Но аз вече съм потвърден. Акаунтът ми е потвърден, така че не знам защо усложняват нещата. И все още чакам имейл от тях от събота, те не отговарят.
but i'm already verified. my account is verified, so i don't know why they're making things difficult. and i'm still waiting for an email from them since saturday, they don't answer.
mas eu ja sou verificado. a minha conta esta verificada,dai nao sei o porque que eles estarem a dificultarem as coisas. e ainda estou a espera de email da parte deles desde sabado, nao respondem.
Но ако трябва да потвърдите начина на плащане, струва ми се, че все още не сте потвърдени. Понякога казиното изисква и допълнителна проверка, така че ако не е всичко наред, няма да получите парите.
Значи, изпрати ли им документа или какъв имейл чакаш сега?
But if you have to verify the payment method, it would seem to me that you are not yet verified. Sometimes the casino also asks for additional verification, so if it's not all right, you won't get the money.
So did you send them the document or what email are you waiting for now?
Същото се случи и с мен. Изрично поисках от казиното никога да не отваря акаунта ми, дори и да го поискам. След около месец поисках да отворят отново акаунта ми и той беше отворен отново. Загубих близо 2000 евро.
Това е изключително несправедливо и отвратително поведение от страна на казиното. То трябва да бъде забранено и да не се рекламира в CasinoGuru.
Same happened to me. I specifically requested casino to never ever open my account even if requested by me. Then after a month or so I requested to reopen my account and it was reopened. Lost nearly 2000 EUR.
This is extremely unfair and disgusting behaviour by the casino. It should be banned and not promoted on CasinoGuru.
Чакам имейла от KYC.
I'm waiting for the email from KYC.
estou a espera do e-mail da KYC .
Същото се случи и с мен. Изрично поисках от казиното никога да не отваря акаунта ми, дори и да го поискам. След около месец поисках да отворят отново акаунта ми и той беше отворен отново. Загубих близо 2000 евро.
Това е изключително несправедливо и отвратително поведение от страна на казиното. То трябва да бъде забранено и да не се рекламира в CasinoGuru.
Same happened to me. I specifically requested casino to never ever open my account even if requested by me. Then after a month or so I requested to reopen my account and it was reopened. Lost nearly 2000 EUR.
This is extremely unfair and disgusting behaviour by the casino. It should be banned and not promoted on CasinoGuru.
Е, има малка игра на думи, независимо дали играчът е поискал затворен акаунт или самоизключване, това е от голямо значение за нас.
Разбира се, много важно е и как го е направил и как сте го поискали. Ако играчът има проблем с хазарта, винаги е необходимо да го спомене и казиното трябва да действа без никакви въпроси, за да отвори отново сметката.
Важно е също така дали играчът е положил истински усилия да уведоми казиното и е използвал различни канали като чат на живо, поддръжка, имейл и др., ако не отговаря или се опитва да го игнорира.
И как беше при теб? Тези случаи са трудни за обобщаване, защото дори едно малко нещо може да има голямо значение.
Ето защо винаги питам дали е възможно да помогна или не.
Well, there is a little bit of a word game there, whether the player asked for a closed account or self-exclusion, that makes a big difference for us.
Of course it is also very important how he did it and how you asked for it. If the player has a gambling problem, it is always necessary to mention it and the casino should act without any question to open the account again.
It is also important if the player has made a real effort to tell the casino and has used various channels such as live chat, support, email, etc if they are not responding or try to ingnore it.
So how was it for you? These cases are hard to generalize because even one small thing can make a big difference.
That's why I always ask to know if it would be possible to help or not.
Значи все още не сте верифицирани или допълнителната проверка не е завършена.
Ако този случай се проточи 14 дни, ще се опитаме да помогнем. Ако не ви отговорят, моля, уведомете и мен и ние можем да се опитаме да ви помогнем.
So you are not yet verified or the additional verification is not completed.
If this case is dragging on for 14 days, we will try to help. If they don't answer you, please also let me know and we can try to assist you.
Лично аз силно НЕ ОБУЧАВАМ този сайт, защо? Защото освен че има хиляди проблеми!!! Прилича малко на измамнически сайт!!! Освен факта, че се опитах да върна спечелени 100 евро в банката, не можах, бях 2/3 седмици без да знам къде са се озовали тези 100 евро, помощта беше по-скоро хаотична, защото за да проверя, ме помолиха за хиляда данни, когато успях да ги върна, те се върнаха в акаунта ми в играта и трябваше да ги играя отново, очевидно губейки ги, проста операция, отне месец и не мина добре, е, докато....
Вчера имах 90 евро в игралния си акаунт, днес го отварям и намирам 40, защо??? Всъщност бонусът изчезна, защо?
играйте по 20 цента наведнъж и губете 50 евро без да получавате бонус, всъщност играта сякаш ви подиграва, не се препоръчва
сглобява се, разбърква се и се оказва преживяване, което не е за препоръчване
Personally I strongly DISCOURAGE this site, why? Because in addition to having a thousand problems!!! It seems a bit like a scam site!!! Apart from the fact that I tried to turn in a 100 euro win to the bank, I couldn't do it, I was for 2/3 weeks without knowing where those 100 euros had ended up, the assistance was more of a mess because to check they asked me for a thousand data, when I managed to get them back they returned to the game account and I had to play them again obviously losing them, a simple operation, it took a month and it didn't go well, well.... Until
yesterday I had 90 euros in my game account, today I open it and I find 40, why??? In fact a bonus disappeared, why?
play 20 cents at a time and lose 50 euros without receiving a bonus, in fact the game seems to be taking the piss out of you, not recommended
put together, mix and it turns out to be an experience not to be recommended
Personalmente SCONSIGLIO calorosamente questo sito, perché? Perché oltre ad avere mille problemi!!! Sembra un poco sito truffa!!! Apparte che ho provato a girarmi in banca una vincita 100 euro, non ci sono riuscito, sono stato per 2/3 settimane senza sapere dove fossero finiti quei 100 euro, l’assistenza è stata più un casino perché per controllare mi chiedevano mille dati, quando sono riuscito a riaverli sono ritornati nel conto gioco ed ho dovuto rigiocarli perdendoli ovviamente, un operazione semplice, c’è voluto un mese e non è andato a buon fine, bene…. Fino
a ieri avevo 90 euro nel conto gioco, oggi apro e me ne ritrovo 40, perché??? Infatti mi è scomparso un bonus, perché?
giocare 20 cent alla volta e perdere 50 euro senza ricevere bonus, anzi il gioco sembra che ti piglia per i fondelli, sconsigliato
metti insieme, mescola ed esce un esperienza da non consigliare
Напълно съм съгласен с теб, RTP в това казино е просто странен. Мисля, че имам някои доказателства, че казино игрите са манипулирани. Ще подам жалба и ще видим как ще се развият нещата.
I totally agree with you, RTP in this casino is just weird. I think I got some evidence that casino games are manipulated. I will submit a complaint and we will see how it goes.
Лично аз силно НЕ ОБУЧАВАМ този сайт, защо? Защото освен че има хиляди проблеми!!! Прилича малко на измамнически сайт!!! Освен факта, че се опитах да върна спечелени 100 евро в банката, не можах, бях 2/3 седмици без да знам къде са се озовали тези 100 евро, помощта беше по-скоро хаотична, защото за да проверя, ме помолиха за хиляда данни, когато успях да ги върна, те се върнаха в акаунта ми в играта и трябваше да ги играя отново, очевидно губейки ги, проста операция, отне месец и не мина добре, е, докато....
Вчера имах 90 евро в игралния си акаунт, днес го отварям и намирам 40, защо??? Всъщност бонусът изчезна, защо?
играйте по 20 цента наведнъж и губете 50 евро без да получавате бонус, всъщност играта сякаш ви подиграва, не се препоръчва
сглобява се, разбърква се и се оказва преживяване, което не е за препоръчване
Personally I strongly DISCOURAGE this site, why? Because in addition to having a thousand problems!!! It seems a bit like a scam site!!! Apart from the fact that I tried to turn in a 100 euro win to the bank, I couldn't do it, I was for 2/3 weeks without knowing where those 100 euros had ended up, the assistance was more of a mess because to check they asked me for a thousand data, when I managed to get them back they returned to the game account and I had to play them again obviously losing them, a simple operation, it took a month and it didn't go well, well.... Until
yesterday I had 90 euros in my game account, today I open it and I find 40, why??? In fact a bonus disappeared, why?
play 20 cents at a time and lose 50 euros without receiving a bonus, in fact the game seems to be taking the piss out of you, not recommended
put together, mix and it turns out to be an experience not to be recommended
Personalmente SCONSIGLIO calorosamente questo sito, perché? Perché oltre ad avere mille problemi!!! Sembra un poco sito truffa!!! Apparte che ho provato a girarmi in banca una vincita 100 euro, non ci sono riuscito, sono stato per 2/3 settimane senza sapere dove fossero finiti quei 100 euro, l’assistenza è stata più un casino perché per controllare mi chiedevano mille dati, quando sono riuscito a riaverli sono ritornati nel conto gioco ed ho dovuto rigiocarli perdendoli ovviamente, un operazione semplice, c’è voluto un mese e non è andato a buon fine, bene…. Fino
a ieri avevo 90 euro nel conto gioco, oggi apro e me ne ritrovo 40, perché??? Infatti mi è scomparso un bonus, perché?
giocare 20 cent alla volta e perdere 50 euro senza ricevere bonus, anzi il gioco sembra che ti piglia per i fondelli, sconsigliato
metti insieme, mescola ed esce un esperienza da non consigliare
Чудя се дали са разбрали, че не си изпълнил изискванията за превъртане и затова са върнали парите в сметката ти и са те помолили първо да го завършиш. 🤔
Получихте ли някакво обяснение по този въпрос?
Също така, проверихте ли дали бонусът случайно не е изтекъл?
По този начин това би било причината, поради която парите ви от бонуса не са били там, знаете.
Моля, предоставете още подробности относно всичко това и може би нашият екип по оплаквания би могъл да го провери, като се свърже с казиното, ако желаете.
I wonder if they found out that you didn't meet the wagering requirements and that is why they returned the money to your account and asked you to finish it first. 🤔
Did you receive any explanation about this?
Also, have you checked if the bonus hasn't expired by any chance?
In this way it would be the reason why your money from the bonus was not there, you know.
Please provide some more details regarding all this, and maybe our complaint team could check it out by contacting the casino, if you wish.
Според мен, едно от най-лошите казина по отношение на тегленията. Лимитите за теглене са супер ниски и супер бавни. От 5 дни се опитвам да проверя методите си за депозиране и всеки път, когато ми изпращат имейл с искане за ново доказателство за методите ми за депозиране, вместо да поискат всичко в един имейл, се опитват да проточат целия процес на проверка, за да ме накарат да играя с парите. Сега, след като уж съм приключил с процеса на проверка, минаха 2 дни и тегленията са в процес на изчакване. Те не отговарят на имейлите ми, а поддръжката на живо винаги отговаря с този разочароващ автоматично генериран отговор. Разбрах за това казино от този уебсайт (оценка 9/10), дори не бих им дал 2/10, съжалявам, но тази оценка е ужасна според мен.
One of the worst casinos regarding withdrawls in my opinion l. Withdrawal limits are super low and super slow, 5 days i have been trying to verify my deposit methods and every time they sent me an email requesting a new piece of evidence for my deposit methods instead of asking for everything in one email they try to drag out the whole verification process to make me play with the money. Now that i am supposedly done with the verification process its been 2 days and the withdrawas is pending. They dont answer my emails and the live support always replies with that frustrating auto generated answer. I found out about this casino from this website (9/10 rating ) i would not even give them 2/10 i am sorry but that rating is diabolical in my opinion
Кога точно започнахте с процеса, ако нямате нищо против да попитам?
When exactly did you start with the process, if you don't mind me asking?
(Теглене 26/06) Първият имейл, който получих от тях за потвърждаване на методите ми за депозиране, беше на 27/06, така че минаха 2 седмици. Първо поискаха потвърждение за моята Neteller сметка, след което анулираха тегленето ми и ми казаха да използвам друг метод за теглене. След като го направих, искаха да потвърдят новия метод, с който ТЕ ме помолиха да тегля, а сега не отговарят на имейлите ми. Играл съм в над 10 казина през годините и това е най-разочароващият процес на теглене, който някога съм имал. Сега не съм получил отговор от 3 дни. Поддръжката им винаги измисля извинение, че имат много работа или някакви подобни глупости. Шегувате ли се? Колко време им е необходимо, това е абсолютен позор.
(Withdwal 26/06) First email i got from them to verify my deposit methods was on the 27/06 so it has been 2 week. They first asked for verification for my neteller account then they canceled my withdrawal and told me to use another method to withdraw , once i did that they wanted to verify the new method that THEY asked me to withdraw with and now they wont reply to my emails. I played at 10+ casinos over time and this has been the most frustrating withdrawal process i ever had. Now i have not received a response for 3 days. Their support always come up with an excuse that they have alot of work load or some bullshit like that. Are you kidding me? How long do they need it’s an absolut disgrace
Това със сигурност трябва да е разочароващо.
Защо обаче са те помолили да промениш метода на теглене? Всъщност не разбирам това.
Със сигурност бих ви предложил да подадете жалба тук. Нашият екип ще се намеси във вашия случай, тъй като чакането е било твърде дълго.
Какво ще кажеш? Ще се справиш ли?
Ето линка за вас. Моля, опишете добре проблема, за да можем да започнем разследването.
This must be frustrating for sure.
Why did they ask you to change the withdrawal method, though? I don't understand that, actually.
I would surely suggest you now submit a complaint here. Our team will intervene in your case, as it has been way too long for you to wait.
What do you say? Will you go for it?
Here is the link for you. Please describe the issue well so we can start to investigate.
Хей, благодаря за отговора, всъщност получих тегленето вчера следобед. Нямам представа защо ме помолиха да променя методите си за теглене, дори след като проверката беше успешна, но едно е сигурно - никога повече няма да играя в това казино.
Hey, thanks for the response, i actually reaceives the withdrawal yesterday afternoon. I have bo idea why the asked me to change withdrawal methods even after the verification was successful but one thing is for sure that i am never playing with that casino ever again
Здравей, layoutstudiocy!
Благодаря ви за съобщението. За да изясня ситуацията:
На 27 юни направихте депозити с банкова карта и след това поискахте тегления към електронен портфейл (Neteller). Тези две заявки за теглене бяха анулирани с искане за използване на банков превод, тъй като след депозиране с карта, тегленето трябва да се върне в банкова сметка.
След това беше поискана проверка на акаунта. Вие предоставихте всички необходими документи и вчера акаунтът ви беше потвърден, а тегленето ви към банката беше успешно обработено и изплатено.
Напълно разбираме, че този процес може да е бил обезкуражаващ или разочароващ и искрено се извиняваме за причиненото неудобство. За да ви компенсираме, ви изпратихме бонус без депозит на вашия имейл — надяваме се, че ще ни дадете още един шанс и ще се върнете, за да се насладите на времето си тук.
Hi layoutstudiocy!
Thank you for your message. To clarify the situation:
On June 27, you made deposits using a bank card and then requested withdrawals to an e-wallet (Neteller). These two withdrawal requests were canceled with a request to use Bank Transfer instead, because after depositing with a card, the withdrawal must go back to a bank account.
After that, account verification was requested. You provided all the necessary documents, and yesterday your account was verified, and your withdrawal to the bank was successfully processed and paid out.
We completely understand that this process might have been discouraging or frustrating, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. To make it up to you, we’ve sent you a no-deposit bonus offer to your email — we hope you’ll give us another chance and come back to enjoy your time here.
Хей, благодаря за отговора, всъщност получих тегленето вчера следобед. Нямам представа защо ме помолиха да променя методите си за теглене, дори след като проверката беше успешна, но едно е сигурно - никога повече няма да играя в това казино.
Hey, thanks for the response, i actually reaceives the withdrawal yesterday afternoon. I have bo idea why the asked me to change withdrawal methods even after the verification was successful but one thing is for sure that i am never playing with that casino ever again
Хубаво е, че е било успешно.
Виждам също, че казиното е обяснило цялата ситуация, така че сега е разбираемо.
Разбира се, от теб зависи дали ще играеш там отново или не. 🙂
Nice that it was successful.
I also can see that the casino has explained the whole situation, so now it is understandable.
Of course, it is up to you whether you play there again or not. 🙂
Някой знае ли колко време отнема на GambleZen.eu за проста проверка? В профила ми пише, че съм проверен, но статусът на акаунта все още е в очакване. Писах на поддръжката на 10 юли и те казаха, че е трябвало да получа имейл, в който се посочва, че е трябвало да изпратя банково извлечение с доказателство за адрес директно на имейл адреса им. Трябваше да го изпратя. Но така и не го получих. Направих го веднага и нищо не се е променило до ден днешен. Може ли някой да ми помогне?
Does anyone know how long GambleZen.eu takes for a simple verification? My profile says I'm verified, but the account status is still pending. I wrote to support on July 10, and they said I should have received an email stating that I should have sent a bank statement with proof of residence directly to their email address. I was supposed to send it. But I never received it. I did it right away, and nothing has changed to this day. Can anyone help me?
Hat jemand eine Ahnung wie lange GambleZen.eu für eine einfache Verifizierung brauch? Im Profil steht das ich Verifiziert bin, aber Status des Kontos ist immer noch in Arbeit. Hatte am 10.07 den Support geschrieben und die meinten ich sollte eine Mail bekommen haben, in der steht das ich ein Kontoauszug mit Wohnsitznachweis direkt an die E-Mail [email protected] schicken soll. Diese hatte ich aber nie erhalten. Hab das dan direkt gemacht und bis heute hat sich nichts geändert. Kann mir da jemand helfen?
Здравей, Ханксийти,
Проверихме вашия случай с нашия отдел „Знай своя клиент" и ето каква е текущата ситуация:
Изпратихме ви два имейла с подробни инструкции относно необходимите документи. За съжаление, и двата пъти представихте един и същ документ (банково извлечение), който не отговаря на изискванията.
В този момент все още чакаме правилния документ от Вас. Моля, изпратете ни едно от следните:
екранна снимка от онлайн банкирането ви, ясно показваща вашия IBAN и името на титуляра на сметката,
или, ако това не е възможно,
снимка на банковата ви карта, на която са показани IBAN, BIC и името на титуляра на сметката.
След като получим правилния документ, ще се радваме да продължим с проверката на вашия акаунт възможно най-бързо.
Ако е необходимо да Ви изпратим отново инструкциите, не се колебайте да се свържете директно с нашия екип за KYC по имейл.
Hi hanxiety,
We’ve checked your case with our KYC department, and here is the current situation:
We sent you two emails with detailed instructions regarding the required documents. Unfortunately, both times you submitted the same document (a bank statement) which does not meet the requirements.
At this moment, we’re still waiting for the correct document from you. Please send either:
a screenshot from your online banking clearly showing your IBAN and the account holder’s name,
or, if that’s not possible,
a photo of your bank card showing the IBAN, BIC, and the account holder’s name.
Once we receive the correct document, we’ll be happy to proceed with the verification of your account as quickly as possible.
If you need us to resend the instructions, feel free to contact our KYC team directly via email.
За съжаление, не съм получил никакви имейли от вас. Проверих и папката си със спам. Сега направих снимка на банковата си карта (отпред и отзад) и я изпратих. Надявам се този път да мине бързо и гладко. 🙂
Благодаря за бързата помощ.
Unfortunately, I haven't received any emails from you. I also checked my spam folder. I've now taken a photo of my bank card (front and back) and sent it. I hope it goes quickly and smoothly this time. 🙂
Thanks for the quick help.
Leider kriege ich keine E-Mails von Ihnen, ich habe auch im Spam Ordner nachgeschaut. Ich habe jetzt meine Bankkarte (Vorder- und Rückseite) fotografiert und abgeschickt. Hoffe das es diesmal schnell und reiblungslos klappt. 🙂
Danke für die schnelle Hilfe.
Печалбите от €153,146.11 от истински пари след конвертиране на бонуса бяха изтрити
На 22 юли 2025 г. депозирах 74 евро в GambleZen.com и получих 80% бонус за депозит. Активирах бонуса, играх и първоначално заложих сумата си до приблизително 30 000 евро. След това всички излишни печалби от бонуса бяха премахнати съгласно условията на бонуса, оставяйки точно 296 евро реални пари в сметката ми.
Тези 296 евро вече не бяха обвързани с бонус, защото бях изпълнил целия бонус оборот и се осъществи автоматично конвертиране в реални пари.
Продължих да играя с тези 296 евро реални пари – без активен бонус, без нов депозит, без нови условия – и увеличих сумата до 153 146,11 евро.
На 24 юли 2025 г. поисках теглене на 1500 евро. Заявката обаче беше отхвърлена и всичките ми печалби с истински пари от 153 146,11 евро бяха изтрити, като се позоваха на условията за бонуса 1.4 (лимит на печалбата от 5× сумата на бонуса) и 1.5 (изискване за теглене преди по-нататъшна игра).
Възразявам срещу това решение по следните причини:
Печалбите ми от €153,146.11 вече не бяха постигнати с бонус пари.
Правила 1.4 и 1.5 не могат да се прилагат със задна дата към печалби с истински пари след конвертиране на бонуса.
Не получих никакво известие, че продължаващата ми игра с €296 автоматично ще анулира печалбите ми.
Това е нелоялна, непрозрачна практика, която според мен нарушава правилата на ЕС за защита на потребителите и принципа за отговорно хазартно поведение.
Вече се свързах с поддръжката, но заявката ми беше отхвърлена, без случаят да бъде разгледан подробно.
Затова призовавам за:
Честен преглед на моя геймплей,
Възстановяването и изплащането на моите печалби от истински пари в размер на 153 146,11 евро,
Конкретно обяснение защо е била изтрита печалба, за която е доказано, че не е включен бонус.
Готов съм да предоставя всички доказателства (депозит, оборот, банкови извлечения).
Казино: GambleZen
Оператор: Altacore NV (Кюрасао)
Доставчик на платежни услуги (ЕС): Altaprime Ltd, Кипър
Акаунт на играча: [LONII]
Депозит: 74 евро на 22 юли 2025 г.
Печалби с истински пари: €296 → €153,146.11
Анулиране на наградата: 24 юли 2025 г.
Адрес за поддръжка:
Winnings of €153,146.11 from real money after bonus conversion were deleted
On July 22, 2025, I deposited €74 at GambleZen.com and received an 80% deposit bonus. I activated the bonus, played, and initially wagered my way to approximately €30,000. Afterward, all excess bonus winnings were removed according to the bonus terms and conditions, leaving exactly €296 in real money in my account.
These €296 were no longer bonus-bound because I had fulfilled the entire bonus turnover and an automatic conversion into real money took place.
I continued playing with these €296 in real money – without an active bonus, without a new deposit, without new conditions – and increased the amount to €153,146.11.
On July 24, 2025, I requested a withdrawal of €1,500. However, this request was declined, and my entire real money winnings of €153,146.11 were deleted, citing bonus terms 1.4 (winning limit of 5× bonus amount) and 1.5 (requirement to withdraw before further play).
I object to this decision for the following reasons:
My winnings of €153,146.11 were no longer achieved with bonus money.
Rules 1.4 and 1.5 may not be applied retroactively to real money winnings after the bonus has been converted.
I did not receive any notification that my continued play with the €296 would automatically void my winnings.
This is an unfair, non-transparent practice which, in my opinion, violates EU consumer protection rules and the principle of responsible gaming.
I have already contacted support, but my request was rejected without the case being reviewed in detail.
I therefore call for:
A fair review of my gameplay,
The recovery and payout of my real money winnings of €153,146.11,
A concrete explanation as to why a demonstrably bonus-free win was deleted.
I am willing to provide all evidence (deposit, turnover, bank statements).
Casino: GambleZen
Operator: Altacore NV (Curaçao)
Payment service provider (EU): Altaprime Ltd, Cyprus
Player account: [LONII]
Deposit: €74 on July 22, 2025
Real money winnings: €296 → €153,146.11
Prize cancellation: July 24, 2025
Support address:
Gewinn von €153.146,11 aus Echtgeld nach Bonusumwandlung wurde gelöscht
Am 22. Juli 2025 habe ich bei GambleZen.com €74 eingezahlt und einen 80 %-Einzahlungsbonus erhalten. Ich habe den Bonus aktiviert, gespielt und mich zunächst auf ca. €30.000 hochgespielt. Danach wurden gemäß den Bonusbedingungen alle überschüssigen Bonusgewinne entfernt – es blieben genau €296 als Echtgeld auf meinem Konto übrig.
Diese €296 waren bereits nicht mehr bonusgebunden, denn ich hatte den kompletten Bonusumsatz erfüllt und eine automatische Umwandlung in Echtgeld erfolgte.
Mit diesen €296 echtem Geld habe ich weitergespielt – ohne aktiven Bonus, ohne neue Einzahlung, ohne neue Bedingungen – und den Betrag bis auf €153.146,11 erhöht.
Am 24. Juli 2025 stellte ich eine Auszahlung über €1.500. Diese wurde jedoch abgelehnt, und mein gesamter Echtgeldgewinn von €153.146,11 wurde gelöscht – mit dem Verweis auf die Bonusbedingungen 1.4 (Gewinnlimit von 5× Bonusbetrag) und 1.5 (Pflicht zur Auszahlung vor weiterem Spiel).
Ich widerspreche dieser Entscheidung aus folgenden Gründen:
Mein Gewinn von €153.146,11 wurde nicht mehr mit Bonusgeld erzielt.
Die Regeln 1.4 und 1.5 dürfen nicht rückwirkend auf Echtgeldgewinne nach erfolgter Bonusumwandlung angewendet werden.
Ich habe keine Benachrichtigung erhalten, dass mein weiteres Spielen mit den €296 zu einer automatischen Ungültigkeit des Gewinns führen würde.
Es handelt sich hier um eine unfaire, intransparente Praxis, die meiner Meinung nach gegen EU-Verbraucherschutzregeln und den Grundsatz des verantwortungsvollen Spielbetriebs verstößt.
Ich habe bereits beim Support nachgehakt, jedoch wurde mein Anliegen abgelehnt, ohne dass der Fall im Detail überprüft wurde.
Ich fordere daher:
Eine faire Überprüfung meines Spielverlaufs,
Die Wiederherstellung und Auszahlung meines Echtgeldgewinns von €153.146,11,
Eine konkrete Erklärung, weshalb ein nachweislich bonusfreier Gewinn gelöscht wurde.
Ich bin bereit, alle Beweise (Einzahlung, Umsatz, Kontoauszüge) zur Verfügung zu stellen.
Casino: GambleZen
Betreiber: Altacore N.V. (Curaçao)
Zahlungsdienstleister (EU): Altaprime Ltd, Zypern
Spielerkonto: [LONII]
Einzahlung: €74 am 22. Juli 2025
Echtgeldgewinn erzielt: €296 → €153.146,11
Löschung des Gewinns: 24. Juli 2025
Support-Adresse: [email protected]
Жалба: Незаконно блокиране на акаунт и отказ за теглене в GambleZen след искане за данни съгласно GDPR
Депозирах в GambleZen.com на 22 юли 2025 г., заложих изцяло бонуса и увеличих баланса си с реални пари до над 153 000 евро. След като поисках теглене на 24 юли, ми беше отказано теглене поради невалидни условия на бонуса, въпреки че печалбите бяха генерирани след като бонусът беше заложен изцяло.
На 25 юли впоследствие поисках предоставянето на пълната ми история на игрите и всички данни за акаунта и транзакциите в съответствие с GDPR. Поддръжката многократно отказа, като ме инструктираше сам да събера данните.
Веднага след това искане, акаунтът ми беше блокиран с мотива „хазартна зависимост" – явна ответна мярка и нарушение на правата ми.
За щастие, записах видео в 7:45 ч. сутринта на 25 юли, което доказва, че по това време все още бях влязъл нормално и нямаше признаци на забрана или ограничения. Малко след 8:00 ч. сутринта бях излязъл без предупреждение.
Разполагам с обширни доказателства (видеоклипове, скрийншотове), които напълно документират целия процес.
Изисквам GambleZen незабавно да изплати законните ми печалби, да предостави всички данни в съответствие с GDPR и да премахне замразяването на акаунта. Действията на казиното са неприемливи за мен и ще използвам всички правни и обществени средства за защита, с които разполагам.
Complaint: Unlawful account blocking and denial of withdrawal at GambleZen following GDPR data request
I deposited at GambleZen.com on July 22, 2025, fully wagered a bonus, and increased my real money balance to over €153,000. After requesting a withdrawal on July 24, I was denied a withdrawal due to invalid bonus terms, even though the winnings were generated after the bonus had been fully wagered.
On July 25, I subsequently requested the release of my complete game history and all account and transaction data in accordance with the GDPR. Support repeatedly refused, instructing me to collect the data myself.
Immediately after this request, my account was blocked on the grounds of "gambling addiction" – a clear retaliatory measure and violation of my rights.
Fortunately, I recorded a video at 7:45 a.m. on July 25, which proves that I was still logged in normally at that time and there were no signs of a ban or restrictions. Shortly after 8:00 a.m., I was logged out without warning.
I have extensive evidence (videos, screenshots) that fully documents the entire process.
I demand that GambleZen immediately pay out my legitimate winnings, provide all data in accordance with GDPR, and lift the account freeze. The casino's actions are unacceptable to me, and I will pursue all legal and public remedies at my disposal.
Beschwerde: Unrechtmäßige Kontosperrung und Verweigerung der Auszahlung bei GambleZen nach DSGVO-Datenanforderung
Ich habe am 22. Juli 2025 bei GambleZen.com eingezahlt, einen Bonus vollständig umgesetzt und meinen Echtgeldbetrag auf über €153.000 erhöht. Nach der Beantragung einer Auszahlung am 24. Juli wurde mir diese unter Bezug auf unzulässige Bonusklauseln verweigert, obwohl die Gewinnsumme nach vollständiger Bonusumwandlung entstanden ist.
Daraufhin forderte ich am 25. Juli gemäß DSGVO die Herausgabe meines vollständigen Spielverlaufs und aller Konto- sowie Transaktionsdaten. Der Support lehnte dies mehrfach ab und wies mich an, die Daten selbst zu sammeln.
Unmittelbar nach dieser Forderung wurde mein Konto mit der Begründung „Spielsucht" gesperrt – eine klare Vergeltungsmaßnahme und Verletzung meiner Rechte.
Zum Glück habe ich um 07:45 Uhr am 25. Juli noch ein Video aufgenommen, das belegt, dass ich zu diesem Zeitpunkt noch normal eingeloggt war und keinerlei Hinweise auf eine Sperrung oder Einschränkungen sichtbar waren. Kurz nach 08:00 Uhr wurde ich ohne Vorwarnung ausgeloggt.
Ich verfüge über umfangreiches Beweismaterial (Videos, Screenshots), das den gesamten Ablauf lückenlos dokumentiert.
Ich fordere von GambleZen die sofortige Auszahlung meines rechtmäßigen Gewinns, Herausgabe aller Daten gemäß DSGVO und die Aufhebung der Kontosperrung. Das Vorgehen des Casinos ist für mich inakzeptabel und ich werde alle mir zur Verfügung stehenden rechtlichen und öffentlichen Mittel nutzen.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.