Е, вашите мнения са безполезни при справянето с оплаквания, така че ме уведомете при кого друг да отида и ще факта, че не сте помогнали ни най-малко, е шега и ще се оплача от вашите услуги
Well your obvs useless at Dealing with complaints so let me know who else to go to and I will fact you ain’t helped one bit is a joke and I will complaining about your services
Тъй като очевидно не сте добри в това как да използвате бутона "отговор", за да може лицето, на което искате да изпратите съобщението си, да бъде уведомено, ето екранна снимка за вас, която се надяваме да ви бъде полезна:
As you are obviously not good in how to use the "reply" button, so the person you want to give your message to can be notified, here is a screenshot for you, which will hopefully be helpful to you:
Мисля, че всичко ви е достатъчно обяснено. За какво още имате нужда от помощ? Ако отговаряте на конкретен човек, използвайте бутона "отговори" и лицето, на което пишете, ще бъде уведомено.
I think everything has been sufficiently explained to you. What else do you need help with ? If you reply to someone specific, use the "reply" button and the person you are writing to will be notified.
просто исках да уведомя гуруто на казиното, вярвам, че казиното е нелицензирано .. вижте отговора за чат на живо, които сега ме блокираха да се свържа с тях, отвратително, те се нуждаят от санкциониране
i just wanted to make casino guru aware I believe the casino to be unlicensed .. look at the reply for live chat who have now blocked me from contacting them disgusting they need sanctioning
Благодаря за загрижеността. Със сигурност ще проверим дали лицензът за казино е все още валиден, ако имаме причина да смятаме обратното.
Thank you for caring. We will surely check if the casino license is still valid if we have any reason to believe otherwise.
Те не са лицензирани и ми дължат £8000 и все още не са ми възстановили златен залог са измамници
They defo not licensed and owe me £8000 and still have not refunded me golden bet are scammers
Здравейте, можете ли също да кажете на какво основание смятате, че не са лицензирани? Виждам лиценз за Кюрасао в нашия преглед , така че ако имате някакви съмнения или доказателства, ще накарам нашия екип да го провери.
Що се отнася до вашите пари, защо казиното трябва да ви върне парите? Видях, че сте писали преди 3 седмици, така че ако все още имате нужда от помощ и не знаете къде да се обърнете, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще види какво може да се направи.
Можете да го отворите тук . ⬅️
Мислите ли да опитате, защото видях, че сте имали негативни коментари за нашия екип последния път, затова питам. 🤔
Hi, can you also tell on what basis you think they are not licensed ? I see a Curacao license in our review, so if you have any doubts or evidence I would have our team check it out.
As for your money, why should the casino give you a refund ? I saw that you wrote 3 weeks ago, so if you still need help and you don't know where to turn, you can file a complaint with us and our team will see what can be done.
Do you think you'll try it, because I saw you had some negative comments about our team last time, that's why I'm asking. 🤔
Здравей Джаро,
Свързах се с Curacao egaming, които ме посъветваха, че нямат нищо общо с тях, групата santeda BV вече притежава лиценз с Anjouan Gaming, който им забранява да извършват дейност в Обединеното кралство. Имах потвърждение чрез cosmobet, което мога да кача.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Те няма да ви дадат парите ви, Райън, те са разменили лиценза и притежават анжуйски лиценз, който им забранява да разрешават/търгуват в Обединеното кралство - също така няма начин да се свържете с техния анжуйски лицензополучател, който също действа като ADR (услуга за разрешаване на спорове) между вас и казиното. Това е пълна измама и всички те трябва да бъдат затворени. Интересното е, че Santeda International BV получи солидна глоба (максималната) от 5 милиона евро за нарушения, очевидно в пресата. Показва колко лоши са тези казина и проблемите, които причиняват на проблемните комарджии. Можете да затворите акаунта си и веднага да създадете друг със същото име... Не им пука, защото до този момент са ви взели парите. Толкова е грешно.
They wont give you your money Ryan, they swapped license and hold an Anjouan License which prohibits them allowing / trading in the UK - also there is no way of contacting their Anjouan Licensee who also act as the ADR (dispute resolution service) between yourself and the casino. It is a total scam and they should all be shut down. Intrestingly enough Santeda International BV received a hefty fine (the maximum) €5 million euros for breaches apparently in the press. Shows how bad these casinos are and the problems they cause for problem gamblers. You can close your account and set up another straight away in the same name…. They don’t care because they’ve taken your money by this point. It’s so so wrong.
Здравей Джаро,
Свързах се с Curacao egaming, които ме посъветваха, че нямат нищо общо с тях, групата santeda BV вече притежава лиценз с Anjouan Gaming, който им забранява да извършват дейност в Обединеното кралство. Имах потвърждение чрез cosmobet, което мога да кача.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Хей, виждам, че имаме CEG като лиценз в нашия преглед и когато погледнах тяхната страница, намерих и Anjouan, така че благодаря за предупреждението и го проверих от нашия екип за данни, който ще го поправи, когато е 100% правилно .
Както и да е, имахте ли проблеми, когато се интересувахте от лиценза?
Hey, I see that we have CEG as a license in our review and when I looked at their page I also found Anjouan so thanks for the warning and I've had it checked by our data team who will fix it when it's 100% right.
Anyway, did you have any problems when you were interested in the license ?
Да, аз се изключих и те ми позволиха да създам друга сметка и да депозирам, след като се изключих и те конфискуваха всички печалби и отказаха да възстановят депозитите ми. anjouan gaming нямат ADR и те са напълно измамници заедно с всички дъщерни сайтове.
Yes I self excluded and they allowed me to set up another account and deposit after I self excluded and they confiscated all winnings and refused to refund my deposits anjouan gaming have no ADR and they are totally rogue along with all sister sites.
Съжалявам, Jaron все забравя да те маркира.
Sorry Jaron keep forgetting to tag you.
Да, аз се изключих и те ми позволиха да създам друга сметка и да депозирам, след като се изключих и те конфискуваха всички печалби и отказаха да възстановят депозитите ми. anjouan gaming нямат ADR и те са напълно измамници заедно с всички дъщерни сайтове.
Yes I self excluded and they allowed me to set up another account and deposit after I self excluded and they confiscated all winnings and refused to refund my deposits anjouan gaming have no ADR and they are totally rogue along with all sister sites.
Наистина съжалявам да чуя, че когато става въпрос за защита на играча, всички заинтересовани страни трябва да се отнасят отговорно към въпроса.
Ако смятате, че казиното по някакъв начин е направило нещо нередно, мисля, че подаването на друга жалба може да помогне да откриете ключовия момент и да ви помогне.
Какво мислиш?
I'm really sorry to hear that, when it comes to player's protection all interested parties should hold the matter responsibly.
If you feel that the casino somehow did anything wrong, I think submitting another complaint might help to find out the key point, and help you out.
What do you think?
Мисля, че казино гуруто не разследва правилно жалбите и че съществуващата ми жалба продължава от седмици, а вие току-що ме предадохте на още един ГУРУ, имам предвид уау.
I think that casino guru do not investigate complaints correctly and that my existing complaint has been on going for weeks and you’ve just passed me to yet another GURU I mean wow.
Мисля, че казино гуруто не разследва правилно жалбите и че съществуващата ми жалба продължава от седмици, а вие току-що ме предадохте на още един ГУРУ, имам предвид уау.
I think that casino guru do not investigate complaints correctly and that my existing complaint has been on going for weeks and you’ve just passed me to yet another GURU I mean wow.
Съжалявам, това твое оплакване ли имаш предвид? Смятам, че Радка имаше предвид казино Goldenbet, както пишеш в тази тема, а не казино Velobet, където си подала жалбата.
Както и да е, виждам, че нашият екип за жалби се опитва да се свърже с казиното във вашата жалба и чака да отговорят, така че не могат да направят нищо много към момента.
Ако имате нужда от друга помощ, моля, уведомете ни.
Sorry, are you referring to this complaint of yours? I believe that Radka was referring to the Goldenbet Casino, as you write in this thread, and not the Velobet Casino, where you have submitted your complaint.
Anyway, I can see that our complaint team is trying to get in contact with the casino in your complaint and is waiting for them to reply, so there is nothing much they can do as of now.
If you need any other help, please let us know.
Все още не съм бил помолен, но наскоро се самоизключих от goldenbet, който не е сайт за хазарт в Обединеното кралство. Виждал съм и други теми за това. Наскоро отворих сестрински сайт и спечелих много пари, просто минавам през проверка дали това ще се отрази на печалбите ми. Не мисля, че ще стане, тъй като не казва, че ще бъдете забранени от всички казина и съм виждал няколко неща, при които хората са правили същото и са губили много пари и няма нищо, което да могат да направят със сигурност работи и в двете посоки?
I haven't been asked yet but I recently self excluded on goldenbet which isn't a UK gambling site. I have also seen other threads on this I have recently opened a sister site and won alot of money just going through verification will this affect my winnings. I don't think it will as it doesn't state you will be banned from all casinos and I've seen a few things where people have done the same and lost alot of money and there isn't anything they can do so surely works both ways?
Здравейте, мисля, че ако не е посочено в Правилата и условията на въпросното казино, че ако се самоизключите в някое от групата, това важи за всички казина в тази група, така че не би трябвало да е проблем. Разбира се, винаги може да се случи нещо неочаквано, така че ще видим дали казиното ще измисли нещо или ще получите печалбите си без проблеми.
Що се отнася до проверката, все още не всичко е успешно, нали?
Ако имате затруднения, свържете се и ще видим дали можем да помогнем.
Hello, I think that if it is not stated in the Terms and Conditions of the casino in question, that if you self-exclude in one of the group, it applies to all casinos in that group, so it should not be a problem. Of course, something unexpected can always happen, so we'll see if the casino comes up with something or you get your winnings without any issues.
As for the verification, it hasn't all been successful yet, right ?
If you have any difficulties, get in touch and we'll see if we can help.
Здравей Джаро,
Мислех това и дори говорих с goldenbet, които казаха, че не са свързани по този начин, така че самоизключването не се пренася към други казина, които имат същия лиценз, което е добре, защото почти получих максимална печалба при най-високото изплащане игра!.... Направих екранни снимки на акаунта си и дори имам видео на победата. Все още чакам да бъда потвърден. Наскоро изпратих документите на имейл адреса, тъй като забелязах, че единият е малко размазан. Все още не съм получил отговор от компанията.
Hi Jaro,
I did think that and I even spoke to goldenbet which they stated they are not linked like that so a self exclusion doesn't carry over to other casinos who have the same licence which is good because I nearly got a max win on the highest payout game!.... I've took screenshots of my account and even have a video of the win. I am still waiting to be verified I recently sent the documents to the email address as I did notice one was a bit blurry I haven't yet got a response from the company.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.