НачалоФорумКазинаGoldspin Casino - обща дискусия

Goldspin Casino - обща дискусия (страница 5)

17 139 преглеждания 133 отговора |
преди 11 месеца
|
1...4 5 67
Добавете пост
georgiop
преди 6 месеца

Здравейте, първо бих му дал още малко време, казината обикновено обработват пари през работните дни от седмицата, така че не бих обмислял неделя.

Какъв метод на плащане използвахте? Казиното не ви поиска документи?

Понякога е най-добре да изчакаме и ако нищо не се случи, да речем, повече от седмица, тогава бихме се опитали да помогнем.

Дотук бих предложил да не е време за паника.

Можеш ли да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не са ми дали парите от банковата сметка на казино Goldspin, моля, свържете се с тях.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Моля, свържете се с Goldpin, защото се страхувам, че ще загубя печалбите си, минаха 5 дни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Той ме помоли за идентификация, която направих от Goldspin, и доказателство за плащане, което също е потвърдено, така че акаунтът ми не е потвърден, ако това е, което искате от всички страни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file това са възнесенията

Автоматичен превод:
georgiop
преди 6 месеца

Според това, което казваш, дали си верифициран или не, малко се обърквам. Някъде на уебсайта пише ли, че акаунтът ти е верифициран или казиното го е потвърдило по някакъв начин? Не можеш да теглиш пари без това, така че първо ще трябва да се направи верификация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

file Тук ми пише, че съм потвърден/а

Автоматичен превод:
georgiop изтри публикацията
Jaro
преди 6 месеца

Искам си парите от казино компанията Goldspin, моля

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Можете ли да ми помогнете да си взема парите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Те не могат да приемат тегленето ми от компанията Goldspin, въпреки че са получили всички протоколи за проверка на акаунта ми, можете ли да помогнете?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, струва ми се, че съм чувал нещо подобно и преди и може би е просто недоразумение. Доколкото мога да преценя досега, в повечето случаи .pdf формат - не изрязан или променен - ​​може да реши този проблем.

Повечето операционни системи ви позволяват да „отпечатате" документа като PDF. Мисля, че това е трикът, който поддръжката на казиното е имала предвид. Можете ли да опитате?

Ако това не помогне, споделете инструкциите на казиното, за да можем да се опитаме да намерим решение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Акаунтът ми е напълно верифициран, изпратих всички документи, които поискаха, дори електронно извлечение от банката, всичко е ясно. Отхвърлиха тегленето ми след 5 дни. Не мога да разбера какво се случва и имейл адресът, който предоставиха за комуникация, не съществува.


Автоматичен превод:
picm97
преди 6 месеца

Аз съм изправен пред същия проблем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Моля, можете ли да ми помогнете? Опитах всички начини, по които не мога да тегля от Goldspin. Моля, отговорете ми, защото не искам да си загубя парите. Съобщете ми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file Тук ми пише, че съм потвърден/а

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това са инструкции, които трябва да следвате. Направихте ли ги, моля? Джаро изложи основателна гледна точка, когато ви попита за състоянието на проверката.

Вашият акаунт напълно ли е потвърден досега?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, можете ли да ми помогнете? Опитах всички начини, по които не мога да тегля от Goldspin. Моля, отговорете ми, защото не искам да си загубя парите. Съобщете ми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моля, информирайте казиното, че се притеснявате, че може да загубите парите. Ако е възможно, определете лимити за отговорност или просто временно блокирайте достъпа си до казиното. Като алтернатива, помолете някой близък да смени паролата ви. Това е битка, която трябва да спечелите. 🙏

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Акаунтът ми е напълно верифициран, изпратих всички документи, които поискаха, дори електронно извлечение от банката, всичко е ясно. Отхвърлиха тегленето ми след 5 дни. Не мога да разбера какво се случва и имейл адресът, който предоставиха за комуникация, не съществува.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Радвам се, че акаунтът е напълно потвърден, въпреки че също нямам представа какво причинява проблемите.

Това ли е въпросният имейл?

Предполагам, че чатът също носи малко решение. Е, опасявам се, че ни е нужна поне някаква следа, за да започнем.



Редактирано
Автоматичен превод:
georgiop
преди 6 месеца

Това казино е измама

Автоматичен превод:
mpasantos15
преди 6 месеца

Здравейте, можете ли да ни кажете и защо? 🙂

Имахте ли лош опит тук? Ако да, какво се случи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Вече ви изпратих моя случай днес.

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини