НачалоФорумКазинаGrandwin Casino - обща дискусия

Grandwin Casino - обща дискусия

 от evagazsi12
|
6 227 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grandwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Пиша тук, че с временен акаунт ще получим 20 безплатни завъртания.. Не получих нищо, как е възможно това

Автоматичен превод:

Как така не получих 20 безплатни завъртания

Автоматичен превод:
evagazsi12

здравей

тук би било добре да поискате обяснение директно от служител на казиното - ние не сме казино 🙂.

Честно казано, не ми е ясно какво е временен акаунт. Това акаунт за предварителна проверка ли е? 🤔


Автоматичен превод:
Radka

Та къде да пиша?? В офертата имате 20 безплатни завъртания, когато се регистрирате безплатно и аз не ги получих

Автоматичен превод:
evagazsi12

Както вече споменах, ние не сме казино. Ако обещаният бонус липсва, трябва да пишете на казиното - не на нас 🙂

Бих препоръчал чат на техния уебсайт:

file

Ние не предлагаме 20 безплатни завъртания за регистрация, само този бонус без депозит :

file

Съжалявам, не мога да не ви пожелая успех и да ме уведомите как върви.

Автоматичен превод:

Категорично не препоръчвам

Те забавят и правят избора невъзможен

Лимитите на играта не работят за това според казиното

Незнание за онлайн чат

Дори не мога да вляза след като изпратих имейла.

Казиното целенасочено ограбва играчите :)


Автоматичен превод:
Kuzel53

Не знам подробности, но звучи като проблем с проверката на акаунта. Надявам се жалбата да бъде разрешена. Говорейки за оплаквания, би било добра идея да предоставите допълнителна информация. Ник ги чака - просто щракнете тук .

Само ще добавя, че е доста обичайно казиното да блокира акаунта, за да може да се извърши проверка. Но както казах, не знам подробности. Ако искате да обясните подробностите, ще се радвам.

Автоматичен превод:
Kuzel53

Здравейте, и най-накрая ви свършиха парите, чакам тегленето да бъде одобрено и имам доста пари там. Трябва ли да се притеснявам, че изобщо ще дойдат? Мислех, че ако имат чешки лиценз, не би трябвало да е проблем. Благодаря за информацията

Автоматичен превод:

Предлагат ми бонус без депозит от €200. Успявам да преодолея превъртането и €900 се прехвърлят към реални пари.

Аз съм 11 дни без да получа парите и чатът ми казва, че всички документи са наред, след 11 дни анулирам тегленето и продължавам да играя, получавам €2000. Правя теглене и след два дни ми искат банкови данни, изпращам им ги.

На другия ден ми искат селфи с документ за самоличност за проверка, изпращам им го.

Чакам още 5 дни и си говоря с тях в чата.

Отговарят ми на фрази като copy and paste.

Винаги едно и също: не могат да ми предложат точен срок за теглене, за да не ме подведат.

Чувствам, че това е измама и ме е страх, че им дадох банковите си документи.

В случай, че тегленето бъде обработено, ще променя прегледа си, дотогава смятам, че е измама.

Автоматичен превод:

Здравейте, и най-накрая ви свършиха парите, чакам тегленето да бъде одобрено и имам доста пари там. Трябва ли да се притеснявам, че изобщо ще дойдат? Мислех, че ако имат чешки лиценз, не би трябвало да е проблем. Благодаря за информацията

Автоматичен превод:

Ако мога да те посъветвам, опитай да не играеш известно време.

Страхувам се, че няма да получите отговор от този играч, защото той спря да отговаря на нашето собствено оплакване в миналото, но ако смятате, че нещата не вървят в правилната посока, уведомете ни и ние ще го поправим веднага.

Кога всъщност кандидатствахте за селекцията?

Автоматичен превод:

Предлагат ми бонус без депозит от €200. Успявам да преодолея превъртането и €900 се прехвърлят към реални пари.

Аз съм 11 дни без да получа парите и чатът ми казва, че всички документи са наред, след 11 дни анулирам тегленето и продължавам да играя, получавам €2000. Правя теглене и след два дни ми искат банкови данни, изпращам им ги.

На другия ден ми искат селфи с документ за самоличност за проверка, изпращам им го.

Чакам още 5 дни и си говоря с тях в чата.

Отговарят ми на фрази като copy and paste.

Винаги едно и също: не могат да ми предложат точен срок за теглене, за да не ме подведат.

Чувствам, че това е измама и ме е страх, че им дадох банковите си документи.

В случай, че тегленето бъде обработено, ще променя прегледа си, дотогава смятам, че е измама.

Автоматичен превод:

Е, съжалявам, но някои казина се справят с проверката почти моментално, а някои не. 🙁

Ако мога да кажа, бих очаквал акаунтът ви все още е в процес на проверка, нали? Получили ли сте някакво изявление, в което се казва, че акаунтът ви е напълно потвърден и тегленето е прието?

Това би било наистина полезно. 🤔


Автоматичен превод:
Radka

Не, не съм получил съобщение за потвърждение, операторът ми каза през чата, че го е получил и то е валидирано.

Днес чат агентът ми каза да изчакам, както ми казват всеки ден.

Те ще ми изпратят съобщение за потвърждение на проверката и потвърждение на тегленето през следващите няколко дни. Доста странно е, че толкова голямо уеб казино отнема толкова време, за да направи тегления.

Нека чака и чака... всеки ден...

Не ми вдъхва увереност.

Автоматичен превод:
Jose_14

Знам, че си разочарован, аз също бих бил.

Някои казина може да изпитат трудни моменти и по време на двата големи празника - ние сме в средата на лятото. Много служители може да са на почивка, от друга страна повече играчи идват да играят.

Това не трябва да е извинение, просто казвам, че по-големите казина понякога могат да имат по-големи закъснения.

Нека да му дадем още няколко дни.

Наистина се надявам, че жалбата няма да е необходима ( повече подробности тук ), знаете, че даваме на казината 14 пълни дни, за да ви проверят и да изпратят парите. 🙁 Затова съм убеден, че трябва да изчакате, съжалявам.



Автоматичен превод:
Radka

те са ми платили. Няма от какво да се притеснявате.

Добре.

Благодаря за всичко.

Автоматичен превод:
Jose_14

Yupííí! Благодаря ви, че ме уведомихте!

Сега, когато парите пристигнаха, искате ли да споделите някои идеи за казиното с нас? 😉

Автоматичен превод:

Внимание, Grandwin Casino се отнася зле към играчите и затваря сметките, когато спечелят голяма сума, те затварят сметките

Автоматичен превод:
rasate1

Здравейте, не завиждам на тази ситуация. Забелязах обаче, че вече сте подали жалба , в която казвате, че акаунтът ви е закрит поради дублиращи се акаунти. Това вярно ли е ?

Предполагам, че не сте наясно с това. Не е ли възможно някой от вашето домакинство или ползващ същия IP адрес също да е създал акаунт в това казино? Възможно ли е сам да си отворил сметка в казиното в миналото?

Уведомете ни, за да разберем по-добре вашата ситуация.

Автоматичен превод:

Не, просто искам да кажа, че няколко души живеят тук в къщата и птици използват моя компютър.

Автоматичен превод:

Никой не е създал акаунт в този случай.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини