НачалоФорумКазинаGolden Genie Casino - обща дискусия

Golden Genie Casino - обща дискусия

 от markpetro290
|
4 389 преглеждания 47 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Genie Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Чакам от 20 март 2024 г. за теглене, което направих, не мога да им изпратя имейл и чатът на живо беше премахнат, никаква радост, няма начин да се свържа със сайта, очевидно е сайт за ИЗМАМА

Edited
Автоматичен превод:
markpetro290

Здравейте, имам чувството, че сте чакали доста време за оттеглянето си. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Както и да е, имате ли вече потвърдена казино сметка? Казаха ли ви защо още не сте получили парите?

Въпреки това, тъй като времето, което споменах, е изтекло, бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Можете да отворите жалба на този линк .

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:

здравей


Чакам теглене на £565 от goldengenie.com от 26 април.


акаунтът ми е напълно потвърден, не използвах бонус средства, а само собствените си пари и никога преди не съм правил теглене от този сайт.


Продължавам да се опитвам да се свържа чрез опцията за чат на живо, но непрекъснато ме прекъсват, след като задам отделен въпрос. Как всъщност да получа това теглене, тъй като видях, че някои хора са успели да го направят?


Помолих в опцията за чат на живо да ми бъде обяснен процесът на теглене, но те просто изпращат автоматичен отговор всеки път, когато обясняват, че ще отнеме 7-21 дни, за да напредне, посочих, че на сайта се посочва банков превод обработката ще отнеме 24-48 часа, но те отговориха, че ще отнеме 48 часа, за да бъде прието тегленето, след това още 21 работни дни за обработка? Наистина не разбирам това, тъй като имах множество казино сайтове, преди нито един с този проблем.


измамен ли съм с парите си или те са начин да получа £565, които съм изтеглил?

Автоматичен превод:
Tommyg32019

Получихте ли някакви актуализации от казиното относно вашето теглене досега? Всъщност обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да обработят плащането, особено когато става въпрос за първото теглене. Искали ли са ви някакви допълнителни документи може би?

Автоматичен превод:

Не са поискали допълнителни документи, тъй като проверката на моя акаунт е извършена изцяло. Минаха повече от 14 дни. В петък приключват 21-те работни дни! Но не, все още не съм го получил.

Автоматичен превод:
Tommyg32019

Мислех, че сте поискали оттеглянето на 26 април. Не е ли така?🤔

Автоматичен превод:

Моето теглене на £565 беше поискано на 26 април, днес е 17-ият ден. Но 12-ия работен ден. това е следващият петък, който ще завърши 21-те работни дни, обърках се със седмицата.

Автоматичен превод:
Tommyg32019

Няма значение, вероятно е наистина стресиращо за теб да чакаш, разбирам това.

Автоматичен превод:

Здравейте, някой успял ли е да тегли пари от това казино?

Защото след мненията, които виждам, няма смисъл да разчитам на изплащане :)


file

Автоматичен превод:
MRN93

Не изглежда много обещаващо, бих казал.🤷‍♀️ Колко време чакате?

Автоматичен превод:

След малко стават 3 месеца 😲

Тъй като плащането е наредено на 2 април xD

Автоматичен превод:
MRN93

Това е наистина дълго чакане. Съжалявам, че трябва да преживееш това. Просто се опитайте да бъдете по-внимателни при избора на онлайн казино. 🙏

Автоматичен превод:
Romi

За съжаление не познавах уебсайта на Guru Casino преди. Ако бях тук по-рано, нямаше да играя Golden Genie :)

Автоматичен превод:
MRN93

По-добре късно, отколкото никога, казваме ние. нали 😉

Ако имате нужда от нещо, не се колебайте да попитате.

Автоматичен превод:

Малка актуализация за заинтересованите, получих имейл от goldengenie

Както можете да прочетете от него, вината е на измамниците и затова не изплащат парите xD

Е, ще опитам пак

file

Автоматичен превод:
MRN93

Сега поискахте ли оттеглянето отново?

Автоматичен превод:

Чакам от месец теглене на 1000 евро

това е измамно казино

някакви съвети?

трябва да има начин да докладват за казиното, което не трябва да могат да управляват

Току-що ми казаха да чакам


Автоматичен превод:
Lindaloola123

Един месец е наистина дълго време за чакане.

Успяхте ли да потвърдите акаунта си там?

Изобщо не ми харесва вида на техния индекс за безопасност и предупрежденията, включени в нашия преглед 👈.

Каква причина ви посочиха за това забавяне?

Опитайте се да подадете жалба, за да може нашият екип да се свърже отново с казиното, за да видим как ще действат. какво ще кажеш Ето връзката за вас, където можете да го изпратите.

Ще изчакаме да видим как ще се развие всичко.

Автоматичен превод:

Е, наистина ми се иска да бях дошъл тук, преди да използвам казиното

изглежда, че те просто игнорират вашите оплаквания, както игнорират мен

Не мисля, че ще получа парите, сайтът е измама

Просто искам да знам, можем ли да докладваме това на някого?

Четох тук, че лицензът им е фалшив, така че няма смисъл да се оплаквам от лиценза им, но трябва да има някой друг?

Искам да допринеса за затварянето им, това е моята утеха


Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини