преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Billy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Получих 50 евро кешбек ... Загубих повече от 700 - 800 евро през последните 2 дни, но това е хазарт. Сега играя и имам общо 260 евро и питам колко залог остава. Те отговориха със 169,14 EUR, след което играх още. Общо повече от 400 евро, но сега имам 360 евро. Попитах отново колко е залогът. Те отговориха все още 169.14! Казах, че можете да видите, че играх как е възможно това. Simpel отговор 169.14 е правилен. Цяла дискусия. Продължавам да играя и сега имам 250. Питам и колко сега и ВСЕ ОЩЕ 169.14. Сега те отговориха, че помолих екипа да провери, но може да отнеме няколко дни. Това е съвсем нарочно и чатът изобщо не помага. Виждам, че играете, но не можем да направим нищо сега.
I received 50 euro cashback ... I lost more than 700 - 800 euro in the last 2 days but that's gambling. Now im playing and i have in total 260 euro and ask how much wager left. They replied with 169.14 EUR then i played further. In total more than 400 euro but now i have 360 euro. I asked again how much wager. They replied still 169.14! I said you can see i played how is that possible. Simpel answer 169.14 is correct. A whole discussion. I keep playing and now have 250. I ask and how much now and STILLL 169.14. Now they replied i asked the team to check but can take a few days. It's litterly on purpose and the chat doesn't help at all. The said i see that you are playing but we can't do anything now.
Здравейте, много е странно това, което описвате. Играли ли сте игри, които се броят за залагане, тъй като все още имате същата сума за залагане? Според това, което описахте, чатът не беше много полезен и затова вероятно ще трябва да изчакате подходяща информация, преди да проучите. Следователно, може ли да проявите търпение за известно време и да разберете на какъв етап е разследването? Ако научите нещо ново, можете да ме уведомите.
Ще чакам.
Hello, it's quite strange what you're describing. Have you been playing games that count towards wagering since you still have the same amount to wager ? According to what you described the chat was not very helpful and so you will probably have to wait for relevant information before investigating. Therefore, would it be possible to be patient for a while and try to find out at what stage the investigation is ? If you learn something new you can let me know .
I'll be waiting.
Да, играх същата игра и тя ставаше по-ниска и изведнъж нищо не се случи. И аз си чатих с тях. Те казаха, че виждаме, че играете и е странно и се свързаха с някого, за да развъртят този случай. Заложих WAYYY повече от тогавашната останала сума. Когато казаха, че остават 170 евро, след това пуснах повече от 600 евро.
Yes, i played the same game and it was getting lower and suddenly nothing happened. I was chatting with them as well. They said we see that you play and its strange and they contacted somebody to revolve this case. I wagered WAYYY more than then remaning amountd. When they said 170 euro remaining i played more than 600 euro after.
Да, разбирам, така че очевидно казиното ще ви даде съответната информация, когато и те разполагат с нея. Ако нищо не се е променило и никой не се е свързал с вас, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем. Засега изглежда, че казиното се опитва да разбере защо е възникнала тази ситуация.
Yes, I understand, so obviously the casino will give you the relevant information when they have it too. If nothing has changed and no one has contacted you, let us know and we will try to help. So far, it looks like the casino is trying to find out why this situation occurred.
Добър ден.
Направих заявка за теглене на Jeton за 1500 евро на 18 декември и тя се провали. Оттогава парите не са се върнали в сметката на казиното. Опитвам се да вляза в чата, натискам бутона и не става. Пробвах в няколко браузъра и на компютъра и пак не мога да вляза в чата.
Изпратих няколко имейла без отговор. Те никога не отговарят на имейли. Просто искам парите да се върнат в сметката в казиното, за да мога да направя ново теглене по-късно. Но 1500 не се връщат в акаунта и нямам начин да говоря с тях 😪
Благодаря, че ми помогна.
Good afternoon.
I made a Jeton withdrawal request for 1500 euros on December 18th, and it failed. Since then the money has not returned to the casino account. I try to enter the chat, press the button and it doesn't work. I've tried in several browsers and on the computer and I still can't enter the chat.
I sent several emails with no response. They never respond to emails. I just want the money to go back to the casino account so I can make a new withdrawal later. But the 1500 won't return to the account and I have no way of talking to them 😪
Thank you for helping me.
Boa tarde.
Fiz um pedido de levantamento Jeton de 1500 euros no dia 18 de Dezembro, e falhou. Desde então o dinheiro não voltou para a conta de casino. Tento entrar no chat, carrego no botão e não dá. Já tentei em vários browsers e no computador e continuo sem conseguir entrar no chat.
Mandei vários e-mails sem respostas. Eles nunca respondem aos e-mails. Eu só quero que o dinheiro volte para a conta de casino para depois conseguir fazer um novo levantamento. Mas os 1500 não voltam para a conta e não tenho meio de falar com eles 😪
Obrigada por me ajudarem.
Много е странно, че е невъзможно да се свържем с тях. И също изведнъж! Просто се опитвам да затворя акаунта си и това е невъзможно. Надявам се скоро да получите парите си.
Its very strange that its impossible to contact them. And also suddenly! I just try to close my account and its impossible. I hope you will get your money soon.
Добро утро.
Можете ли да ми изпратите връзката, когато влезете в поддръжката на това казино, за да видя дали мога да вляза по този начин?
Просто все още не мога да го направя. Щраквам върху поддръжка и нищо не се случва. Не отваря никакви прозорци.
Можете ли да ми изпратите връзката към прозореца, който се отваря, когато натиснете бутона за поддръжка?
Благодаря
Good morning.
Can you send me the link when you log into this casino's support to see if I can log in like this?
It's just that I still can't do it. I click on support and nothing happens. Does not open any windows.
Can you send me the link to the window that opens when you press the support button?
Thanks
Bom dia.
Consegue enviar-me o link quando entra no suporte deste casino para ver se consigo entrar assim ?
É que continuo sem conseguir. Eu carrego em suporte e não acontece nada. Não abre nenhuma janela.
Consegue enviar-me o link da janela que abre quando carrega no botão do suporte ?
Obrigada
Здравейте, прочетох, че имате проблем с тегленето и този път дори не можете да влезете в чата и да се информирате. Кога се появи този проблем? Казиното предостави ли ви алтернатива, след като не можете да теглите пари чрез Jeton?
Въпреки това забелязах, че сте успели да подадете жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Дано успешно. Ако имате някаква актуализация, не забравяйте да ни уведомите.
Hi, I read that you have a problem with the withdrawal and this time you can't even get into the chat and inform yourself. When did this problem occur ? Did the casino provide you with any alternative since you couldn't withdraw money via Jeton ?
However, I noticed that you managed to file a complaint so our team will try to help you in your situation. Hopefully successfully. If you have any update, be sure to let us know.
Това се случи на 18 декември. От този ден не успях да вляза в чата или да говоря с никого по имейл, не получих никакъв отговор. Вече изпратих много имейли до support@goldenbilly.com неуспешно.
Казиното не ми отговаря и не ми предлага алтернатива и парите от неуспешното теглене не се връщат в моята казино сметка. Имам 1500 евро, които „изчезнаха", тъй като нито съм ги получил в jeton сметката си, нито са в сметката в казиното. Появява се само анкетата със статус „неуспешна".
Не знам какво друго да правя, тъй като не мога да говоря с никой оператор, а мина повече от седмица.
It happened on December 18th. Since that day I have not been able to enter the chat or speak to anyone by email, I have not received any response. I have already sent numerous emails to support@goldenbilly.com unsuccessfully.
The casino does not respond to me or offer me any alternative and the money from the failed withdrawal does not return to my casino account. I have 1500 euros that 'disappeared', as I neither received them in my jeton account nor are they in the casino account. Only the survey with the status 'failed' appears.
I don't know what else to do, as I can't speak to any operator and it's been over a week.
Aconteceu no dia 18 de Dezembro. Desde esse dia não consigo entrar no chat nem falar com ninguém por mail, não recebo nenhuma resposta. Já mandei inúmeros emails para support@goldenbilly.com sem sucesso.
O casino não me responde nem me apresenta nenhuma alternativa e o dinheiro do levantamento que falhou, não volta para a minha conta de casino. Tenho 1500 euros que 'desapareceram', pois, nem os recebi na minha conta jeton, nem estão na conta de casino. Aparece apenas o levantamento com o status 'falhado'.
Já não sei que fazer mais, visto que não consigo falar com nenhum operador e que já passou mais de uma semana.
Ако не можете да получите никакви отговори повече от седмица, беше добра стъпка да подадете жалба. Определено смятам, че не е приятно парите да са изчезнали от сметката ви и никой да не ви отговаря, защото причината, поради която се е стигнало до цялата тази ситуация, със сигурност би било добре да знаете.
Сега обаче ще трябва да изчакаме и да видим докъде ще стигне нашият екип и се надяваме, че ще можем да ви помогнем.
Ако случайно получите отговор от казиното на вашите имейли, моля, не се колебайте да ме уведомите.
If you can't get any answers for more than a week, it was a good step to file a complaint. I definitely believe that it is not pleasant that the money has disappeared from your account and no one is responding to you, because the reason for which this whole situation has arisen would certainly be good to know.
However, we will now have to wait and see where our team gets to and hopefully it will be possible to help you.
If you happen to get a reply from the casino to your emails, please don't hesitate to let me know.
Имам ново оплакване!
Същото нещо като другото лице, което те оттеглят, ВИНАГИ се одобряват в рамките на няколко часа. Сега не е одобрен, след като 3 дни им изпратих имейл без отговор и чатът им беше спрян.
I have a new complain!
Same thing as the other person they withdraws ALWAYS are approved within a few hours. Now its not approved after 3 days i e-mailed them with no response and their chat is shut down.
Имахте ли контакт с тях или получихте ли парите си?
Did you had any contact with them or received your money?
Не, все още имам същия проблем.
Не съм получил парите, чатът не работи и никой не отговаря на имейли повече от две седмици. Никога не получих отговор по имейл и вече изпратих много.
No. I still have the same problem.
I haven't received the money, the chat doesn't work and no one has responded to emails for over two weeks. I never received any response by email and I've already sent a lot.
Não. Continuo com o mesmo problema.
Não recebi o dinheiro, o chat não funciona e ninguém responde aos emails há mais de duas semanas. Nunca recebi nenhuma resposta por mail e já mandei imensos.
Имам ново оплакване!
Същото нещо като другото лице, което те оттеглят, ВИНАГИ се одобряват в рамките на няколко часа. Сега не е одобрен, след като 3 дни им изпратих имейл без отговор и чатът им беше спрян.
I have a new complain!
Same thing as the other person they withdraws ALWAYS are approved within a few hours. Now its not approved after 3 days i e-mailed them with no response and their chat is shut down.
Ако имате нещо ново по случая, не се колебайте да го добавите към жалбата си .
Но що се отнася до тегленето, изглежда не знаете причината, тъй като казиното не ви отговаря, защо е така, прав ли съм? Със сигурност би било полезно да знаем какво се случва.
Нашият екип обаче все още се опитва да помогне и видях, че топката е в полето на казиното. Така че ще видим как ще се развие цялата тази работа.
If you have anything new about the case, don't hesitate to add it to your complaint.
But as for the withdrawal, you don't seem to know the reason since the casino doesn't answer you, why is that, am I right ? It would certainly be useful to know what is going on.
However, our team is still trying to help and I saw that the ball is in the casino's court. So we'll see how this whole thing develops.
Печалбите ми са неизплатени от дълго време, но не мога да се свържа с лицето, което отговаря за това казино.
Дори чрез лиценза.
Компанията, която управлява това казино, трябва да управлява няколко казина като rakoocasino и betsomnia.
Можете ли да им се обадите или да ми дадете информация за връзка с отдела за плащания на операторската компания?
I've had my winnings unpaid for a long time now, but I can't get in touch with the person in charge of this casino.
Even through the license.
The company that runs this casino must operate several casinos such as rakoocasino and betsomnia.
Can you call them or give me the contact information for the payment department of the operating company?
Здравейте, според това, което виждам, това казино е затворено според нашия преглед. Успяхте ли да играете тук и да спечелите пари?
Относно контактите, ние не можем да ги предоставим, така че не мога да ви помогна с това.
Мислех да подам жалба, но не знам дали това ще свърши някаква работа при положението в момента.
Както и да е, лицензиращият орган не се е свързал с вас с никакъв отговор?
Hello, according to what I can see, this casino is closed according to our review. You managed to play here and win money ?
Regarding contacts, we can't provide them, so I can't help you with that.
I was thinking of filing a complaint, but I don't know if that will do any good with the way things are at the moment.
Anyway, the licensing authority hasn't gotten back to you with any response ?
Не виждам, че тези две казина имат нещо общо, имат различен собственик и не са сестрински казина. И разбира се, не мисля, че те трябва да бъдат засегнати по някакъв начин, тъй като сте имали проблем в това конкретно казино, а не в другите, които споменавате.
I don't see that these two casinos have anything in common, they have a different owner and they are not sister casinos. And of course I don't think they should be affected in any way, since you had a problem in this particular casino and not in the others you mention.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.