преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Get Lucky Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, истината е, че е жалко и ми изглежда като измама, вижте истината е, че спечелих доста голяма сума със залог, когато се регистрирах с промоционален код, но спечелих и исках да изтегля парите, казаха че беше отхвърлено, защото не бях направил депозит с истински пари в сметката си, трябваше да направя минимален депозит от 450mxn и опитах отново, направих го, направих депозит от 470,
И с тези 450mxn заложих отново, спечелих отново голям залог и какво мислите? Теглене и пак го отхвърлиха хахахаха, а сега уж ми отказаха тегленето, защото сметката ми за теглене беше временно блокирана, че за да теглят нови потребители като мен, беше необходимо да се направят минимум 3 депозита, което взе 1 депозит от 3 хахахаха И истината е, че ми се струва малко измамно, че в нито един момент от началото не са уточнили, че трябва да има минимум 3 депозита, първо казват едно, после друго и усещам, че така вървят за това, те не са ясни и те само поставят пречки по пътя ви. Че не можете да изтеглите парите си, ужасно и разочароващо, няма да играя отново там и ще заведа дело!!!
Hello, the truth is it's a shame and it seems like a scam to me, look the truth is I won a somewhat high amount with a bet when I registered with a promotional code but I won and I wanted to withdraw the money, they told me that it was rejected because I had not made a deposit of real money to my account, I had to make a minimum deposit of 450mxn and I tried again, I did it, I made the deposit of 470,
And with those 450mxn I bet again, I won a big bet again and what do you think? Withdraw and again they rejected it hahahaha, and now my withdrawal was supposedly rejected because my withdrawal account was temporarily blocked, that in order to withdraw new users like me it was necessary to make a minimum of 3 deposits, which took 1 deposit of 3 hahahaha And the truth is that it seems somewhat fraudulent to me that they did not specify at any time from the beginning that there had to be a minimum of 3 deposits, first they say one thing and then another and I feel that this is how they go about it, they are not clear and they only put obstacles in your way. That you can't withdraw your money, terrible and disappointing, I'm not going to play there again and I'll file a lawsuit!!!
Hola, la verdad es una vergüenza y me parece estafa, miren la verdad gane una cantidad algo alta con una apuesta cuando me registre con un código promocional pero pues gane y quise retirar el dinero, me dijeron que fue rechazado porque no había hecho un depósito de dinero real a mi cuenta, que tenía que hacer un depósito de mínimo 450mxn e intentara de nuevo, lo hice, hice el depósito de 470,
y con esos 450mxn aposté de nuevo volví a ganar una apuesta fuerte y que creen? Retire y de nuevo me lo rechazaron jajajaja, y ahora supuestamente fue rechazado mi retiro que porque mi cuenta para retirar estaba bloqueada temporalmente, que para poder retirar usuarios nuevos como yo era necesario hacer un mínimo de 3 depósitos, que llevaba 1 depósito de 3 jajajajaj y pues ya me parece algo fraudulento la verdad que no especificaron en ningún momento desde el inicio que tenían que ser mínimo 3 depósitos, primero dicen una cosa y luego otra y siento que así se la pasan, no son claros y solo te ponen obstáculos para que no puedas retirar tu dinero, pésimo y decepción no pienso jugar de nuevo ahí y haré una demanda!!!
Здравейте, странно ми е, че ще трябва да направите 3 депозита в казиното, за да направите теглене. Особено когато казиното ви каза да направите едно и след това ви каза да направите друго. Посочиха ли някаква причина защо трябва да го направите?
Предполагам, че ако сте спечелили по-голяма сума пари, казиното ще проучи всичко необходимо и вероятно ще ви позволи да теглите само след успешен резултат. Но имате потвърден акаунт тук?
Видях също, че сте подали жалба , така че ще видим докъде ще стигне това. 👍🤞
Hi, I find it strange that you would have to make 3 deposits in the casino to make a withdrawal. Especially when the casino told you to make one and then told you to make another. Did they give any reason why you should do that ?
I suppose if you have won a larger amount of money, the casino will investigate everything necessary and probably only let you withdraw after a successful outcome. But you have a verified account here ?
I also saw you filed a complaint, so we'll see where this goes. 👍🤞
Как си, имах проблеми с желанието да изтегля парите си от казиното Lucky-get.com, опитах се да им пиша по имейл, но имейл адресът им е неправилен, тъй като отбелязва грешки и вашето съобщение никога не е изпратено, аз също са опитвали чрез чат, но те виждат само съобщенията, а вие не отговаряте на въпросите си. Някой някога успял ли е да направи теглене от там? Писах и на когото съм дал лиценза, надявам се да отговорят или може да се реши.
How are you, I have had problems wanting to withdraw my money from the Lucky-get.com casino, I have tried to write to them via email, but their email address is incorrect since it marks errors and your message is never sent, I have also tried via chat but They only see the messages and you don't answer your questions. Has anyone ever been able to make a withdrawal from there? I also wrote to whoever I gave the license to, I hope they respond or it can be solved.
Que tal, he tenido problemas al querer retirar mi dinero del casino Lucky-get.com, he tratado de escribirles vía email, pero su dirección de correo es incorrecta ya que marca errores y tu mensaje nunca se envía, también he intentado vía chat pero solo ven los mensajes y no contestas a tus preguntas, alguien ha podido algunas vez realizar de ahí un retiro?, escribí ya también a quien le otrogo la licencia espero respondan o se pueda solucionar.
О, натъжавам се, че имате такива проблеми в казиното. Както и да е, колко време чакахте оттеглянето си? Казиното не ви каза нищо и те просто прочетоха съобщението ви? Ако е така, това е доста тъжно и това не е начинът, по който едно казино трябва да се държи. Първото ви теглене ли беше и имате ли потвърдена сметка?
Ще чакам отговора.
Oh, it saddens me that you have such problems in the casino. Anyway, how long have you been waiting for your withdrawal ? The casino hasn't told you anything and they just read your message ? If so, that's pretty sad and that's not the way a casino should behave. Was it your first withdrawal and do you have a verified account ?
I'll wait for the answer.
Добър ден, според вашата политика за регистрация, има параграф, който показва, че трябва да направите поне 3 депозита.
Good afternoon, according to your registration policy, there is the paragraph that indicates that you must make at least 3 deposits.
Buenas tardes, según sus política de registros, está el párrafo que indica que debe realizar como mínimo 3 depósitos.
Ето някои от неговите условия.
8.10.6. Парите, получени с бонус без депозит, не могат да бъдат изтеглени, докато бонусът не бъде заложен. Когато бонус залогът приключи, сумата на средствата се прехвърля от вашия бонус баланс към паричния баланс и може да бъде изтеглена; Въпреки това, тегленето на средства, получени в резултат на залагане без бонус за депозит, се извършва само в номинална банка. карта, към карти QIWI и всички подобни тегления на средства без бонус без депозит.
Here are some of its terms.
8.10.6. Cash received with a no deposit bonus cannot be withdrawn until the bonus has been wagered. When the bonus wager is completed, the amount of funds is transferred from your bonus balance to the cash balance and can be withdrawn; However, the withdrawal of funds received as a result of betting without a deposit bonus is carried out only to a nominal bank. card, to QIWI cards and all similar withdrawals of funds without no deposit bonus.
Aquí unos de sus términos.
8.10.6. El efectivo recibido con un bono sin depósito no se puede retirar hasta que se haya apostado el bono. Cuando se completa la apuesta del bono, la cantidad de fondos se transfiere de su saldo de bono al saldo de efectivo y se puede retirar; sin embargo, el retiro de los fondos recibidos como resultado de apostar sin un bono de depósito se lleva a cabo solo a un banco nominal. tarjeta, a tarjetas QIWI y todos los retiros similares de fondos sin bono sin depósito.
Ето вашите условия за теглене.
8.10.3. За нови потребители достъпът до тегления е възможен само след 3 попълвания на общия баланс за произволна сума, като се започне от минималната.
Here are your withdrawal terms.
8.10.3. For new users, access to withdrawals is possible only after 3 total balance replenishments for any amount, starting from the minimum.
Aquí otros se sus términos de retiro.
8.10.3. Para los nuevos usuarios, el acceso a los retiros es posible solo después de 3 reposiciones totales de saldo por cualquier monto, comenzando desde el mínimo.
Здравейте, добър ден, не, истината е, че дори не ми дава възможност да верифицирам акаунта си. Не знам защо, още повече. Точно сега говорих със съпорта, оплаквайки им се, казах им, че ще ги докладвам, защото е несправедливо и така нататък и просто така от нищото. Затвориха ми чата и аз вече не
Оставих го да се отвори хахаха наистина е нечестно, въпреки че те знаят какво правят и не, не ми дадоха причина, просто исках да изтегля и ми казаха, че трябва да имам истински депозит, направих депозита и аз изтеглиха отново и сега ми дадоха ново извинение, че трябва да имате поне 3 направени депозита!
и чувствам, че ако направя 3-те депозита сега, те ще ми кажат, че имам нужда от поне 5 направени депозита и така ще прекарат цялото време, така че всичко, което трябва да направим, е да изчакаме да видим какъв ще отговор дадат и че са отговорни
Hello, good day, no, the truth is that it doesn't even give me the option to verify my account. I don't know why, even more. Right now I was talking to support complaining to them, I told them that I was going to report them because it was unfair and so on, and just like that out of nowhere. They closed my chat and I no longer
I let it open hahaha it's really unfair although they know what they are doing, and no they didn't give me a reason I simply wanted to withdraw and they told me that I had to have a real deposit, I made the deposit and I withdrawn again and now they gave me a new excuse that You had to have at least 3 deposits made!
and I feel that if I make the 3 deposits now they will tell me that I need at least 5 deposits made and that's how they are going to spend the whole time, so all we have to do is wait to see what response they give and that they are responsible
Hola buen día, no la verdad es que ni si quiera me da la opción de verificar mi cuenta no se porque es más incluso, ahorita estaba hablando con soporte reclamándoles les dije que los iba a denunciar porque era injusto y demás y así de la nada me cerraron el chat y ya no me
dejo abrirlo jajaja es injusto de verdad si bien saben lo que están haciendo, y no no me dieron razón simplemente quise retirar y me dijeron que debía tener un depósito real, lo hice el depósito y volví a retirar y ahora me pusieron una nueva excusa que debía tener al menos 3 depósito hechos!
y siento que si hago los 3 depósito ahora me dirán que necesito al menos 5 depósito hechos y así se la van a pasar todo el tiempo, así que no queda más que esperar a ver qué respuesta dan y que sean responsables
Ние сме един и същ брат, имам 49 000mxn в сметката си, нямам
Дори не ми дават да изтегля 7 хиляди, наистина не знам какво ми става.
Затвориха чата, защото се оплакваха, че не ми позволяват да се оттегля, брато
mms те буквално затвориха
chay и вече не ми дава възможност да чатя с тях хаха истината е, че това те ядосва, защото това са пари, които печеля точно с моите залози и тъй като това е висока сума, те решават да ти дадат извинения и не позволяват теглите това, което вече е ваше, и всички се оплакват, да се надяваме, че нещо ще се случи или с много съдебни дела ще постигнем нещо срещу казиното.
We are the same brother, I have 49,000mxn in my account, I don't
They don't even let me withdraw 7 thousand, I really don't know what's happening to me.
They closed the chat for complaining that they wouldn't let me withdraw bro
mms they literally closed the
chay and it no longer gives me the option to chat with them haha the truth is that it makes you angry because it is money that I earn precisely with my bets and since it is a high amount they decide to give you excuses and do not let you withdraw what is already yours , and everyone complains, let's hope something happens or with many lawsuits we reach something against the casino.
Estamos iguales hermano, tengo 49000mxn en mi cuenta no me
dejan retirar ni 7mil de verdad no se que pasa a mi me
ceraron el chat por reclamarles que no me dejaban retirar bro
mms cerraron literal el
chay y ya no me da la opción de hablar por chat con ellos jaja la verdad si da coraje porque es un dinero que yo gane justamente con mis apuestas y ya que es un monto alto deciden ponerte pretextos y no déjate retirar lo que ya es tuyo, y todos se quejan esperemos pase algo o con muchas demandas lleguemos a algo contra el casino.
Добър ден, според вашата политика за регистрация, има параграф, който показва, че трябва да направите поне 3 депозита.
Good afternoon, according to your registration policy, there is the paragraph that indicates that you must make at least 3 deposits.
Buenas tardes, según sus política de registros, está el párrafo que indica que debe realizar como mínimo 3 depósitos.
Благодаря ви, това е доста полезна информация, която играч може да прочете, защото не съм срещал нещо подобно много пъти. Бих казал обаче, че ако някое казино има такива Правила и условия и говори с играча, те биха могли да му кажат в началото, че трябва да депозира 3 пъти, а не един, и след това да му кажат отново, че има нужда още два пъти. Разбира се, препоръчвам на играчите да прочетат Правилата и условията най-вече за такива неща. 🙂
Thank you, this is quite useful information that a player could read, because I have not come across something like this many times. However, I would say that if a casino has such Terms and Conditions and talks to the player, they could tell him at the beginning that he needs to deposit 3 times and not one, and then tell him again that he needs two more times. Of course, I recommend players to read the Terms and Conditions mostly for such things. 🙂
Здравейте, добър ден, не, истината е, че дори не ми дава възможност да верифицирам акаунта си. Не знам защо, още повече. Точно сега говорих със съпорта, оплаквайки им се, казах им, че ще ги докладвам, защото е несправедливо и така нататък и просто така от нищото. Затвориха ми чата и аз вече не
Оставих го да се отвори хахаха наистина е нечестно, въпреки че те знаят какво правят и не, не ми дадоха причина, просто исках да изтегля и ми казаха, че трябва да имам истински депозит, направих депозита и аз изтеглиха отново и сега ми дадоха ново извинение, че трябва да имате поне 3 направени депозита!
и чувствам, че ако направя 3-те депозита сега, те ще ми кажат, че имам нужда от поне 5 направени депозита и така ще прекарат цялото време, така че всичко, което трябва да направим, е да изчакаме да видим какъв ще отговор дадат и че са отговорни
Hello, good day, no, the truth is that it doesn't even give me the option to verify my account. I don't know why, even more. Right now I was talking to support complaining to them, I told them that I was going to report them because it was unfair and so on, and just like that out of nowhere. They closed my chat and I no longer
I let it open hahaha it's really unfair although they know what they are doing, and no they didn't give me a reason I simply wanted to withdraw and they told me that I had to have a real deposit, I made the deposit and I withdrawn again and now they gave me a new excuse that You had to have at least 3 deposits made!
and I feel that if I make the 3 deposits now they will tell me that I need at least 5 deposits made and that's how they are going to spend the whole time, so all we have to do is wait to see what response they give and that they are responsible
Hola buen día, no la verdad es que ni si quiera me da la opción de verificar mi cuenta no se porque es más incluso, ahorita estaba hablando con soporte reclamándoles les dije que los iba a denunciar porque era injusto y demás y así de la nada me cerraron el chat y ya no me
dejo abrirlo jajaja es injusto de verdad si bien saben lo que están haciendo, y no no me dieron razón simplemente quise retirar y me dijeron que debía tener un depósito real, lo hice el depósito y volví a retirar y ahora me pusieron una nueva excusa que debía tener al menos 3 depósito hechos!
y siento que si hago los 3 depósito ahora me dirán que necesito al menos 5 depósito hechos y así se la van a pasar todo el tiempo, así que no queda más que esperar a ver qué respuesta dan y que sean responsables
Съжалявам, че те изрязаха от чата, но заплашването на казиното вероятно няма да помогне и затова го направиха.
Що се отнася до 3-те депозита, видях, че играчът сподели правилата и условията, в които се посочва, че това е задължително, така че очевидно ще трябва да го направите.
Ако обаче има някакъв проблем, имате отворена жалба и можете да я споделите с нашия екип и те ще се опитат да ви помогнат.
I'm sorry they cut you from the chat, but threatening the casino probably won't help and that's why they did it.
As for the 3 deposits, I saw that the player shared the terms and conditions stating that this is required, so obviously you'll have to do it.
However, if there is any problem, you have an open complaint and you can share it with our team and they will try to help you.
Ще направя 3-те депозита и ако пак не ми позволят да тегля, ще ги уведомя, за да видят, че само ми поставят пречки.
I will make the 3 deposits and if they still don't let me withdraw then I will let them know so they can see that they are only putting obstacles in my way.
Haré los 3 depósito y si aún así no me dejan retirar entonces le avisaré para que vean que solo me ponen obstáculos
Може би ще се опитам да изчакам какво препоръчва нашият екип за оплаквания. Не е най-често срещаното, така че предпочитам да съм сигурен. Освен това, попитахте ли поддръжката за това и имахте ли някакъв разговор с тях относно 3-те депозита, които изпратихте на Томас? 🤔
Maybe I would try to wait for what our complaint team recommends. It's not the most common so I'd rather be sure. Besides, did you ask the support about it and did you have any conversation with them about the 3 deposits, which you sent to Tomas ? 🤔
Направих само 1 депозит, но се страхувам да направя останалите 2 и те няма да ми позволят да тегля дори и така
I have only made 1 deposit but my fear is to make the remaining 2 and they won't let me withdraw even so
Solo he hecho 1 depósito pero mi miedo es hacer los 2 restantes y que no me dejen retirar aún así
Направих само 1 депозит, но се страхувам да направя останалите 2 и те няма да ми позволят да тегля дори и така
I have only made 1 deposit but my fear is to make the remaining 2 and they won't let me withdraw even so
Solo he hecho 1 depósito pero mi miedo es hacer los 2 restantes y que no me dejen retirar aún así
Имахте ли някакъв разговор с казиното, който изпратихте на Томас относно 3-те депозита?
Въпреки че видях, че вече си ги направил, така че сега ще видим какво ще стане с оттеглянето ти. Ще ми е любопитно, така че не забравяйте да ме уведомите.
Did you have any conversation with the casino that you sent to Tomas about the 3 deposits ?
Though I saw that you already made them, so we'll see what happens with your withdrawal now. I'll be curious, so be sure to let me know.
Това, което се случи е това, което си представях, че ще се случи сега, друг претекст, има 3 претекста, които ми дават да тегля, един след друг, те само ми вземат пари и не ми дават да изтегля нещо, което вече е мое.
What happened was what I imagined would happen now, another pretext, there are 3 pretexts they give me to withdraw, one after another, they only take money from me and don't let me withdraw something that is already mine.
paso lo que me imagine que pasaría ahora otro pretexto, van 3 pretextos que me ponen para retirar, unos tras otro, solo me sacan dinero y no me dejan retirar algo que ya es mío.
Здравейте, направих 3 депозита също 10% и те вече го одобриха, но все още не виждам парите в сметката си...
Hello, I made the 3 deposits also 10% and they already approved it but I still don't see the money in my account...
Hola buenas, yo hice los 3 depositos tambien el 10% y ya me lo aprobaron pero aun no veo el dinero en mi cuenta…
Уау, успех и не се притеснявай повече приятел!! Ако той наистина плаща, можете ли да качите екранната снимка?
Wow, good luck and don't worry anymore friend!! If he really pays, can you upload the screenshot?
WoW, suerte y no te pongan más trava amigo!! Si en verdad paga puedes subir la captura?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.