Имам същата ситуация с Gamblemax Casino като всички останали, участващи в този форум. Тегленето ми беше на 15 ноември и ми казаха, че трябва да депозирам $50 и си помислих, о, ще депозирам $50 за $10 000 и след това ме изсмукаха още $30, за да ги получа за 5 до 30 минути, което никога не се случи. След това ми казаха, че трябва да запиша 10 нови човека. Казах, че няма да регистрирам никого и просто ще изчакам оттеглянето си. Бях посъветван, че има много хора и те нямат представа колко време ще отнеме. Попитах дали трябва да направят нещо за проверка и те казаха, че не правят никаква проверка. Така че съм почти сигурен, че това е измама. Дори не знам дали ще подам жалба при вас, защото няма да платят или да отговорят. Трябваше да разбера обаче, защото правя много онлайн игри и това казино всяко едно или всяко друго завъртане удрях $50-$85 буквално всеки път, когато играх, печелех и те го настроиха да печелите много, за да получите вие да депозирате $50 и те излизат тлъсти и те всъщност взеха $80 от мен, така че не знам дали ще направя обратно таксуване на кредитната си карта в този момент, изминаха повече от 30 дни, но те са откъсвам просто и просто. Аз също попаднах на това казино чрез Facebook. Те трябва да бъдат спрени и затворени..
I am having the same situation with Gamblemax Casino as everybody else involved in this forum string. My withdrawal was on November 15 and I was told I need to deposit $50 and I thought oh I’ll deposit $50 for $10,000 and then I got suckered out of another $30 to get it in 5 to 30 minutes which never happened. Then they told me I need to sign up 10 new people I said I’m not signing anybody up and I’ll just wait for my withdrawal. I was advised there’s a lot of people and they have no idea how long it will take. I asked if they needed to do anything for verification and they said they don’t do any verifying. So I’m pretty sure this is a scam job. I don’t even know if I’m gonna file a complaint with you because they are not going to pay or respond. I should’ve figured though because I do a lot of online gaming and this casino every single or every other spin I was hitting $50-$85 literally every single time I played I won and they set it up for you to win a lot to get you to deposit $50 and they’re coming out fat and they actually got $80 out of me so I don’t know if I’m gonna do a charge back to my credit card at this point it’s been over 30 days but they are a rip off off plain and simple. I as well came across this Casino through Facebook. They need to be stopped and shut down..
Да, тези измамници ме хванаха за $50. Имах предчувствие, че може да измамят. Не мисля, че никоя от жалбите тук все още не е разрешена. Никога не са ми казвали, че трябва да запиша 10 души. Но след като депозирах 50-те, ми казаха, че трябва да получа парите си след 5 до 30 минути. И аз още чакам.
Yes these scammers got me for $50. I had a hunch that they may be scamming. I don't think anyone of the complaints on here have been resolved yet. I haven't ever been told I had to get 10 people signed up. But after I deposited the 50 they told me that I should receive my money in 5 to 30 minutes. I'm still waiting as well.
Е, това е много лошо. Забелязах, че това е една и съща песен отново и отново и че казиното има много тегления и затова вашето се забавя. Чудя се как ще излезе жалбата и дали накрая ще си получите парите. Надявам се да е успешно.
Well, that's too bad. I noticed that it's the same song over and over again and that the casino has a lot of withdrawals and that's why yours is delayed. I wonder how the complaint will turn out and if you will get your money in the end. I hope it will be successful.
Имам същата ситуация с Gamblemax Casino като всички останали, участващи в този форум. Тегленето ми беше на 15 ноември и ми казаха, че трябва да депозирам $50 и си помислих, о, ще депозирам $50 за $10 000 и след това ме изсмукаха още $30, за да ги получа за 5 до 30 минути, което никога не се случи. След това ми казаха, че трябва да запиша 10 нови човека. Казах, че няма да регистрирам никого и просто ще изчакам оттеглянето си. Бях посъветван, че има много хора и те нямат представа колко време ще отнеме. Попитах дали трябва да направят нещо за проверка и те казаха, че не правят никаква проверка. Така че съм почти сигурен, че това е измама. Дори не знам дали ще подам жалба при вас, защото няма да платят или да отговорят. Трябваше да разбера обаче, защото правя много онлайн игри и това казино всяко едно или всяко друго завъртане удрях $50-$85 буквално всеки път, когато играх, печелех и те го настроиха да печелите много, за да получите вие да депозирате $50 и те излизат тлъсти и те всъщност взеха $80 от мен, така че не знам дали ще направя обратно таксуване на кредитната си карта в този момент, изминаха повече от 30 дни, но те са откъсвам просто и просто. Аз също попаднах на това казино чрез Facebook. Те трябва да бъдат спрени и затворени..
I am having the same situation with Gamblemax Casino as everybody else involved in this forum string. My withdrawal was on November 15 and I was told I need to deposit $50 and I thought oh I’ll deposit $50 for $10,000 and then I got suckered out of another $30 to get it in 5 to 30 minutes which never happened. Then they told me I need to sign up 10 new people I said I’m not signing anybody up and I’ll just wait for my withdrawal. I was advised there’s a lot of people and they have no idea how long it will take. I asked if they needed to do anything for verification and they said they don’t do any verifying. So I’m pretty sure this is a scam job. I don’t even know if I’m gonna file a complaint with you because they are not going to pay or respond. I should’ve figured though because I do a lot of online gaming and this casino every single or every other spin I was hitting $50-$85 literally every single time I played I won and they set it up for you to win a lot to get you to deposit $50 and they’re coming out fat and they actually got $80 out of me so I don’t know if I’m gonna do a charge back to my credit card at this point it’s been over 30 days but they are a rip off off plain and simple. I as well came across this Casino through Facebook. They need to be stopped and shut down..
Здравейте, виждам, че имате абсолютно същия проблем като другите играчи. Според това, което прочетох, казиното изглежда има ясна тактика винаги да иска поне 2x депозит при теглене, така че нищо да не се случи.
Видях обаче, че сте подали жалба и ще видим дали можем да ви помогнем. Ставам малко притеснен, защото всички имат един и същ проблем и това са доста големи суми, които са и в други жалби, на които казиното все още не е отговорило.
Ще се радвам много, ако това се промени, но не знам дали ще стане.
Мисля, че в този случай би било най-добре да избягвате това казино, защото изглежда, че нищо добро няма да излезе от това.
Hi I see that you have exactly the same problem as the other players. According to what I read, the casino seems to have a clear tactic to always ask for at least 2x deposit when withdrawing so that nothing happens.
However, I saw that you filed a complaint, and we'll see if we can help you. I'm getting a little worried because everyone has the same issue and it's quite large sums that are also in other complaints to which the casino has not yet responded.
I would be very happy if that would change, but I don't know if it will.
I think in this case it would be best to avoid this casino because it looks like nothing good will come of it.
Здравейте, според това, което можете да прочетете тук, досега никой не е оттеглил успешно. Имате ли същия проблем, че не можете да теглите пари и казиното ви помоли да депозирате два пъти, за да го ускори? Или сте имали друг опит и казиното ви е казало нещо различно? От колко време не успяхте да изтеглите?
Кажи ми.
Hello, according to what you can read here, so far no one has successfully withdrawn. Do you have the same problem, that you can't withdraw money and the casino asked you to deposit twice to speed it up ? Or have you had some other experience and the casino told you something different ? How long has it been since you were unable to withdraw ?
Let me know.
Трябва да направим нещо и да ги накараме да платят, аз съм на $500 000,00! Първият човек, който може да получи моята печалба, получава половината
We need to do something and make them pay, I'm at $500,000.00! First person who can get my winnings, gets half
Опасявам се, че вероятно няма да е толкова лесно, защото от това, което видях, много играчи имат толкова големи заредени суми, което ми се струва нереалистично.
Въпреки това можете да опитате даподадете жалба до нас на тази връзка , въпреки че не съм сигурен дали ще помогне, тъй като казиното все още не е отговорило никъде.
Влезте ли
I'm afraid it probably won't be that easy because from what I've seen, a lot of players have such high amounts loaded, which seems unrealistic to me.
However, you can try to file a complaint with us on this link, although I'm not sure if it will help, as the casino hasn't replied anywhere yet.
Are you in ?
Възможно ли е да накараш всички играчи тук да се групират заедно и да видим за колективен иск? Ако не са отговорили на нито едно от оплакванията, вероятно няма и да го направят. Уморих се да чакам и вероятно има много повече хора, до които трябва да достигнем. Не знам какво ще се постигне с чакането и гледането дали ще отговорят. Някои от тези хора тук чакат от 2 до 3 месеца без отговор. Какъв е крайният резултат след чакане, колко време давате на казиното да отговори? Моля, свържете се с мен.
Is it possible to get all the players here to group together and see about a class action law suit? If they haven't responded to any of the complaints they probably are not going to. I am tired of waiting and there are probably tons more people out there we need to reach. I do not know what waiting and seeing if they respond is going to accomplish. Some of these people on here have been waiting 2 to 3 months for no response. What is the end result after waiting how long do you give the casino to respond? Please get back to me.
На казината се дава една седмица да отговорят първо, ако не успеят да отговорят, тогава таймерът се удължава с още една седмица и ако казиното не успее да отговори отново, жалбата се затваря и казиното получава черни точки.
Що се отнася до съдебния процес, в този случай инициативата трябва да дойде от вас или от други играчи. Не можем да направим нищо в тази ситуация. Така че, ако го направите, не забравяйте да ни уведомите, защото ми е много интересно да видя как ще се развие всичко, тъй като досега казиното игнорира оплакванията. 😕
Casinos are given one week to respond first, if they fail to respond then the timer is extended for another week and if the casino fails to respond again, the complaint is closed and the casino receives black points.
As far as the law suit is concerned, in this case the initiative must come from you or other players. We can do nothing in this situation. So if you do, be sure to let us know, because I'm quite interested to see how it all turns out since the casino is ignoring the complaints so far. 😕
Не знам какво може да се направи, знам, че ако направим нещо подобно, няма да се получи добре. Намесвам се, ако има само един човек, който знае или може да хване тези крадци и да ги накара да платят, моят имейл е; cteal20071971@gmail.com
Ако има нещо, което може да се направи. От това ми се гади и вие знаете, че правите нищо друго на невинни хора. Не само стерлинги от нас, но и от Америка, да не говорим, че прави по-трудно за хората да се доверят на законно онлайн казино и особено на нов играч.
I don't know what can be done, I do know if we did something like this, it wouldn't go well. I'm in all the way, if there's just that one person who knows or can get these thieves and make them pay, my email is; cteal20071971@gmail.com
If there's something that can be done. This Makes me sick and you know that doing no telling what else to innocent people. Not just sterling from us, they steeling from America, not to mention, Makes it harder for people to trust a legit online casino and especially a new player.
Боя се, че няма много неща, които можеш да направиш сам. Затова бих искал да ви напомня за функцията за оплакване, която Jaro спомена по-рано.
Това е безплатна жалба, чрез която нашият специализиран екип прави всичко възможно да проучи източника на проблемите на играча, за да помогне за разрешаването им.
Въпреки че не мога да ви обещая щастлив край, тази стъпка е добре да предприемете.
Моля, щракнете или докоснете тази връзка, за да започнете жалбата веднага: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Повярвай ми, когато казвам, че няма какво да губиш. Просто се пригответе; първоначалната проверка може да отнеме известно време, защото, честно казано, нашите специалисти вече са на максимума. 🙏
I fear there is little you can do alone. Thus, I'd like to remind you of the complaint feature Jaro mentioned earlier.
It's a free-of-charge complaint through which our specialized team does its best to investigate the source of the player's issues in order to help resolve them.
Even though I can't promise you a happy ending, this step is good to take.
Please click or tap this link to start the complaint right away: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Believe me when I say you have nothing to lose. Just get prepared; the initial check might take some time because, honestly, our specialists are already at their maximums. 🙏
КЪМ ВСИЧКИ ЖАЛБИТЕЛИ В КАЗИНО GAMBLEMAX:
МОЕТО ИМЕ Е КРИСТОФЪР КЕЙВ. В ПРОЦЕС СЪМ НА НАМИРАНЕ НА АДВОКАТ, КОЙТО ЩЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА ДА ПОЕМЕ ТОЗИ СЛУЧАЙ. КАТО СЕ КАЗА, ЩЕ НИ ТРЯБВАТ ВСИЧКИ ХОРА, КОИТО МОЖЕМ ДА НАМЕРИМ, НА КОИТО СЕ СЛУЧИ ТОВА JAS. ТАКА ЧЕ, МОЛЯ, АКО ИСКАТЕ ДА УЧАСТВАТЕ В СЪДЕБНОТО ДЕЙСТВИЕ, МОЛЯ, ИЗПРАТЕТЕ МИ ИМЕЙЛ С ВАШАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОНТАКТИ С АДВОКАТА. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДВАРИТЕЛНО. ДА СЕ НАДЯВАМЕ, ДА УСПЕЕМ ДА ХВЪРНЕМ ТЕЗИ ГЛУПАЦИ И ДА ПАЗИМ ТОВА ДА НЕ СЕ СЛУЧВА НА НИКОЙ ДРУГ! НЕОБХОДИМАТА ИНФОРМАЦИЯ Е ВАШЕТО ИМЕ И ТЕЛЕФОНЕН НОМЕР ИЛИ ИМЕЙЛ, АКО НЕ ВИ Е УДОБНО ДА ДАДЕТЕ ТЕЛЕФОНА СИ. СЪЩО И СУМАТА, КОЯТО ВИ ДЪЛЖИТЕ.
МОЛЯ, ИЗПРАТЕТЕ НА: cJ cave1979@gmail.com
TO ALL GAMBLEMAX CASINO COMPLAINTANTS:
MY NAME IS CHRISTOPHER CAVE I AM IN THE PROCESS OF FINDING AN ATTORNEY WHO WOULD BE INTERESTED IN TAKING ON THIS CASE. THAT BEING SAID WE WILL NEED ALL THE PEOPLE WE CAN GET THAT THIS JAS HAPPENED TO. SO PLEASEE IF YOU WOUKD LIKE TO PARTICIPATE IN THE LEGAL ACTION WOUKD YOU PLEASE SEND ME AN EMAIL WITH YOUR CONTACT INFO FOR THE ATTORNEY. THANK YOU ALL IN ADVANCE. HOPEFULLY WE CAN GET THESE FOOLS AND KEEP THIS FROM HAPPENING TO ANYBODY ELSE! THE INFO NEEDED IS YOUR NAME AND TELEPHONE NUMBER OR EMAIL IF YOU ARE NOT COMFORTABLE GIVING OUT YOUR PHONE. ALSO THE AMOUNT YOU ARE OWED.
PLEASE SEND TO: cJcave1979@gmail.com
Честно казано, това не е най-доброто място за такава реклама, ако питате мен...
Надявам се, че ще намерите това, което търсите. Но ако мога да предложа добър съвет, изчакайте, докато приключи оплакването ви; това е напълно безплатно и по-ефективно във времето от вашата "втора" опция.
Късмет!
Frankly, this is not the best place for such a advert, if you ask me...
I hope you'll find what you're looking for. But if I may offer good advice, wait until your complaint ends; it's completely free and more time-efficient than your "second" option.
Good luck!
Знаех веднага щом започнах да играя. Беше невероятно! Не можех да загубя! преминах от безплатни $38 до $3800 за миг и никога не залагах над $2 на завъртане. Това е измама хора. Нито един човек не е получил пари, изплатени на тях. Съжаляваме на хората, които направиха депозитите, но ви благодаря, че публикувахте тук. беше ценно да потвърдя подозренията си, преди да депозирам нещо сам. това място трябва да бъде затворено. Не мисля, че можете да заведете компания в Каракос в съда.
I knew as soon as I started playing. It was Amazing! I could not lose! i went from a free $38 to $3800 in an instant and never wagered over $2 a spin. It's a scam people. Not a single person has gotten Money paid out to them. Sorry to the people that made the deposits, but thank you for posting here. it was valuable to confirm my suspicions before depositing anything myself. this place needs to be shut down. I don't think you can take a company in Caracos to court.
Само една приятелска бележка, но не съм сигурен дали не бъркам тук. Добре, ще рискувам: ако пропускате теглене, помислете за подаване на друга жалба, моля.
Just a friendly note, but I'm not sure whether I'm not mistaken here. Well, I'll take my chances: If you're missing a withdrawal, consider submitting another complaint, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.