Здравейте, надявам се казиното да плати, защото от това, което виждам в ревюто, може да е проблем. 🙁
Обикновено бих предложил оплакване, но открих това предупреждение:
„Политика за липса на реакция при оплаквания:"
Това казино отказва да съдейства за разрешаването на оплаквания на играчи. Всички наши предишни опити за установяване на сътрудничество бяха пренебрегнати. Следователно, по-голямата част от новоподадените оплаквания са маркирани като нерешени и имат отрицателно въздействие върху рейтинга на казиното.
Да се надяваме, че наистина просто са закъснели!
Hello, I hope the casino is going to pay, because from what I see in the review, it could be a problem. 🙁
Normally, I would suggest a complaint, but I found this warning:
"No Reaction Policy for complaints:
This casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
Hopefully they are truly just delayed!
Автоматичен превод: