ФорумКазинаGet Lucky Casino - обща дискусия

Get Lucky Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 7 месеца от daniflakk11
|
12407 преглеждания 126 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
matias18
преди 7 месеца

Там сте от 3 дни и пак не работи? Наистина 3 дни?

Отнема ми твърде много време, никъде не отнема толкова време!

Автоматичен превод:
matias18
преди 7 месеца

Опитахте ли да пишете в подкрепа? Искам да кажа, вече мина много време.

Автоматичен превод:
kenisjav
преди 7 месеца

Да, 3 дни вече са твърде много всъщност!

Проблема е че в поддръжката отговарят когато си искат!!!!

Автоматичен превод:
matias18
преди 7 месеца

file Вече сложих 10%, за да получа 7000mxn

какво е 700 mxn

Значи трябва да изглежда така, както е на моята екранна снимка? 700-ката още не е намалена или докато я одобрят?

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Пишете незабавно на поддръжката, за да могат да мобилизират тегленето веднъж завинаги.

Автоматичен превод:
kenisjav
преди 7 месеца

Проблемът с тази къща за залагания е, че го получавате само когато искат да говорят с поддръжката или поне за мен нямам опция в момента.

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Мисля, че докато го одобрят, отне ми около 4 часа, за да одобря, отне 3 дни, опитах се да се свържа с поддръжката, но след като им кажа проблема, те спират да отговарят...

Автоматичен превод:
matias18
преди 7 месеца

Както и да е, за всички хора, които виждат това, мисля, че това е измама, грешах, като се доверих на това

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Братле, с коя игра спечели?

Автоматичен превод:
matias18
преди 7 месеца

Да, точно когато това се случи с мен, когато се оплача от нещо или се оплаках от нещо, те спряха да ми отговарят или просто затвориха чата, което не е добре за мен да ви избягвам по този начин, също както ви казах , 3 дни вече са много време. Истината е, че трябва да подадете жалбата тук!

Автоматичен превод:
matias18
преди 7 месеца

С 2 правилни маркера, брато, а ти?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро, пиша ви от Перу, същото се случи и с мен, първо ми поискаха 3 депозита от минимум 35 USD, след това 10% от тегленето и поне тегленето е 600US, общо 200USD и направих минимално теглене от 600 USD, днес 3 дни и парите не се отразяват на картата ми, първия ден им писах и уж ми казаха, че парите се отразяват в сметката след 2 до 3 дни и веднага чатът беше скрит, успях да го прочета наполовина, по-късно от моя собствен IP чатът вече не се появява или ако се появи милисекунда след изтриването му, за да не мога да комуникирам с тях.

Автоматичен превод:
jpcontreraa
преди 7 месеца

Чатът работи само сутрин. Но как изглеждат нещата... всичко е странно

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Братко, не изглежда ли странно, че единствената къща за залагания, която има тези игри, е тази?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вие сте абсолютно прав, поради тази причина, ако това е така, за което подозираме, предупредете всички в Guru, за да не попаднат в него.

Автоматичен превод:
jpcontreraa
преди 7 месеца

Точно това ми се случва, чата също се изтрива и не мога да комуникирам!!!

но никой не прави нищо, за да ни помогне

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Виждам, че casinoguru преглежда вашия случай чрез жалба, нека изчакаме как върви вашият случай, утре, когато нямам отговор от депозита, ще направя същото, останалите също трябва да се присъединим, като генерираме жалби . Ще ви държим в течение как се справяте тези дни.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
jpcontreraa
преди 7 месеца

Ако всички трябва да подадем жалба, така че те да затворят сайта или да направят нещо, защото не е честно да искат и да искат неща и да ослепеят да плащат на някого парите си и да го карат да чака, без да му даде отговор дори чрез чат,

Моят casinoguru все още не е отговорил, но трябва да отговори след 3 дни, затова изпращам моите тестове!!! За да видите, че не лъжа и всичко, което ми се случва!

Автоматичен превод:
daniflakk11
преди 7 месеца

Каква роля играе Casino Guru във всичко това?

Автоматичен превод:
matias18
преди 7 месеца

Казино Гуру е този, който предоставя информацията за казино и позволява тя да бъде надеждна или не, което позволява на казиното да работи по-добре. Освен това има пряк контакт с казината.

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини