ФорумКазинаGet Lucky Casino - обща дискусия

Get Lucky Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от daniflakk11
|
12414 преглеждания 126 отговора |
|
1 2...7
Добавете пост
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Get Lucky Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Здравейте, истината е, че е жалко и ми изглежда като измама, вижте истината е, че спечелих доста голяма сума със залог, когато се регистрирах с промоционален код, но спечелих и исках да изтегля парите, казаха че беше отхвърлено, защото не бях направил депозит с истински пари в сметката си, трябваше да направя минимален депозит от 450mxn и опитах отново, направих го, направих депозит от 470,

И с тези 450mxn заложих отново, спечелих отново голям залог и какво мислите? Теглене и пак го отхвърлиха хахахаха, а сега уж ми отказаха тегленето, защото сметката ми за теглене беше временно блокирана, че за да теглят нови потребители като мен, беше необходимо да се направят минимум 3 депозита, което взе 1 депозит от 3 хахахаха И истината е, че ми се струва малко измамно, че в нито един момент от началото не са уточнили, че трябва да има минимум 3 депозита, първо казват едно, после друго и усещам, че така вървят за това, те не са ясни и те само поставят пречки по пътя ви. Че не можете да изтеглите парите си, ужасно и разочароващо, няма да играя отново там и ще заведа дело!!!

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Здравейте, странно ми е, че ще трябва да направите 3 депозита в казиното, за да направите теглене. Особено когато казиното ви каза да направите едно и след това ви каза да направите друго. Посочиха ли някаква причина защо трябва да го направите?

Предполагам, че ако сте спечелили по-голяма сума пари, казиното ще проучи всичко необходимо и вероятно ще ви позволи да теглите само след успешен резултат. Но имате потвърден акаунт тук?

Видях също, че сте подали жалба , така че ще видим докъде ще стигне това. 👍🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Как си, имах проблеми с желанието да изтегля парите си от казиното Lucky-get.com, опитах се да им пиша по имейл, но имейл адресът им е неправилен, тъй като отбелязва грешки и вашето съобщение никога не е изпратено, аз също са опитвали чрез чат, но те виждат само съобщенията, а вие не отговаряте на въпросите си. Някой някога успял ли е да направи теглене от там? Писах и на когото съм дал лиценза, надявам се да отговорят или може да се реши.

Автоматичен превод:
jungil0770
преди 7 месеца

О, натъжавам се, че имате такива проблеми в казиното. Както и да е, колко време чакахте оттеглянето си? Казиното не ви каза нищо и те просто прочетоха съобщението ви? Ако е така, това е доста тъжно и това не е начинът, по който едно казино трябва да се държи. Първото ви теглене ли беше и имате ли потвърдена сметка?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден, според вашата политика за регистрация, има параграф, който показва, че трябва да направите поне 3 депозита.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ето някои от неговите условия.


8.10.6. Парите, получени с бонус без депозит, не могат да бъдат изтеглени, докато бонусът не бъде заложен. Когато бонус залогът приключи, сумата на средствата се прехвърля от вашия бонус баланс към паричния баланс и може да бъде изтеглена; Въпреки това, тегленето на средства, получени в резултат на залагане без бонус за депозит, се извършва само в номинална банка. карта, към карти QIWI и всички подобни тегления на средства без бонус без депозит.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ето вашите условия за теглене.


8.10.3. За нови потребители достъпът до тегления е възможен само след 3 попълвания на общия баланс за произволна сума, като се започне от минималната.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравейте, добър ден, не, истината е, че дори не ми дава възможност да верифицирам акаунта си. Не знам защо, още повече. Точно сега говорих със съпорта, оплаквайки им се, казах им, че ще ги докладвам, защото е несправедливо и така нататък и просто така от нищото. Затвориха ми чата и аз вече не

Оставих го да се отвори хахаха наистина е нечестно, въпреки че те знаят какво правят и не, не ми дадоха причина, просто исках да изтегля и ми казаха, че трябва да имам истински депозит, направих депозита и аз изтеглиха отново и сега ми дадоха ново извинение, че трябва да имате поне 3 направени депозита!

и чувствам, че ако направя 3-те депозита сега, те ще ми кажат, че имам нужда от поне 5 направени депозита и така ще прекарат цялото време, така че всичко, което трябва да направим, е да изчакаме да видим какъв ще отговор дадат и че са отговорни

Автоматичен превод:
jungil0770
преди 7 месеца

Ние сме един и същ брат, имам 49 000mxn в сметката си, нямам

Дори не ми дават да изтегля 7 хиляди, наистина не знам какво ми става.

Затвориха чата, защото се оплакваха, че не ми позволяват да се оттегля, брато

mms те буквално затвориха

chay и вече не ми дава възможност да чатя с тях хаха истината е, че това те ядосва, защото това са пари, които печеля точно с моите залози и тъй като това е висока сума, те решават да ти дадат извинения и не позволяват теглите това, което вече е ваше, и всички се оплакват, да се надяваме, че нещо ще се случи или с много съдебни дела ще постигнем нещо срещу казиното.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден, според вашата политика за регистрация, има параграф, който показва, че трябва да направите поне 3 депозита.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря ви, това е доста полезна информация, която играч може да прочете, защото не съм срещал нещо подобно много пъти. Бих казал обаче, че ако някое казино има такива Правила и условия и говори с играча, те биха могли да му кажат в началото, че трябва да депозира 3 пъти, а не един, и след това да му кажат отново, че има нужда още два пъти. Разбира се, препоръчвам на играчите да прочетат Правилата и условията най-вече за такива неща. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, добър ден, не, истината е, че дори не ми дава възможност да верифицирам акаунта си. Не знам защо, още повече. Точно сега говорих със съпорта, оплаквайки им се, казах им, че ще ги докладвам, защото е несправедливо и така нататък и просто така от нищото. Затвориха ми чата и аз вече не

Оставих го да се отвори хахаха наистина е нечестно, въпреки че те знаят какво правят и не, не ми дадоха причина, просто исках да изтегля и ми казаха, че трябва да имам истински депозит, направих депозита и аз изтеглиха отново и сега ми дадоха ново извинение, че трябва да имате поне 3 направени депозита!

и чувствам, че ако направя 3-те депозита сега, те ще ми кажат, че имам нужда от поне 5 направени депозита и така ще прекарат цялото време, така че всичко, което трябва да направим, е да изчакаме да видим какъв ще отговор дадат и че са отговорни

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам, че те изрязаха от чата, но заплашването на казиното вероятно няма да помогне и затова го направиха.

Що се отнася до 3-те депозита, видях, че играчът сподели правилата и условията, в които се посочва, че това е задължително, така че очевидно ще трябва да го направите.

Ако обаче има някакъв проблем, имате отворена жалба и можете да я споделите с нашия екип и те ще се опитат да ви помогнат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Ще направя 3-те депозита и ако пак не ми позволят да тегля, ще ги уведомя, за да видят, че само ми поставят пречки.

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Може би ще се опитам да изчакам какво препоръчва нашият екип за оплаквания. Не е най-често срещаното, така че предпочитам да съм сигурен. Освен това, попитахте ли поддръжката за това и имахте ли някакъв разговор с тях относно 3-те депозита, които изпратихте на Томас? 🤔

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Надявам се приятел.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Направих само 1 депозит, но се страхувам да направя останалите 2 и те няма да ми позволят да тегля дори и така

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Направих само 1 депозит, но се страхувам да направя останалите 2 и те няма да ми позволят да тегля дори и така

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имахте ли някакъв разговор с казиното, който изпратихте на Томас относно 3-те депозита?

Въпреки че видях, че вече си ги направил, така че сега ще видим какво ще стане с оттеглянето ти. Ще ми е любопитно, така че не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

file Това, което се случи е това, което си представях, че ще се случи сега, друг претекст, има 3 претекста, които ми дават да тегля, един след друг, те само ми вземат пари и не ми дават да изтегля нещо, което вече е мое.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, направих 3 депозита също 10% и те вече го одобриха, но все още не виждам парите в сметката си...

Автоматичен превод:
matias18
преди 7 месеца

Уау, успех и не се притеснявай повече приятел!! Ако той наистина плаща, можете ли да качите екранната снимка?

Автоматичен превод:
1 2...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини