преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gorilla Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
GORILLA WINS Е ИЗМАМНА КОМПАНИЯ!!! НЕ МИ ПЛАЩАЙТЕ ПАРИТЕ МИ!!! АКАУНТЪТ Е НАПЪЛНО ПРОВЕРЕН!!!ОГРАБИ МЕ !!!
Освен това рулетката е много голяма измама, понякога не изплаща печалби, а също и когато заложите 20, ви плащат за 10 на число, голяма измама.
GORILLA WINS IS A SCAM COMPANY!!! NOT PAY ME MY MONEY!!! ACCOUNT FULLY VERIFIED!!!ROBBED ME !!!
Also roulette is very big scam, sometimes not pay winnings and also when you bet 20 pay you for 10 on number, big scam.
Наистина съжалявам за това преживяване, което имате там, и бих препоръчал да подадете жалба, но за съжаление, това казино не комуникира с нас, както можете да видитетук 👈.
Ако все пак искате да подадете жалба, ето връзката за вас и се надявам, че ще можем да се намесим.
I am really sorry for this experience you have there, and I would recommend filing a complaint, but unfortunately, this casino doesn't communicate with us, as you can see here 👈.
If you wish to submit a complaint anyway, here's the link for you, and I hope that we will be able to intervene.
GORILLA WINS CASINO Е ГОЛЯМА ИЗМАМА!!!
ОГРАБИ МЕ 1921£ не иска да ми изпрати парите си, чакам и чакам, сметката е напълно потвърдена!!!
Стойте настрана, обслужване на клиенти нон-стоп близък чат, казиното е ГОЛЯМА ИЗМАМА, КОГАТО ПЕЧЕЛЕТЕ, АНУЛИРАЙТЕ ЗАЛОГА СИ, КАТО НЕ ЗАЛОЖЕТЕ И ВЪРНЕТЕ ПАРИТЕ СИ !!
КОМПАНИЯТА ЗА ИЗМАМА НЕ ИСКА ДА ТЕГЛИ ПАРИ
GORILLA WINS CASINO IS BIG SCAM!!!
ROBED ME 1921£ don't want send me my money, I wait and wait, account fully verified!!!
Stay away, costumer service non stop close chat, casino is BIG SCAM WHEN YOU WIN CANCEL YOUR BET LIKE YOU NO BET AND RETURN YOUR MONEY !!
SCAM CONPANY DONT WANT WITHDRAW MONEY
Виждам, че дори след известно време нищо не се е променило. Вероятно бих препоръчал да не играете в такова казино, защото според индекса на безопасност това е лош избор.
Забелязах също, че вече сте пуснали жалба , така че се чудя дали казиното ще има желание да разреши нещата с нас или ще ни игнорира.
Какъвто и да е резултатът, определено не играйте повече тук и отидете в казино, което е по-надеждно.
Бих искал да се получи, но ме е страх, ако стане.
I see that even after a while nothing has changed. I would probably recommend not to play in such a casino, because according to the safety index it is a bad choice.
I also noticed that you have already opened a complaint, so I wonder if the casino will be willing to resolve things with us or ignore us.
Whatever the outcome, definitely don't play here anymore and go to a casino that is more trustworthy.
I'd like it to work out, but I'm afraid if it does.
Надявам се Gorilla Wins да ми върне парите и да ми помогнете, не съм богат, тези пари са много важни за мен.
I hope Gorilla Wins return me my money and you help me , I am not rich, this money is very important for me.
Ние също се надяваме, но имайте предвид, че не зависи от парите от хазарта. Трябва да се приема само като хоби и нищо друго.
We hope so too, but please bear in mind not to depend on the money from gambling. It should be taken only as a hobby and nothing else.
здравей
Наистина съжалявам, че преминавате през такава ситуация в това казино.
Нашият екип за жалби със сигурност би искал да помогне с вашия случай, но както виждам, вие сте написали в жалбата си, че не можете да предоставите никакви доказателства, така че нека да видим какво могат да направят с тази ситуация.
Мога да ви уверя, че те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат.
Мога ли да ви попитам каква е причината, че не ви изплащат печалбите?
Hello.
I am really sorry that you go through this kind of situation at this casino.
Our complaint team would surely like to help with your case, but as I can see you wrote in your complaint that you are unable to provide any evidence, so let's see what they can do with this situation.
I can assure you that they will try their best to help you out.
May I ask you what the reason is they are not paying your winnings, though?
Да, разбирам.
Нашият екип за жалби със сигурност ще разгледа това.
Само да добавя, че никога не трябва да разчитате на парите от онлайн хазарта. Никога не трябва да се приема като начин на живот, а само като хоби.
В противен случай това може да доведе до някои сериозни проблеми.
Yeah, I understand.
Our complaint team will surely take a look into this.
Just let me add that you should never rely on the money from online gambling. It should never be taken as a way of living, but only as a hobby.
Otherwise, it could lead to some serious issues.
И точно това се опитах да кажа: никога не разчитайте на парите от хазарта, моля.🙏
За съжаление, индексът на безопасност на това казино е доста нисък и това никога не е добър знак.
Все пак ще ти стискам палци.🤞
And this is exactly what I tried to say: never rely on the money from gambling, please.🙏
Unfortunately, the safety index of this casino is pretty low and that is never a good sign.
I will keep my fingers crossed for you, though.🤞
Това наистина е тъжно да се чуе.
Ако мога да помогна по някакъв начин, моля, знайте, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
This really is sad to hear.
If I may help somehow, please know that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
Уважаеми потребител,
Вярвам, че Роми те разбира добре. И все пак, честно казано, няма начин да ви върнат парите веднага. Затова ви посъветваха да не разчитате на печалби от казиното, което е точно това, което правите в момента.
Ситуацията лесно може да стане още по-лоша. Имате ли някой близък, към когото да се обърнете за подкрепа? Намерете някого и се придържайте към него. Въз основа на репутацията на казиното има голяма вероятност да не получите пари. Съжалявам, но ако не можете да докажете мнението си в жалбата, не очаквайте да разрешим въпроса.
Моля, обяснете на Ник в жалбата защо тегленето ви не е изплатено, моля.
https://casino.guru/gorilla-wins-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-2 👈
Ето защо! Моля, разберете, че без никакви подкрепящи доказателства не можем да продължим с този случай, тъй като би било почти невъзможно да се изправим срещу казиното.!
Искрено се извинявам, че трябва да кажа всичко това. Играйте само ако имате допълнителни пари на ръка. Винаги играйте в уважавани казина, за да стоите далеч от ситуации като тази.
Dear user,
I believe Romi understands you well. Yet frankly, there is no way to get you back the money instantly. Hence you've been advised not to relay on casino winnings, which is exactly what you're doing right now.
The situation may quite easily get even worse. Do you have someone close to turn to for support? Find someone and stick with that person. Based on the casino's reputation, there is a fair chance you won't get any money. I'm sorry, but if you can't prove your point in the complaint, do not expect us to resolve the matter.
Please explain to Nick in the complaint why your withdrawal has not been paid out, please.
https://casino.guru/gorilla-wins-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-2 👈
Thus !Please understand, that without any supporting evidence we can’t proceed further with this case as it would be close to impossible to confront the casino.!
I sincerely apologize for having to say all of this. Only play if you have extra cash on hand. Always play at respectable casinos to stay away from situations like this.
Наистина съжалявам да го чуя. Позволете ми тогава да бъда малко по-прям.
Да, прав сте; закриването на акаунт е мярка, която да ви предпази от вреда, свързана с хазарта. И все пак, докато продължавате да играете в казина с изключително нисък индекс на безопасност, всъщност няма значение дали сметката е затворена или отворена. Както обясних, рисковите сайтове просто не изплащат печалбите.
Това е голямата работа. Не ми е приятно да гледам, че очаквате да възстановим парите ви, защото това е малко вероятно. В миналото това казино напълно игнорираше оплакванията на играчите; в резултат на това неговият индекс на безопасност продължава да пада оттогава
Наистина ме тревожи, че нямаш близък човек. Моля, не се колебайте да потърсите подкрепа в местния местен помощен център:
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers 👈
Въпреки че искрено се надявам да получите парите по някакъв начин, мисля, че е по-добре да сте готови и за лошия край.
I'm really sorry to hear that. Allow me to be a bit more straight-forward then.
Yes, you are correct; closing an account is a measure to keep you out from gambling harm. Yet as long as you keep playing in casinos with an extremely low Safety Index, it actually does not matter whether the account is closed or open. As I explained, risky sites simply do not pay out the winnings.
That's the big deal. I hate to see you expect us to recover your money because it is not very likely. In the past, this casino completely ignored players complaints; as a result, its Safety Index has kept falling down ever since
It really worries me you have no one close around you. Please feel free to seek support at local local help center:
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers 👈
Though I sincerely hope you will receive the money in some way, I think it is better to be ready for the bad end as well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.