Жалбата съдържа 2 екранни снимки на плащания за $400 и $432. Първото приложение е обработено ръчно от техните акаунти, а второто, според тях, е изпратено през борсата DEX, която наскоро добавиха, но изпращащите портфейли са същите, същият адрес.
Вторият аргумент е, че нямаше плащания, защото играх в акаунта си по време на периода на обработка на заявката, а казиното просто чакаше да загубя всичко и затова не искаше да плаща. Веднага след като не играх слотове 2 дни, плащанията започнаха.
Също в петък миналата седмица те съобщиха, че са обработили едно плащане, но всички заявления са чакащи, нито една не е променила статуса „в обработка".
The complaint contains 2 screenshots of payments for $400 and $432. The first application was processed manually from their accounts, and the second, according to them, was sent through the DEX exchange that they recently added, but the sending wallets are the same, the same address.
The second argument, there were no payments because I played on my account during the request processing period, and the casino was just waiting for me to lose everything and therefore did not want to pay. As soon as I did not play slots for 2 days, the payments began.
Also on Friday of last week they reported that they processed one payment, but all applications were pending, none changed the status "in processing".
В жалобе есть 2 скриншота выплат на 400 и 432$. Первую заявку обработали вручную со своих счетов, а вторая по их словам отправлена через DEX биржу которую они недавно добавили, но кошельки отправки одинаковые, один и тот же адрес.
Второй аргумент, выплат не было потому что я в период обработки запроса играл на своем аккаунте, и казино просто ждали как я все проиграю и по этому не хотели платить. Как только я 2 дня не играл в слоты, выплаты начались.
Так же в пятницу прошлой недели они сообщили что обработали одну выплату, но все заявки были в ожидании, ни одна не изменили статус "в обработке".
Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод: