След колко дни ти ги сложиха? Аз, откакто 24/6 все още нищо....
After how many days did they put them on you? Me, since 24/6 still nothing....
Μετά από πόσες μέρες σου τα έβαλαν ;Εγώ από 24/6 ακόμα τίποτα ….
Аз също имам проблем с изплащането на печалбите си, депозирах чрез Revolut и използвах бонуса, изпълних условията и спечелих 13 000 CZK. Направих теглене и след 5 дни нищо не се случи, писах на cheats и ми казаха, че не съм верифициран, след 3 дни вече бях в безсъзнание, изпратих оп, селфи, колан, банково извлечение, плащане за телефона и т.н. и след 3 дни ми писаха, че съм напълно верифициран и затова поисках теглене отново и минаха 96 часа и все още обработват тегленето, а когато пишат на поддръжката, все е същото, сякаш е написано от AI, а не от човек.
I also have a problem with the payout of my winnings, I deposited via Revolut and used the bonus, I met the conditions and won 13,000 CZK. I made a withdrawal and after 5 days nothing happened, I wrote to cheats and was told that I was not verified, after 3 days I was already clueless, I sent an op, selfie, belt, bank statement, payment for the phone, etc. and after 3 days they wrote to me that I was fully verified and so I requested a withdrawal again and it has been 96 hours and they are still processing the withdrawal, and when they write to support it is still the same as if it was written by AI and not a person.
Také mám problém s výplatou výhry, vložil jsem přes Revolut a použil bonus,splnil jsem podmínky a vyhrál 13000 Kč.Dal jsem výběr a po 5 dnech se nic nedělo,psal jsem na cheaty a bylo mi sděleno že nejsem ověřen,po 3 dnech jsem už byl bezradný,poslal jsem op,selfie,pás, výpis z účtu,platbu za telefon atd a po 3 dnech mi napsali že jsem plně ověřen a tak jsem opět zažádal o výběr a už je to 96 hodin a stále výběr zpracovávají,a když píší na podporu tak pořád to stejné jako když to píše AI a né člověk.
След 7-8 дни, ако сте били напълно идентифицирани, ще получите парите, като лимитът е 600 евро на ден.
After 7-8 days if you have been fully identified you will receive the money and this has a limit of €600 per day.
Μετά από 7-8 μέρες αν έχεις ταυτοποιηθεί πλήρως θα λάβεις τα χρήματα και αυτά έχουν όριο 600€ ανά ημέρα
Благодаря за информацията, направих теглене преди 14 дни, но нищо не се случи и когато писах на поддръжката, ми казаха, че не съм верифициран, след 3 дни събиране на всичко, за да докажат, че съм аз, най-накрая ми писаха, че съм верифициран, веднага направих теглене на 3.7 в 8:00 сутринта, но минаха повече от 4 дни и все още нищо, е, ще изчакам тези 7-8 дни, но никога повече няма да играя в това казино.
Thank you for the info, I made a withdrawal 14 days ago but nothing happened and when I wrote to support they told me that I was not verified, after 3 days of collecting everything to prove that it was me they finally wrote to me that I was verified, I immediately made a withdrawal on 3.7 at 8:00 am but it's been over 4 days and still nothing, well I'll wait those 7-8 days but I will never play in this casino again
Děkuji za info,já dal výběr už před 14 dny ale nic se nedělo a když jsem napsal na podporu tak mi řekli že nejsem ověřen,po 3 dnech schánení všeho abych dokázal že jsem to já mi konečně napsali že jsem ověřen,ihned jsem dal výběr 3.7 v 8.00hod ale už je to přes 4 dny a stále nic,no počkám tedy těch 7-8 dnů ale v tomto casinu už nikdy hrát nebudu
Преживях същото, но с търпение успях да изтегля двете суми.
I went through the same thing but with patience I got the 2 withdrawals
Τα ίδια πέρασα και γω αλλά με υπομονή πήρα τις 2 αναλήψεις
Така че получих парите си днес, но никога не съм имал такива проблеми с тегленията през живота си. Напускам това казино.
So I received my money today, but I have never experienced such problems with withdrawals in my life. I am quitting this casino.
Tak jsem dnes obdržel své peníze,ale takové problémi s výběrem jsem ještě v životě nezažil.S tímto casínem končím
Радвам се, че най-накрая успя да си осигуриш парите.
Вярвам, че подобно преживяване не е от най-приятните и ако чакате дълго време, решението ви е точно на място.
Надявам се, че ще се справиш добре другаде и сесиите ти ще бъдат по-приятни.
I'm glad you managed to get the money in the end.
I believe that such an experience is not the most pleasant and if you wait for a long time, your decision is right on the spot.
Hopefully you will do well elsewhere and your sessions will be more enjoyable.
Направих депозит, чакам вече 6 дни и все още нищо. Писах им и отговорът беше, че отнема от 2 до 7 дни. Ако депозитът не бъде направен, тогава ще се работи с него.
I made a deposit, I've been waiting for 6 days and still nothing. I wrote to them and the answer was that it takes 2 to 7 days. If the deposit is not made, then it will be dealt with.
Vložila jsem vklad, čekám již 6 dní a stále nic. Psala jsem jim a odpověď byla, že se čeká 2 až 7 dní. Když nebude proveden vklad, tak se to potom bude řešit.
Добър ден, тези ситуации никога не са приятни и стига да са ви отговорили и да са ви дали поне някаква информация за това колко време трябва да чакате и какво ще се случи, тогава това е положително от моя страна. Така че, според това, което пишете, това е последният ден, в който трябва да чакате депозита си, така ли? Ако нищо не се случи, непременно им пишете и предполагам, че ще го разгледат и ще ви помогнат. 🙂
Опита ли се да се свържеш с оператора, чрез когото си депозирал междувременно, за да видиш дали нещо се е случило с тях? Парите са излезли нормално от сметката ти, нали?
Good day, these situations are never pleasant and as long as they answered you and gave you at least some information about how long you have to wait and what will happen, then that's positive from my side. So, according to what you write, it's the last day you should wait for your deposit, is that right? If nothing happens, definitely write to them and I guess they will look into it and help you. 🙂
Have you tried contacting the operator through whom you deposited in the meantime to see if something happened with them? The money left your account normally, right?
Pekný deň, tieto situácie nikdy nie sú príjemné a pokiaľ ti odpovedali a dali ti aspoň nejaké ifno o tom, koľko máš čakať a čo sa bude diať, tak je to pozitívne z mojej strany. Teda podľa toho čo píšeš je to ešte posledný deň, čo by si mala čakať na svoj vklad, je to tak? Ak sa nič nestane, rozhodne im napíš a hádam sa tomu buduú venovať a pomôžu ti. 🙂
Skúšala si medzi časom aj kontaktovať provozovateľa cez ktorého si depozitovala, či sa niečo nevyskytlo u nich? Peniaze ti normálne z účtu odišli áno?
Играл съм на http://goldspin79952.com/
Имам 5 чакащи плащания и те са на повече от 72 часа, но всеки път, когато пиша и ги питам, те просто казват, че имат много плащания в момента и следователно може да има допълнително време за чакане. Изглежда като измама - отговорите изглеждат като на изкуствен интелект, а не на истински хора.
I have played at http://goldspin79952.com/
I have 5 pending payouts and they are over 72 hours old but every time I write and ask them they just say they have a lot of payouts at the moment and therefore there may be extra waiting time. It seems like a scam - answers seem like AI and not real people
Jeg har spillet på http://goldspin79952.com/
Jeg har 5 ventede udbetalinger og de er over 72 timer gamle men hver gang jeg skriver og spørger ind til dem siger de bare at de har mange udbetalinger i øjeblikket og derfor kan der forekomme ekstra ventetid. Det virker som et scam - svar virker som AI og ikke rigtige mennesker
Здравей, виждам, че са минали няколко дни. Възможно е да получаваш шаблонен отговор от бот. Ако нямат какво повече да кажат, бих опитал да изчакаш още малко. Четири дни не са толкова дълго време и казиното изглежда легитимно, а не измама. Например, ние даваме на казината 14 дни за обработка на тегленията.
Какъв метод на плащане обаче избрахте? Необходимо ли беше да потвърдите акаунта си? Има различни причини, поради които може да има забавяне, затова питам. Някои казина например използват доставчици на плащания от трети страни, така че дори в такива случаи тегленията може да се забавят.
Затова опитайте да изчакате още малко и ако нищо не се случи и никой не ви уведоми за нищо, ще се опитаме да ви помогнем.
Hi, I see it's been a few days. It's possible that you're getting a template response from a bot. If they don't have anything more to say, I would try waiting a little longer. Four days isn't that long, and the casino seems to be legitimate, not a scam. For example, we give casinos 14 days to process withdrawals.
However, what payment method did you choose? Was it necessary to verify your account? There are various reasons why there could be a delay, so that's why I'm asking. Some casinos, for example, use third-party payment providers, so even in such cases, withdrawals may be delayed.
So try to wait a little longer, and if nothing happens and no one lets you know anything, we'll try to help you.
Здравей,
Мога да го дам и по-дълго, но просто никога не съм изпитвал същото с други сайтове.
Депозирах с кредитна карта и се опитвам да изтегля чрез банков превод, тъй като не е възможно да се тегли отново с кредитна карта.
Изпратих много информация, за да получа
потвърдиха акаунта и те също пишат, че е потвърден.
Ще изчакам още малко и ще ви дам актуална информация.
благодаря.
Hello,
I can give it longer, but I've just never experienced the same thing with other sites.
I deposited via credit card and am trying to withdraw via bank transfer as you cannot withdraw to credit card again.
I have sent lots of information to get
verified the account and they also write that it is verified.
I'll wait a little longer and give you an update.
thanks.
Hej,
jeg kan godt give det længere tid men har bare aldrig været ude for det samme hos andre sider.
jeg indbetalte via kreditkort og forsøger at udbetale via bank transfer da man ikke kan udbetale til kreditkort igen.
jeg har sendt massere af information for at få
verificeret kontoen og de skriver også at den er verificeret.
jeg afventer lidt længere og giver en opdatering til jer.
tak.
Здравейте, надявам се нещата да започнат да се развиват възможно най-скоро и съм съгласен, че най-доброто решение е да дадете време на казиното. Въпреки това, моля, поддържайте връзка и ни дръжте в течение. В случай, че евентуално се сблъскате с нещо необичайно. Винаги се надяваме нищо подобно да не се случи, но както виждате във форума, случват се и глупости...
Успех!
Hello, I hope things start moving as soon as possible, and I agree that the best call is to give the casino some time. However, please stay in touch and keep us posted. Just in case you would possibly encounter something out of the ordinary. We always hope none of that will ever happen but as you can see around the forum, s**t happens...
Best of luck!
Имах и също имам проблеми с този сайт. Трябва да изтегля 400 евро от баланса на сметката си, след като депозирах значителна сума. Докато търсех помощ чрез чат на живо, те блокираха сметката ми поради грубия си тон (след като загубих толкова много, е разочароващо, че не мога да изтегля). Постоянно ми казват, че ще получа имейл с информация за сметката си, но не знам дали това действително ще се случи. Може ли някой да ми помогне?
I've had and am also having problems with this site. I need to withdraw €400 in my account balance after depositing a significant amount. While I was asking for help via live chat, they blocked my account due to their rude tone (after losing so much, it's disappointing not to be able to withdraw). They keep telling me I'll receive an email with my account information, but I don't know if that will actually happen. Can anyone help me?
Ho avuto e sto avendo anche io problemi con questo sito. Devo prelevare 400 euro di saldo attivo sul conto dopo aver depositato non poco. Mentre chiedevo aiuto alla live chat mi hanno bloccato l’account a causa di toni poco pacati (dopo aver persi tanto è brutto non poter prelevare). Mi ripetono che riceverò un e mail con le informazioni riguardo il mio account ma non so se effettivamente avverrà ciò. Qualcuno può aiutarmi?
Моля, разкажете ни повече подробности тук.
Кога точно поискахте тегленето си?
Вашият акаунт вече потвърден ли е?
Все още ли поддържате връзка с поддръжката?
Само тогава можем да разберем цялата ситуация и да се надяваме да помогнем, нали знаете.
Please tell us more details here.
When exactly did you request your withdrawal?
Is your account already verified?
Are you still in touch with the support?
Only then can we understand the whole situation and hopefully help, you know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.