Здравейте, благодаря за това и ви благодаря, че бяхте толкова полезен, толкова оценявам, че има лицензирано в едно нещо, което видях в мрежата надявам се само да ми докажат, че греша, да постъпят правилно и да ми платят. Много е обезсърчаващо
Hi thanks for that and thank yous for being so helpful so appreciated it's says there licenced in one thing I saw on the net i just hope they prove me wrong and do right thing and pay me. It's very disheartening
Няма за какво, надявам се да си вземеш парите. Що се отнася до лиценза, не намерих такъв на уебсайта им, така че това, което имате на екранната снимка, вероятно е грешка.
Стискам палци да си вземеш парите възможно най-скоро. 🤞
You're welcome, I hope you get your money. As for the license, I didn't find any on their website, so what you have in the screenshot is probably a mistake.
I'll keep my fingers crossed that you get your money as soon as possible. 🤞
Искам да кажа сериозно колко лоши отзиви получавате, преди да се погрижат да променят там, лошите отзиви изглежда, че нямат персонал, който да отговори и очевидно им свършват парите, тъй като много бързо взимат депозит, но не искат да играят печалби и напускат U там в продължение на седмици и след това, когато депозираш n след това получаваш безплатни, те изпращат U, те не плащат, няма да се справям просто Играх честна игра със собствените си пари и изиграх заплатите си n внимавах да не се хващам там трикове, но бях достатъчно търпелив, надявах се идването при теб да ги трогне, за да не се налага да продължавам по-нататък
I mean seriously how many bad reviews do U get befor they care to change there bad reviews seems they don't have the staff to reply and obviously running out of money as very quick to take deposit but don't wanna play winnings n leaving U there for weeks and then when U deposit n then get freebies they send U they don't pay I won't be just copping it I played a honest Game with my own money and I played my wages n been careful not to fall for there tricks but Ive been patient enough I hoped coming to yous would move them so I don't have to go further with it
Не съм получил тегленето си, но все още седя там от 29 ноември и екипът за чат продължава да казва, че това е приоритет n ще бъде разгледано скоро
I have not got my withdrawal yet still sitting there since 29tn Nov and the chat team keep saying it a priority n will be dealt with soon
Има 2-3, за които знам, че са мошеници, игнорират ви лъжат месеци, това е лудост, късмет, спечелете големи 21 и евробетове
There's 2-3 I know of that are crooks flat out ignore u lie to you months that's crazy luck win big 21 and eurobets
Как депозирахте? Ако кредит или дебит (така трябва да теглите), но ако депозирате с крипто, можете да теглите в крипто
How did you deposit? If credit or debit ( that's how you must withdraw) but if you deposit with crypto you can withdraw in crypto
Депозирах с моята ключова карта и това беше бонус за деня на плащане, така че депозирах собствените си пари, след което изиграх добре залаганията си обратно чрез n Чакам теглене от 2000,64 Знам, че няма да получа толкова много, тъй като те държат парите от бонуса от 90 и 40 за теглене на тел
I deposited with my keycard and it was a payday bonus so I deposited my own money then played well over my wagering back through n I'm waiting on a 2000.64 withdrawal I know I won't get that much as they keep the 90 bonus money and 40 for wire withdrawal
Не съм получил тегленето си, но все още седя там от 29 ноември и екипът за чат продължава да казва, че това е приоритет n ще бъде разгледано скоро
I have not got my withdrawal yet still sitting there since 29tn Nov and the chat team keep saying it a priority n will be dealt with soon
Ако мога така да се изразя, тази част от годината обикновено е източник на забавени плащания. Почивки, персоналът е полудял... Разбирате какво имам предвид, предполагам.
Предполагам, че е трудно, но се опитайте да бъдете позитивни относно получаването на парите. 🙏
If I may say so, this part of the year is normally a source of delayed payments. Vacations, staff out of their minds... You know what I mean, I guess.
I imagine it is hard, but try to be positive about you getting the money. 🙏
Вие сте толкова прав, също така имайте предвид, че крипто винаги е най-бързият вариант
You are so correct also keep in mind crypto is always the fastest option
Мисля, че това е най-доброто нещо, което можете да направите за себе си, и се надявам да стигнете до парите си възможно най-скоро. Когато го направите, не се колебайте да ни уведомите. Късмет. ☘️
I think it's the best thing you can do for yourself, and I hope you get to your money as soon as possible. When you do, don't hesitate to let us know. Good luck. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.