преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gamegram Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Има много причини, поради които трябва да стоите далеч от този сайт. Първият е, че им липсва категорията слотове, сайтът има забавяния и слотовете им често не работят. Основната причина обаче е, че внезапно затварят акаунта ви, когато се опитате да изтеглите пари. Те не ви дават обяснение, те просто казват на поддръжката на клиенти, че акаунтът е закрит поради нарушения на правилата и условията. Никога преди не бях играл на този сайт, това беше първият ми акаунт и имах големи надежди да получа моето теглене, но те се възползват от факта, че те са казиното и могат да правят каквото си искат.
There are many reasons why you should stay away from this site. The first is that they lack the slots category, the site has delays and their slots often don't work. However, the main reason is that they suddenly close your account when you try to withdraw money. They don't give you an explanation, they just tell customer support that the account was closed due to violations in the terms and conditions. I had never played on this site before, it was my first account and I had high hopes of getting my withdrawal, but they take advantage of the fact that they are the casino and can do whatever they want.
Хей, правилно ли разбирам от това, което прочетох, че казиното те обвини, че имаш няколко акаунта там? Със сигурност биха могли поне да кажат нещо, когато закрият акаунта ви, за да ви дадат представа, въпреки че знам, че в някои случаи няма да дадат подробности, за да се защитят.
Както и да е, не се колебайте да ми кажете дали съм разбрал правилно и ако кажете, че това е първият ви акаунт и че не знаете за нарушение на правилата, ще се опитаме да помогнем, ако е възможно.
Ще чакам отговор.
Hey, do I understand correctly from what I've read that the casino accused you of having multiple accounts there? Surely they could at least say something when they close your account to give you an idea, although I know that in some cases they won't give details to protect themselves.
Anyway, feel free to tell me if I got it right and if you say that this is your first account and that you are not aware of any rule violation, we would try to help if possible.
I will wait for a reply.
Уважаеми pichulin1,
Благодарим ви, че се свързахте с нас и споделихте своя опит. След като прегледахме вашия акаунт, той беше блокиран поради дейности, които предизвикаха тежки нарушения на нашите Общи условия. Можете да прегледате нашите Условия тук: https://gamegram.com/terms.
Въпреки че разбираме, че това може да е разочароващо, имайте предвид, че не можем да разкрием конкретните причини за блокирането на акаунта. За съжаление забраната е постоянна и няма да бъде отменена.
Ако смятате, че това действие е несправедливо, можете да подадете иск до Casino Guru за преглед от независима трета страна.
Благодаря ви за разбирането.
най-добри пожелания,
Екип на Gamegram
Dear pichulin1,
Thank you for contacting us and sharing your experience. After reviewing your account, it was blocked due to activities that triggered severe violations of our Terms of Service. You can review our Terms here: https://gamegram.com/terms.
While we understand this may be frustrating, please note that we are unable to disclose the specific reasons for the account block. Unfortunately, the ban is permanent and will not be lifted.
If you believe this action is unfair, you are welcome to submit a claim to Casino Guru for an independent third-party review.
Thank you for your understanding.
Best regards,
Gamegram Team
Направих само един акаунт, нямам повече и не съм нарушил нито едно правило.
I only made one account, I don't have more, and I didn't break any rule.
Ако не сте запознати с нарушение на правило и не знаете нищо повече за него, тогава, както предлага казиното, можетеда подадете жалба на тази връзка и нашият екип ще я разгледа.
Мислите ли, че ще го опитате?
If you are not aware of a rule violation and you don't know anything more about it, then as the casino suggested, you can open a complaint on this link and our team will look into it.
Do you think you will try it?
Хей момчета
Открих случай за този сайт за турнирна измама (700$). Те промениха правилата на турнира (Бонус покупката е разрешена -> Бонус покупката не е разрешена), СЛЕД като натиснах необходимия Мултипликатор и им го изпратих, за техния турнир по Telegram на новите Pragmatic "Kraken Megayways". Така ми казаха, че моята победа не се брои сега. И това беше грешката на служител на Telegram, той забрави да промени турнира тази сутрин. (Турнирът беше в ход с разрешени бонус покупки от 12.10.2024 г., така че над 10 дни.)
Все още се надявам на решение. Ще ви актуализирам тук. Като цяло тегленията не бяха проблем.
Все още съм объркан. Спечелих няколко турнира преди това и ми платиха. Предполагам, че видяха, че съм с 5k $ нагоре в сайта и затова ми отказаха сега. Те дори ми написаха, не съм загубил нищо, защото получих обща нетна печалба. Но това не е от значение за турнира.
Да видим. Надявайки се на най-доброто.
Hey guys,
Opened a case about this site for a tournament fraud (700$). They changed the tournament rules (Bonus Buy allowed -> Bonus Buy not allowed), AFTER I hitted the requiered Multiplicator and sent it to them, for their Telegram Tournament on new Pragmatic "Kraken Megayways". So they told my win doesnt count now. And it was the Telegram employee fault, he forgot to change the tournament this morning. (Tournament was up with Bonus Buy allowed since 12.10.2024, so over 10 Days.)
Still hope for a solution. Gonna Update you here. Generally withdraws were no problem.
I am still confused. Won a few tournament before, and they payed me. I guess they saw I am 5k $ up on the site, and thats why they denied me now. They even wrote my, I did not loose anything, cause I got a overall net win. But thats not relevant for the tournament..
Let's See. Hoping for the best.
Здравейте, видях оплакването ви и исках да ви попитам дали имате някаква екранна снимка на изискванията на турнира и дали можете да видите, че бонус покупката е налична. Виждам, че сте публикували такива неща в жалбата и би трябвало да е наред и ще видим какво може да се направи. Обикновено в турнирите подобни неща не са разрешени, но виждам, че някои турнири го позволяват. Така че, ако беше възможно и не сте нарушили нищо, тогава не виждам причина да не ви платя, ако условията бъдат променени по-късно.
Все пак ще зависи от нашия екип и експертите да го оценят, защото засега аз изказвам само моето мнение и може да се случи нещо, което да подкрепи нашето мнение, независимо дали ще вземем ваша страна или ще бъде обратното.
Както и да е, надявам се това да се реши справедливо и всичко да се нареди добре.
Ще стискам палци 🤞☘️
Hi, I saw your complaint and I wanted to ask you if you had any screenshot of the tournament requirements and if you could see that the bonus buy is available. I see that you have posted such things in the complaint and so it should be fine and we will see what can be done. Usually in tournaments such things are not allowed but I see that some tournaments allow it. So if it was possible and you didn't break anything, then I wouldn't see any reason not to pay you if the terms were changed later.
However, it will be up to our team and the experts to evaluate it because so far I'm just speaking my opinion and it may happen that something will come up that will support our opinion, whether we will take your side or it will be the other way around.
Anyway, I hope that this will be resolved fairly and that everything will turn out well.
I will keep my fingers crossed. 🤞☘️
хей
Да, както видя, те също ми казаха, че е тяхна грешка и промениха правилата със закъснение (забравих го). И така, gamegram вече каза и потвърди, че покупката на бонус е разрешена по отношение на условията и на сутрешната си среща те говориха за промяна. Но те забравиха да адаптират турнирните правила. Но не може да е лош край за мен, само защото са забравили да променят турнирните правила, което виждаме. И сега го пробват, след като победата вече е постигната. Вече печелех често с бонус покупка на турнири в gamegram. Не знам защо правят тези глупави неща този път.
Те обикновено позволяват бонус покупки много често. Както виждате в техните условия:
И кракен турнирът беше пуснат с „Бонус покупката е разрешена" и те го промениха точно след моята победа, редактираха публикацията за турнира и я направиха „непозволено". Не много честно..
От гледна точка на играчите не ме интересува какво говорят на срещите си с геймграми. Правилата са тези, които виждам в публикациите в Telegram. Ако техен служител е забравил да го смени, не би трябвало да е лошо за мен. Искам да кажа, че платих за много бонус покупки, за да спечеля турнирна победа, а сега те отричат. Изпращам достатъчно доказателства. Но изявлението им казва всичко.
Все още се надявам на добро решение. Нека го обсъдим по-нататък относно иска. Не тук. Вероятно просто са сгрешили и ще променят решението си, грешки се случват на всички ни.
Преди беше наистина хубава марка казино за мен.
Но ще пиша за резултата накрая.
Hey.
Jeah, as you saw, they also told me it was their mistake and they changed the rules to late (forgot it). So gamegram already told and confirmed that bonus buy was allowed in terms, and in their morning meeting they talked about to change it. But they forgot to adapt the tournament rules. But it can't be a bad ending for me, only because they forgot to change the tournament rules, that we can see. And now they try it after the win was already hitted. I already won often with a bonus buy on gamegram tournaments. I don't know why they do this fishy stuff this time.
They generally allow Bonus Buys very often. As u see in their terms:
And kraken tournament was release with "Bonus Buy allowed" and they changed it just after my win, edited the tournament post, and made it to "not allowed". Not very fair..
From a player perspective I don't care what they talk in their gamegram-meetings. The rules are the ones I can see in the Telegram posts. If their employee forgot to change it, it shouldn't be bad for me. I mean I payed for a lot of bonus buy to grind tournament win and now they denieing. I send enough proof. But their statement says it all.
Still hope for a good solution. Let's discuss it further on the claim. Not here. Probably they just did a mistake and will change their decision, mistakes happen to all of us.
Before it was a really nice casino brand to me.
But I will post on the outcome at the end.
Да, общо взето съм съгласен, ако условията бяха такива, каквито ги споделихте и споменахте и след това те ги промениха след вашата победа, това не би трябвало да е ваш проблем.
Ще видим как ще се развие всичко и ще ми е любопитно да видя и резултата.
Що се отнася до жалбите, имате таймер горе вдясно, на който всяка страна трябва да отговори, защото има много жалби и нашият екип трябва да се справи с всяка една. Но те се опитват да отговорят възможно най-бързо, така че не се притеснявайте, че няма да стигнат до вас.
Наистина се надявам това да се развие добре и да има справедлив край.
Yes, basically I agree, if the terms were as you shared and mentioned and then they changed them after your win, that shouldn't be your problem.
We'll see how it all turns out and I'll be curious to see the result as well.
As far as complaints are concerned, you have a timer on the top right which has each party to answer, because there are a lot of complaints and so our team has to deal with each one. But they try to answer as quickly as possible, so don't worry about them not getting to you.
I really hope this turns out well and that it's a fair ending.
Casino Guru ми помогна да разреша проблема си и ми беше платено напълно.
Благодаря ви за премислената геймграма. Мога да препоръчам да играете на този сайт, защото дори за трудни проблеми може да се говори!
поздрави
Casino Guru helped me to resolve my issue and I was paid fully.
Thanks for your overthinking gamegram. I can recommend playing on this site, because even hard issues can be talked about!
Greetings.
Хей, винаги е страхотна гледка, когато едно казино може да постигне споразумение с играч или да направи компромис. Мисля, че това говори много за самото казино. Делото не се проточи много дълго и накрая се получи добре.
Ще прекарвате ли време в това казино от време на време? 😀
Hey, it's always a great sight when a casino can come to an agreement with a player or make a compromise. I think it says a lot about the casino itself. The case didn't drag on for very long and it turned out well in the end.
Are you going to spend time in this casino occasionally? 😀
Тази ситуация трябва наистина да ви разочарова, така че със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук до нашия екип, където те могат да проучат въпроса вместо вас.
Разбира се, това е напълно безплатно, така че не се притеснявайте за допълнителни разходи.
Просто следвайте тази връзка , моля, и опишете добре ситуацията.
Играхте ли с някакъв бонус там или без? 🤔
Ще чакаме вашия отговор.
This situation must really be frustrating for you, so I would surely suggest you file a complaint here with our team, where they can investigate the matter for you.
It is, of course, completely free of charge, so don't worry about any additional costs.
Just follow this link, please, and describe well the situation.
Did you play with some bonus there or without? 🤔
We'll wait for your reply.
Благодаря ви за това.
Виждам, че нашият екип вече е започнал да работи по вашата жалба , така че, когато е възможно, моля, отговорете с необходимата допълнителна информация.
Надяваме се, че заедно ще намерим най-доброто решение за това.
Thank you for that.
I see that our team has already started working on your complaint, so whenever possible, please reply with some additional information needed.
Hopefully, together, we will find the best resolution to it.
Здравей Роми
Стигнахме до дъното на забраната. Това се свеждаше до използването на VPN и моето неразбиране на условията. Използването на VPN не е забранено и аз не бях от ограничена юрисдикция, но тъй като моята VPN се намираше на другия край на света, използването на техните игри беше забранено. Така че свалих жалбата си и се надявам, че тази публикация ще предупреди другите, за да избегнат същата глупава грешка, която направих аз 🙂
Все пак ще спомена лошото обслужване на клиенти от GameGram в тази ситуация. Много лоша комуникация, когато дойде забраната и отказа да посочи причина за забраната, освен че бях „нарушил условията". Въпреки многото ми молби те отказаха да ми кажат кой термин съм нарушил и след това просто започнаха да ме игнорират, което доведе до това, че трябваше да дойда тук и да губя времето на този екип.
Благодаря ви, Роми и екипа ви за помощта, тя ми осигури затварянето, от което се нуждаех!
Hi Romi
We have got to the bottom of the ban. It was down to the use of a VPN and my misunderstanding of the terms. The use of a VPN is not prohibited, and I was not from a restricted jurisdiction, but as my VPN was located the other side of the world, the use of their games were prohibited. So I have taken down my complaint and hopefully this post will give others a heads up to avoid making the same stupid mistake I did 🙂
I will still will mention the poor customer service from GameGram in this situation. Very poor communication when the ban came and refused to give a reason as to the ban other than I had "violated the terms". Despite my many requests they refused to tell me which term I broke and then just started to ignore me which resulted in me having to come here and waste the time of this team .
Thank you Romi and your team for your assistance, it provided the closure I needed!
Благодаря ви, че потвърдихте това.
Трябваше отново да прегледам жалбата ви, тъй като сте изтрили предишните си съобщения тук в темата, което наистина не беше необходимо; само че поне си имал сериозна причина за това.
Радвам се, че решихте проблема и казиното реагира на оплакването ви.
Моля, знайте, че ако искате да изразите своя опит в потребителска рецензия, моля, не се колебайте да го направите.
Ето линк за вас, за всеки случай.
Thank you for confirming that.
I had to go through your complaint again, as you have deleted your previous messages here in the thread, which was really not necessary; only at least you had some serious reason for it.
I am glad you sorted it out and the casino reacted to your complaint.
Please know that if you want to express your experience in a user review, please feel free to do so.
Here's the link for you, just in case.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.