преди 1 месец
Благодаря ви за тази удобна актуализация! 🙌🚀
Вече информирах и нашите специалисти.
Thank you kindly for this handy update! 🙌🚀
I already informed our specialists too.
0
Благодаря ви за тази удобна актуализация! 🙌🚀
Вече информирах и нашите специалисти.
Thank you kindly for this handy update! 🙌🚀
I already informed our specialists too.
здравей
За съжаление това е вярно. Информацията е добавена в раздела за преглед:
Внасянето на тази важна информация във форума винаги е страхотна идея. Мисля, че има голям шанс хората да забележат това много по-лесно, отколкото в прегледа на казиното, благодарение на вашите усилия. 👍
Hello!
Sadly, this is true. The information has been added to the review tab:
Bringing this crucial information to the forum is always a great idea. I think there is a good chance that people will notice that much more easily than in the casino review because of your efforts. 👍
Всичко трябва да е наред и вашият потребителски преглед е приет. Съжалявам как стана всичко накрая.
Надявам се изборът на казино за следващия път да е по-добър.
Everything should be fine and your user review is accepted. I'm sorry how it all turned out in the end.
I hope the choice of casino for next time will be better.
ЕТО ЕКРАННИ ШОТОВЕ КАК GORILLA WINS ВИ ОГРАБИ В РУЛЕТКАТА, БЕШЕ НОМЕР 34, АЗ ПЕЧЕЛЯ, НО ТАЗИ ИЗМАМНА КОМПАНИЯ ВРЪЩА ЗАЛОГА МИ И НЕ МИ ИЗПЛАЩА ПЕЧАЛБАТА!
ЗАПОМНЕТЕ СЪЩО, ЧЕ НИКОГА НЕ СЕ ПОЛУЧИХТЕ ВАШЕТО ТЕГЛЕНЕ, GORILLA WINS Е ГОЛЯМА ИЗМАМНА КОМПАНИЯ!!
HERE IS SCREENSHOTS HOW GORILLA WINS ROBBED YOU IN ROULLETE, WAS NUMBER 34 I WIN BUT THIS SCAM COMPANY RETURN MY BET AND NOT PAY ME MY WINNING!
ALSO REMEMBER YOU NEVER RECEIVED YOUR WITHDRAW, GORILLA WINS IS BIG SCAM COMPANY!!
Това е доста тъжно, но въпросът ми е защо все още играете тук? Имахте неразрешена жалба и смятате, че нещо ще се промени? наистина не разбирам 😕
That's pretty sad, but my question is, why are you still playing here? You had an unresolved complaint and you think something will change? I don't really understand. 😕
защото след 50 дни чакане на парите вие не направихте нищо, аз анулирах плащането и парите се върнаха в акаунта на gorilla wins и сега събирам доказателства за това какви измами има и как те ограбват хората и никога няма да получа това пари обратно, защото ме ограбиха, имам още екранна снимка как горилата печели, не плаща печалби от рулетка или плаща по-малко. Когато бяхте, когато ме ограбихте, сега имате въпроси!!!!
because after 50 days of waiting for the money you did nothing, I cancelled the payment and the money returned to the gorilla wins account and now I am collecting evidence of what kind of fraud there is and how they rob people and I would never get that money back because they robbed me, I have more screenshot how gorilla wins not pay roullete winnings or pay less. When you been when ther robbed me , now you have questions !!!!
Логично е, че ако никой не комуникира с нас от казиното, тогава очевидно няма да можете да получите помощ от наша страна. Опитахме да го направим, но безуспешно. Освен това казиното има фалшив лиценз, така че няма какво да се обърнете към него, освен може би към адвокати и други подобни. Не съм сигурен дали и това ще помогне. Направихме всичко възможно. Ние сме посредник и нямаме принудителни ресурси, за да принудим някого да действа. Така че, въпреки че съжалявам, за съжаление не можем да направим нищо повече.
It is logical that if nobody communicates with us from the casino, then obviously you will not be able to get help from our side. We have tried to do so, but to no avail. Also, the casino has a fake license so you don't have much to turn to except maybe lawyers and the like. I'm not sure if that would help either. We did everything we could. We are a mediator and have no coercive resources to force anyone to act. So although I am sorry, unfortunately there is nothing more we can do.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.