преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoSlot! Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играл съм много на тяхна страна. Сега, когато поисках плащане от 1500 евро, беше мълчаливо. Когато се свързах с тях след 4 дни, те поискаха доказателство за адрес. Което изпратих. С минимален адрес, както и нови извлечения от шведската данъчна агенция. Дори не са ми искали документи, но трябва да се свържа, за да получа пак отговор за документите ми, които са получили 2 пъти. играл съм много много повече от 1500 на техния сайт
I have played a lot on their side. Now when I requested payment of €1,500 it was silent. When I contacted them after 4 days they asked for proof of address. Which I sent in. With minimal address, as well as new extracts from the Swedish Tax Agency. They haven't even asked for any documents, but I have to contact to get an answer again about my documents that they received 2 times. i have played much much more than 1500 on their site
Jag har spelat mycket på deras sida. Nu när jag begärde utbetalning på 1500€ vart det tyst. När jag kontakta dem efter 4 dagar bad dem om proof of adress. Vilket jag skickat in. Med minimala adress, samt nya utdrag från skatteverket. Dem har inte ens frågat om några dokument, utan jag måste kontakta för att få svar igen om mina dokument som dem fått 2 gånger. jag har spelat mycket mycket mer än 1500 på deras sida
Казиното прие ли някой от тези документи? Първоначалната проверка може да отнеме повече време, но това изглежда някак грешно.
Has the casino accepted any of those documents? The initial verification can be more time-consuming, but this feels kind of wrong.
Преди всичко. Първият човек в чата каза, че сте готови всички документи. След това, когато не видях никакъв напредък, СЕ СВЪРЗАХ с тях, вторият човек сега каза, моля, изпратете всички документи на support@scatters.com, това беше доста странно, защото играх на goslot.com, проверих и видях, че са собственост на същата компания . Изпратих извлечение от Swedish skatteverket, изпратих и сметката си за карта TUI Visa. Моя паспорт. Третият каза, че трябва да изпратите до поддръжката на goslot, което направих. Сега изпратих 4 пъти. Днес те казват, че съм изпратил МОЯТА телефонна сметка, което не е вярно, че съм предоставил държавни документи. Играя много и рядко правя коментари за сайтове. Но това е друго, забавят плащането
First of all. The first person in chat said you have all document set. Then when I didn't see any progress I CONTACTED them, the 2nd person now said please send all document to support@scatters.com, that was kinda strange cuz ive played on goslot.com I checked and saw they are owned by same company. Ive sent extract from swedish skatteverket, ive also send my TUI Visa card bill. My passport. The 3rd said you have to send to goslot support which I did. Now ive sent 4 times. Today they are saying ive sent in MY phone bill which is not true ive provided government documents. I play a lot and rarely I do any comment about sites. But this is something else, they are stalling the payment
Добре, усещането е странно.
Ако се борите с тях повече от 14 пълни дни - и се надявам, че няма да го направите - бих помислил дали да подадете жалба тук на вашия сайт.
https://casino.guru/complaints
Ok, this feels weird.
If you struggle with them for more than 14 full days - and I hope you won't - I would think about submitting a complaint here on your site.
https://casino.guru/complaints
Вие буквално трябва да ги преследвате, за да получите отговор, тъй като те не дават никакви актуализации. Все още ги преследвам след 2 седмици, тъй като направих депозит от 20 Eur чрез банков превод, за да видя, преди да направя по-голям депозит.
Пари никога не са били поставяни в сметката ми, продължаваха да ми дават общи извлечения. След 7 дни ми казаха, че са сигнализирали на финансовия екип, без никакъв отговор. След това бях помолен да верифицирам акаунта си, което направих с всички документи и т.н. Уведомих, че проверката на поддръжката е извършена, след 5 дни без потвърждение или каквато и да е актуализация.
Току-що им изпратих още един имейл с въпрос какво се е случило с парите. Знам, че е малко, но все пак е кражба, когато играят тази игра.
Обслужването им е изключително ужасно. Всъщност съм изненадан, че имат оценка 8,2. Всъщност не съм изненадан да видя и други да преминават през същото. Слава богу, беше само 20 евро, въпреки че на този етап се отказах, всъщност ще получа парите си обратно.
You literally have to chase them to get an answer as they don't give any updates whatsoever. I'm still chasing them after 2 weeks as I placed a 20 Eur deposit through bank transfer to see before I place a bigger deposit.
Money was never placed on my account, kept giving me generic statements. After 7 days they told me they flagged to the finance team, no response whatsoever. I was then asked to verify my account, which I did with all the documents etc. I notified support verification was done, in 5 days no acknowledgement or any update whatsoever.
I have just sent them yet another email asking what happened with the money. I know it's a small amount but it's still theft when they play this game.
Their service is extremely horrible. I'm actually surprised they have an 8.2 rating. I'm actually not surprised to see others going through the same. Thank goodness it was only 20 Euro although at this stage I gave up I will actually receive my money back.
Здравейте, тъй като парите ви не бяха кредитирани в сметката в казиното, опитахте ли да се свържете с доставчика на плащания? Напълно възможно е проблемът да се появи и там.
Въпреки това ми е ясно, че със сигурност не е приятно да не получиш отговор от казиното.
Както и да е, възможно ли е да опитате да попитате и да ни кажете как е?
Hi, since your money was not credited to the casino account, have you tried contacting the payment provider ? It is quite possible that the problem could occur there as well.
However, it is clear to me that it is certainly not pleasant to get no response from the casino.
Anyway, would it be possible to try to ask and let us know how it is ?
Преследвах поддръжка на клиенти. Последният им отговор днес беше, че финансовият екип все още не ги е актуализирал след 7 дни, което е абсурдно. Revolut разгледа въпроса и те също ми дадоха кода за потвърждение, изпратен от тяхната банка, когато средствата бяха получени в същия ден.
Сега ми казаха, че са изпратили друго напомняне на финансовия екип и ще ме актуализират възможно най-скоро, тъй като имат ограничена информация. Няма обратна връзка след 7 дни, те или блъфират, или нямат представа какво се е случило и просто не искат да го признаят. Много ми е трудно да повярвам, че не можете да проследите плащане, когато предоставих кода за препоръка.
I have been chasing customer support. Their last reply today was that the finance team has not yet updated them after 7 days which is ridiculous. Revolut looked into the matter and they also gave me the confirmation code sent by their bank when the funds were received on the same day.
Now they told me that they sent another reminder to the finance team and will update me asap as they have limited information. No feedback after 7 days, they are either bluffing or have no idea what happened and they just don't want to admit that. I find it very hard to believe you can't track a payment when I provided the referral code.
Това всъщност е доста нелепа ситуация. Честно казано, не мога да добавя много, всичко би било просто забавяне на неизбежното. Нека си признаем, трябва да изчакаме какво следва.
Съжалявам, така се чувствам за това... Между другото, споменахме ли ви функцията за оплакване? Това е стъпка, която можете да предприемете, но страхувам се, че може да отнеме доста време.
Знаеш ли какво? Прочетете за това тук, ако тази опция ви интересува:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Някак си чувствам, че е редно да ти пожелая късмет! 🤞🤞🤞
This is actually quite a ridiculous situation. Honestly, there isn't much I can add, it would all be just delaying the inevitable. Let's face it, we have to wait for what comes next.
I'm sorry, this is how I feel about that... By the way, have we mentioned the complaint feature to you? It is a step you can take, yet it may also become quite time-consuming, I'm afraid.
You know what? Read about it here, if this option interests you:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Somehow I feel wishing you a stroke of luck is in order! 🤞🤞🤞
Наясно съм със секцията за жалби, но какъв е смисълът да отварям жалба, когато тя ще продължи да се върти в кръг? Давам им още един ден, за да видя дали ще получат така наречената обратна връзка от финансите, но мисля, че наистина ще се случи чудо във Фатима, преди те наистина да си направят труда да разрешат ситуацията.
I am aware about the complaint section but what's the point of opening a complaint when it will keep going round in circles? I am giving them another day to see if they get the so called feedback from finance but I think a miracle in Fatima would actually come before they actually bother to resolve the situation.
Добре, няма проблем; нека обсъдим жалбата, след като наистина имате нужда от нея. Очевидно се надявам, че това не е така.
Все пак най-добре е да изчакате по-нататъшния си напредък.
Аз ще бъда тук!
Fine, no problem; let's discuss the complaint once you really need it. Obviously, I hope this is not the case.
Yet, it's best to wait for your further progress.
I will be here!
Изпратих им последен имейл. Ако не ми дадат солидна гаранция до 24 часа, ще пусна жалба при вас. Писна ми от липсата на реакция и празните обещания от тяхна страна. Не става въпрос за парите честно казано, защото 20 евро са мизерни пари. Става въпрос за принципа, че това казино най-вероятно е направило същото с други.
Те ме карат да яздя и аз съм наистина ядосан в този момент.
I sent them a final email. If they don't give me a solid guarantee in 24 hours, I'm opening a complaint with you. I'm fed up with the lack of response and empty promises from their side. It's not about the money honestly because 20 Euro is a pittance. It's about the principle that this casino has most probably done the same with others.
They are taking me for a ride and I'm really pissed off at this point.
Така че получих една последна актуализация. Те отговориха и ми казаха, че трябва да изпратя документите си на доставчика на плащания за проверка. Никога не съм чувал за това, честно казано.
Не ми дадоха контакт или имейл, на който да ги изпратя. Но те казаха, че ако не предоставя документите в рамките на период от време, който те не уточниха, плащането ще бъде върнато обратно към моята сметка.
Така че просто ще го оставя така, както е и един ден се надявам да получа известие, че плащането е получено.
Уморих се да се боря с това.
So I got one final update. They did answer and told me that I need to send my documents to the payment provider for verification. Never heard of this to be honest.
They didn't give me a contact or email to send these to. But they did say if I don't provide the documents within a period of time, which they didn't specify, the payment will be reversed back to my account.
So I'm just going to leave it as it is and one day hopefully I receive a notification that the payment has been received.
I'm tired of fighting this.
Няма смисъл! Доколкото мога да разбера, проверката на метода на плащане (от страна на казиното) се извършва чрез депозита за проверка. Като алтернатива, когато избера да използвам електронен портфейл, моята проверка ще бъде отделен процес, който трябва да премина. Но никога не съм чувал за версията, която представихте.
И така, как да разберете къде да изпратите документите си? Сигурно съм се загубил. И със сигурност бих пуснал жалбата. Това звучи като пълна бъркотия.
It does not make any sense! As far as I can tell, verifying the payment method (on the casino's side) is done by the verification deposit. Alternatively, when I choose to use an e-wallet, my verification would be a separate process I need to pass. But I have never heard about the version you presented.
So, how do you know where to send your documents? I'm probably lost. And I would certainly submit the complaint. This sounds like a total mess.
Звучи като пълна бъркотия. Ето защо се отказах, за да опитам нещо друго. Това определено не е законна практика и те вероятно прикриват бъркотията си в този момент.
It does sound like a total mess. Hence why I gave up to actually try anything else. It's definitely not a legit practice and they're probably covering up their mess at this point.
Съжалявам, че съм упорит, но трябва да го кажа отново: наистина смятам, че оплакването е основателно.
Дайте шанс на нашия специализиран екип за жалби да разследва; след всичко, което преживяхте напоследък, бих казал, че няма много за губене.
I'm sorry to be persistent, but I have to say that again: I truly think the complaint is in order.
Give our dedicated Complaint Team a chance to investigate; after all you've been through lately, there's not much to lose, I'd say.
Искам и моята ситуация беше сребърна преди много време. Сега играя на goslot без никакъв проблем. Единственият минус беше времето за теглене, което е 48 часа, НО дори и това, че ми го подредиха. Сега обикновено ми плащат същия ден.
I want to and that my situation was silver long time ago. Im now playing on goslot without any problem. The only negative was the withdrawal time that is 48h BUT even that they sorted for me. I usually get paid same day now.
Оценявам вашата упоритост. Съжалявам за късния ми отговор, но исках да ви уведомя, че парите са стигнали до сметката ми, толкова щастливи дни 😀
I appreciate your persistence. Sorry for my late reply but wanted to let you know the money has reached my account so happy days 😀
Чувството е страхотно. Наистина се радвам, че успяхте да получите парите си и всичко мина добре. Не се притеснявайте за късния отговор, тук нямаме ограничение във времето, хехе. 😁
Ако мога да попитам, това казино ще бъде ли все още мястото за игра или ще предпочетете да отидете някъде другаде след това преживяване?
That's a great feeling. I'm really glad you managed to get your money and everything worked out well. Don't worry about the late reply, we don't have a time limit here hehe. 😁
If I may ask, will this casino still be the place for you to play or will you prefer to go somewhere else after this experience ?
Здравей Джаро,
Хареса ми казиното, имаше няколко проблема като произволното излизане от системата. Аз също спечелих добра сума, но предвид техния опит с обслужването на клиенти, не.
По принцип, за да се обясня по-добре, всеки път, когато обещаха да се свържат с мен, трябваше да гоня, както те никога не са правили. Винаги ми даваха общи отговори и никога не се придържах към обещаните срокове. Последният обмен, който имах с тях, беше, когато ми казаха да проверя документите си с Gumball Pay, техния доставчик на плащания, което е не само незаконно поради GDPR, но и абсолютна глупост. Казаха ми, че ако не го направя, парите ще ми бъдат върнати, така че бях сигурен, че ще изчакам да изтече и ще си получа парите обратно. От любопитство проверих сметката и открих, че парите са депозирани в моята казино сметка. Никакво потвърждение от отдела за обслужване на клиенти, никакви извинения и бонусът, който имах за този депозит, не ми беше даден. Бях добре, не мога да ги изтегля сега, когато са в акаунта ми, така че може и да ги изиграя. За щастие спечелих и все още чакам тегленето да се осъществи. Достатъчно забавно, докато пиша това, ме помолиха за повече KYC документи, които вече бях извършил този процес. От сега ми искат банково извлечение, въпреки че трябваше да мина през този ад.
Не, определено няма да се върна. Ще се опитам да разреша това, за да получа парите си и да затворя сметката. Ужасно преживяване.
Hey Jaro,
I liked the casino, it had a couple of issues like logging me out randomly. I also won a good amount but given their experience with customer service, no.
Basically to explain myself better, every time they promised to get back to me, I had to chase as they never did. I was always given generic answers and never stuck to the promised deadlines. Last exchange I had with them was when they told me to verify my documents with Gumball Pay, their payment provider, which is not only illegal due to GDPR but absolutely nonsense. I was told if I don't the money would be returned to me, so I was like sure I'll wait until it expires and get my money back. Out of curiosity I checked the account and found that the money was deposited on my casino account. No confirmation whatsoever from customer service, no apology whatsoever and the bonus I had for that deposit was not given to me. I was like fine, I can't withdraw them now that they're in my account so might as well play them out. Luckily enough I won and am still waiting for the withdrawal to take place. Funnily enough as I'm writing this, I was asked for more KYC documents I had already done this process. Since now they are asking for a bank statement, even though I had to go through this hell.
No definitely not going back. I will try to resolve this to get my money and close the account. Terrible experience.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.