Здравейте, виждам, че имате проблем с тегленето в казиното. От колко време продължава вашата ситуация и дали казиното даде някаква причина защо това се случва? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене. Имате ли вече напълно потвърден акаунт?
Все пак забелязах, че сте успели да подадете жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.
Засега ще чакам вашия отговор.
Hello, I see you have a problem with the casino withdrawal. How long has your situation been going on and did the casino give any reason why it is happening ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal. Do you have a fully verified account yet ?
However, I noticed that you have managed to file a complaint, so our team will try to help you.
For now, I will wait for your reply.
Така че, да, акаунтът ми е напълно потвърден и причината, според която те казват, е, че има много хора, които чакат и ще отнеме много време, но ако депозирам още 30 долара, ще ги получа след 5 до 30 минути и това ми беше казано, когато Депозирах 50 долара преди това. Вече не депозирам пари в брой, те ми дължат парите и трябва да ги платят ясно и просто. Оценявам много всяка помощ. Това е Крис Кейв
So yes my account is fully verified and the reason they say is there is a lot of people waiting and it will take a long time but if I deposit 30 more dollars I will receive it in 5 to 30 minutes and I have been told this when I deposited 50 dollars previously. I am not depositing anymore cash they owe me the money and they need to pay it plain and simple. I appreciate any and all help very much. Tha ks Chris cave
Ето нашите разговори с хора в чата и Джанет винаги отговаря на едно и също име
Here are our conversations with chat people a d it is always the same name that responds Janet
Със сигурност също не бих депозирал, защото разбирам, когато казиното първо иска депозит за проверка, за да потвърди начина ви на плащане. Въпреки това, ако имате депозит веднъж 50 за такава цел и казиното поиска отново, бих бил предпазлив.
Въпреки това вече споменах 14-те дни, които даваме на казината, така че нека видим дали казиното ще може да плати дотогава.
Що се отнася до екранните снимки, те основно описват това, което сте написали в първия си пост относно депозирането на повече пари. Така че препоръчвам да изчакате как ще се развие цялата ситуация и да не влагате повече пари, докато не дойдат. Нашият екип ще се опита да ви помогне с отворена жалба , така че се чудя докъде ще стигнем.
За момента ще трябва да изчакате и ако имате нова информация, уведомете ни.
I certainly wouldn't deposit either because I understand when a casino asks for a verification deposit first to verify your payment method. However, if you have deposit once 50 for such a purpose and the casino asks again, I would be cautious.
However, I have already mentioned the 14 days we give casinos, so let's see if the casino will be able to pay by then.
As for the screenshots, they basically describe what you wrote in your first post about depositing more money. So I recommend to wait how the whole situation will turn out and not to deposit more money until it comes. Our team will try to help you with an open complaint, so I wonder where we will get to.
For the time being you will have to wait and if you have any new information, let us know.
Просто се чудех дали някой е теглил успешно от казино gamblemax. Имам малко над 1 милион долара, които са в баланса ми за теглене, но не искам да губя 50 $ за потвърждаване на сметката си, ако не мога да изтегля
I was just wondering if anybody has successfully cashed out from gamblemax casino. I have just over 1 million dollars that is in my withdraw balance but I don’t want to waste 50$ verifying my account if I can’t cash out
Здравей, така че да имаш милион далеч в сметката си е крайно. Искам да кажа, че в случай като този вероятно не е необичайно да направите депозит, за да направите теглене.
Както и да е, вече имате ли верифициран акаунт в казиното? Мисля, че няма да можете да изтеглите тази сума наведнъж и бих бил любопитен да разбера колко би ви позволило да изтеглите казиното.
Депозитът обаче трябва да може да се провери, за да се тегли, но най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате казиното дали случаят е такъв. Ако имате проблеми с тегленето, уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви помогнем.
Hi, so having a million far away on your account is extreme. I mean, in a case like this, it's probably not unusual to make a deposit in order to make a withdrawal.
Anyway, do you already have a verified account with the casino? I think that you would not be able to withdraw this amount at once and I would be curious to know how much the casino would allow you to withdraw.
However, the deposit would have to be verifiable in order to withdraw, but the best thing to do is to ask the casino if that is the case. If you have any problems with your withdrawal let us know so we can try to help you.
Направих всичко необходимо, за да изтегля печалбите. Казват ми, че ще мине много време и ако искам да депозирам още 30, ще имам печалбата си след 5 до 30 минути. Преди това ми казаха, че трябва да депозирам 50, за да потвърдя акаунта си, след което го направих и те казаха, че ще имам парите след 5 до 30 минути. Така че това вероятно е твърде хубаво, за да е истина. Постоянно ми казват да имам търпение, че има много хора, които чакат парите си. Така че вероятно ще предприема правни действия, ако вие не можете да ми помогнете.
I have done everything that was required to withdrawal the winnings. They are telling me that it will be a long time and if I want to deposit another 30 I would have my winnings in 5 to 30 minutes. They previously stated to me that I had to deposit 50 to verify my account then I did that and they said I would have the money in 5 to 30 minutes. So this is probably too good to be true. They keep telling me to please be patient there are a lot of people waiting for their money. So I am probably going to take legal action if you guys can't help me.
Разбирам ситуацията, в която се намирате, и със сигурност не бих искал да попадна в нея. Със сигурност не бих харчил повече пари, защото не смятам, че е необходимо да го правя повече от веднъж. Така че в този случай ще трябва да изчакаме и да видим накъде отива жалбата ви, защото Кристина трябва да отговори скоро. Ако нищо не бъде разрешено, тогава съдебните действия биха били опция. Въпреки това не мисля, че ще отнеме кратък период от време, така че ще изчакам да видя как ще се развие жалбата и след това ще продължа към тази опция. Какво мислиш ?
I understand the situation you're in, and I certainly wouldn't want to be in it myself. I would certainly not spend any more money because I do not think it is necessary to do it more than once. So, in this case, we will have to wait and see where your complaint goes from here, because Kristina should be responding soon. If nothing is resolved, then legal action would be an option. However, I don't think it will take a short period of time either, so I would wait to see how the complaint turns out and then proceed to that option. What do you think ?
ТОКУ-ЩО ЗАПОЧНАХ ДА ИГРАЯ В GAMBLING MAX, КОЕТО НАМЕРИХ ДА ПРЕВЪРТАВАМ ВЪВ FACEBOOK. ИГРАХ МНОГО ОНЛАЙН И СЪЩО СЪЩО УПРАВЛЯВАХ САМ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА. КАЗАХА МИ, КОГАТО СЕ ОПИТВАМ ДА ТЕГЛЯ ОТ ТОЗИ САЙТ, ЧЕ ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ ДЕПОЗИТ 50 $, ЗА ДА ИЗВЪРША ТЕГЛЕНЕ, ЗА ДА ПОТВЪРДИ МОЯ АКАУНТ. Е, ИСКАМ ДА ЗНАМ КАКВА ГАРАНЦИЯ ПОЛУЧАВАМ, ЧЕ НЯМА ДАВАМ МОИТЕ 50 ДОЛАРА И СЛЕД ТОВА ТЕ НЕ МИ ПЛАЩАТ. ТЕ ИСКАТ ДА МЕ ВЕРИФИЦИРАТ, НО ИСКАМ ДА ЗНАЯ ЗАЩО ТРЯБВА ДА ДЕПОЗИРАМ ПАРИ, ЗА ДА ПОЛУЧА ПЛАЩАНЕ, АКО СПЕЧЕЛЯ ПАРИТЕ И ТЕ В БАЛАНСА НА МОЯТА СМЕТКА ЗАЩО НЕ МОГАТ ПРОСТО ДА МИ ДАВАТ ПАРИТЕ? КАК ДА ЗНАЕМ, ЧЕ НЯМА ДА БЪДЕМ ИЗМАХАТ ПАРИТЕ СИ. ЧУВСТВАМ, ЧЕ ТРЯБВА ДА ПРОВЕРЯ, ЧЕ СА ЗАКОННИ. Някой всъщност получавал ли е плащане от казино gamble max? НЯКОЙ?
I HAVE JUST STARTED PLAYING ON GAMBLING MAX ,THAT I FOUND SCROLLING ON FACEBOOK I HAVE PLAYED ONLINE ALOT AND I HAVE ALSO OPERATED AN ONLINE PLATFORM MYSELF. I AM TOLD WHEN I TRY TO WITHDRAW FROM THIS SITE ,THAT I NEED TO MAKE A $50 DEPOSIT TO DO A WITHDRAW SO IT VERIFIES MY ACCOUNT.WELL I WANT TO KNOW WHAT ASSURANCE DO I GET THAT IM NOT GIVING AWAY MY $50 BUCKS ,AND THEN THEY DONT PAY ME .THEY WANT TO VERIFY ME BUT I WANT TO KNOW WHY I NEED TO DEPOSIT MONEY TO GET PAID IF I WON THE MONEY AND ITS IN MY ACCOUNT BALANCE WHY CANT THEY JUST GIVE ME THE MONEY? HOW DO WE KNOW WE WONT GET SCREWED OUTBOF OUR MONEY .I FEEL I NEED TO VERIFY THEY ARE LEGIT. Has anyone actually ever been paid by gamble max casino?ANYONE?
Здравейте, преместих поста ви тук под опита на въпросните играчи, които също говорят за това казино и виждам, че имате същия проблем. Разбирам, ако казиното поиска депозит за проверка, но това е точно случаят, в който имах работа с играча преди вас днес и искат още един депозит от него и казват, че ако депозира втори път, парите ще дойдат по-бързо.
Въпреки това, самият факт, че сте дошли в казиното през Facebook, ми се струва малко, че бих бил внимателен и внимавам. Колко време продължава тази ситуация с оттеглянето?
Ще чакам отговора.
Hi, I've moved your post here under the experiences of the players in question, who are also talking about this casino, and I see that you have the same problem. I understand if the casino asks for a verification deposit, but this is exactly the case I was dealing with the player before you today and they want another deposit from him and they say that if he deposits a second time the money will come faster.
However, just the fact that you came to the casino via Facebook seems to me to be a little bit that I would be careful and watch out. How long has this withdrawal situation been going on ?
I will wait for the answer.
Така че изминаха около 14 дни, откакто поисках тегленето и въпросът ми към вас е наистина ли казиното отговори на някое от другите оплаквания към вас, момчета, или ви игнорират.
So it's been about 14 days since I requested the withdrawal and my question for you is has the casino actually responded to any of the other complaints to you guys or do they ignore you.
Здравейте, в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, но досега казиното не е отговорило на нито една от тях. Така че съм доста скептичен дали ще го направят, но не искам да се изпреварвам и да видя как ще се справят с другите оплаквания. 🙁
Hi, in this case I would recommend you to file a complaint with us, but so far the casino hasn't responded to any of them. So I'm quite skeptical if they will, but I don't want to get ahead of myself and see how they handle the other complaints. 🙁
Да, извинете, съвсем забравих, че ви писах и за това, че вече имате оплакване.
Както и да е, ще трябва да изчакаме и да видим как казиното ще се справи с жалбата. Надявам се да им отговорят.
Yes, sorry, I completely forgot that I also wrote to you about the fact that you already have a complaint.
Anyway, we will have to wait and see how the casino will deal with the complaint. I hope they will answer them.
Те имат функция за чат на уебсайта си. Или комуникирате по имейл. Също нещо, което забелязах, че е подозрително, всички коментари в чата с всички оплаквания тук името на агентите винаги е Джанет
They have a chat feature on their website. Or do you communicate by email. Also something I noticed that is fishy all the chat comments with all the complaints on here the agents name is always Janet
Да, видях също, че имат чат на сайта си. Опитваме го чрез поддръжка, тъй като казиното няма почти никакви данни за контакт. Така че съм много любопитен дали казиното ще отговори на жалбата или ще се откаже от нея. Освен това видях, че включените суми са доста големи, така че съм малко скептичен дали казиното ще разреши тези случаи. 😕
Yes, I also saw that they have a chat on their website. We are trying it through support as the casino has almost no contact details. So I am very curious if the casino will respond to the complaint or will give up on it. I have also seen that the amounts involved are quite large, so I am a bit skeptical whether the casino will resolve these cases. 😕
Да, трябва да бъдат затворени, ако не, и не съм сигурен в кой щат или държава са. Изглежда, че прочетох нещо за Калифорния. Не съм сигурен, но щях да се свържа с комисията по игрите за помощ. Както и вие момчета.
Yeah they need to be shut down if not and I'm not sure what state or country they are in. It seems as I read something about california. Not sure but I was going to contact the gaming commission for help. As well as you guys.
Нека да видим как ще се развие цялата ситуация и следователно как ще се развие оплакването ви. Досега не сте чули нищо ново от казиното за вашите тегления?
Let's see how the whole situation develops and therefore how your complaint will turn out. So far you have not heard anything new from the casino about your withdrawals ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.