преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gomblingo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, искам да знам колко време отнема процеса на теглене на пари. Колко време ще отнеме, докато бъде в банковата ми сметка boulalaotman90@gmail.com това е моят имейл, благодаря ви много и очаквам отговора ви.
Hello, I would like to know how long the money withdrawal process takes. How long will it take for it to be in my bank account boulalaotman90@gmail.com this is my email, thank you very much and I await your response.
hola buenas me gustaria saber cuanto dura el proceso de la retirada de dinero .En cuanto tiempo tradara en estar en mi cuenta bancaria boulalaotman90@gmail.com este es mi correo eltronico muchas gracias y espero vuestra respuesta
Здравейте, даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето. Не знам точно колко време отнема това казино да изплати на играч, защото ние не сме казино. От колко време чакаш ?
Hi, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue. I don't know exactly how long it takes this casino to pay out a player, because we are not a casino. How long have you been waiting ?
Здравейте, получих бонус, който превърнах в голяма сума пари. Когато трябваше да изпълня всички изисквания за бонус, те ми оставиха само X10 от бонуса, получен в акаунта ми.
На страницата (на испански) на промоцията не е посочено това, въпреки че точка 10 ви отвежда до общите условия (на английски, който не разбирам) и дали има точка, която показва, че
Разбирам, че нямам нищо общо с този проблем, нали?
Общата получена печалба беше 15 000, а за бонуса остана 450
Hello, I have received a bonus that I have converted into a large amount of money. When it came to meeting all the bonus requirements, they only left me with X10 of the bonus received in my account.
On the page (in Spanish) of the promotion it did not indicate that, although point 10 takes you to the general conditions (in English, which I do not understand) and if there is a point that indicates that
I understand that I have nothing to do about this problem, right?
The total obtained was 15,000 in profits and for the bonus it remained at 450
Hola, he recibido un bono que he convertido en una cantidad alta de dinero. A la hora de cumplir todos los requisitos del bono, solo me han dejado en la cuenta X10 del bono recibido.
En la página (en español) de la promoción no indicaba eso, aunque en el punto 10 te lleva a las condiciones generales (en inglés, las cuales no entiendo) y si hay un punto que indica eso
Entiendo que no tengo nada que hacer contra este problema no?
El total conseguido fueron 15.000 de ganancias y por el bono se quedó en 450
Здравейте, стига да се прилагат определени правила за бонуси и максималното теглене е 10x бонуса, тогава всичко е наред от страна на казиното. Ако казиното по някакъв начин ви подведе, тогава ще има проблем.
Въпреки това, ако искате, можете да копирате точка 10 тук, която говори за бонусите като цяло. Освен ако нямате изрични бонуси, които са предмет на различни правила и условия, тогава очевидно тази точка ще се приложи към описаната от вас. Ще чакам отговор.
Hi, as long as certain bonus rules apply and the maximum cashout is 10x the bonus, then everything is fine on the casino's side. If the casino somehow misled you, then there would be a problem.
However, if you want you can copy point 10 here, which talks about bonuses in general. Unless you have explicit bonuses that are subject to different terms and conditions, then obviously this point will apply to the one you described. I'll wait for a reply.
НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!
След като завърших регистрацията си и направих няколко залога, които ме накараха да увелича баланса си, след известно време затвориха сесията ми и страницата вече не разпознава потребителското ми име или парола, недвусмислен знак, че са замразили акаунта ми.
Следователно загубих всички натрупани печалби.
Свързването с поддръжката чрез чат и телефон не реши нищо, те само посочиха, че това е техническа грешка, която никога не е била разрешена.
Не си играйте тук, не давайте пари на тези негодници.
DON'T PLAY HERE!
After finishing my registration and placing several bets that made me increase my balance, after a while they closed my session and the page no longer recognizes my username or password, an unequivocal sign that they have frozen my account.
Therefore, I have lost all accumulated profits.
Contacting support by chat and phone did not solve anything, they only indicated that it was a technical error that was never solved.
Don't play here, don't give money to these scoundrels.
¡NO JUEGUEN AQUÍ!
Después de finalizar mi registro y realizar varias apuestas que me hicieron aumentar mi saldo, tras un rato cerraron mi sesión y la página no vuelve a reconocer mi nombre de usuario ni mi contraseña, señal inequívoca de que han congelado mi cuenta.
Por tanto, he perdido todas las ganancias acumuladas.
Contactar con soporte por chat y teléfono no solucionada nada, solo indican que se trata de un error técnico que nunca se soluciona.
No jueguen aquí, no les den dinero a estos sinvergüenzas.
Здравейте, спечелих €150 в казиното с депозит от €40. Направих теглене от €150, но все още не е направено. Вече изпратих картите, които поискаха, за да потвърдят сметката, плюс вече се свързах с поддръжката и те винаги ми казват същия проблем, че има твърде много тегления и има някои забавяния, проблеми, дължащи се на офиса. Можете ли да ми помогнете, моля, коя седмица ще ми трябват парите, за да замина.
Hi, I won €150 at the casino with a deposit of €40. I made a withdrawal of €150 but it hasn't been made yet. I have already sent the cards they requested to verify the account, plus I have already contacted support and they always tell me the same problem that there are too many withdrawals and there are some delays, problems due to the office. Can you help me pls what week I would need the money to leave.
Salve ho vinto 150€ sul casino con un deposito da 40€ ho fatto il prelievo di 150€ ma non è ancora stato effettuato. Ho già mandato le carte che richiedevano per verificare il conto in più ho già contattato l assistenza e mi dice sempre lo stesso problema che ci sono troppi prelievi e c’è qualche ritardo problemi dovuti alla sede. Puoi aiutarmi pls che settimana mi servirebbero i soldi per partire.
НЕ ИГРАЙТЕ ТУК!
След като завърших регистрацията си и направих няколко залога, които ме накараха да увелича баланса си, след известно време затвориха сесията ми и страницата вече не разпознава потребителското ми име или парола, недвусмислен знак, че са замразили акаунта ми.
Следователно загубих всички натрупани печалби.
Свързването с поддръжката чрез чат и телефон не реши нищо, те само посочиха, че това е техническа грешка, която никога не е била разрешена.
Не си играйте тук, не давайте пари на тези негодници.
DON'T PLAY HERE!
After finishing my registration and placing several bets that made me increase my balance, after a while they closed my session and the page no longer recognizes my username or password, an unequivocal sign that they have frozen my account.
Therefore, I have lost all accumulated profits.
Contacting support by chat and phone did not solve anything, they only indicated that it was a technical error that was never solved.
Don't play here, don't give money to these scoundrels.
¡NO JUEGUEN AQUÍ!
Después de finalizar mi registro y realizar varias apuestas que me hicieron aumentar mi saldo, tras un rato cerraron mi sesión y la página no vuelve a reconocer mi nombre de usuario ni mi contraseña, señal inequívoca de que han congelado mi cuenta.
Por tanto, he perdido todas las ganancias acumuladas.
Contactar con soporte por chat y teléfono no solucionada nada, solo indican que se trata de un error técnico que nunca se soluciona.
No jueguen aquí, no les den dinero a estos sinvergüenzas.
Съжалявам за забавения отговор, но бих искал да знам дали сте се опитали да намерите решение.
Това, което описахте, звучи така, сякаш бихте могли да използвате малко помощ. Според мен трябва да получиш поне някакво разумно обяснение. Замразената сметка е само временно затворена, така че каква е ситуацията сега?
Бих могъл да използвам още няколко прозрения, за да разбера дали можем да ви подкрепим по някакъв начин.
Моля, уведомете ме повече.
I'm sorry for the delayed response, but I would like to know whether you tried to find a solution.
What you described sounds like you could use some help. The way I see it, you should at least get some reasonable explanation. The frozen account is just a temporarily closed one, so what is the situation now?
I could use a few more insights to figure out if we can support you by any means.
Please, let me know more.
Здравейте. Мога ли да ви попитам колко време чакате тегленето? Разбирам загрижеността ви, просто имайте предвид, моля, че процесът на проверка може да отнеме малко повече време понякога, поради факта, че казиното трябва да се увери, че всичко е наред с документите на всеки играч. Вероятно затова поддръжката ви е дала такъв отговор.
„Сега, представете си", обикновено даваме на казината 14 пълни дни за извършване на проверката, преди да се намесим. Поне вече знаете какво се случва, така че трябва да е въпрос на време. Говорейки за това, кога всъщност поискахте тегленето, ако мога да попитам?
И също така, ако мога да добавя и да приема това като приятелски съвет, моля, да не мислите за парите от хазарта като за „решаване на проблеми с парите или начин на живот от тях". Това трябва да е само начин да се забавлявате и да прекарвате част от свободното си време, като играете онлайн игри 😉. Обзалагам се, че сте наясно с тези принципи, просто смятате, че би било добре да ги споменете.
Hello. May I ask you how long are you waiting for the withdrawal? I can understand your concern, just keep in mind, please, that the verification process could take a little bit longer sometimes, due to the fact that the casino needs to make sure everything is ok with the documents of each player. Probably that is why the support gave you this kind of answer.
"Now, imagine", we usually give casinos 14 full days for the verification to be done, before we intervene. At least you already know what's happening, so it should be a matter of time. Speaking of which, when did you actually ask for the withdrawal, if I may ask?
And also if I may add, and take this as a friendly advice, please, not to think of the money from gambling as "money problem solving, or way of living from". It should only be a way of having fun, and spending some of your free time by playin online games 😉. I bet you are aware of these principles, just felt it would be good to mention them.
Casino Gomblingo не е прилично казино
Всички плащания минаха добре, но UPS тогава спечелих 5000,00 DKK, след което не успях да вляза. Доста хитро.
Цялата документация, изпратена до Payout, включително екранни снимки на печалби, впоследствие ще бъде игнорирана.
Casino Gomblingo беше установено чрез различни медии като безотговорна измама.
Свързах се с Органа по хазарта на Кюрасао.
Тяхното разрешение сега се разглежда от Органа по хазарта на Кюрасао.
Casino Gomblingo is not a decent casino
All payments went well, but UPS then I won DKK 5,000.00, subsequently unable to log in. Quite clever.
All documentation sent to Payout, including screenshots of winnings, will subsequently be ignored.
Casino Gomblingo has been found via various media to be an irresponsible scam.
I have contacted the Curacao Gaming Authority.
Their authorization is now under consideration by the Curacao Gaming Authority.
Casino Gomblingo er ikke et værdigt casino
Alle indbetalinger gik fint, men UPS så vandt jeg DKK 5.000,00, efterfølgende ikke muligt at logge ind. Ganske smart.
Alle dokumentationer fremsendt til Udbetaling, inklusive skærmbilleder af gevinst, efterfølgende ignores.
Casino Gomblingo er konstateret via forskellige medier som værende uansvarligt fub.
Jeg har kontaktet Curacao Gaming Authority.
Deres autorisation er nu under overvejelse af Curacao Gaming Authority.
здравей
Оценявам, че споделяте историята си; Знам, че трябва да е трудно да се справя. Бихте ли могли да ме уведомите, когато акаунтът ви е бил блокиран? Това казино изглежда като много рисковано място за игра, дори според ниския си индекс на безопасност
Следователно, ако желаете да споделите подробности, ще сме ви благодарни.
Може би има нещо, което можем да направим.
Hello!
I appreciate you sharing your story; I know it must be difficult to deal with. Could you please let me know when your account was blocked? This casino seems like a very risky place to play, even according its low Safety Index
Consequently, if you are willing to share specifics, we will be grateful.
Perhaps there is something we can do.
Моля, акаунтът ми беше блокиран в деня след печалбата ми.
* Рисковано е да се играе в Casino Gomblingo *, може би друга формулировка е по-подходяща,
* Смъртоносно опасно е да играете в Casino Gomblingo *, разбира се, че получавате много, когато спечелите, и след това трябва да откриете, че изплащането не е възможно. Подобен процес може да предизвика мисли за самоубийство, депресия и така нататък, наистина недопустимо и направо отвратително!
Please, my account was blocked the day after my win.
* Risky to play at Casino Gomblingo *, perhaps another wording was more appropriate,
* It is deadly dangerous to play at Casino Gomblingo *, it is understood that you get very high when you win, and afterwards you have to find that Payout is not possible. Such a process can cause suicidal thoughts, depression and so on, really unacceptable and downright disgusting!
Venligst, min konto blev blokeret dagen efter min gevinst.
*Risikabelt at spille på Casino Gomblingo*, måske en anden formulering var mere passende,
*Dødsensfarligt at spille på Casino Gomblingo*, underforstået at man bliver helt høj ved gevinst, og efterfølgende må man konstatere at Udbetaling ikke er muligt. Et sådant forløb kan give selvmordstanker, depressioner med videre, virkelig uacceptabelt og direkte modbydeligt!
Ако играчите спечелят големи суми, казината може да разгледат играта или цялата игрална сесия. По време на разследване не е необичайно казината да предотвратяват достъпа до сметката. Понякога тази проверка е просто случайна, инициирана от системата на казиното и няма нищо общо със спечелената сума.
Във всеки случай играчът винаги трябва да бъде правилно информиран и напътстван. Позволете ми обаче да повторя въпроса си: бихте ли могли да ме уведомите, моля, кога акаунтът ви е бил блокиран?
Въпреки че бих искал да мисля, че няма нужда да се притеснявате твърде много, това наистина зависи от подробностите, които казиното предоставя. Сигурен ли си, че не си получил нищо от тях? Също така бих проверил спама, папката за кошчета или дори раздела за промоции във входящата си кутия в gmail.
If players win large, casinos may look into the game play or the entire gaming session. During an investigation, it is not unusual for casinos to prevent access to the account. Sometimes this check is just a random one initiated by the casino system, and has nothing to do with the amount won.
In any case, the player should always be properly informed and guided. Allow me to repeat my question, though: Could you please let me know when your account was blocked?
Although I would love to think you do not need to worry too much, it really depends on the details the casino provides. Are you certain you have not received anything from them? I would also check the spam, bin folder, or even promotion section in my gmail inbox.
Отговарям отново, акаунтът ми беше блокиран в деня след печалбата.
Въпреки това стигнах до документация под формата на екранни снимки.
Answering again, my account was blocked the day after winning.
However, I reached documentation in the form of screenshots.
Svarer igen, min konto blev blokeret dagen efter gevinst.
Dog nåede jeg dokumentation i form af skærmbilleder.
Добре, и още не сте разбрали какво се случва и защо е така. Бих си помислил също, че казиното може да разследва вашия геймплей и затова се случи. Но това е само мое предположение и винаги е най-добре, ако казиното ви уведоми.
Ако не се е случило и не знаете какво да правите, можете да опитате да се обърнете към ans и може би ние ще можем да ви помогнем.
Така че, моля, уведомете ме.
Good, and you haven't found out yet what's going on and why that was. I would also have thought that the casino might be investigating your gameplay and that's why it happened. But that's just my guess and it's always best if the casino lets you know.
If it didn't happen and you don't know what to do, you can try to turn to ans and maybe we will be able to help you.
So please let me know.
КОПИРАНЕ
„Gomblingo, ужасен уеб сайт, те са измамници и се намират в Гана. Те направиха грешка, като направиха депозит чрез своя метод VISA и бяха изпратени до BayeBay Skin care, фалшива компания в Гана.
Все още чакам изтеглянето ми след 15 дни. Моля, не харчете пари за този уебсайт."
Ясно и очевидно е, че Casino Gomblingo не спазва действащото ЗАКОНОДАТЕЛСТВО.
Като Google излезе с безброй твърдения с една и съща точка,
В СЛУЧАЙ НА ПЕЧАЛБА, СМЕТКАТА СЕ БЛОКИРА.
COPY
"Gomblingo, Horrible Web Site, they are scammers and are located in Ghana. They made a mistake by making do a deposit through their VISA method and was sent to BayeBay Skin care, a fake company in Ghana.
Still waiting for my withdral after 15days. Please don't spend money on this website."
It is clear and obvious that Casino Gomblingo does not comply with current LEGISLATION.
By Google coming up with countless statements with the same point,
IN THE EVENT OF A PROFIT, THE ACCOUNT IS FREEZED.
Ясно и очевидно е, че Casino Gomblingo не спазва действащото ЗАКОНОДАТЕЛСТВО.
Като Google излезе с безброй твърдения с една и съща точка,
В СЛУЧАЙ НА ПЕЧАЛБА, СМЕТКАТА СЕ БЛОКИРА.
It is clear and obvious that Casino Gomblingo does not comply with current LEGISLATION.
By Google coming up with countless statements with the same point,
IN THE EVENT OF A PROFIT, THE ACCOUNT IS FREEZED.
Какво ще кажете да внесем малко светлина в този въпрос?
Смятате ли, че бихте могли също така да подадете безплатна жалба, моля? Разгледайте този раздел 👈, за да разберете защо смятам, че трябва да го направите.
Надявам се, че ще се съгласите. В крайна сметка може да имаме нещо повече за вашата ситуация.
Помислете за това, моля.
How about we put some light into this matter?
Do you think you could also submit a free-of-charge complaint, please? Browse this section 👈 to find out why I think you should do it.
I hope you will agree. We might have something more to do with your situation eventually.
Consider that, please.
Благодаря за отговора
Целта на моите коментари за казино GOMBLINGO беше,
за изясняване на ПОЛИТИКАТА НА GOMBLINGO ЗА ИЗПЛАЩАНЕ на други играчи.
Казино GOMBLINGO изглежда заслужаващо доверие, тъй като има лиценз от Органа за игри на Кюрасао (CGA).
Казино Gomblingo трябва незабавно да бъде лишено от лиценза си и разрешението от Датския орган по хазарта трябва да бъде отнето.
Сметките на всички играчи се замразяват при поискване за теглене.
Казино GOMBLINGO е документирано измами и измами.
Thanks for reply.
The purpose of my comments about Casino GOMBLINGO was,
to clarify GOMBLINGO'S PAYOUT POLICY to other players.
Casino GOMBLINGO appears trustworthy by having a license with the Curacao Gaming Authority (CGA).
Casino Gomblingo should be stripped of their license immediately and permission from the Danish Gambling Authority should be revoked.
All players' accounts are frozen upon request for Withdrawal.
Casino GOMBLINGO is documented Cheats and hoaxes.
Да, вече го разбрах от написаното от теб. Въпреки това можем поне да се опитаме да ви помогнем във вашата ситуация, ако се интересувате, като подадете жалба. Не казвам, че трябва да работи на 100%, но може да работи, ако се свържем с казиното и го разрешим.
И така, какво мислите, че можете да направите и да го направите?
Yes, I already understood that from what you wrote before. However, we can at least try to assist you in your situation if you are interested by opening a complaint. I'm not saying it has to work 100% but it can work if we contact the casino and sort it out.
So what do you think you can do and go for it ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.