преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gossip Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Трябва да подам жалба, но първо ще им дам шанс да поправят грешката, защото имат добри игри, които играя с удоволствие. Ще знам какво ще кажат утре 🤞🙏🏻🤷🏼♂️☹️
I have a complaint to file but I’m first going to give them a chance to fix the error because they have good games I enjoy playing I’ll know what they say tomorrow 🤞🙏🏻🤷🏼♂️☹️
Здравей,
Може ли да споделиш какво се случи? Може да е полезно за други играчи 🤔. Харесвам вашия подход, но бих казал, че краткото обяснение е разумно. Както и да е, успех!
Hello there,
Can you share what happened? It might be useful to other players 🤔. I like your aproach, but I'd say that a short explanation is reasonable. Anyway, good luck!
Да, разбира се, но трябваше да получа информацията си и нямах енергия от пневмония, но те са абсолютно ужасни, имам и целия имейл, опитвайки се да получа $350, които ми дължат, а те няма да ми дадат и стотинка и им казах, че имам 100 екранни снимки, обясняващи какво правят измамно и не им пука, загубих поне 40 последователни пъти, ще го имате скоро, тъй като имам и други, това ще помогне на други играчи, защото с всичко, което разбрахте, ще трябва да бъди по-луд от фъстък Продължавам да играя, за да открия как мамят и беше скъпо, но имам много информация и ги лъжа и в текст 100%
Yes of course but I had to get my information and no energy from pneumonia but they are absolutely awful I have the whole email feed as well trying to get the $350 they owe me and they won’t give me a dime and I told them I have 100 screenshots explaining what they are doing fraudulently and they don’t care I’ve lost at least 40 straight times you will have it soon as I have others as well it will help others players because with everything I found out you would have to be nuttier then a peanut I keep playing to find how they are cheating and it was costly but I have plenty of information and have them in a lie in text as well 100%
Как точно казиното ви мами? Не го намерих.
Виждам само, че си загубил. Не мислите ли, че трябва да използвате почивка? При такива здравословни условия го намирам за много разумно.
How exactly is the casino cheating on you? I didn't find it.
I can only see that you lost. Don't you think that you should use a break? In such health conditions, I find it very reasonable.
Това е единственото нещо, което трябва да направите, когато лежите в леглото два месеца, без да напускате къщата
It’s the only thing to do when your laying in bed for two months without leaving the house
Звучи ми като ужас - съжалявам и дано се оправиш скоро.
Но що се отнася до казиното, не успях да разбера какво се обърка. Ако искате да обясните, тук съм.
Казината обикновено не обичат да бъдат заплашвани от тонове екранни снимки и други доказателства, когато играчът твърди, че казиното е измама и му дължи пари. Наистина зависи от отношението и подхода.
Не знам подробностите, просто усещането ми.
Sounds like a horror to me - I'm sorry, and I hope you recover soon.
But when it comes to the casino, I failed to understand what went wrong. If you care to explain, I'm here.
Casinos usually don't like being threatened by tons of screenshots and other evidence when the player claims the casino is a fraud and owes the player some money. It truly depends on the attitude and approach.
I don't know the details, just my feeling.
От 13 март се опитвам да направя с 2 плащания по $2500.
казват, че е изпратено, без доказателство за плащане, без нищо. Второто плащане не може да бъде намерено сега и току-що ми казаха, че няма такова. Акаунтът е блокиран, така че няма достъп до никакви данни.
нищо не е получило плащане за повече от 6 седмици! Не е предоставено доказателство! Плащането изчезна! Сметката е блокирана и няма достъп до средствата по сметката!
избягвайте, сякаш никога не сте избягвали нищо
Sine 13 march I’ve been trying to with 2 x $2500 payments.
one they say sent, no proof of payment, no nothing. The second payment can’t be located now and just told there isn’t one. Account blocked so no access to any data.
nothing received payment wise in over 6 weeks! No proof supplied! Payment vanished! Account blocked and no access to funds in account!
avoid like you’ve never avoided anything
Вашият късмет, който спечелихте там, слотовете са 100% манипулирани и имам екранни снимки и документация за повече от година, това е ясно като Crystal, да, избягвайте, избягвайте, избягвайте
Your lucky you won there slots have been 100% tampered with and I have screenshots and documentation for over a year it’s as clear as Crystal yes avoid avoid avoid
Имам толкова много документи за тях, направих 75 до 100 депозита и те са чудесни в правенето на залога ви или промяната му на над $10 или $25, така че ако спечелите, те ще кажат, че всичко е невалидно и ако имате $500 или повече, те ще се погрижат че вашият залог надхвърля $100 и ще бъдете разбити след няколко завъртания и игрите винаги започват от повече от $4 на завъртане и се връщат назад или променят екрани и те са известни с това, че ви изгонват или излизат от вашата платформа и вие ще бъдете влизане отново и отново и играта може да продължи да играе, но не получавате и кредит към изискването за x време за игра, те няма да ви кредитират за нищо, може просто да посветя една от книгите си само за това място или да ги поставя в първа глава Ще ви изпратя копие след публикуването му
I have so much documentation on them I made 75 to 100 deposits and they are wonderful at making your bet or changing it to over $10 or $25 so if you win they will say it’s all void and if you have $500 or more they will make sure that your bet goes over $100 and you’ll be broke in a few spins and the games always start at more then $4 per spin and revert back or change screens and they are notorious at kicking you out or off your platform and you’ll be signing in over and over and the game may still play but your not getting and credit towards your x time’s requirement of play they won’t credit you for anything I may just dedicate one of my books just about this place or put them in chapter one I will send you a copy after it’s published
От 13 март се опитвам да направя с 2 плащания по $2500.
казват, че е изпратено, без доказателство за плащане, без нищо. Второто плащане не може да бъде намерено сега и току-що ми казаха, че няма такова. Акаунтът е блокиран, така че няма достъп до никакви данни.
нищо не е получило плащане за повече от 6 седмици! Не е предоставено доказателство! Плащането изчезна! Сметката е блокирана и няма достъп до средствата по сметката!
избягвайте, сякаш никога не сте избягвали нищо
Sine 13 march I’ve been trying to with 2 x $2500 payments.
one they say sent, no proof of payment, no nothing. The second payment can’t be located now and just told there isn’t one. Account blocked so no access to any data.
nothing received payment wise in over 6 weeks! No proof supplied! Payment vanished! Account blocked and no access to funds in account!
avoid like you’ve never avoided anything
Здравейте.
Както виждам, имате доста богата история с това казино...
Е, според жалбата, първоначално сте били обвинени, че играете ограничена игра. Позволете ми да споделя тук нашата гледна точка - вярвам, че може да помогне на други играчи да разберат проблема:
„...ние смятаме, че ограничените игри за бонус игра трябва да бъдат блокирани и това правило да се прилага на софтуерно ниво, т.е. че софтуерът или уебсайтът на казиното не трябва да позволяват на играчите да залагат на игрите, които не са разрешени за игра, докато завършване на залагането на бонуса. Това би бил идеален сценарий. Друга приемлива практика би била най-малкото да предупредите играчите, когато имат достъп до ограничена игра, че тази игра не е разрешена за игра, докато имат активен бонус."
Най-скорошният проблем се крие в връщанията на плащания, нали? Казиното твърди, че сте направили няколко връщания на плащания, вие казвате точно обратното.
Да видим какво ще се случи по-нататък, бих казал. 🤔
Hello.
As I can see, you have quite a history with this casino...
Well, according to the complaint, you were originally accused of playing a restricted game. Allow me to share here our point of view - I believe it may help other players to understand the issue:
"...we think that restricted games for bonus play should be blocked, and this rule enforced at software level, i.e., that the casino's software or website shouldn't let players place bets on the games that are not allowed to be played while completing the bonus wagering. That would be an ideal scenario. Another acceptable practice would be to at least alert the players when they access a restricted game that this game is not allowed to be played while they have an active bonus."
The most recent problem lies in chargebacks, right? The casino claims you've made several chargebacks, you say quite the opposite.
Let's see what happens next, I'd say. 🤔
the full complaint is available here
Имам толкова много документи за тях, направих 75 до 100 депозита и те са чудесни в правенето на залога ви или промяната му на над $10 или $25, така че ако спечелите, те ще кажат, че всичко е невалидно и ако имате $500 или повече, те ще се погрижат че вашият залог надхвърля $100 и ще бъдете разбити след няколко завъртания и игрите винаги започват от повече от $4 на завъртане и се връщат назад или променят екрани и те са известни с това, че ви изгонват или излизат от вашата платформа и вие ще бъдете влизане отново и отново и играта може да продължи да играе, но не получавате и кредит към изискването за x време за игра, те няма да ви кредитират за нищо, може просто да посветя една от книгите си само за това място или да ги поставя в първа глава Ще ви изпратя копие след публикуването му
I have so much documentation on them I made 75 to 100 deposits and they are wonderful at making your bet or changing it to over $10 or $25 so if you win they will say it’s all void and if you have $500 or more they will make sure that your bet goes over $100 and you’ll be broke in a few spins and the games always start at more then $4 per spin and revert back or change screens and they are notorious at kicking you out or off your platform and you’ll be signing in over and over and the game may still play but your not getting and credit towards your x time’s requirement of play they won’t credit you for anything I may just dedicate one of my books just about this place or put them in chapter one I will send you a copy after it’s published
Здравей.
Трябва ли да кажа, че трябва да подадете и жалбата и да представите доказателствата си? 🙂 Това би било добра стъпка, бих казал.
Защо да чакате книгата си, просто представете това, което имате веднага - чрез жалбата, и спестете на другите неприятностите сега.
Hello there.
Do I have to say you should submit the complaint too and present your proofs? 🙂 That would be a good step, I'd say.
Why wait for your book, just present what you have right away - through the complaint, and save others the trouble now.
Здравей radka
Да, бях обвинен, че играя ограничена игра и вие бяхте съгласни с мнението ми за ситуацията.
Казиното разбра, че грешката е тяхна и възстанови парите от бонуса в сметката, а също така поправи софтуерния проблем, за да предотврати ограничените игри да бъдат с бонус средства.
Следващият проблем всъщност беше с тегленията и отнемането на над 3 седмици за обработката му. Искане от мен за невярна информация и ненужно забавяне на процеса, който след това според тях отнема до 12 работни дни, за да бъде получен. Този срок е много по-дълъг от офертите на всяка друга организация за това плащане.
Да, повдигнаха проблеми със сторнирането на плащане. Сега, ако някой направи 10 плащания, ще си спомни ли само 6? Предполагам, че не и вероятно е пълната сума? Не са повдигнати сторнирани плащания от клюкарски слотове. те ми казват, че $350 от сумата се отнасят за BTC такси, за които никога не съм използвал като метод, така че не мога да взема такси. След това ми казаха да отворя моя блокиран акаунт, че трябва да им платя $800 и ЕДИНСТВЕНИЯТ метод е крипто. ако клиент е искал да плати това, за да отвори отново сметка и не е използвал крипто, тогава това няма да е възможно!!
изкормих казино толкова лошо, че не може да обработва тегления, губи неизплатено теглене, което чакам, отнема повече от 3 седмици, за да обработи обикновено плащане за теглене, не мога да дам справка за тегленето, за да го проследя, отказвам да помогна, лъжи и не изплащай, блокирай акаунта ми, за да не мога да играя.
Hello radka
Yes I was accused of playing a restricted game and you were in agreement with my view on the situation.
The casino realised the error was theirs and refunded the bonus money to the account and also fixed the software glitch to prevent restricted games being with bonus funds.
The next problem actually was with withdrawals and taking over 3 weeks to process it. Asking me for incorrect info and needlessly delaying the process, which then they say takes up to 12 working days to be received. This timescale is far longer than any other organisation quotes for this payment.
Yes they have raised chargeback issues. Now if someone’s made 10 payments would they only recall 6? I’d imagine not and likely be the full amount? No chargebacks have been raised from gossipslots. they tell me that $350 of the amount relates to BTC fees for which I’ve never used as a method so can’t incur fees on. Then told to open my blocked account I must pay them $800 and the ONLY method is crypto. if a customer did want to pay this to reopen an account and he didn’t use crypto then it wouldn’t be possible!!
im gutted a casino this bad that can’t process withdrawals, loses an outstanding withdrawl I’m awaiting, takes over 3 weeks to process a simple withdrawl payment, can’t give a reference for the withdrawl to track it, refuse to help, lie and don’t payout, block my account so I can’t play.
Здравей Киранграйсън.
Това е доста история за разказване...
Тъй като казиното твърди едно, докато вие казвате точно обратното, смятам, че би било по-добре първо да изчакате жалбата да достигне някакъв напредък.
Но не ме карайте да греша, съпричастен съм, че от гледна точка на играча това далеч не е обичайно изживяване – любезно казано. 🤔
Надявам се този кошмар скоро да свърши.
Hello Kierangrayson.
That's quite a story to tell...
Since the casino claims one thing while you say quite the opposite, I feel it would be better to wait for the complaint to reach some progress first.
But don't make me wrong, I empathize that from the player's perspective, this is far from a usual experience - kindly said. 🤔
I hope this nightmare will end soon.
Абсолютно страхотно преживяване. Колкото и да си струва за вас, имам екранни снимки на тях, които ми казват едно нещо, а скоро след това напълно противоположно. Може да го наречете грешка, ако се е случило може би веднъж, но когато се повтаря отново и отново, това са просто лъжи.
Радвам се, че съчувствате, но мога ли да попитам, от гледна точка на вашия интерес и клиентски опит, какво всъщност е вашето участие тук, по каква причина коментирате и защо сте толкова заинтересовани от резултата?
Quite an experience to to have absolutely. For what it’s worth to you I’ve screenshots of them telling me one thing then the complete opposite soon after. You could call it a mistake if it happened maybe once but when it’s over and over again, it’s just lies.
I'm glad you empathise but can I ask, in terms of your interest and customer experience, what actually is your involvement here, for what reason are you commenting and why are you so interested in the outcome?
Не съм напълно сигурен в интереса или коментарите ви към някоя от нашите публикации, вие със сигурност сте тук в някакво положително безпристрастно качество?
изглеждаш много осъдителен към възгледите на клиентите и в това отношение участието ти е почти толкова добре дошло, колкото стриптизьорка на конгрес на монахини.
Освен ако не искате да се представите, обяснете интересите си и попаднете с отворен ум, вместо да застанете на страната на най-лошото казино, с което съм имал работа в живота си, базирано на нищо, тогава затворете вратата на излизане
I’m not entirely sure of your interest or comments on either of our posts, you certainly are here in any positive impartial capacity?
you seem very judgemental towards customers views and in that respect your involvement is about as welcomed as a stripper at a nuns convention.
Unless you want to introduce yourself explain your interests and come across with a open mind rather than siding with the worst casino I’ve ever dealt with in my life based on nothing then close the door on your way out
Абсолютно страхотно преживяване. Колкото и да си струва за вас, имам екранни снимки на тях, които ми казват едно нещо, а скоро след това напълно противоположно. Може да го наречете грешка, ако се е случило може би веднъж, но когато се повтаря отново и отново, това са просто лъжи.
Радвам се, че съчувствате, но мога ли да попитам, от гледна точка на вашия интерес и клиентски опит, какво всъщност е вашето участие тук, по каква причина коментирате и защо сте толкова заинтересовани от резултата?
Quite an experience to to have absolutely. For what it’s worth to you I’ve screenshots of them telling me one thing then the complete opposite soon after. You could call it a mistake if it happened maybe once but when it’s over and over again, it’s just lies.
I'm glad you empathise but can I ask, in terms of your interest and customer experience, what actually is your involvement here, for what reason are you commenting and why are you so interested in the outcome?
Здравейте.
Като администратор и модератор тук във форума се интересувам от всяко оплакване или проблем, публикуван тук от играчи. Просто защото такъв чат-чат може да е удобен за пасивни читатели или играчи, които все още не са запознати с оплакването ви, но са намерили тази тема.
Ако по някакъв начин се почувстваш обиден - ще те оставя на мира и повече няма да има активен разговор от моя страна.
Hello.
As an admin and moderator here on the forum, I'm interested in every complaint or issue posted here by players. Simply because such a chit-chat may be handy for passive readers or players who are not aware of your complaint yet, but found this thread.
If you feel somehow offended by any means - I will leave you alone, and there will be no active conversation from my side anymore.
Не съм напълно сигурен в интереса или коментарите ви към някоя от нашите публикации, вие със сигурност сте тук в някакво положително безпристрастно качество?
изглеждаш много осъдителен към възгледите на клиентите и в това отношение участието ти е почти толкова добре дошло, колкото стриптизьорка на конгрес на монахини.
Освен ако не искате да се представите, обяснете интересите си и попаднете с отворен ум, вместо да застанете на страната на най-лошото казино, с което съм имал работа в живота си, базирано на нищо, тогава затворете вратата на излизане
I’m not entirely sure of your interest or comments on either of our posts, you certainly are here in any positive impartial capacity?
you seem very judgemental towards customers views and in that respect your involvement is about as welcomed as a stripper at a nuns convention.
Unless you want to introduce yourself explain your interests and come across with a open mind rather than siding with the worst casino I’ve ever dealt with in my life based on nothing then close the door on your way out
Просто се опитвам да проследя оплакването ви и да ви отговоря тук - по същия начин, по който се развива оплакването. Никога не съм казвал, че не ви вярвам, също така никога не съм казвал, че казиното е направило всичко правилно.
За момента изглежда, че на Питър му липсва pdf формат, потвърждаващ вашия депозит.
В случай, че сте го изпратили по-рано - благодаря ви 🙂
I'm just trying to keep track of your complaint and respond to you here - in the same way the complaint develops. I have never said I don't believe you, I also never said the casino made everything correctly.
For the moment, it seems Peter is missing a pdf format confirming your deposit.
In case you sent it earlier - thank you 🙂
Kieran клюки мами край на историята какво те кара да мислиш, че са имали проблем? Всеки път, когато съм се оплаквал от лепкави слотове, моите оплаквания към всяко казино бяха, че те никога или 99,9% от времето не се сблъскват и знаете ли кои са правилните, прочетете коментарите ми за казината sunrise днес, когато изпратих жалбата си до Gossip, беше първия път беше отказано, защото ми казаха, че вече има много оплаквания за проблемите ми от играчи, използващи Gossip, така че се чудя на чия страна са те и ако има толкова много други оплаквания, защо Gossip има такова висок рейтинг? А Радка ако четеш това как гуруто изкарва парите да ти плати на всички ако нямаш нищо против да питам ? Или тези по-големи казина ви финансират, за да говорите хубави неща за тях? Случайно знам много за приходите, изразходвани за онлайн хазарт и това ще се промени значително и няма да има достъп в САЩ в близко време бъдеще и други места, които следват примера! Всъщност знам отговора на въпроса си, но искам да дам шанс на играчите като Киърън да разберат дали е прав или не относно неговия текст по-горе ✌️👍
Kieran gossip cheats end of story what makes you think they had a glitch ? Whenever I have complained about sticky slots my complaints to every casino was that they don’t ever or 99.9 % of the time glitch and you know what they are correct read my comments on sunrise casinos today now when I submitted my complaint to Gossip it was the first time it was denied because I was told that there are a lot of complaints already about my issues from players using Gossip so I’m kind of wondering whose side they are on and if there’s so many other complaints why does Gossip have such a high rating ? And Radka if you read this how does the guru make the money to pay all of you if you don’t mind me asking ? Or are these larger casinos funding you to say nice things about them I happen to know a lot about the revenue being spent on online gambling and it’s going to change in a big way and there won’t be any access in the US in the near future and other places with follow suit ! I actually know the answer to my question but I want to give the players a chance like Kieran to know if he is correct or not about his text above ✌️👍
Тъй като много от тях ми дължат $$$ не много и аз им давам всички шансове да се оправят или да решат проблема и когато някое казино каже, че наема там софтуер за игри? Всеки знае това и да, аз имам екранните снимки на текста и тогава казиното и гуруто ще кажат, че текстът е променен и ако предоставя доказателството, тогава акаунтът ми ще бъде закрит и познайте какво? Имам достъп само до няколко, защото те го разпространяват, за да ме блокират и могат и ще прочетат всичко това, така че просто се оправям от болестта си и също както Кийрън казва на чия страна си? Знам повече за тези неща, тогава можете да си представите, че се опитвам да помогна на всички възможно най-добре, а в миналото се отнасяхте с мен сякаш съм лошият, всичко, което мога да ви кажа, ако имам толкова много документи, е съкрушително и отнема време, за да го съберем, особено когато говорим за почти всяко онлайн казино там и бях задържан четири месеца, колкото повече информация предоставям, толкова повече всички искат и казват, че няма достатъчно доказателства и това е така, защото повечето хора не го разбирайте, освен ако не сте играли онлайн игрите, които аз имам в продължение на хиляди часове, вие няма да го разберете и разбирам, че никой не прави телефонни разговори в гуру и попитах гуру 10 пъти как мога да изпращам текстови съобщения на екранните си снимки по различен начин след това ги добавя към този текст, след което се казва, че съм над лимита и никой не ми е предоставил по-добър начин Дори изпратих имейл на гуру и не получих отговор, когато изпратих имейл до казино 20 екранни снимки те казват какво не е наред и казват можете ли да предоставите повече информация или бих искал да научите какво е печелившото изплащане, това е разочароващо имам поне 2000 печеливши завъртания, които не изплащат, печеля, удрям ги, показва нулево изплащане за всички от всички тези места, за които говорим и след това става много по-сложно, така че когато някои искат или предложат по-добър начин, аз ще ги изслушам, правя това, за да помогна на другите и всички те са 100% базирани на моята игра, която е документирана в историята ми на игра, защото правя екранни снимки това и почти всичко останало, защото познайте какво, когато се оплача на казиното, то изчезва и след това предоставям екранните си снимки от него и те казват, че са глупости, че няма да признаят какво правят там и играчите, които четат гуру, преди да играят, са малко, така че те успокояват гуру през повечето време, защото това е само малък процент от печалбите. Какво ще стане, ако кажа, че притежавам или управлявам куп от тези лично? Независимо дали сте лицензирани или не, разбирате ли, че мисълта ми е, че е много трудно да се докаже каквото и да е и дори когато можете да се справите, получавате няколко долара обратно сега, дори когато играете на телефон или iPad, екранната снимка може да направи толкова много, така че имам някой да заснеме моята игра, за да мога да обясня какво не е наред, но който и да е
играе тези игри в тези онлайн казина, знае точно за какво говоря, така че просто им казвам какво да търсят и подавам жалби само ако спечеля и те не ми плащат, което никога не е, защото им предоставям доказателство Просто отговарям на играчи, които подават оплаквания, когато съм играл 25, 50 или 100 пъти, така че съм видял всичко и Кийрън е на място с всичко, което е заявил, и все още не съм прочел оплакване от играч, който не съм имах опит в онлайн казиното, което те също споменават, така че всички те са честни законни оплаквания, ако прочета едно, което не изглежда правилно, бих попитал или отговорил с въпрос
Because a lot of them owe me $$$ not a lot and I’m giving them every chance to make it right or fix the issue and when a casino says they are renting there software for gaming? Everyone knows that one and yes I have the screenshots of the text and then the casino and guru will say that the text are altered and if I provide the proof then I get my account closed and guess what ? I only have access to a few because they are spreading it around to block me and they can and will read all this so I’m just getting better from my sickness and also like Kieran says whose side are you on ? I know more about this stuff then you can imagine I’m trying to help everyone as best as I can and in the past you have been treating me like I’m the bad guy all I can tell you if I have so much documentation it’s overwhelming and it takes time to gather it especially when we are talking about almost every online casino out there and I was laid up for four months the more information I provide the more everybody wants and they say there’s not enough proof there and that’s because most people don’t understand it unless you have played the games online that I have for thousands of hours your not going to understand it and i understand nobody does phone calls at guru and I asked guru 10 times how can I text my screen shots a different way then adding them to this text then it says I’m over the limit and nobody has provided me with a better way I even emailed guru and I didn’t get a response when I email to a casino 20 screenshots they say what’s wrong and say can you provide more information or I wish you would learn what a winning payout is ok it’s frustrating I have 2000 at least winning spins that didn’t payout win I hit them it show zero payout on everyone from all these places we are talking about and then it gets a lot more complicated so when some would like or suggest a better way I’ll listen I’m doing this to help others and these are all 100% based on my play which is documented in my history of play because I screenshoot that and just about everything else because guess what when I complain to the casino it disappears and then I supply my screenshots of it and they say rubbish they aren’t going to admit what there doing and the players who read guru before playing are few so they appease guru most of the time because it’s only a small percentage of there profits . What if I said I own or run a bunch of these myself ? Whether licensed or not would you know my point is that it’s very difficult to prove anything and even when you can ok you get a few dollars back now even when on play on a phone or iPad a screenshot can only do so much right so I have someone video my play so then I can explain what’s wrong however whoever
plays these games at these online casinos knows exactly what I’m talking about so I’m just telling them what to look for and I only submit complaints if I win and they don’t pay me which is never because I provide them with proof I am just replying to players making complaints where I have played 25, 50 or 100 times so I’ve seen it all and Kieran is spot on with everything he has stated and I have yet to read a complaint from a player that I haven’t experienced myself at the online casino they are referring too so they are all honest legit complaints if I read one that didn’t seem right I would ask or reply with a question
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.