НачалоФорумКазинаGolden Billy Casino - обща дискусия

Golden Billy Casino - обща дискусия

 от G1994
|
5 097 преглеждания 40 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Golden Billy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Получих 50 евро кешбек ... Загубих повече от 700 - 800 евро през последните 2 дни, но това е хазарт. Сега играя и имам общо 260 евро и питам колко залог остава. Те отговориха със 169,14 EUR, след което играх още. Общо повече от 400 евро, но сега имам 360 евро. Попитах отново колко е залогът. Те отговориха все още 169.14! Казах, че можете да видите, че играх как е възможно това. Simpel отговор 169.14 е правилен. Цяла дискусия. Продължавам да играя и сега имам 250. Питам и колко сега и ВСЕ ОЩЕ 169.14. Сега те отговориха, че помолих екипа да провери, но може да отнеме няколко дни. Това е съвсем нарочно и чатът изобщо не помага. Виждам, че играете, но не можем да направим нищо сега.

Автоматичен превод:
G1994

Здравейте, много е странно това, което описвате. Играли ли сте игри, които се броят за залагане, тъй като все още имате същата сума за залагане? Според това, което описахте, чатът не беше много полезен и затова вероятно ще трябва да изчакате подходяща информация, преди да проучите. Следователно, може ли да проявите търпение за известно време и да разберете на какъв етап е разследването? Ако научите нещо ново, можете да ме уведомите.

Ще чакам.

Автоматичен превод:

Да, играх същата игра и тя ставаше по-ниска и изведнъж нищо не се случи. И аз си чатих с тях. Те казаха, че виждаме, че играете и е странно и се свързаха с някого, за да развъртят този случай. Заложих WAYYY повече от тогавашната останала сума. Когато казаха, че остават 170 евро, след това пуснах повече от 600 евро.

Edited
Автоматичен превод:
G1994

Да, разбирам, така че очевидно казиното ще ви даде съответната информация, когато и те разполагат с нея. Ако нищо не се е променило и никой не се е свързал с вас, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем. Засега изглежда, че казиното се опитва да разбере защо е възникнала тази ситуация.

Автоматичен превод:

Добър ден.


Направих заявка за теглене на Jeton за 1500 евро на 18 декември и тя се провали. Оттогава парите не са се върнали в сметката на казиното. Опитвам се да вляза в чата, натискам бутона и не става. Пробвах в няколко браузъра и на компютъра и пак не мога да вляза в чата.


Изпратих няколко имейла без отговор. Те никога не отговарят на имейли. Просто искам парите да се върнат в сметката в казиното, за да мога да направя ново теглене по-късно. Но 1500 не се връщат в акаунта и нямам начин да говоря с тях 😪

file


Благодаря, че ми помогна.

Edited
Автоматичен превод:

Много е странно, че е невъзможно да се свържем с тях. И също изведнъж! Просто се опитвам да затворя акаунта си и това е невъзможно. Надявам се скоро да получите парите си.

Автоматичен превод:
G1994

Добро утро.

Можете ли да ми изпратите връзката, когато влезете в поддръжката на това казино, за да видя дали мога да вляза по този начин?

Просто все още не мога да го направя. Щраквам върху поддръжка и нищо не се случва. Не отваря никакви прозорци.


Можете ли да ми изпратите връзката към прозореца, който се отваря, когато натиснете бутона за поддръжка?

Благодаря

Автоматичен превод:
patesteves91

Здравейте, прочетох, че имате проблем с тегленето и този път дори не можете да влезете в чата и да се информирате. Кога се появи този проблем? Казиното предостави ли ви алтернатива, след като не можете да теглите пари чрез Jeton?

Въпреки това забелязах, че сте успели да подадете жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Дано успешно. Ако имате някаква актуализация, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:

Това се случи на 18 декември. От този ден не успях да вляза в чата или да говоря с никого по имейл, не получих никакъв отговор. Вече изпратих много имейли до support@goldenbilly.com неуспешно.


Казиното не ми отговаря и не ми предлага алтернатива и парите от неуспешното теглене не се връщат в моята казино сметка. Имам 1500 евро, които „изчезнаха", тъй като нито съм ги получил в jeton сметката си, нито са в сметката в казиното. Появява се само анкетата със статус „неуспешна".


Не знам какво друго да правя, тъй като не мога да говоря с никой оператор, а мина повече от седмица.

Автоматичен превод:
patesteves91

Ако не можете да получите никакви отговори повече от седмица, беше добра стъпка да подадете жалба. Определено смятам, че не е приятно парите да са изчезнали от сметката ви и никой да не ви отговаря, защото причината, поради която се е стигнало до цялата тази ситуация, със сигурност би било добре да знаете.

Сега обаче ще трябва да изчакаме и да видим докъде ще стигне нашият екип и се надяваме, че ще можем да ви помогнем.

Ако случайно получите отговор от казиното на вашите имейли, моля, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:

Имам ново оплакване!

Същото нещо като другото лице, което те оттеглят, ВИНАГИ се одобряват в рамките на няколко часа. Сега не е одобрен, след като 3 дни им изпратих имейл без отговор и чатът им беше спрян.

Автоматичен превод:
patesteves91

Имахте ли контакт с тях или получихте ли парите си?

Автоматичен превод:

Не, все още имам същия проблем.

Не съм получил парите, чатът не работи и никой не отговаря на имейли повече от две седмици. Никога не получих отговор по имейл и вече изпратих много.

Автоматичен превод:

Имам ново оплакване!

Същото нещо като другото лице, което те оттеглят, ВИНАГИ се одобряват в рамките на няколко часа. Сега не е одобрен, след като 3 дни им изпратих имейл без отговор и чатът им беше спрян.

Автоматичен превод:

Ако имате нещо ново по случая, не се колебайте да го добавите към жалбата си .

Но що се отнася до тегленето, изглежда не знаете причината, тъй като казиното не ви отговаря, защо е така, прав ли съм? Със сигурност би било полезно да знаем какво се случва.

Нашият екип обаче все още се опитва да помогне и видях, че топката е в полето на казиното. Така че ще видим как ще се развие цялата тази работа.

Автоматичен превод:

Печалбите ми са неизплатени от дълго време, но не мога да се свържа с лицето, което отговаря за това казино.

Дори чрез лиценза.


Компанията, която управлява това казино, трябва да управлява няколко казина като rakoocasino и betsomnia.

Можете ли да им се обадите или да ми дадете информация за връзка с отдела за плащания на операторската компания?

Автоматичен превод:
andandjonnyx

Здравейте, според това, което виждам, това казино е затворено според нашия преглед. Успяхте ли да играете тук и да спечелите пари?

Относно контактите, ние не можем да ги предоставим, така че не мога да ви помогна с това.

Мислех да подам жалба, но не знам дали това ще свърши някаква работа при положението в момента.

Както и да е, лицензиращият орган не се е свързал с вас с никакъв отговор?

Автоматичен превод:

rakoocasino и betsomnia са едно и също управляващо дружество.

Вместо това не трябва ли да им се търси отговорност?

Автоматичен превод:
andandjonnyx

Не виждам, че тези две казина имат нещо общо, имат различен собственик и не са сестрински казина. И разбира се, не мисля, че те трябва да бъдат засегнати по някакъв начин, тъй като сте имали проблем в това конкретно казино, а не в другите, които споменавате.

Автоматичен превод:

filefilefile

Знаем, че и трите казина имат един и същ собственик и са родствени казина.

Всичко по честна игра.

Edited
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини