Започна доста добре и завърши така. Но вземам вашето мнение под внимание, защото не сте имали добър опит и в общи линии все още преминава през някои проблеми. Изглежда, че всеки играч преценява плюсовете и минусите на казиното и в този случай минусите изглежда преобладават.
Относно вашето теглене и допълнителна проверка, бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни, за да уредят този процес. Ако нищо не върви добре, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.
Допълнителен въпрос в контекста на KYC, колко време отне проверката на акаунта, когато казахте, че е адски?
It started out pretty good and ended up like this. But I take your opinion into consideration because you have not had a good experience and basically it is still going through some problems. Every player seems to evaluate the pros and cons for the casino and in this case the cons seem to prevail.
Regarding your withdrawal and additional verification, I would like to point out that we give casinos 14 days to sort out this process. If nothing goes well, please let us know and we will try to help.
A follow-up question in the context of KYC, how long did it take to verify the account when you said it was hell ?