ФорумКазинаGangsta Casino - обща дискусия

Gangsta Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 7 месеца от Romi
|
1894 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
minnetdinov
преди 2 седмици

Здравейте, ако това продължава две седмици и все още не можете да изтеглите, вероятно ще пусна жалба.

Ако проявявате интерес, можете да намеритевръзката тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

От това, което чета, казиното продължава да ви дава различен отговор, което намирам за доста озадачаващо. Това първото ви теглене от казино ли е? Опитахте ли да попитате дали ще помогне да промените начина на плащане?

уведомете ме

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Това наистина е едно от най-добрите казина, които съм посещавал. Има много игри и много начини на плащане. Все още не съм имал проблеми, не ми се налага да чакам дълго за тегления и ако имам въпрос, техническата поддръжка бързо отговаря чрез чат, въпреки че е имало няколко пъти, когато трябваше да чакам дълго време за отговор по имейл

Автоматичен превод:
Martin45
преди 2 седмици

Това наистина е хубаво да се чуе.

Колко време играете в това казино, ако мога да попитам?

Много е важно, когато поддръжката на казиното може да отговори на всички въпроси и да помогне на играчите, така че се радвам, че и тук е така, както казвате.

Кое беше най-дългото чакане за теглене там?

Ако искате, можете да опишете всичките си преживявания в потребителския преглед за това казино. знаехте ли това

Може да помогне и на други да научат повече за това или всяко друго казино, в което играете.

Ето връзката, за да го направите, ако желаете.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

За 3 седмици изтеглих 400€ на mifinity, след което премахнаха всички методи за теглене и оставиха само криптовалута, след много имейли ми бяха платени още 400 USD и плащанията спряха, вчера поддръжката отговори, че ще обработи една заявка за теглене, а останалите ще бъдат обработени от понеделник, но теглене нямаше, събота и неделя не работят, това казино е пълна измама. Те казаха, че са коригирали метода на плащане, след което анулираха 3 заявки за теглене. Силно не препоръчвам да правите депозит в това казино, ако спечелите, ще чакате плащане поне няколко месеца или изобщо няма да получите нищо. Казиното чака специално да загубите всичко и играе по нервите на играчите.

Погледнах баланса на криптовалутата на казиното и видях 500 000 долара

file

те не могат да ми платят 400 € за едно приложение в рамките на 2 седмици. Това е проект за измама



Редактиран от Romi преди 1 седмица
Причина: Чувствителна информация.
Автоматичен превод:
minnetdinov
преди 1 седмица

Виждам обаче в жалбата ви, че споменахте, че казиното има някои технически проблеми. Знаете ли дали вече са успели да ги поправят?

Надявам се, че тези проблеми са единствената причина да не можем да ви изплатим печалбите си и се надяваме, че скоро ще получите парите си.🙏

Уведомете ни, моля, ако има новини по този въпрос.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Всички играчи пишат за тези проблеми, каквито и оплаквания да чета. Мисля, че няма проблеми и го пишат това шаблонно за всички. Освен това ми казаха, че всички проблеми са решени и проверени, не би трябвало да има проблеми, но веднага след като дойде времето за теглене, плащане нямаше. Пак ми казаха, че има проблеми.

Противоречат си, могат да обработват заявления ръчно, както едно време, но не бързат.

Това са измамници, не искат да изплатят печалбите, имат милиони долари в своите крипто портфейли и не искат да ми платят 20 000

file

file

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Открих около 20 оплаквания за казина, които бяха публикувани през тази година и всяко оплакване показва проблем с теглене поради техническа причина, всички играчи имат плащания към различни методи на плащане. Съмнявам се, че са възможни технически проблеми при всички методи на плащане в казиното. Най-интересното е, че проблемите внезапно изчезват, когато играчът остави жалба и тегленията започват да идват стабилно.

Това казино трябва да бъде включено в черния списък.

Автоматичен превод:
minnetdinov
преди 1 седмица

За съжаление, наистина ни е трудно да разберем дали наистина имат технически проблеми, както казват, или нямат, както си мислите.

Виждам във вашата жалба, че те вече работят по вашето плащане и щом казиното плаща на клиентите си, смятам, че няма причина това казино да бъде поставено в черен списък.

Мога да разбера, че не ви е лесно като играч, че трябва да изчакате малко повече за плащането си, но се надяваме, че скоро всичко ще бъде решено.

Мога ли да попитам колко дни са точно от вашата заявка за теглене сега?🤔

Моля, изчакайте и ще стискам палци за най-бързото разрешаване на този проблем.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

От 23.10.2024 г. 3 молби бяха в процес, една молба беше платена вчера, въпреки че писаха, че ще я обработят изцяло. Останалите 2 заявки все още се обработват

Автоматичен превод:
minnetdinov
преди 1 седмица

Здрасти.

Ако ми позволите, изглежда, че казиното или неговият доставчик на плащания наистина изпитват забавяния. И все пак, ако казиното не планира да плати, няма да получите нищо. Опитайте се да запазите спокойствие, моля. Обзалагам се, че другите две тегления са на опашка. Може би знаете дали това казино обработва тегления през почивните дни?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Те специално не изплащат, така че играчът да загуби целия баланс, така че чакат до последния момент, не работят през уикендите, казиното няма проблеми

Автоматичен превод:
minnetdinov
преди 1 седмица

разбирам Бихте ли могли да представите някой специалист, който би разрешил въпроса с „фалшивите закъснения"? Това е изключително важно, защото не можем да натискаме казиното, без да имаме нищо в ръка. Ако можете да ни помогнете с доказателствата, би било чудесно. Моля, направете го чрез жалбата.

Оценявам подробностите, които предоставихте относно тегленията през уикенда - благодаря ви.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Жалбата съдържа 2 екранни снимки на плащания за $400 и $432. Първото приложение е обработено ръчно от техните акаунти, а второто, според тях, е изпратено през борсата DEX, която наскоро добавиха, но изпращащите портфейли са същите, същият адрес.

Вторият аргумент е, че нямаше плащания, защото играх в акаунта си по време на периода на обработка на заявката, а казиното просто чакаше да загубя всичко и затова не искаше да плаща. Веднага след като не играх слотове 2 дни, плащанията започнаха.


Също в петък миналата седмица те съобщиха, че са обработили едно плащане, но всички заявления са чакащи, нито една не е променила статуса „в обработка".

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
minnetdinov
преди 1 седмица

Вярвам, че сега трябва да изчакаме и да видим как Наталия, вашият отговорник по жалби, ще продължи да решава този проблем.

Моля, бъдете търпеливи и се надяваме скоро да получим актуална информация относно цялата ситуация.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини