ФорумКазинаGomblingo Casino - обща дискусия

Gomblingo Casino - обща дискусия

преди 1 година от Dogulu16
|
1754 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gomblingo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на Dogulu16 е изтрит
преди 11 месеца

Здравейте, искам да знам колко време отнема процеса на теглене на пари. Колко време ще отнеме, докато бъде в банковата ми сметка boulalaotman90@gmail.com това е моят имейл, благодаря ви много и очаквам отговора ви.

Автоматичен превод:
otman
преди 11 месеца

Здравейте, даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето. Не знам точно колко време отнема това казино да изплати на играч, защото ние не сме казино. От колко време чакаш ?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, получих бонус, който превърнах в голяма сума пари. Когато трябваше да изпълня всички изисквания за бонус, те ми оставиха само X10 от бонуса, получен в акаунта ми.

На страницата (на испански) на промоцията не е посочено това, въпреки че точка 10 ви отвежда до общите условия (на английски, който не разбирам) и дали има точка, която показва, че


Разбирам, че нямам нищо общо с този проблем, нали?


Общата получена печалба беше 15 000, а за бонуса остана 450

Автоматичен превод:
Supay
преди 10 месеца

Здравейте, стига да се прилагат определени правила за бонуси и максималното теглене е 10x бонуса, тогава всичко е наред от страна на казиното. Ако казиното по някакъв начин ви подведе, тогава ще има проблем.

Въпреки това, ако искате, можете да копирате точка 10 тук, която говори за бонусите като цяло. Освен ако нямате изрични бонуси, които са предмет на различни правила и условия, тогава очевидно тази точка ще се приложи към описаната от вас. Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!


След като завърших регистрацията си и направих няколко залога, които ме накараха да увелича баланса си, след известно време затвориха сесията ми и страницата вече не разпознава потребителското ми име или парола, недвусмислен знак, че са замразили акаунта ми.

Следователно загубих всички натрупани печалби.

Свързването с поддръжката чрез чат и телефон не реши нищо, те само посочиха, че това е техническа грешка, която никога не е била разрешена.

Не си играйте тук, не давайте пари на тези негодници.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, спечелих €150 в казиното с депозит от €40. Направих теглене от €150, но все още не е направено. Вече изпратих картите, които поискаха, за да потвърдят сметката, плюс вече се свързах с поддръжката и те винаги ми казват същия проблем, че има твърде много тегления и има някои забавяния, проблеми, дължащи се на офиса. Можете ли да ми помогнете, моля, коя седмица ще ми трябват парите, за да замина.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!


След като завърших регистрацията си и направих няколко залога, които ме накараха да увелича баланса си, след известно време затвориха сесията ми и страницата вече не разпознава потребителското ми име или парола, недвусмислен знак, че са замразили акаунта ми.

Следователно загубих всички натрупани печалби.

Свързването с поддръжката чрез чат и телефон не реши нищо, те само посочиха, че това е техническа грешка, която никога не е била разрешена.

Не си играйте тук, не давайте пари на тези негодници.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съжалявам за забавения отговор, но бих искал да знам дали сте се опитали да намерите решение.

Това, което описахте, звучи така, сякаш бихте могли да използвате малко помощ. Според мен трябва да получиш поне някакво разумно обяснение. Замразената сметка е само временно затворена, така че каква е ситуацията сега?

Бих могъл да използвам още няколко прозрения, за да разбера дали можем да ви подкрепим по някакъв начин.

Моля, уведомете ме повече.

Автоматичен превод:
omarhaidar82
преди 8 месеца

Здравейте. Мога ли да ви попитам колко време чакате тегленето? Разбирам загрижеността ви, просто имайте предвид, моля, че процесът на проверка може да отнеме малко повече време понякога, поради факта, че казиното трябва да се увери, че всичко е наред с документите на всеки играч. Вероятно затова поддръжката ви е дала такъв отговор.

„Сега, представете си", обикновено даваме на казината 14 пълни дни за извършване на проверката, преди да се намесим. Поне вече знаете какво се случва, така че трябва да е въпрос на време. Говорейки за това, кога всъщност поискахте тегленето, ако мога да попитам?

И също така, ако мога да добавя и да приема това като приятелски съвет, моля, да не мислите за парите от хазарта като за „решаване на проблеми с парите или начин на живот от тях". Това трябва да е само начин да се забавлявате и да прекарвате част от свободното си време, като играете онлайн игри 😉. Обзалагам се, че сте наясно с тези принципи, просто смятате, че би било добре да ги споменете.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Casino Gomblingo не е прилично казино

Всички плащания минаха добре, но UPS тогава спечелих 5000,00 DKK, след което не успях да вляза. Доста хитро.

Цялата документация, изпратена до Payout, включително екранни снимки на печалби, впоследствие ще бъде игнорирана.

Casino Gomblingo беше установено чрез различни медии като безотговорна измама.

Свързах се с Органа по хазарта на Кюрасао.

Тяхното разрешение сега се разглежда от Органа по хазарта на Кюрасао.

Автоматичен превод:
janesoegaard54jsrc
преди 1 месец

здравей

Оценявам, че споделяте историята си; Знам, че трябва да е трудно да се справя. Бихте ли могли да ме уведомите, когато акаунтът ви е бил блокиран? Това казино изглежда като много рисковано място за игра, дори според ниския си индекс на безопасност

Следователно, ако желаете да споделите подробности, ще сме ви благодарни.

Може би има нещо, което можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, акаунтът ми беше блокиран в деня след печалбата ми.

* Рисковано е да се играе в Casino Gomblingo *, може би друга формулировка е по-подходяща,

* Смъртоносно опасно е да играете в Casino Gomblingo *, разбира се, че получавате много, когато спечелите, и след това трябва да откриете, че изплащането не е възможно. Подобен процес може да предизвика мисли за самоубийство, депресия и така нататък, наистина недопустимо и направо отвратително!

Автоматичен превод:
janesoegaard54jsrc
преди 1 месец

Ако играчите спечелят големи суми, казината може да разгледат играта или цялата игрална сесия. По време на разследване не е необичайно казината да предотвратяват достъпа до сметката. Понякога тази проверка е просто случайна, инициирана от системата на казиното и няма нищо общо със спечелената сума.

Във всеки случай играчът винаги трябва да бъде правилно информиран и напътстван. Позволете ми обаче да повторя въпроса си: бихте ли могли да ме уведомите, моля, кога акаунтът ви е бил блокиран?

Въпреки че бих искал да мисля, че няма нужда да се притеснявате твърде много, това наистина зависи от подробностите, които казиното предоставя. Сигурен ли си, че не си получил нищо от тях? Също така бих проверил спама, папката за кошчета или дори раздела за промоции във входящата си кутия в gmail.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отговарям отново, акаунтът ми беше блокиран в деня след печалбата.

Въпреки това стигнах до документация под формата на екранни снимки.

Автоматичен превод:
janesoegaard54jsrc
преди 1 месец

Добре, и още не сте разбрали какво се случва и защо е така. Бих си помислил също, че казиното може да разследва вашия геймплей и затова се случи. Но това е само мое предположение и винаги е най-добре, ако казиното ви уведоми.

Ако не се е случило и не знаете какво да правите, можете да опитате да се обърнете към ans и може би ние ще можем да ви помогнем.

Така че, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

КОПИРАНЕ

„Gomblingo, ужасен уеб сайт, те са измамници и се намират в Гана. Те направиха грешка, като направиха депозит чрез своя метод VISA и бяха изпратени до BayeBay Skin care, фалшива компания в Гана.

Все още чакам изтеглянето ми след 15 дни. Моля, не харчете пари за този уебсайт."


Ясно и очевидно е, че Casino Gomblingo не спазва действащото ЗАКОНОДАТЕЛСТВО.

Като Google излезе с безброй твърдения с една и съща точка,

В СЛУЧАЙ НА ПЕЧАЛБА, СМЕТКАТА СЕ БЛОКИРА.


Автоматичен превод:
преди 1 месец


Ясно и очевидно е, че Casino Gomblingo не спазва действащото ЗАКОНОДАТЕЛСТВО.

Като Google излезе с безброй твърдения с една и съща точка,

В СЛУЧАЙ НА ПЕЧАЛБА, СМЕТКАТА СЕ БЛОКИРА.

Автоматичен превод:
janesoegaard54jsrc
преди 1 месец

Какво ще кажете да внесем малко светлина в този въпрос?

Смятате ли, че бихте могли също така да подадете безплатна жалба, моля? Разгледайте този раздел 👈, за да разберете защо смятам, че трябва да го направите.

Надявам се, че ще се съгласите. В крайна сметка може да имаме нещо повече за вашата ситуация.

Помислете за това, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря за отговора

Целта на моите коментари за казино GOMBLINGO беше,

за изясняване на ПОЛИТИКАТА НА GOMBLINGO ЗА ИЗПЛАЩАНЕ на други играчи.

Казино GOMBLINGO изглежда заслужаващо доверие, тъй като има лиценз от Органа за игри на Кюрасао (CGA).

Казино Gomblingo трябва незабавно да бъде лишено от лиценза си и разрешението от Датския орган по хазарта трябва да бъде отнето.

Сметките на всички играчи се замразяват при поискване за теглене.

Казино GOMBLINGO е документирано измами и измами.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още