ФорумКазинаGolden Billy Casino - обща дискусия

Golden Billy Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от G1994
|
3447 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
преди 8 месеца

И така, какво трябва да направя?

Трябва ли да предоставям информацията едно по едно на лицето, което отговаря за този сайт, че всички тези казина са родствени казина?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 7 месеца

Какво ще кажете да започнете с функцията „актуализирайте ни"?

file

Той е на ваше пълно разположение на всяка страница с общ преглед, казино.

Екипът за данни ще прегледа вашите предложения и след това ще вземе решение.

Приятно прекарване!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

https://goldenbilly.com/


Това казино избяга през нощта преди няколко месеца.

Бяхме изгубили връзка с тях за дълго време, включително с техния лиценз и управляваща компания, но изведнъж сайтът отново заработи.

Моят акаунт обаче е блокиран и все още не съм свързан с поддръжката.


Чудя се дали това казино се опитва да скрие факта, че са избягали през нощта и да действа като ново казино?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 4 месеца

здравей там!

Не бих казал, че този сайт се преструва на ново казино, защото URL адресът му остава същият. Според мен беше доста дълго, но временно затворено. Благодаря ви много, че забелязахте това, ще се уверя, че информацията е актуализирана.

Сега към акаунта ви, блокиран ли е без предварително обсъждане? Знам, че при многобройни обстоятелства сте закрили много акаунти, така че предпочитам да съм сигурен за този конкретен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

file


Усвоявах бонус в това казино, но когато се опитах да завърша залога си, получих грешка и не можах да завърша залога.


Както можете да видите на снимката, остават ми 0,01 €.

Ако направя залог от 0,01 €, получавам грешка.


Свързах се с казиното за това, но нямаше отговор и в крайна сметка вече нямах достъп до казиното.


Съвсем наскоро сайтът на казиното се върна и когато се опитах да вляза, установих, че акаунтът ми е блокиран.

Свързах се с поддръжката, но мейлър-демонът ме информира, че никога не е получил моя имейл.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Здравейте. Не мога да подам жалба, пише, че проверката е неуспешна. Какво да правя?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file


Усвоявах бонус в това казино, но когато се опитах да завърша залога си, получих грешка и не можах да завърша залога.


Както можете да видите на снимката, остават ми 0,01 €.

Ако направя залог от 0,01 €, получавам грешка.


Свързах се с казиното за това, но нямаше отговор и в крайна сметка вече нямах достъп до казиното.


Съвсем наскоро сайтът на казиното се върна и когато се опитах да вляза, установих, че акаунтът ми е блокиран.

Свързах се с поддръжката, но мейлър-демонът ме информира, че никога не е получил моя имейл.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не разбирам напълно дали първо сте отворили нов акаунт или сте влезли в някой стар.🤔

И така, в какво състояние е сега?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте. Не мога да подам жалба, пише, че проверката е неуспешна. Какво да правя?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте. Моля, опитайте да подадете жалба чрез тази връзка и ни уведомете дали работи. Ако получите някаква грешка, моля, направете екранна снимка и ни я изпратете, за да можем да се опитаме да я поправим.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Опитах се да вляза в акаунт, който беше там от известно време и беше блокиран.


Казиното има и чат на живо, който има само бутон, но всъщност не съществува и не получавам имейли.


Мисля, че може да са съживили сайта само за да накарат хората да се регистрират и да правят депозити.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 4 месеца

Добре, сега разбирам. Е, ако това е така, както си мислите, че правят, добре е да знаете и се надяваме, че ще има други потребители, които четат това, за да вземат сами решение дали да отидат да играят там.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Аз съм от Германия и не винаги мога да отворя сайта на казино гуру, иначе щях да съм малко по-умен. Онзи ден депозирах 30 евро и парите така и не бяха кредитирани. Доставчикът на плащанията и моята банка потвърдиха, че транзакцията е успешна. Бутонът за чат на живо е фалшив, както и имейл адресите. Те са измамници и ми откраднаха парите

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не мога да обсъждам това тук????

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това казино ме ограби. Депозирах 30 евро, които не ми бяха кредитирани. Моята банка потвърди, че плащането е успешно

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Бутонът за поддръжка е фалшив, както и имейл адресът

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 седмица

Хей, защо не можа да го обсъдиш тук? Виждам, че основният проблем е депозитът, който не е кредитиран в акаунта ви на играч. Исках да ви попитам дали сте се свързали с казиното, но очевидно никой не отговаря, когато нито чатът на живо, нито имейлът са добре. Това е доста голям проблем, защото по този начин всъщност не знаем какво може да се случи. Но беше добре, че попитахте дали всичко е наред от ваша страна и казахте да.

Както и да е, Вероника също ви е написала в жалбата си, че това са сложни и трудни процеси, които ние можем да разрешим. Очевидно ще трябва да проучите допълнително това с банката, тъй като казиното не е достъпно за вас.

Колкото и да ми е неприятно да го казвам, не съм сигурен колко повече можем да направим, за да помогнем.😕

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини