преди 7 месеца
Дано ни чуят и направят нещо за нас, защото не е честно!
I hope they listen to us and do something for us because it's not fair!
Ojalá nos hagan caso y hagan algo por nosotros porque no es justo!
0
Дано ни чуят и направят нещо за нас, защото не е честно!
I hope they listen to us and do something for us because it's not fair!
Ojalá nos hagan caso y hagan algo por nosotros porque no es justo!
Поне можем да информираме другите хора за това казино, като го класифицираме като опасно.
At least we can make other people aware of that casino, classifying it as unsafe.
Al menos podemos hacer que otras personas sean informadas de ese casino, clasificandolo como no seguro.
Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución
Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución
Това, което се случи е това, което си представях, че ще се случи сега, друг претекст, има 3 претекста, които ми дават да тегля, един след друг, те само ми вземат пари и не ми дават да изтегля нещо, което вече е мое.
What happened was what I imagined would happen now, another pretext, there are 3 pretexts they give me to withdraw, one after another, they only take money from me and don't let me withdraw something that is already mine.
paso lo que me imagine que pasaría ahora otro pretexto, van 3 pretextos que me ponen para retirar, unos tras otro, solo me sacan dinero y no me dejan retirar algo que ya es mío.
Ако не сте се преместили никъде и не сте получили нищо и просто сте депозирали, тогава ще подам жалба. Мислите ли, че можете да го направите? 🤔
If you didn't move anywhere and got nothing and just deposited, then I would go ahead and file a complaint. Do you think you can do it? 🤔
Здравейте, направих 3 депозита също 10% и те вече го одобриха, но все още не виждам парите в сметката си...
Hello, I made the 3 deposits also 10% and they already approved it but I still don't see the money in my account...
Hola buenas, yo hice los 3 depositos tambien el 10% y ya me lo aprobaron pero aun no veo el dinero en mi cuenta…
Добро утро, пиша ви от Перу, същото се случи и с мен, първо ми поискаха 3 депозита от минимум 35 USD, след това 10% от тегленето и поне тегленето е 600US, общо 200USD и направих минимално теглене от 600 USD, днес 3 дни и парите не се отразяват на картата ми, първия ден им писах и уж ми казаха, че парите се отразяват в сметката след 2 до 3 дни и веднага чатът беше скрит, успях да го прочета наполовина, по-късно от моя собствен IP чатът вече не се появява или ако се появи милисекунда след изтриването му, за да не мога да комуникирам с тях.
Good morning, I am writing to you from Peru, the same thing happened to me, first they asked me for 3 deposits of the minimum of 35 USD, then 10% of the withdrawal, and at least the withdrawal is 600US, in total 200USD and I made a minimum withdrawal of 600 USD, 3 days today and the money is not reflected on my card, the first day I wrote to them and they supposedly told me that the money is reflected in the account in 2 to 3 days and immediately the chat was hidden, I managed to half read that, later From my own IP the chat no longer appears or if it appears a millisecond after it is deleted, so as to not be able to communicate with them.
Buenos días le escribo desde Perú me pasó lo mismo, primero me pidieron 3 depósitos del mínimo de 35 USD, luego el 10% del retiro, y como mínimo el retiro es de 600US, en total 200USD e hice un retiro mínimo de 600 USD, 3 días con hoy y no se refleja el dinero en mi tarjeta, el primer día les escribí y me dijeron supuestamente que el dinero se refleja en cuenta de 2 a 3 días y inmediamente el chat se ocultó, logre a leer a medias eso, después desde mi propia IP ya no me aparece el chat o si aparece al milesegundo de borra, como para no poder comunicarnos con ellos.
Хм, започва да ми се струва доста странно, тъй като 3-ма играчи вече описват едно и също преживяване. Очевидно не бих депозирал повече и бих се опитал да видя дали ще получа тегленето сега, когато сте въвели. Ако това не стане и казиното не отговори или ви игнорира, не забравяйте да ме уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hmm, it's starting to seem quite strange to me, since 3 players are already describing the same experience. Obviously, I wouldn't deposit any more and I would try to see if I get the withdrawal now that you have entered. If it doesn't and the casino doesn't reply or ignores you, be sure to let me know and we'll try to help you out.
Здравейте, ние основно сме посредник за играчите като част от жалбата. Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и ако не успеят да го направят дотогава, ние откриваме цялата необходима информация от играча и след това се свързваме с казиното.
Някои от тях обаче не комуникират с нас и не винаги се получава толкова добре, колкото биха искали играчите. Надявам се това да не е така.
Hi, we are basically a mediator for the players as part of the complaint. We give the casinos 14 days to sort out everything they need around the withdrawal and if they fail to do so by then we find out all the necessary information from the player and then contact the casino.
However, some of them do not communicate with us and it does not always work out as well as the players would like. I hope this will not be the case.
Не, приеха само след депозиране на 10%
No, they only accepted after depositing 10%
Noo solo aceptaron luego de depositar el 10%
Истината е, че вече има твърде много дни, вече е много време, никъде не отнема 4 дни, много ме ядосва хаха.
The truth is that there are already too many days, it is a long time now, nowhere does it take 4 days, it makes me very angry haha.
La verdad ya son demasiados días, es mucho tiempo ya, en ningún lado tardan 4 días, me da mucho coraje jaja.
Братко, трябва да бъдем истински, това е измама, защото 1-во: фиксираният резултат, който ни дават, е само в тази къща за залагания, която е Lucky Get. 2-ро: уреждането на мачове, което според тях е чиста измама, за да депозирате парите, опитвайки се да получите печалбите си. Благодарение на коментарите ме спаси от всички тези неща. Благодаря ви, така че не се присъединявайте към фалшивите канали на Telegram или Discord. Е
Bro, we have to be real, it's a scam because 1st: the fixed score they give us is only in that betting house that is Lucky Get. 2nd: the match fixing that they say is pure fraud for you to deposit the money trying to get your profits. Thanks to the comments it saved me from all these things. Thank you, so don't join fake Telegram or Discord channels. F
bro hay que ser reales, es una estafa porque 1ro: el marcador fijo que nos dan solo estan en esa casa de apuestas que es Lucky Get . 2do: los arreglos de partidos que dicen es puro floro para que deposites el dinero intentando sacar tus ganancias . gracias a los comentarios me salve de todas estas cosas . gracias ,por eso no se unan a canales de telegram o discord falsos. F
Най-лошото е, че дори не можем да изясним тук какво се случва на видно място, защото това не е директно казино, така че мисля, че приятелите на casino.guru трябва да подкрепят, за да не минават през същото нещо в бъдеще.
The worst thing is that we cannot even make it clear here what is happening in plain sight because it is not a casino directly, so I think that the friends of casino.guru should support so that future people do not go through the same thing.
Lo peor que ni aquí podemos dejar claro de lo que pasa a la vista porque no es un casino directamente, ahí creo que los amigos de casino.guru debería apoyar para que próximas personas no pasen por lo mismo.
Затвориха ги хахаха затвориха жалбата ми без да я решат хаха
They closed them hahaha they closed my complaint without resolving it haha
Me las cierran jajaja me cerraron mi queja sin resolverme jaja
Това, което се случва, е, че в момента няма казино, да се надяваме, че след няколко дни ще внедри казино, така че да има значение.
What happens is that it does not currently have a casino, let's hope in a few days it will implement a casino so that it counts.
Lo que pasa es que ese no tiene casino actualmente, esperemos en unos días implemente un casino para que cuente.
Имате ли някаква актуализация от казиното, може би? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, преди да се намесим. Моля, уведомете ни за новини относно това.
Have you got any update from the casino, perhaps? Usually we give casinos 14 full days to process the payment before we intervene. Please let us know any news regarding this.
Най-лошото е, че дори не можем да изясним тук какво се случва на видно място, защото това не е директно казино, така че мисля, че приятелите на casino.guru трябва да подкрепят, за да не минават през същото нещо в бъдеще.
The worst thing is that we cannot even make it clear here what is happening in plain sight because it is not a casino directly, so I think that the friends of casino.guru should support so that future people do not go through the same thing.
Lo peor que ni aquí podemos dejar claro de lo que pasa a la vista porque no es un casino directamente, ahí creo que los amigos de casino.guru debería apoyar para que próximas personas no pasen por lo mismo.
Винаги се опитваме да подкрепяме играчите и е много мило от ваша страна, че ви е грижа. Надяваме се, че играчите в това казино ще прочетат публикациите в тази тема, за да могат да бъдат информирани какво се случва. Всеки път, когато играч подаде жалба относно проблемите в това казино и тази жалба остане неразрешена, това ще понижи индекса на безопасност на това конкретно казино. Само по този начин можем действително да направим нещо по въпроса, винаги с помощта на играчите.
We always try to support the players, and it is really nice of you, that you care. Hopefully players at this casino will read the posts in this thread, so they can be informed what is happening. Whenever a plyer files a complaint regarding the issues at this casino and this complaint will be unresolved, it'll lower the safety index of this particular casino. Only this way we can actually do something about it, always with the help of the players.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.