НачалоФорумКазинаGet Lucky Casino - обща дискусия

Get Lucky Casino - обща дискусия (страница 4)

 от daniflakk11
|
19 320 преглеждания 126 отговора |
|
1...3 4 5...7
jpcontreraa

Дано ни чуят и направят нещо за нас, защото не е честно!

Автоматичен превод:

Поне можем да информираме другите хора за това казино, като го класифицираме като опасно.

Автоматичен превод:
jpcontreraa

Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución

Автоматичен превод:

file Това, което се случи е това, което си представях, че ще се случи сега, друг претекст, има 3 претекста, които ми дават да тегля, един след друг, те само ми вземат пари и не ми дават да изтегля нещо, което вече е мое.

Автоматичен превод:

Ако не сте се преместили никъде и не сте получили нищо и просто сте депозирали, тогава ще подам жалба. Мислите ли, че можете да го направите? 🤔

Автоматичен превод:

Здравейте, направих 3 депозита също 10% и те вече го одобриха, но все още не виждам парите в сметката си...

Автоматичен превод:

Здравейте, трябваше ли също да потвърдите акаунта си или да направите нещо друго? Искате да кажете, че вашите тегления се приемат?

Автоматичен превод:

Добро утро, пиша ви от Перу, същото се случи и с мен, първо ми поискаха 3 депозита от минимум 35 USD, след това 10% от тегленето и поне тегленето е 600US, общо 200USD и направих минимално теглене от 600 USD, днес 3 дни и парите не се отразяват на картата ми, първия ден им писах и уж ми казаха, че парите се отразяват в сметката след 2 до 3 дни и веднага чатът беше скрит, успях да го прочета наполовина, по-късно от моя собствен IP чатът вече не се появява или ако се появи милисекунда след изтриването му, за да не мога да комуникирам с тях.

Автоматичен превод:

Хм, започва да ми се струва доста странно, тъй като 3-ма играчи вече описват едно и също преживяване. Очевидно не бих депозирал повече и бих се опитал да видя дали ще получа тегленето сега, когато сте въвели. Ако това не стане и казиното не отговори или ви игнорира, не забравяйте да ме уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Каква роля играе Casino Guru във всичко това?

Автоматичен превод:

Здравейте, ние основно сме посредник за играчите като част от жалбата. Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и ако не успеят да го направят дотогава, ние откриваме цялата необходима информация от играча и след това се свързваме с казиното.

Някои от тях обаче не комуникират с нас и не винаги се получава толкова добре, колкото биха искали играчите. Надявам се това да не е така.

Автоматичен превод:
Jaro

Не, приеха само след депозиране на 10%

Автоматичен превод:

Браво момчета, с това ще са 4 дни чакане на парите и нищо

Автоматичен превод:

Браво момчета, с това ще са 4 дни чакане на парите и нищо

Автоматичен превод:

Истината е, че вече има твърде много дни, вече е много време, никъде не отнема 4 дни, много ме ядосва хаха.

Автоматичен превод:

Братко, трябва да бъдем истински, това е измама, защото 1-во: фиксираният резултат, който ни дават, е само в тази къща за залагания, която е Lucky Get. 2-ро: уреждането на мачове, което според тях е чиста измама, за да депозирате парите, опитвайки се да получите печалбите си. Благодарение на коментарите ме спаси от всички тези неща. Благодаря ви, така че не се присъединявайте към фалшивите канали на Telegram или Discord. Е file

Автоматичен превод:
daniflakk11

Най-лошото е, че дори не можем да изясним тук какво се случва на видно място, защото това не е директно казино, така че мисля, че приятелите на casino.guru трябва да подкрепят, за да не минават през същото нещо в бъдеще.

Автоматичен превод:
Jaro

Затвориха ги хахаха затвориха жалбата ми без да я решат хаха

Автоматичен превод:
jpcontreraa

Аз мисля същото!🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Автоматичен превод:

Това, което се случва, е, че в момента няма казино, да се надяваме, че след няколко дни ще внедри казино, така че да има значение.

Автоматичен превод:
jpcontreraa

Е да…

Автоматичен превод:

И в крайна сметка никога не са депозирали парите?


Автоматичен превод:

Не толкова далече.

Автоматичен превод:

Браво момчета, с това ще са 4 дни чакане на парите и нищо

Автоматичен превод:

Имате ли някаква актуализация от казиното, може би? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, преди да се намесим. Моля, уведомете ни за новини относно това.

Автоматичен превод:

Най-лошото е, че дори не можем да изясним тук какво се случва на видно място, защото това не е директно казино, така че мисля, че приятелите на casino.guru трябва да подкрепят, за да не минават през същото нещо в бъдеще.

Автоматичен превод:

Винаги се опитваме да подкрепяме играчите и е много мило от ваша страна, че ви е грижа. Надяваме се, че играчите в това казино ще прочетат публикациите в тази тема, за да могат да бъдат информирани какво се случва. Всеки път, когато играч подаде жалба относно проблемите в това казино и тази жалба остане неразрешена, това ще понижи индекса на безопасност на това конкретно казино. Само по този начин можем действително да направим нещо по въпроса, винаги с помощта на играчите.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини