преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Genie Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам от 20 март 2024 г. за теглене, което направих, не мога да им изпратя имейл и чатът на живо беше премахнат, никаква радост, няма начин да се свържа със сайта, очевидно е сайт за ИЗМАМА
Been waiting since March 20th 2024 for a withdrawal I made cannot email them and live chat been removed no joy at all no way to contact the site its obviously a SCAM site
Здравейте, имам чувството, че сте чакали доста време за оттеглянето си. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Както и да е, имате ли вече потвърдена казино сметка? Казаха ли ви защо още не сте получили парите?
Въпреки това, тъй като времето, което споменах, е изтекло, бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Можете да отворите жалба на този линк .
Мислиш ли, че ще го направиш?
Hi, I have a feeling you've been waiting quite a while for your withdrawal. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Anyway, do you have a verified casino account yet? Did they tell you why you haven't received the money yet?
Nevertheless, since the time I mentioned has expired, I would recommend you to file a complaint and our team will try to help you.
You can open a complaint on this link.
Do you think you'll go for it ?
здравей
Чакам теглене на £565 от goldengenie.com от 26 април.
акаунтът ми е напълно потвърден, не използвах бонус средства, а само собствените си пари и никога преди не съм правил теглене от този сайт.
Продължавам да се опитвам да се свържа чрез опцията за чат на живо, но непрекъснато ме прекъсват, след като задам отделен въпрос. Как всъщност да получа това теглене, тъй като видях, че някои хора са успели да го направят?
Помолих в опцията за чат на живо да ми бъде обяснен процесът на теглене, но те просто изпращат автоматичен отговор всеки път, когато обясняват, че ще отнеме 7-21 дни, за да напредне, посочих, че на сайта се посочва банков превод обработката ще отнеме 24-48 часа, но те отговориха, че ще отнеме 48 часа, за да бъде прието тегленето, след това още 21 работни дни за обработка? Наистина не разбирам това, тъй като имах множество казино сайтове, преди нито един с този проблем.
измамен ли съм с парите си или те са начин да получа £565, които съм изтеглил?
Hi,
I have been waiting for a withdrawal of £565 from goldengenie.com since the 26th of April.
my account is fully verified, I was not using bonus funds only my own money and I have never made a withdrawal from this site before.
I keep trying to contact through the live chat option but I am continuously cut of after asking a singular question. How do I actually get this withdrawal as I have seen some people have managed to do so?
I have asked on the live chat option to for the withdrawal process to be explained to me but they just send an automatic response each time explain it’ll take 7-21 days to progress, I pointed out it states on the site a bank transfer will take 24-48h to process but They responded saying it’ll take 48h for the withdrawal to be accepted then a further 21 working days to be processed? Truly don’t understand this as I have had multiple casino sites before none with this issue.
have I been scammed out of my money or is their a way for me to receive the £565 I have withdrawn?
Получихте ли някакви актуализации от казиното относно вашето теглене досега? Всъщност обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да обработят плащането, особено когато става въпрос за първото теглене. Искали ли са ви някакви допълнителни документи може би?
Have you gotten any updates from the casino regarding your withdrawal by now? We actually usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first withdrawal. Have they asked for some additional documents from you, perhaps?
Не са поискали допълнителни документи, тъй като проверката на моя акаунт е извършена изцяло. Минаха повече от 14 дни. В петък приключват 21-те работни дни! Но не, все още не съм го получил.
They haven’t asked for any additional documents on as the verification of my account is done in full. It has been over the 14 days. On Friday it’ll be the 21 working days finished! But no I’ve not receive it still.
Мислех, че сте поискали оттеглянето на 26 април. Не е ли така?🤔
I thought you had requested the withdrawal on April 26th. Isn't that right?🤔
Моето теглене на £565 беше поискано на 26 април, днес е 17-ият ден. Но 12-ия работен ден. това е следващият петък, който ще завърши 21-те работни дни, обърках се със седмицата.
My withdrawal of £565 was requested on the 26th April, today is the 17th day. But the 12th working day. it’s next Friday that would complete the 21 working days, got confused with the week.
Няма значение, вероятно е наистина стресиращо за теб да чакаш, разбирам това.
Never mind, it is probably really stressful for you to wait, I can understand that.
Здравейте, някой успял ли е да тегли пари от това казино?
Защото след мненията, които виждам, няма смисъл да разчитам на изплащане :)
Hello, has anyone managed to withdraw money from this casino?
Because after the opinions I see, there is no point in counting on a payout :)
Witajcie i komuś się udało wypłacić pieniądze z tego kasyna?
Bo po opiniach widzę tu raczej nie ma co liczyć na wypłatę 🙂
Не изглежда много обещаващо, бих казал.🤷♀️ Колко време чакате?
It does not look very promising, I would say.🤷♀️ How long are you waiting?
Това е наистина дълго чакане. Съжалявам, че трябва да преживееш това. Просто се опитайте да бъдете по-внимателни при избора на онлайн казино. 🙏
That is a really long wait. I'm sorry you have to experience this. Just try to be more careful when choosing an online casino. 🙏
За съжаление не познавах уебсайта на Guru Casino преди. Ако бях тук по-рано, нямаше да играя Golden Genie :)
Unfortunately, I didn't know the Guru Casino website before. If I had been here earlier, I wouldn't have played Golden Genie :)
Niestety wcześniej nie znałem strony Guru Casino. Jak bym wcześniej tu trawił to bym nie zagrał na Golden Genie 🙂
По-добре късно, отколкото никога, казваме ние. нали 😉
Ако имате нужда от нещо, не се колебайте да попитате.
Better late than never, we say. Right? 😉
If you need anything, do not hesitate to ask.
Малка актуализация за заинтересованите, получих имейл от goldengenie
Както можете да прочетете от него, вината е на измамниците и затова не изплащат парите xD
Е, ще опитам пак
A little update for those interested, I received an email from goldengenie
As you can read from it, it's the fraudsters' fault and that's why they don't pay out the money xD
Well, I'll try again
Mała aktualizacja dla zainteresowanych, dostałem od goldengenie e-mail
Jak można z niego przeczytać to wina oszustów i dlatego nie wypłacają pieniędzy xD
No cóż spróbuje jeszcze raz
Сега поискахте ли оттеглянето отново?
Have you requested the withdrawal again now?
Чакам от месец теглене на 1000 евро
това е измамно казино
някакви съвети?
трябва да има начин да докладват за казиното, което не трябва да могат да управляват
Току-що ми казаха да чакам
I have been waiting for a month for a withdrawal of 1000 euros
this is a scam casino
any advice ?
there must be a way to report the casino they should not be able to operate
I have just been told to wait
Един месец е наистина дълго време за чакане.
Успяхте ли да потвърдите акаунта си там?
Каква причина ви посочиха за това забавяне?
Опитайте се да подадете жалба, за да може нашият екип да се свърже отново с казиното, за да видим как ще действат. какво ще кажеш Ето връзката за вас, където можете да го изпратите.
Ще изчакаме да видим как ще се развие всичко.
One month is a really long waiting time.
Were you able to verify your account there?
I don't like the look at their safety index and the warnings included in our review at all👈.
What reason for this delay did they give you?
Try to file a complaint so our team can contact the casino once again to see how they will act. What do you say? Here's the link for you where you can submit it.
We'll wait to see how it all unfolds.
Е, наистина ми се иска да бях дошъл тук, преди да използвам казиното
изглежда, че те просто игнорират вашите оплаквания, както игнорират мен
Не мисля, че ще получа парите, сайтът е измама
Просто искам да знам, можем ли да докладваме това на някого?
Четох тук, че лицензът им е фалшив, така че няма смисъл да се оплаквам от лиценза им, но трябва да има някой друг?
Искам да допринеса за затварянето им, това е моята утеха
Well I really wish I had come here before I used the casino
it looks like they just ignore your complaints like they have been ignoring me
I do not think that I am going to get the money the site is a scam
I just want to know can we report this to someone?
I’ve read on here that their licence is fake so no point complaining to their licence but there must be someone else?
I want to contribute to them getting shut down it’s my consolation
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.