преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gangsta Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Доставчикът на игри (evolution gaming) потвърди технически проблеми и липсващи пари, но gangsta casino отказва да признае или плати. Какво трябва да направя?
Gaming provider (evolution gaming) confirmed technical issues and missing money but gangsta casino refuses to admit or pay. What should i do?
имам 2 отворени тегления за повече от 1 седмица и винаги получавам един и същ отговор „Понякога може да има забавяне в обработката на плащанията. Много съжаляваме, че трябва да чакате толкова дълго и ние полагаме всички усилия да ускорим този процес ."
Знаете ли нещо за това казино? Законно ли е?
i have 2 open withdrawls more than 1 week and im getting always the same answer "Sometimes, there may be delays in processing payments. We are very sorry that you have to wait so long, and we are making every effort to speed up this process."
Do you know anything about that casino? Is it legit?
имам три отворени тегления, те ми казват, че тегленето зависи от състоянието и колко сте депозирали, така че внезапно се чака на опашка за тегления, не мога да разбера как гуру може да им даде толкова висок индекс на безопасност, това ми изглежда много странно
i have three withdrawls open they are telling me taht its that the withdraw depends on status and how much you have deposited so suddenly its an waiting line for withdrawls i cant understand how guru can give them so high saftey index its seems wery odd to mee
имам 2 отворени тегления за повече от 1 седмица и винаги получавам един и същ отговор „Понякога може да има забавяне в обработката на плащанията. Много съжаляваме, че трябва да чакате толкова дълго и ние полагаме всички усилия да ускорим този процес ."
Знаете ли нещо за това казино? Законно ли е?
i have 2 open withdrawls more than 1 week and im getting always the same answer "Sometimes, there may be delays in processing payments. We are very sorry that you have to wait so long, and we are making every effort to speed up this process."
Do you know anything about that casino? Is it legit?
Хей, това е всичко, което казиното ви казва, защо все още нямате печалбите си в сметката си? Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни да изпратят пари на играчите и вие бавно наближавате това време. Така че разгледах жалбите и изглежда добре от казиното, тъй като те са разрешили всички от тях досега. Така че, ако изтече това време и не получите парите, тогава можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Но това ли са първите ви тегления? Не трябваше ли да се верифицираш тук?
Уведомете ме, моля. 🙂
Hey, that's all the casino tells you, why don't you have your winnings in your account yet ? I would like to add that we give casinos 14 days to send money to players and you are slowly approaching that time. So I have looked at the complaints and it looks good from the casino as they have resolved all of them so far. So if you get past that time and you don't get the cash, then you can contact us and we will try to assist you.
But are these your first withdrawals ? Didn't you need to verify here ?
Let me know, please. 🙂
Все още нямах печалбите си. Да, това е първото ми теглене от това казино, изпратих документите от 24/08 и те завършиха проверката на 27/8.
I didn't have my winnings yet . Yes that's my first withdrawal from this casino , I sent the docs from 24/08 and they completed the verification at 27/8.
имам три отворени тегления, те ми казват, че тегленето зависи от състоянието и колко сте депозирали, така че внезапно се чака на опашка за тегления, не мога да разбера как гуру може да им даде толкова висок индекс на безопасност, това ми изглежда много странно
i have three withdrawls open they are telling me taht its that the withdraw depends on status and how much you have deposited so suddenly its an waiting line for withdrawls i cant understand how guru can give them so high saftey index its seems wery odd to mee
Здравейте, колко време чакате вашите тегления? Ако казиното ви каза, че тегленията зависят от статуса, какво можете да очаквате в този случай, попитахте ли? Има ли лимит, който можете да теглите поради вашия статус или е нещо друго?
Опитай се да ми кажеш как е в твоята ситуация.
Hi, how long are you waiting for your withdrawals ? If the casino told you that withdrawals depend on status, what can you expect in this case, did you ask ? Is there a limit that you can withdraw due to your status or is it something else ?
Try to tell me how it is in your situation.
Все още нямах печалбите си. Да, това е първото ми теглене от това казино, изпратих документите от 24/08 и те завършиха проверката на 27/8.
I didn't have my winnings yet . Yes that's my first withdrawal from this casino , I sent the docs from 24/08 and they completed the verification at 27/8.
Така че сте проверен от това, което казвате. Опитайте се да издържите и вижте какво ще се случи след това. 14-те дни, които ви споменах, и ако казиното не може да ви изплати, тогава ще се опитаме да помогнем.
So you are verified by what you say. Try to hang on and see what happens next. The 14 days I mentioned to you and if the casino can't pay you out, then we'll try to help.
ще изчакам и ще се свържа с вас, ако не платят, взех си обратно тегленията и се опитах да се повиша на тяхното vip ниво за по-бързо теглене, почти загубих всичко, но успях да се върна до три тегления отново максимум, мога да имам само три тегления на време, в момента съм на ниво 1, скоро 2 на ниво 4, пише по-бързи тегления, но както казвате максимум 2 седмици, тогава няма да рискувам печалбите си, най-добри пожелания, християнин
i will wait and contact you if they dont pay i took back my withdrawls and tryed to level up on their vip level for faster withdraw i almost lost everything but i managed to come back up to three withdralws again maximum can only have three withdrawls at a time i am currently on level 1soon 2 on level 4 it says faster withdralws but as you say 2 weeks maximum then i will not risk my winnings best regards christian
Здравейте, вероятно не бих искал да спечеля и да стигна до по-високо ниво. Може да не винаги е точно както е написано и няма да има гаранция, че ще получите парите по-рано. Предпочитам да не рискувам да получа парите, отколкото да ги загубя. Опитайте да видите дали казиното ще ви плати първо, дори ако сте на по-ниско ниво. Ако стане, тогава може би ще имате повече увереност, за да стигнете до по-високо ниво. Това е моето виждане.
Разбира се, каквото и да се случи, не забравяйте да ме уведомите.
Hi, I probably wouldn't be too keen on winning and getting to a higher level. It may not always be exactly as written and there would be no guarantee that you would get the money early. I'd rather not risk getting the money than losing it. Try to see if the casino will pay you first, even if you are a lower level. If it does, then maybe you'll have more confidence to get to a higher level. That's my view.
Of course, whatever happens, be sure to let me know.
имате ли хора, които са получили успешни тегления в това казино? защо ги оценяваш толкова високо?
do you have people that has goten succéfull withdraws at this casino? why do you rate them so high?
Мога ли да получа имейл или нещо, за да се свържа с вас след 14 дни? Защото вече сме на 12 и пак нищо . Сигурен съм, че и след 14 дни нищо няма да се промени.
Can I have an email or something to contact with you at 14 days? Because we are already at 12 and still nothing . I am sure that even in 14 days nothing will change.
здравей
Вашият въпрос е един от евъргрийните, така че позволете ми да ви подскажа отговора – всичко е написано в раздела, наречен „ Индексът за безопасност на Gangsta Casino обяснен " 👈👈
Просто използвайте връзката и прегледайте прегледа, моля. Има много аспекти, които вземаме предвид. Всички те са обяснени в ръководството „ Прегледи на казино гуру – Научете за нашия процес на преглед и оценка на казиното "
Съжалявам, но днес бързам, ако искате, задавайте конкретни въпроси, а ние ще направим всичко възможно да ви обясним нашата методика. По принцип: Индексът на безопасност означава колко вероятно е казиното да ви плати.
Hello,
Your question is one of the evergreens, so allow me to shoe you the answer- it is all written in the tab called "Safety Index of Gangsta Casino explained" 👈👈
Just use the link and browse the review, please. There are many aspects we get into consideration. Which are all explained in guide "Casino Guru Reviews – Learn About Our Casino Review And Rating Process"
I'm sorry, but I'm in a hurry today, if you want, ask specific questions, and we will do our best to explain our methodology. Basicaly: the Safety Index means how likely the casino is to pay you.
Мога ли да получа имейл или нещо, за да се свържа с вас след 14 дни? Защото вече сме на 12 и пак нищо . Сигурен съм, че и след 14 дни нищо няма да се промени.
Can I have an email or something to contact with you at 14 days? Because we are already at 12 and still nothing . I am sure that even in 14 days nothing will change.
Съжалявам да го чуя. Моля, посетете секцията за оплаквания, за да изпратите оплакването си:
https://casinoguru-int.com/en/complaints/all 👈
Горещо препоръчвам да разгледате и инструкциите:
https://casinoguru-int.com/en/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Надяваме се, че тяхното по-добро състояние ще доведе до бързо решение за вас!
I'm sorry to hear that. Please visit the complaint section to submit your complaint:
https://casinoguru-int.com/en/complaints/all 👈
I strongly recommend browsing the instructions too:
https://casinoguru-int.com/en/how-we-resolve-casino-complaints 👈
Hopefully, their better standing will result in a prompt resolution for you!
те са измамници, затворих акаунта си, никога няма да бъда член на това казино, чудя се как могат да имат толкова висок резултат на гуру хммм. виждам публикации в други сайтове за казина, те всички са еднакви, те не плащат или може би понякога измамници, ако получите парите си, затворете ги след най-добър късмет, liemannen ще затвори акаунта ми в guru също не им вярвайте след това, търся сигурни казина да играя 8.4 е много висок резултат и те изпращат играчи в това казино, това е шега и те ми дават шанс казино 3.4 резултат спечелих 1500 евро първия ден беше потвърдено същия ден пари по банкова сметка ден след това беше преди 1 седмица, така че не под стойка има индекс на безопасност
they are scammers i closed my account will never be a member at that casino i wonder how they can have so high score on guru hmmm. i see posts on other casino sites they are all the same they dont pay or maybe sometimes scammers if you do get your money close it after best of of luck liemannen will close my account on guru also dont trust them after this i look for safe casinos to play 8.4 is very high score and they send players to this casino its a joke and they give my chance casino 3.4 score i won 1500 euro first day was verified same day money on bank account the day after this was 1 week ago so i dont under stand there saftey index
Нормално е играчът да има по-лош опит някъде и по-добър някъде другаде. Може да се случи и в казино с по-нисък индекс на безопасност и лошо нещо може да се случи в казино с добър индекс на безопасност. Не е необичайно, но в дългосрочен план най-вече тези казина с ниска са склонни да създават проблеми.
Досега казиното също е разрешило всичките си оплаквания, така че ако имате постоянни проблеми, можете да подадете жалба, ако имате пари и не можете да ги изтеглите. Силно вярвам, че това може да бъде разрешено.
И така, какво, ще ви е интересно?
It is normal that a player has a worse experience somewhere and a better one somewhere else. It can also happen in a casino with a lower safety index and a bad thing can happen in a casino with a good safety index. It's not unusual, but in the long run it's mainly that those casinos with a low one are prone to cause problems.
So far, the casino has also resolved all of its complaints, so if you have persistent issues, you can still file a complaint if you have money in there and you can't withdraw it. I strongly believe that this could be resolved.
So, what, would you be interested?
Не теглят 2 седмици, отказват тегленето по различни причини. Първо казват, че има проблеми от страна на доставчика, въпреки че тегленето е към криптовалута, какъв друг доставчик. След това пишат, че сумата за теглене е посочена неправилно, но тегленето е било според лимитите, които казиното има.
Спечелих 15 000€ сега ме е страх, че просто ще ми блокират сметката и това е. Те не искат да се оттеглят
(
They don't withdraw for 2 weeks, they reject the withdrawal for various reasons. First they say there are problems on the provider's side, although the withdrawal is to cryptocurrency, what other provider. Then they write that the withdrawal amount is indicated incorrectly, but the withdrawal was according to the limits that the casino has.
I won 15,000€ now I'm afraid that they'll just block my account and that's it. They don't want to withdraw
(
Не выводят 2 недели, отклоняют вывод из-за разных причин. Сначала говорят проблемы на стороне провайдера, хотя вывод на криптовалюту, какой ещё провайдер. Потом пишут что сумма вывода указана не корректно, но вывод был по лимитам которые есть в казино.
ыиграл 15000€ теперь боюсь что аккаунт просто заблокируют и все. Не хотят выводить
(
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.