информация относно индекса на безопасност е тук 👈

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

да Забелязах, че с доста казина тук, които ЯВНО не трябва да имат рейтинга, който имат.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Индексът на безопасност е много сложно число, което не може да съответства на мненията на всички останали. Нека просто кажем, че мненията нямат правилна математическа стойност.

Моля, имайте предвид, че ние винаги съветваме играчите да вземат предвид не само индекса за безопасност, но и резултата от прегледа на потребителите и раздела за оплаквания. Само чрез оценка на всички тези фрагменти картината би била по-конкретна.

Научете повече тук:

https://casino.guru/our-casino-reviews 👈

Определено разбирам смисъла; за съжаление, нашите програмисти не са намерили начин да преброят всяко едно мнение в... Бих казал, че това е невъзможно.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Индексът на безопасност е много сложно число, което не може да съответства на мненията на всички останали. Нека просто кажем, че мненията нямат правилна математическа стойност.

Моля, имайте предвид, че ние винаги съветваме играчите да вземат предвид не само индекса за безопасност, но и резултата от прегледа на потребителите и раздела за оплаквания. Само чрез оценка на всички тези фрагменти картината би била по-конкретна.

Научете повече тук:

https://casino.guru/our-casino-reviews 👈

Определено разбирам смисъла; за съжаление, нашите програмисти не са намерили начин да преброят всяко едно мнение в... Бих казал, че това е невъзможно.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Но ако Всеки. Неженен. Мнение казва, че казиното е ужасно..... какво дава на "споменатото" казино толкова висок рейтинг??

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 10 месеца

Вие казахте това: мнение. Как бихте определили стойност на мнение? Индексът на безопасност е сложно изчисление, когато използваме само доказана информация и числа. Честно казано, мненията и потребителските отзиви не винаги са точни. По този начин обратната връзка с потребителите се натрупва отделно.

С уважение, играчите обикновено приемат доброто изживяване за даденост, докато всяка неприятна ситуация („о, боже, не спечелих нищо!") води до преглед с ниска оценка.

Ако най-вече ви липсват положителни отзиви, не е честно да разглеждате само недоказаните отрицателни вибрации.

По този начин ние държим потребителската оценка отделна от индекса за безопасност.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Поддържам този въпрос, играчите, които получават плащане, би трябвало да са най-важното нещо от едно казино според мен! Аз самият чаках четири месеца, честно казано, вече не чакам, взеха ми парите, просто искам другите да бъдат информирани, че това казино е измамно и няма да получите парите си, ако имате достатъчно късмет да спечелите и това са факти, а не мнение, вижте колко тук казват същото! Купищата печалби трябва да бъдат преименувани на купища мошеници!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
BodaCc0081
преди 10 месеца

И ние наистина оценяваме вашите усилия тук.

Всеки играч е добре дошъл да прегледа неразрешената жалба . Казиното беше „наградено" с черни точки за пренебрегване на вашите проблеми. Именно защото не са ви плащали. Така че има разлика между мнение и факт.

Това е измеримият път, по който решихме да тръгнем, когато беше събрана институцията на Индекса за безопасност и Центъра за разрешаване на проблеми.

По този начин ние продължаваме да насърчаваме всички играчи да подават жалба всеки път, когато почувстват, че нещо трябва да се направи; в противен случай това е просто съобщение. Колкото и важна да е такава публикация за активните или дори пасивните членове на форума, тя просто няма пряко влияние върху индекса на безопасност.


Разбирам тезата ти обаче.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не съм сигурен какво да кажа за Heaps-o-garbage. Нашият гуру тук трябва да намали индекса на безопасност. Сега мисля, че е намаляло до 6.1. Те ще направят всичко по силите си, за да не плащат на победителите. Така че степента на безопасност трябва да е много, много по-ниска. Трябва да се добави повече тежест към процесите на изплащане. Мога да играя само в 2 или 3 казина в САЩ с увереност, че ще ми бъде платено. Моят опит е да поискам изплащане, което е отменено, без да знам нищо за отмяната. Няма причина да го отхвърлите. Така че поддръжката ми казва, че трябва да направя друга заявка. Ракетен учен. Да, разбира се. Стартирайте отново часовника за изплащане. Вече бях чакал 8 дни за заявката, която беше отхвърлена. Никога не пишеше отхвърлено. Никога не са ми изпращали имейл или каквито и да било съобщения. Ужасно. Искам да се присъединя към тази тема, за да ви уведомя, че те играят с вашите изплащания. Те не биха могли да се интересуват по-малко от вашите печалби. Особено ако става въпрос за крипто депозит и крипто теглене. Ако крипто расте, като BTC сега, повечето ВСИЧКИ казина няма да ви плащат по време на рали. Внимавай. Те седят на своите криптовалути, за да печелят. Heaps-o-Garbage практикува тази работа. Напускам.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 9 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене. Въпреки това, ако оттеглянето ви е било отхвърлено няколко пъти без причина и същото нещо продължава да се случва, тогава бих ви препоръчал да подадете жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне. Важното е да не загубите парите си, преди да се опитаме да помогнем.

Имам още един основен въпрос, верифицирахте ли вече акаунта си тук?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

да Завърших проверката в деня на моята заявка за теглене.

Автоматичен превод:
brmasucci
преди 9 месеца

След това препоръчах какво бих направил, ако бях на твое място, тъй като нямаш никаква причина защо оттеглянето ти все още е отхвърлено. Но ние даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Мислите ли, че ще им дадете малко време или ще подадете жалба? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Ужасно е, че имат моята банка, с която играя. Така че ще се изправя пред третия уикенд и знаете, че тези казина също го правят нарочно. Няма обработени изплащания през уикенда. Това правило също е просто още една тактика за забавяне. По същия начин те имат планове да не изплащат крипто, защото вярвам, че правят още една добра печалба от това, тъй като е лесно просто да задържите всички крипто, които постъпват, не изплащайте крипто, докато ралито на крипто (BTC) не започне забавете, продайте на най-високата цена и съберете печалбата. Тогава може би помислете за изплащане. Тези момчета дори са уредили да не ми позволяват да преглеждам съобщения. Казва, че имам 10 съобщения, но след това в съобщенията не виждам съобщения. Къде мислите, че изпратиха съобщението ми за отхвърляне/отказ на искане за изплащане? Вероятно. Когато ги уведомя, че не мога да чета съобщения, Поддръжката дава „изпратете ми екранна снимка" (друга тактика за забавяне), опитайте с друг браузър, опитайте с друга платформа и т.н. Те са адски измамени.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Намирам за смешно, че Heaps O Wins току-що промени името на домейна си от heapsofwins.com на heapsofwins.net. Вероятно за да могат да избягват имейли за статуси на плащания. Сектор 777 и цифри 7 направиха същото. Сега те са .info адреси.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Corona42
преди 9 месеца

Но heapsofwins не промени домейна на своя имейл адрес. Все още support@heapsofwins.com . И без това няма значение. Не ми отговарят.

И аз не знам как да проверя състоянието на моето теглене. Мога да намеря заявката за теглене само ако премина през друго теглене. След това виждам текущата си заявка за теглене, но те никога не поставят статус там. Никога, никога аз и моите приятели няма да играем там отново.


Автоматичен превод:
brmasucci
преди 9 месеца

Да, сега виждам това. Тези клоуни ми дължат $2300 USD. Ще продължа да ги преследвам, докато не си взема парите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам да чуя, че Corona42. Само предполагам въз основа на моя опит, но мисля, че много от тези готови онлайн казина могат да си позволят да наемат своите процесори за плащане само за процес на изплащане веднъж или два пъти месечно. Дълго изречение. Но отново, предполагам, че дори не е необходимо да използвате платец. Мисля за това твърде много, както виждате. Просто страховити идиоти.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ужасно е, че имат моята банка, с която играя. Така че ще се изправя пред третия уикенд и знаете, че тези казина също го правят нарочно. Няма обработени изплащания през уикенда. Това правило също е просто още една тактика за забавяне. По същия начин те имат планове да не изплащат крипто, защото вярвам, че правят още една добра печалба от това, тъй като е лесно просто да задържите всички крипто, които постъпват, не изплащайте крипто, докато ралито на крипто (BTC) не започне забавете, продайте на най-високата цена и съберете печалбата. Тогава може би помислете за изплащане. Тези момчета дори са уредили да не ми позволяват да преглеждам съобщения. Казва, че имам 10 съобщения, но след това в съобщенията не виждам съобщения. Къде мислите, че изпратиха съобщението ми за отхвърляне/отказ на искане за изплащане? Вероятно. Когато ги уведомя, че не мога да чета съобщения, Поддръжката дава „изпратете ми екранна снимка" (друга тактика за забавяне), опитайте с друг браузър, опитайте с друга платформа и т.н. Те са адски измамени.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Затова предложих жалбата. Ако казиното има само извинения и чакате повече от 14 дни за вашето теглене, тогава няма какво да чакате. Нашият екип ще се опита да ви помогне.

Виждам, че все още е на същия етап и нищо не се е променило, така че вероятно няма да чакам повече, ако вече са споменатите 14 дни.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

как да се свържа с централната система за спорове

защо не ми дадеш информацията

в powsting този разговор беше на живо

как да се свържа с централната система за спорове


Здравейте

Моля, помогнете ми да разбера тревогата ви, можете ли да ми кажете повече за това?

здрасти

имам спор


Мога ли да знам вашия спор, моля

искам печалбите си


Съжаляваме, но вашето бъдещо теглене ще бъде отказано, защото сте осребрили няколко безплатни чипа подред. Имайте предвид, че казиното позволява един безплатен чип при регистрация и само един безплатен чип след всеки депозит. За да играете с истински пари, следващата транзакция във вашата сметка трябва да бъде депозит.

не, отговорих на поканата ви по имейл

току-що отворих акаунта днес

и използва една промоция

как да се свържа с централната система за спорове

ти дори нямаш система за оспорване, нали?


Оценяваме интереса ви към играта в нашето казино и бихме искали да ви уведомим, че нашите услуги за поддръжка, както и много други предимства, са запазени главно за нашите депозиращи играчи.


Междувременно този разговор ще бъде затворен.


Бихме искали да ви поканим отново за поддръжка след първоначалния ви депозит, където ще се радваме да ви намерим страхотен бонус за мач или да отговорим на всеки от вашите въпроси, свързани с играта в нашето казино.


Благодарим ви за разбирането и ви желаем приказен ден напред.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини