Искате да кажете, че никога не сте печелили нещо в това казино? Съжалявам за такъв въпрос, но бих казал, че вероятността да спечелите зависи от вашия паричен фонд, стратегия, RTP и волатилността на избраните от вас игри. Какво мислите - може би ще го обсъдим допълнително?
След като видях неговия индекс на безопасност 👈👈, бих казал, че напускането на казиното може да е печеливша ситуация. Склонен съм да съм доста колеблив, когато става въпрос за по-малки, нелицензирани казина с несправедливи правила.
Are you saying you have never won a thing in this casino? I'm sorry for such a question, yet I'd say the probability of gaining winnings depends on your money pool, strategy, RTP, and volatility of the games you choose. What do you think - shall we discuss it further, perhaps?
After seeing its Safety Index 👈👈, I'd say leaving the casino might be a winning situation. I tend to be quite hesitant when it comes to smaller, unlicensed casinos with unfair rules.
Надявам се да намерите по-добро и по-безопасно казино и ви пожелавам успех. Просто винаги играйте отговорно.😉
I hope you find a better and safer casino and wish you all the luck. Just always play responsibly.😉
Те отговарят в продължение на 9 дни, че документите липсват, когато са били препратени в изобилие, включително последният, удостоверен от правителството за разпознаване на самоличността, за събиране на оттеглянето. Въпреки това операторите на Kyc Gomblingo продължават да се отнасят лошо към потребителите и никой не се намесва строго срещу този техен начин на действие!
They have been replying for 9 days that the documents are missing when they have been forwarded in abundance including the last one authenticated by the Government to recognize the identity, for the collection of the withdrawal. The Kyc Gomblingo operators despite this, continue to treat users badly and no one intervenes severely against this modus operandi of theirs!
Sono 9 giorni che rispondono che mancano i documenti quando sono stati inoltrati in abbondanza compreso l'ultimo autenticato dal Governo per riconoscere l'identità, per la riscossione del prelievo.Gli operatori Kyc Gomblingo nonostante ciò , continuano a trattare male gli utenti e nessuno interviene severamente contro questo loro modus operandi!
Здравейте, виждам, че проблемът изглежда е в проверката. Казиното не приема никакви документи, какви са те? Няма да можете да теглите пари, без да преминете успешно през този процес, така че определено бих разгледал първо това. Какво конкретно ви отписва или ви казва казиното?
Можете ли да ми дадете някои съвети, за да можем да се опитаме да разберем какво се случва?
Hi, I see that the problem seems to be verification. The casino doesn't accept any documents, what are they? You won't be able to withdraw money without going through this process successfully, so I would definitely look into that first. What specifically is the casino writing you off or telling you?
Can you please give me some hints so we can try to find out what is going on?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.