Е, вашите мнения са безполезни при справянето с оплаквания, така че ме уведомете при кого друг да отида и ще факта, че не сте помогнали ни най-малко, е шега и ще се оплача от вашите услуги
Well your obvs useless at Dealing with complaints so let me know who else to go to and I will fact you ain’t helped one bit is a joke and I will complaining about your services
Тъй като очевидно не сте добри в това как да използвате бутона "отговор", за да може лицето, на което искате да изпратите съобщението си, да бъде уведомено, ето екранна снимка за вас, която се надяваме да ви бъде полезна:
As you are obviously not good in how to use the "reply" button, so the person you want to give your message to can be notified, here is a screenshot for you, which will hopefully be helpful to you:
Мисля, че всичко ви е достатъчно обяснено. За какво още имате нужда от помощ? Ако отговаряте на конкретен човек, използвайте бутона "отговори" и лицето, на което пишете, ще бъде уведомено.
I think everything has been sufficiently explained to you. What else do you need help with ? If you reply to someone specific, use the "reply" button and the person you are writing to will be notified.
просто исках да уведомя гуруто на казиното, вярвам, че казиното е нелицензирано .. вижте отговора за чат на живо, които сега ме блокираха да се свържа с тях, отвратително, те се нуждаят от санкциониране
i just wanted to make casino guru aware I believe the casino to be unlicensed .. look at the reply for live chat who have now blocked me from contacting them disgusting they need sanctioning
Благодаря за загрижеността. Със сигурност ще проверим дали лицензът за казино е все още валиден, ако имаме причина да смятаме обратното.
Thank you for caring. We will surely check if the casino license is still valid if we have any reason to believe otherwise.
Те не са лицензирани и ми дължат £8000 и все още не са ми възстановили златен залог са измамници
They defo not licensed and owe me £8000 and still have not refunded me golden bet are scammers
Здравейте, можете ли също да кажете на какво основание смятате, че не са лицензирани? Виждам лиценз за Кюрасао в нашия преглед , така че ако имате някакви съмнения или доказателства, ще накарам нашия екип да го провери.
Що се отнася до вашите пари, защо казиното трябва да ви върне парите? Видях, че сте писали преди 3 седмици, така че ако все още имате нужда от помощ и не знаете къде да се обърнете, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще види какво може да се направи.
Можете да го отворите тук . ⬅️
Мислите ли да опитате, защото видях, че сте имали негативни коментари за нашия екип последния път, затова питам. 🤔
Hi, can you also tell on what basis you think they are not licensed ? I see a Curacao license in our review, so if you have any doubts or evidence I would have our team check it out.
As for your money, why should the casino give you a refund ? I saw that you wrote 3 weeks ago, so if you still need help and you don't know where to turn, you can file a complaint with us and our team will see what can be done.
Do you think you'll try it, because I saw you had some negative comments about our team last time, that's why I'm asking. 🤔
Здравей Джаро,
Свързах се с Curacao egaming, които ме посъветваха, че нямат нищо общо с тях, групата santeda BV вече притежава лиценз с Anjouan Gaming, който им забранява да извършват дейност в Обединеното кралство. Имах потвърждение чрез cosmobet, което мога да кача.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.