Здравей. Наистина съжалявам, че се озовахте в тази ситуация. За съжаление, както можете да прочетете в тази тема, не сте сами. Индексът на безопасност на това казино е много нисък и това не прави нещата по-добри. Ние винаги съветваме играчите да избират казино с по-висок индекс на безопасност, казино, на което можете да се доверите малко повече.
Ако мога, тук 👈 имате много полезна връзка за следващия път може би. Надявам се, че ще ви помогне по някакъв начин 😉.
И така, колко време чакахте? Имате ли някакво съобщение от казиното, ако акаунтът ви е напълно верифициран?
Чакам вашия отговор.
Hello there. I am really sorry you found yourself in this situation. Unfortunately, as you can read in this thread, you are not alone. The safety index of this casino is very low, and that doesn't make things any better. We always advise players to choose a casino with higher safety index, casino which you can trust a bit more.
If I may, here 👈 you have a very useful link for next time maybe. I hope it will help you somehow 😉.
So how long have you been waiting for? Do you have any message from the casino if your account is fully verified?
Waiting for your reply.