Използвал съм и няколко казина и с тях е ужасно да се справяш. Победено само от казиното rouge, което направи дори и двете, за да отговори на съобщения или имейли, а вие просто казахте да чакате отговор дни седмици и месеци!!
Много клюки просто ви казват едно нещо, а следващия път нещо съвсем различно. Ние се въртим в кръгове, които те обичат да използват - грешка, не, ние не сме, вие просто не отговаряте на въпроса ми.
казвам ви да изпратите имейл, след което по чудо никога не го получавате. Никога не знаеш колко време ще ти отнеме нещо, просто изчакай.
спечелите прилична сума от $12000, тогава това се премахва, тъй като казват, че съм направил грешка и това са правилата. Осъзнайте грешката, след това възстановете сумата и рецитирайте грешката. Теглене и 4 дни по-късно ми казаха, че не мога да тегля по този начин. Поискайте отново, 48+ часа по-късно те ви казват, че данните, за които ТЕ казаха, че сте прави, са грешни, обработете отново - ОЩЕ 48 часа, но в този петък от 48-те часа има проблем и е твърде късно за обработка, бъдете понеделник сега, понеделник става вторник и пак се проваля!! Опитах 3-ти път 3 седмици след 1-вата и отново 48 часа и накрая някой потвърди, че е преминал. Няма референтен номер за плащане (те не получават това, мисля, че ще откриете, че всяка транзакция има референтен номер за атакуване или плащане) не, съжалявам, трябва да изчакате 12 дни, след което да се свържете с нас, тъй като може да се провали отново!!!
как може да се провали сега е преминато, когато когато се провали не обработи и трети път късмет отиде.
второто оттегляне, което се провали преди 3 седмици, не се вижда никъде. Сметката не показва история на депозити или тегления, няма пари, няма плащания, няма нищо за тегленето на $2500.
след това акаунтът е блокиран, така че няма достъп до никаква информация.
Казах на за такса от $350 и $450 в биткойн такса. Обяснено, че не мога да имам дълга такса, тъй като никога не съм използвал крипто.
без теглене под внимание, както те съветват след 12 работни дни. Тогава 4-дневният великденски уикенд ще го забави!! Изминаха 12 работни дни, просто изчакайте да ми кажат.
добре, моля, посочете транзакцията, която бих извършил, и банката, която е изпратила. Не мога да ви кажа това и изобщо няма номер за проследяване. БОКЛУК!!
Моля, изпратете ни банково извлечение, за да покажем, че не сте дебитирани !!
Можете ли да не проверите къде е плащането, както сте го изпратили, вие носите отговорност?
Не ни изпращайте изявление.
добре, така че изпращам извлечение и след това издавате отново?
не, екипът го разглежда
може ли да не гледат сега тогава?
не съжалявам, трябва да предоставите банково извлечение.
моля, дайте ми справка за плащане?
съжалявам, че няма такъв
трябва да има.
на следващия ден поисках отново и казах, че трябва да поискат това и не знам колко време ще отнеме. Дни по-късно все още няма номер. Дни по-късно ми казаха, че трябва да изпратя извлечение и той ми каза, че не се иска реф.
те са ужасни, наистина ужасни за работа. 2 x 2500$ липсва плащане. След това споменете за възстановяване на плащания, което може просто да отвлече вниманието при неплащане на тегления. Не мога да изпратя никаква информация за това, нищо свързано.
I’ve used a fair few casinos too and these are by far horrible to deal with. Beaten only by rouge casino who done even both to respond to messages or emails and you just told to wait for a response for days weeks and months!!
Gossips lots just tell you one thing then something completely different next time. We are going round in circles they like to use - err no we’re not you just aren’t answering my question.
tell you to email then miraculously never get it. Never know how long anything is going to take you just wait.
win a decent amount of $12000 then that’s removed as they say I’ve done wrong and that’s the rules. Realise the mistake then refund and reciting mistake. Withdraw and 4 days later told I can’t withdraw that way. Request again, 48 + hours later they tell u the data THEY told you was right is wrong, process again - ANOTHER 48 hours but on that Friday of the 48 hours there’s issue and too late to process, be Monday now, Monday becomes Tuesday and fails again!! Tried 3rd time 3 weeks after 1st one and, 48 hours again and finally someone confirms it’s gone through. No payment ref (they don’t get this, I think you’ll find every transaction has attacking or payment ref) no sorry you have to wait 12 days then contact us as it might fail again!!!
how can it fail now it’s passed when when it failed it didn’t process and third time lucky it went.
second withdraw that failed 3 weeks proior is nowhere to be seen. Account shows no deposit or withdrawl history, no money no payment no nothing for the $2500 withdrawl.
account then blocked so no access to any info.
Told the about a charge of $350 and $450 in bitcoin fee. Explained I can’t have not long fee as never used crypto.
no withdrawl into account as they advises after 12 working days. Then the 4 day Easter weekend will have delayed it!! 12 working days has passed tho, just wait I’m told.
ok please provide transaction I’d and bank who sent. Can’t tell you that and no tracking number at all. RUBBISH!!
Please send us a bank statement to show not debited !!
Can you not look into where payment is as you sent it you’re responsible?
No send us statement.
ok so I send statement and then you issue again?
no the team look into it
can they not look now then?
no sorry you need to provide bank statement.
please provide me reference for payment?
sorry there isn’t one
there has to be.
following day I request again and told they have to request this and don’t know how long it will take. Days later still no number. Days later and told I need to send statement and he tells me no ref is requested…
they are horrible truly horrible to deal. 2 x 2500$ payment missing. Then mention about chargebacks which could just be a distraction to non paying of withdrawals. Can’t sent any info about it nothing related.