НачалоФорумКазинаGolden Billy Casino - обща дискусия

Golden Billy Casino - обща дискусия (страница 2)

 от G1994
|
5 039 преглеждания 40 отговора |
|
1 2 3

И така, какво трябва да направя?

Трябва ли да предоставям информацията едно по едно на лицето, което отговаря за този сайт, че всички тези казина са родствени казина?

Автоматичен превод:
andandjonnyx

Какво ще кажете да започнете с функцията „актуализирайте ни"?

file

Той е на ваше пълно разположение на всяка страница с общ преглед, казино.

Екипът за данни ще прегледа вашите предложения и след това ще вземе решение.

Приятно прекарване!

Автоматичен превод:

https://goldenbilly.com/


Това казино избяга през нощта преди няколко месеца.

Бяхме изгубили връзка с тях за дълго време, включително с техния лиценз и управляваща компания, но изведнъж сайтът отново заработи.

Моят акаунт обаче е блокиран и все още не съм свързан с поддръжката.


Чудя се дали това казино се опитва да скрие факта, че са избягали през нощта и да действа като ново казино?

Автоматичен превод:
andandjonnyx

здравей там!

Не бих казал, че този сайт се преструва на ново казино, защото URL адресът му остава същият. Според мен беше доста дълго, но временно затворено. Благодаря ви много, че забелязахте това, ще се уверя, че информацията е актуализирана.

Сега към акаунта ви, блокиран ли е без предварително обсъждане? Знам, че при многобройни обстоятелства сте закрили много акаунти, така че предпочитам да съм сигурен за този конкретен.

Автоматичен превод:
Radka

file


Усвоявах бонус в това казино, но когато се опитах да завърша залога си, получих грешка и не можах да завърша залога.


Както можете да видите на снимката, остават ми 0,01 €.

Ако направя залог от 0,01 €, получавам грешка.


Свързах се с казиното за това, но нямаше отговор и в крайна сметка вече нямах достъп до казиното.


Съвсем наскоро сайтът на казиното се върна и когато се опитах да вляза, установих, че акаунтът ми е блокиран.

Свързах се с поддръжката, но мейлър-демонът ме информира, че никога не е получил моя имейл.

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте. Не мога да подам жалба, пише, че проверката е неуспешна. Какво да правя?

Автоматичен превод:

file


Усвоявах бонус в това казино, но когато се опитах да завърша залога си, получих грешка и не можах да завърша залога.


Както можете да видите на снимката, остават ми 0,01 €.

Ако направя залог от 0,01 €, получавам грешка.


Свързах се с казиното за това, но нямаше отговор и в крайна сметка вече нямах достъп до казиното.


Съвсем наскоро сайтът на казиното се върна и когато се опитах да вляза, установих, че акаунтът ми е блокиран.

Свързах се с поддръжката, но мейлър-демонът ме информира, че никога не е получил моя имейл.

Автоматичен превод:

Не разбирам напълно дали първо сте отворили нов акаунт или сте влезли в някой стар.🤔

И така, в какво състояние е сега?

Автоматичен превод:

Здравейте. Не мога да подам жалба, пише, че проверката е неуспешна. Какво да правя?

Автоматичен превод:

Здравейте. Моля, опитайте да подадете жалба чрез тази връзка и ни уведомете дали работи. Ако получите някаква грешка, моля, направете екранна снимка и ни я изпратете, за да можем да се опитаме да я поправим.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi

Опитах се да вляза в акаунт, който беше там от известно време и беше блокиран.


Казиното има и чат на живо, който има само бутон, но всъщност не съществува и не получавам имейли.


Мисля, че може да са съживили сайта само за да накарат хората да се регистрират и да правят депозити.

Автоматичен превод:
andandjonnyx

Добре, сега разбирам. Е, ако това е така, както си мислите, че правят, добре е да знаете и се надяваме, че ще има други потребители, които четат това, за да вземат сами решение дали да отидат да играят там.

Автоматичен превод:

Аз съм от Германия и не винаги мога да отворя сайта на казино гуру, иначе щях да съм малко по-умен. Онзи ден депозирах 30 евро и парите така и не бяха кредитирани. Доставчикът на плащанията и моята банка потвърдиха, че транзакцията е успешна. Бутонът за чат на живо е фалшив, както и имейл адресите. Те са измамници и ми откраднаха парите

Автоматичен превод:

Не мога да обсъждам това тук????

Автоматичен превод:

Това казино ме ограби. Депозирах 30 евро, които не ми бяха кредитирани. Моята банка потвърди, че плащането е успешно

Автоматичен превод:

Бутонът за поддръжка е фалшив, както и имейл адресът

Автоматичен превод:
Gretche70

Хей, защо не можа да го обсъдиш тук? Виждам, че основният проблем е депозитът, който не е кредитиран в акаунта ви на играч. Исках да ви попитам дали сте се свързали с казиното, но очевидно никой не отговаря, когато нито чатът на живо, нито имейлът са добре. Това е доста голям проблем, защото по този начин всъщност не знаем какво може да се случи. Но беше добре, че попитахте дали всичко е наред от ваша страна и казахте да.

Както и да е, Вероника също ви е написала в жалбата си, че това са сложни и трудни процеси, които ние можем да разрешим. Очевидно ще трябва да проучите допълнително това с банката, тъй като казиното не е достъпно за вас.

Колкото и да ми е неприятно да го казвам, не съм сигурен колко повече можем да направим, за да помогнем.😕

Автоматичен превод:

Прочетох мненията и ще кажа, че моето мнение е различно. Сега имат много добър шублер. Не разбирам много от компютри, но наистина харесвам казината. Играя там от няколко месеца и се чувствам в безопасност и успях да изтегля малка сума пари. Мисля, че всичко се промени и е по-приятно да се играе там.

Автоматичен превод:
bakerjayvion558

Така че ме прави щастлив, когато се справяш добре в казиното. Какъв метод на плащане използвахте за теглене? Какво друго ви харесва в това казино? 🙂

Автоматичен превод:

Прочетох мненията и ще кажа, че моето мнение е различно. Сега имат много добър шублер. Не разбирам много от компютри, но наистина харесвам казината. Играя там от няколко месеца и се чувствам в безопасност и успях да изтегля малка сума пари. Мисля, че всичко се промени и е по-приятно да се играе там.

Автоматичен превод:

И аз играх тук и ми хареса всичко, въпреки че все още не можах да се оттегля, но ми хареса отношението към поддръжката, планирам да играя игри на живо.

Автоматичен превод:
olsen1990mo

Бихте ли искали да ни кажете повече за вашия опит?


Автоматичен превод:
Romi

Успях да тегля без никакви проблеми. Играх бакарди и няколко игри на живо. Наистина харесвам удобния за потребителя интерфейс, играх в други казина, но не усетих лекотата там.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини