преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grandwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Пиша тук, че с временен акаунт ще получим 20 безплатни завъртания.. Не получих нищо, как е възможно това
I write here that with a temporary account we will get 20 free spins.. I didn't get anything, how is that possible
Zde píši že při dočasném účtu dostaneme 20 free spinu.. já nic nedostala jak je to možné
здравей
тук би било добре да поискате обяснение директно от служител на казиното - ние не сме казино 🙂.
Честно казано, не ми е ясно какво е временен акаунт. Това акаунт за предварителна проверка ли е? 🤔
Hi,
here it would be good to ask for an explanation directly from a casino employee - we are not a casino 🙂.
Honestly, I'm not clear on what a temporary account is. Is this a pre-verification account? 🤔
Ahoj,
tady by bylo dobré zeptat se na vysvětlení přímo pracovníka kasína - my kasíno nejsme 🙂.
Upřímně, není mi jasné,co je dočasný účet. Je to účet před dokončenou verifikací? 🤔
Та къде да пиша?? В офертата имате 20 безплатни завъртания, когато се регистрирате безплатно и аз не ги получих
So where should I write?? In the offer you have 20 free spins when you register for free and I didn't get them
A teda kam mám napsat?? V nabídce máte 20 free spinu při registraci zdarma a já je nedostala
Както вече споменах, ние не сме казино. Ако обещаният бонус липсва, трябва да пишете на казиното - не на нас 🙂
Бих препоръчал чат на техния уебсайт:
Ние не предлагаме 20 безплатни завъртания за регистрация, само този бонус без депозит :
Съжалявам, не мога да не ви пожелая успех и да ме уведомите как върви.
As I already mentioned, we are not a casino. If the promised bonus is missing, you need to write to the casino - not to us 🙂
I would recommend a chat on their website:
We do not offer 20 free spins for registration, only this no deposit bonus :
Sorry I can't help but good luck and let me know how it goes.
Jak jsem již zmiňovala, my nejsme kasíno. Pokud chybí slíbený bonus, je potřeba napsat právě kasínu - nikoliv nám 🙂.
Doporučila bych chat na jejich stránkách:
My 20 free spins za registraci nenabízíme, pouze tento bonus bez vkladu:
Je mi líto, nemám jak pomoci, ale přeji hodně štěstí a dej vědět, jak to dopadlo.
Категорично не препоръчвам
Те забавят и правят избора невъзможен
Лимитите на играта не работят за това според казиното
Незнание за онлайн чат
Дори не мога да вляза след като изпратих имейла.
Казиното целенасочено ограбва играчите :)
I absolutely do not recommend
They delay and make it impossible to choose
Game limits do not work for that according to the casino
Online chat ignorance
I can't even log in after sending the email.
Casino purposefully robs players :)
Absolutně nedoporučuji
Zdržují aznemožňují výběr
Herní limity u toho dle kasina nefunguji
On-line chat ignorance
Po odesláním e-mailu se už nemůžu ani přihlásit .
Kasino cíleně okrádá hráče :)
Не знам подробности, но звучи като проблем с проверката на акаунта. Надявам се жалбата да бъде разрешена. Говорейки за оплаквания, би било добра идея да предоставите допълнителна информация. Ник ги чака - просто щракнете тук .
Само ще добавя, че е доста обичайно казиното да блокира акаунта, за да може да се извърши проверка. Но както казах, не знам подробности. Ако искате да обясните подробностите, ще се радвам.
I don't know the details, but it sounds like an account verification issue. I hope the complaint will be resolved. Speaking of complaints, it would be a good idea to provide additional information. Nick is waiting for them - just click here .
I will just add that it is quite common for the casino to block the account so that verification can take place. But as I say, I don't know the details. If you want to explain the details, I will be happy.
Neznám sice podrobnosti, ale zní to jako potíže s verifikací účtu. Doufám, že stížnost bude vyřešena. Když už je řeč o stížnosti, bylo by dobré dodat doplňující informace. Nick na ně čeká - stačí kliknout zde.
Jen doplním, že je docela obvyklé když kasíno zablokuje účet aby mohla proběhnou verifikace. Ale jak říkám neznám detaily. Pokud máš chuť vysvětli podrobnisti, budu ráda.
Здравейте, и най-накрая ви свършиха парите, чакам тегленето да бъде одобрено и имам доста пари там. Трябва ли да се притеснявам, че изобщо ще дойдат? Мислех, че ако имат чешки лиценз, не би трябвало да е проблем. Благодаря за информацията
Hello, and you finally ran out of money, I'm waiting for the withdrawal to be approved and I have quite a bit of money there. Should I be worried that they will come at all? I thought that if they have a Czech license that it shouldn't be a problem. Thanks for the info
Ahoj a došli ti nakonec peníze já čekám na schválení výběru a mám tam docela dost peněz.Mám se bát aby vůbec přišli? Říkal jsem si,že když mají českou licenci že by to snad neměl být problém. Díky za info
Предлагат ми бонус без депозит от €200. Успявам да преодолея превъртането и €900 се прехвърлят към реални пари.
Аз съм 11 дни без да получа парите и чатът ми казва, че всички документи са наред, след 11 дни анулирам тегленето и продължавам да играя, получавам €2000. Правя теглене и след два дни ми искат банкови данни, изпращам им ги.
На другия ден ми искат селфи с документ за самоличност за проверка, изпращам им го.
Чакам още 5 дни и си говоря с тях в чата.
Отговарят ми на фрази като copy and paste.
Винаги едно и също: не могат да ми предложат точен срок за теглене, за да не ме подведат.
Чувствам, че това е измама и ме е страх, че им дадох банковите си документи.
В случай, че тегленето бъде обработено, ще променя прегледа си, дотогава смятам, че е измама.
They offer me a no deposit bonus of €200. I manage to overcome the rollover and €900 is passed to real money.
I am 11 days without receiving the money and the chat tells me that all the documents are fine, after 11 days I cancel the withdrawal and continue playing, I get €2,000. I make a withdrawal and after two days they ask me for bank details, I send them to them.
The next day they ask me for a selfie with my identity document to verify, I send it to them.
I've been waiting for another 5 days and talking to them on the chat.
They answer me phrases like copy and paste.
Always the same: they can't offer me an exact withdrawal time frame so as not to mislead me.
I feel like this is a scam and I'm scared that I gave them my bank documents.
In the event that the withdrawal is processed, I will change my review, until then I think it is a scam.
Me ofrecen un bono sin depósito de 200€. Logro superar el rollover y se pasan a dinero real 900€.
Estoy 11 dias sin recibir el dinero y el chat me dice que todos los documentos están bien, después de 11 días cancelo retirada y sigo jugando, consigo 2.000€. Realizo retirada y a los dos dias me solicitan datos bancarios, se los envío.
Al día siguiente me solicitan un selfie con mi documento de identidad para verificar, se lo mando.
Llevo esperando otros 5 días y hablando con ellos por el chat.
Me responden frases como copiar y pegar.
Siempre la misma: no pueden ofrecerme un marco de tiempo exacto de la retirada para no engañarme.
Siento que esto es una estafa y me da miedo haberles entregado mis documentos bancarios.
En el caso de que la retirada se procese, yo cambiaré mi reseña, hasta entonces pienso que es una estafa.
Здравейте, и най-накрая ви свършиха парите, чакам тегленето да бъде одобрено и имам доста пари там. Трябва ли да се притеснявам, че изобщо ще дойдат? Мислех, че ако имат чешки лиценз, не би трябвало да е проблем. Благодаря за информацията
Hello, and you finally ran out of money, I'm waiting for the withdrawal to be approved and I have quite a bit of money there. Should I be worried that they will come at all? I thought that if they have a Czech license that it shouldn't be a problem. Thanks for the info
Ahoj a došli ti nakonec peníze já čekám na schválení výběru a mám tam docela dost peněz.Mám se bát aby vůbec přišli? Říkal jsem si,že když mají českou licenci že by to snad neměl být problém. Díky za info
Ако мога да те посъветвам, опитай да не играеш известно време.
Страхувам се, че няма да получите отговор от този играч, защото той спря да отговаря на нашето собствено оплакване в миналото, но ако смятате, че нещата не вървят в правилната посока, уведомете ни и ние ще го поправим веднага.
Кога всъщност кандидатствахте за селекцията?
If I may advise, try not to play for a while.
I'm afraid you won't get a response from this player because he stopped responding to our own complaint in the past, but if you feel like things aren't going in the right direction, let us know and we'll fix it right away.
When did you actually apply for the selection?
Jestli můžu radit, zkus chvíli nehrát.
Obávám se, že od tohoto hráče nedostaneš odpověď, protože nám v minulosti přestal reagovat i na vlastní stížnost, ale pokud bys Ty měl pocit, že se věci neubírají správným směrem, dej vědět a mrknemena to.
Kdy jsi vlastně požádal o výběr?
Предлагат ми бонус без депозит от €200. Успявам да преодолея превъртането и €900 се прехвърлят към реални пари.
Аз съм 11 дни без да получа парите и чатът ми казва, че всички документи са наред, след 11 дни анулирам тегленето и продължавам да играя, получавам €2000. Правя теглене и след два дни ми искат банкови данни, изпращам им ги.
На другия ден ми искат селфи с документ за самоличност за проверка, изпращам им го.
Чакам още 5 дни и си говоря с тях в чата.
Отговарят ми на фрази като copy and paste.
Винаги едно и също: не могат да ми предложат точен срок за теглене, за да не ме подведат.
Чувствам, че това е измама и ме е страх, че им дадох банковите си документи.
В случай, че тегленето бъде обработено, ще променя прегледа си, дотогава смятам, че е измама.
They offer me a no deposit bonus of €200. I manage to overcome the rollover and €900 is passed to real money.
I am 11 days without receiving the money and the chat tells me that all the documents are fine, after 11 days I cancel the withdrawal and continue playing, I get €2,000. I make a withdrawal and after two days they ask me for bank details, I send them to them.
The next day they ask me for a selfie with my identity document to verify, I send it to them.
I've been waiting for another 5 days and talking to them on the chat.
They answer me phrases like copy and paste.
Always the same: they can't offer me an exact withdrawal time frame so as not to mislead me.
I feel like this is a scam and I'm scared that I gave them my bank documents.
In the event that the withdrawal is processed, I will change my review, until then I think it is a scam.
Me ofrecen un bono sin depósito de 200€. Logro superar el rollover y se pasan a dinero real 900€.
Estoy 11 dias sin recibir el dinero y el chat me dice que todos los documentos están bien, después de 11 días cancelo retirada y sigo jugando, consigo 2.000€. Realizo retirada y a los dos dias me solicitan datos bancarios, se los envío.
Al día siguiente me solicitan un selfie con mi documento de identidad para verificar, se lo mando.
Llevo esperando otros 5 días y hablando con ellos por el chat.
Me responden frases como copiar y pegar.
Siempre la misma: no pueden ofrecerme un marco de tiempo exacto de la retirada para no engañarme.
Siento que esto es una estafa y me da miedo haberles entregado mis documentos bancarios.
En el caso de que la retirada se procese, yo cambiaré mi reseña, hasta entonces pienso que es una estafa.
Е, съжалявам, но някои казина се справят с проверката почти моментално, а някои не. 🙁
Ако мога да кажа, бих очаквал акаунтът ви все още е в процес на проверка, нали? Получили ли сте някакво изявление, в което се казва, че акаунтът ви е напълно потвърден и тегленето е прието?
Това би било наистина полезно. 🤔
Well, sorry to say that, some casinos handle the verification almost instantly, and some casinos don't. 🙁
If I may say, I would expect your account is still under certain review, is it not? Have you received any statement saying your account has been fully verified and the withdrawal accepted?
That would be really helpful. 🤔
Не, не съм получил съобщение за потвърждение, операторът ми каза през чата, че го е получил и то е валидирано.
Днес чат агентът ми каза да изчакам, както ми казват всеки ден.
Те ще ми изпратят съобщение за потвърждение на проверката и потвърждение на тегленето през следващите няколко дни. Доста странно е, че толкова голямо уеб казино отнема толкова време, за да направи тегления.
Нека чака и чака... всеки ден...
Не ми вдъхва увереност.
No, I have not received a confirmation message, the operator told me through the chat that they had received it and it was validated.
Today, the chat agent told me to wait, as they tell me every day.
They will send me a confirmation message of the verification and the confirmation of the withdrawal in the next few days. It is quite strange that such a large web casino takes so long to make withdrawals.
Let him wait and wait... every day...
It does not give me confidence.
No, no me ha llegado mensaje de confirmación, por el chat me dijo el operador que si lo habían recibido y estaba validado.
En el día de hoy, me ha dicho el agente del chat que espere, como me dicen todos los días.
Me mandarán un mensaje de confirmación de la verificación y la confirmación de la retirada en los p`roximos días. Es bastante extraño que una web casino tan grande tarde tanto en realizar las retiradas.
Que espere y que espere... todos los días...
No me da confianza.
Знам, че си разочарован, аз също бих бил.
Някои казина може да изпитат трудни моменти и по време на двата големи празника - ние сме в средата на лятото. Много служители може да са на почивка, от друга страна повече играчи идват да играят.
Това не трябва да е извинение, просто казвам, че по-големите казина понякога могат да имат по-големи закъснения.
Нека да му дадем още няколко дни.
Наистина се надявам, че жалбата няма да е необходима ( повече подробности тук ), знаете, че даваме на казината 14 пълни дни, за да ви проверят и да изпратят парите. 🙁 Затова съм убеден, че трябва да изчакате, съжалявам.
I know you are disappointed, I would be too.
Some casinos might experience hard times during both major holidays - we are in the middle of summer. Many employees may be on vacation on the other hand more players come to play.
This is not supposed to be an excuse, I'm just saying bigger casinos may have bigger delays occasionally.
Let's give it a few more days.
I truly hope the complaint won't be necessary (more details here), you know we allow casinos 14 full days to verify you and send the money. 🙁 Hence I'm convinced you should wait, I'm sorry.
те са ми платили. Няма от какво да се притеснявате.
Добре.
Благодаря за всичко.
they have paid me. There is nothing to worry about.
All right.
Thanks for everything.
me lo han abonado. No hay nada de qué preocuparse.
Todo correcto.
Gracias por todo.
Yupííí! Благодаря ви, че ме уведомихте!
Сега, когато парите пристигнаха, искате ли да споделите някои идеи за казиното с нас? 😉
Yupííí! Thank you kindly for letting me know!
Now when the money arrived, care to share some insights about the casino with us? 😉
Внимание, Grandwin Casino се отнася зле към играчите и затваря сметките, когато спечелят голяма сума, те затварят сметките
Attention, grandwin casino treats players badly and closes the accounts when they win a high amount they close the accounts
Atención,casino grandwin trata los jugadores mal y cieran las cuentas cuando ganan una cantidad alta cierran las cuentas
Здравейте, не завиждам на тази ситуация. Забелязах обаче, че вече сте подали жалба , в която казвате, че акаунтът ви е закрит поради дублиращи се акаунти. Това вярно ли е ?
Предполагам, че не сте наясно с това. Не е ли възможно някой от вашето домакинство или ползващ същия IP адрес също да е създал акаунт в това казино? Възможно ли е сам да си отворил сметка в казиното в миналото?
Уведомете ни, за да разберем по-добре вашата ситуация.
Hi, I don't envy this situation. However, I noticed that you have already filed a complaint saying that you had your account closed due to duplicate accounts. Is that right ?
I assume you are not aware of this. Isn't it possible that someone from your household or using the same IP address has also created an account at this casino? Is it possible you opened an account in the casino yourself in the past?
Let us know so we can better understand your situation.
Не, просто искам да кажа, че няколко души живеят тук в къщата и птици използват моя компютър.
No, I just want to say that several people live here in the house and birds use my computer.
No ,solo quiero decir que aquí en la casa viven varias personas y aves usan mi ordenador.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.