ФорумКазинаGoSlot! Casino - обща дискусия

GoSlot! Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от farre1981
|
2156 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
CasinoPlayer
преди 7 месеца

Започна доста добре и завърши така. Но вземам вашето мнение под внимание, защото не сте имали добър опит и в общи линии все още преминава през някои проблеми. Изглежда, че всеки играч преценява плюсовете и минусите на казиното и в този случай минусите изглежда преобладават.

Относно вашето теглене и допълнителна проверка, бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни, за да уредят този процес. Ако нищо не върви добре, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.

Допълнителен въпрос в контекста на KYC, колко време отне проверката на акаунта, когато казахте, че е адски?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не би трябвало да имат проблеми с одобряването на изявлението, но аз не приемам нищо за даденост. Качих документа преди 21 часа, все още няма отговор. Последният път, когато направих KYC с тях, ми отне няколко часа, за да бъда одобрен. Засега ще изчакам предвид колко дълго съм чакал преди.


Автоматичен превод:
CasinoPlayer
преди 7 месеца

Мога ли да знам кога за последен път направи KYC в това казино? Само за да има по-добра представа за рутините им.

Тъй като уикендът е зад ъгъла, надявам се скоро да се свържем с вас!


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Направих KYC, когато имаше проблем с депозита. Беше супер бързо. Имаха странна заявка да имат доказателство за адрес с включен пощенски код, но беше сортирано с различна сметка. Имах късмет, тъй като е рядко пощенският код да бъде включен в сметките.


Сега помолих поддръжката да види какво се е случило с проверката, тъй като не чух нищо и две минути по-късно получих имейл, че проверката е обработена и одобрена.


Така че се надяваме сега тегленето да бъде обработено

Автоматичен превод:
CasinoPlayer
преди 7 месеца

Страхотно, благодаря ти.

Бих казал, че звучи добре. Убеден съм, че вече е въпрос на няколко дни. 🙂

Ще бъде тук, уведомете ме!

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Определено ще направя. Ако тегленето не бъде обработено до понеделник сутринта, ще подам жалба, тъй като това би надхвърлило техните T&C.


Въпреки че съм сигурен, че се свързаха с мен за извлечението 2 дни след оттеглянето, поискаха да удължат и да ме накарат да откажа, за да играя отново.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Просто исках да ви уведомя, че тегленето беше обработено и средствата бяха получени в рамките на един час.


Поне тази глава е затворена.

Автоматичен превод:
CasinoPlayer
преди 7 месеца

Страхотно, значи сте имали щастлив уикенд. 🎉😊

Хубаво е да имате положителен опит в казиното за промяна и е хубаво, че дори не е необходимо да подавате жалба.

Мислите ли, че ще останете в това казино и ще играете тук?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не, силно се съмнявам. Както казах, тяхното обслужване на клиенти е ужасно. За мен обслужването на клиенти е това, което представлява компанията, като такова отношение, че не ми пука, ме отблъсква. Не искам да се връщам в ситуацията, в която ще имам нужда от тяхната помощ, тъй като знам, че ще бъде изпълнена с общи отговори и постоянно преследване.

Автоматичен превод:
CasinoPlayer
преди 7 месеца

Напълно разбирам решението ти. Виждал съм играчи, които казват, че най-важното за тях е подкрепата да е полезна, а не ненужно груба и безполезна.

Както и да е, поне можете да сте щастливи, че най-накрая сте получили парите си и следващият избор е ваш. Надявам се, че ще се справяте добре в бъдеще. 😊

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини