ФорумКазинаGet Lucky Casino - обща дискусия

Get Lucky Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 7 месеца от daniflakk11
|
12380 преглеждания 126 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
jpcontreraa
преди 7 месеца

Дано ни чуят и направят нещо за нас, защото не е честно!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Поне можем да информираме другите хора за това казино, като го класифицираме като опасно.

Автоматичен превод:
jpcontreraa
преди 7 месеца

Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file Това, което се случи е това, което си представях, че ще се случи сега, друг претекст, има 3 претекста, които ми дават да тегля, един след друг, те само ми вземат пари и не ми дават да изтегля нещо, което вече е мое.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако не сте се преместили никъде и не сте получили нищо и просто сте депозирали, тогава ще подам жалба. Мислите ли, че можете да го направите? 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, направих 3 депозита също 10% и те вече го одобриха, но все още не виждам парите в сметката си...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, трябваше ли също да потвърдите акаунта си или да направите нещо друго? Искате да кажете, че вашите тегления се приемат?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро, пиша ви от Перу, същото се случи и с мен, първо ми поискаха 3 депозита от минимум 35 USD, след това 10% от тегленето и поне тегленето е 600US, общо 200USD и направих минимално теглене от 600 USD, днес 3 дни и парите не се отразяват на картата ми, първия ден им писах и уж ми казаха, че парите се отразяват в сметката след 2 до 3 дни и веднага чатът беше скрит, успях да го прочета наполовина, по-късно от моя собствен IP чатът вече не се появява или ако се появи милисекунда след изтриването му, за да не мога да комуникирам с тях.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, започва да ми се струва доста странно, тъй като 3-ма играчи вече описват едно и също преживяване. Очевидно не бих депозирал повече и бих се опитал да видя дали ще получа тегленето сега, когато сте въвели. Ако това не стане и казиното не отговори или ви игнорира, не забравяйте да ме уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Каква роля играе Casino Guru във всичко това?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, ние основно сме посредник за играчите като част от жалбата. Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето и ако не успеят да го направят дотогава, ние откриваме цялата необходима информация от играча и след това се свързваме с казиното.

Някои от тях обаче не комуникират с нас и не винаги се получава толкова добре, колкото биха искали играчите. Надявам се това да не е така.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не, приеха само след депозиране на 10%

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Браво момчета, с това ще са 4 дни чакане на парите и нищо

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Браво момчета, с това ще са 4 дни чакане на парите и нищо

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Истината е, че вече има твърде много дни, вече е много време, никъде не отнема 4 дни, много ме ядосва хаха.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Братко, трябва да бъдем истински, това е измама, защото 1-во: фиксираният резултат, който ни дават, е само в тази къща за залагания, която е Lucky Get. 2-ро: уреждането на мачове, което според тях е чиста измама, за да депозирате парите, опитвайки се да получите печалбите си. Благодарение на коментарите ме спаси от всички тези неща. Благодаря ви, така че не се присъединявайте към фалшивите канали на Telegram или Discord. Е file

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Най-лошото е, че дори не можем да изясним тук какво се случва на видно място, защото това не е директно казино, така че мисля, че приятелите на casino.guru трябва да подкрепят, за да не минават през същото нещо в бъдеще.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Затвориха ги хахаха затвориха жалбата ми без да я решат хаха

Автоматичен превод:
jpcontreraa
преди 7 месеца

Аз мисля същото!🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това, което се случва, е, че в момента няма казино, да се надяваме, че след няколко дни ще внедри казино, така че да има значение.

Автоматичен превод:
jpcontreraa
преди 7 месеца

Е да…

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

И в крайна сметка никога не са депозирали парите?


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не толкова далече.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Браво момчета, с това ще са 4 дни чакане на парите и нищо

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имате ли някаква актуализация от казиното, може би? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, преди да се намесим. Моля, уведомете ни за новини относно това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Най-лошото е, че дори не можем да изясним тук какво се случва на видно място, защото това не е директно казино, така че мисля, че приятелите на casino.guru трябва да подкрепят, за да не минават през същото нещо в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Винаги се опитваме да подкрепяме играчите и е много мило от ваша страна, че ви е грижа. Надяваме се, че играчите в това казино ще прочетат публикациите в тази тема, за да могат да бъдат информирани какво се случва. Всеки път, когато играч подаде жалба относно проблемите в това казино и тази жалба остане неразрешена, това ще понижи индекса на безопасност на това конкретно казино. Само по този начин можем действително да направим нещо по въпроса, винаги с помощта на играчите.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини