НачалоФорумКазинаGoldenbet Casino - обща дискусия

Goldenbet Casino - обща дискусия (страница 3)

 от hanzy1991
|
32 213 преглеждания 229 отговора |
|
12 3 4...12

Е, вашите мнения са безполезни при справянето с оплаквания, така че ме уведомете при кого друг да отида и ще факта, че не сте помогнали ни най-малко, е шега и ще се оплача от вашите услуги

Автоматичен превод:

Благодаря ви за мнението и успех в намирането на някой, който да ви помогне с проблема ви.

Автоматичен превод:

Изпратих ви имейл, който изпратих до Golden bet

Автоматичен превод:

Тъй като очевидно не сте добри в това как да използвате бутона "отговор", за да може лицето, на което искате да изпратите съобщението си, да бъде уведомено, ето екранна снимка за вас, която се надяваме да ви бъде полезна:

file

Автоматичен превод:

Да, моля, имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
ryanhudsonelliott

Мисля, че всичко ви е достатъчно обяснено. За какво още имате нужда от помощ? Ако отговаряте на конкретен човек, използвайте бутона "отговори" и лицето, на което пишете, ще бъде уведомено.

Автоматичен превод:

просто исках да уведомя гуруто на казиното, вярвам, че казиното е нелицензирано .. вижте отговора за чат на живо, които сега ме блокираха да се свържа с тях, отвратително, те се нуждаят от санкциониране filefilefile

Автоматичен превод:
Dopamine

Благодаря за загрижеността. Със сигурност ще проверим дали лицензът за казино е все още валиден, ако имаме причина да смятаме обратното.

Автоматичен превод:

Те не са лицензирани и ми дължат £8000 и все още не са ми възстановили златен залог са измамници

Автоматичен превод:
ryanhudsonelliott

Здравейте, можете ли също да кажете на какво основание смятате, че не са лицензирани? Виждам лиценз за Кюрасао в нашия преглед , така че ако имате някакви съмнения или доказателства, ще накарам нашия екип да го провери.

Що се отнася до вашите пари, защо казиното трябва да ви върне парите? Видях, че сте писали преди 3 седмици, така че ако все още имате нужда от помощ и не знаете къде да се обърнете, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще види какво може да се направи.

Можете да го отворите тук . ⬅️

Мислите ли да опитате, защото видях, че сте имали негативни коментари за нашия екип последния път, затова питам. 🤔

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,


Свързах се с Curacao egaming, които ме посъветваха, че нямат нищо общо с тях, групата santeda BV вече притежава лиценз с Anjouan Gaming, който им забранява да извършват дейност в Обединеното кралство. Имах потвърждение чрез cosmobet, което мога да кача.

Автоматичен превод:
Jaro

Моля, вижте отговора, който написах, извинете, че не ви тагнах

Автоматичен превод:
ryanhudsonelliott

Те няма да ви дадат парите ви, Райън, те са разменили лиценза и притежават анжуйски лиценз, който им забранява да разрешават/търгуват в Обединеното кралство - също така няма начин да се свържете с техния анжуйски лицензополучател, който също действа като ADR (услуга за разрешаване на спорове) между вас и казиното. Това е пълна измама и всички те трябва да бъдат затворени. Интересното е, че Santeda International BV получи солидна глоба (максималната) от 5 милиона евро за нарушения, очевидно в пресата. Показва колко лоши са тези казина и проблемите, които причиняват на проблемните комарджии. Можете да затворите акаунта си и веднага да създадете друг със същото име... Не им пука, защото до този момент са ви взели парите. Толкова е грешно.

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,


Свързах се с Curacao egaming, които ме посъветваха, че нямат нищо общо с тях, групата santeda BV вече притежава лиценз с Anjouan Gaming, който им забранява да извършват дейност в Обединеното кралство. Имах потвърждение чрез cosmobet, което мога да кача.

Автоматичен превод:

Хей, виждам, че имаме CEG като лиценз в нашия преглед и когато погледнах тяхната страница, намерих и Anjouan, така че благодаря за предупреждението и го проверих от нашия екип за данни, който ще го поправи, когато е 100% правилно .

Както и да е, имахте ли проблеми, когато се интересувахте от лиценза?

Автоматичен превод:

Да, аз се изключих и те ми позволиха да създам друга сметка и да депозирам, след като се изключих и те конфискуваха всички печалби и отказаха да възстановят депозитите ми. anjouan gaming нямат ADR и те са напълно измамници заедно с всички дъщерни сайтове.

Автоматичен превод:
Jaro

Съжалявам, Jaron все забравя да те маркира.

Автоматичен превод:

Да, аз се изключих и те ми позволиха да създам друга сметка и да депозирам, след като се изключих и те конфискуваха всички печалби и отказаха да възстановят депозитите ми. anjouan gaming нямат ADR и те са напълно измамници заедно с всички дъщерни сайтове.

Автоматичен превод:

Наистина съжалявам да чуя, че когато става въпрос за защита на играча, всички заинтересовани страни трябва да се отнасят отговорно към въпроса.

Ако смятате, че казиното по някакъв начин е направило нещо нередно, мисля, че подаването на друга жалба може да помогне да откриете ключовия момент и да ви помогне.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
Radka

Мисля, че казино гуруто не разследва правилно жалбите и че съществуващата ми жалба продължава от седмици, а вие току-що ме предадохте на още един ГУРУ, имам предвид уау.

Автоматичен превод:

Мисля, че казино гуруто не разследва правилно жалбите и че съществуващата ми жалба продължава от седмици, а вие току-що ме предадохте на още един ГУРУ, имам предвид уау.

Автоматичен превод:

Съжалявам, това твое оплакване ли имаш предвид? Смятам, че Радка имаше предвид казино Goldenbet, както пишеш в тази тема, а не казино Velobet, където си подала жалбата.

Както и да е, виждам, че нашият екип за жалби се опитва да се свърже с казиното във вашата жалба и чака да отговорят, така че не могат да направят нищо много към момента.

Ако имате нужда от друга помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:

Все още не съм бил помолен, но наскоро се самоизключих от goldenbet, който не е сайт за хазарт в Обединеното кралство. Виждал съм и други теми за това. Наскоро отворих сестрински сайт и спечелих много пари, просто минавам през проверка дали това ще се отрази на печалбите ми. Не мисля, че ще стане, тъй като не казва, че ще бъдете забранени от всички казина и съм виждал няколко неща, при които хората са правили същото и са губили много пари и няма нищо, което да могат да направят със сигурност работи и в двете посоки?

Автоматичен превод:
heatso88

Здравейте, мисля, че ако не е посочено в Правилата и условията на въпросното казино, че ако се самоизключите в някое от групата, това важи за всички казина в тази група, така че не би трябвало да е проблем. Разбира се, винаги може да се случи нещо неочаквано, така че ще видим дали казиното ще измисли нещо или ще получите печалбите си без проблеми.

Що се отнася до проверката, все още не всичко е успешно, нали?

Ако имате затруднения, свържете се и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:

Здравей Джаро,


Мислех това и дори говорих с goldenbet, които казаха, че не са свързани по този начин, така че самоизключването не се пренася към други казина, които имат същия лиценз, което е добре, защото почти получих максимална печалба при най-високото изплащане игра!.... Направих екранни снимки на акаунта си и дори имам видео на победата. Все още чакам да бъда потвърден. Наскоро изпратих документите на имейл адреса, тъй като забелязах, че единият е малко размазан. Все още не съм получил отговор от компанията.

Автоматичен превод:
12 3 4...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини