ФорумКазинаGamblemax казино изплащания

Gamblemax казино изплащания

преди 11 месеца от cjcave1979
|
12412 преглеждания 92 отговора |
|
1 2...5
преди 11 месеца

Някой действително ли е получил своите тегления от това казино.

Автоматичен превод:
cjcave1979
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с тегленето в казиното. От колко време продължава вашата ситуация и дали казиното даде някаква причина защо това се случва? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене. Имате ли вече напълно потвърден акаунт?

Все пак забелязах, че сте успели да подадете жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне.

Засега ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Така че, да, акаунтът ми е напълно потвърден и причината, според която те казват, е, че има много хора, които чакат и ще отнеме много време, но ако депозирам още 30 долара, ще ги получа след 5 до 30 минути и това ми беше казано, когато Депозирах 50 долара преди това. Вече не депозирам пари в брой, те ми дължат парите и трябва да ги платят ясно и просто. Оценявам много всяка помощ. Това е Крис Кейв

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

filefile

Ето нашите разговори с хора в чата и Джанет винаги отговаря на едно и също име

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Моля, вижте коментарите по-долу

Автоматичен превод:
cjcave1979
преди 11 месеца

Със сигурност също не бих депозирал, защото разбирам, когато казиното първо иска депозит за проверка, за да потвърди начина ви на плащане. Въпреки това, ако имате депозит веднъж 50 за такава цел и казиното поиска отново, бих бил предпазлив.

Въпреки това вече споменах 14-те дни, които даваме на казината, така че нека видим дали казиното ще може да плати дотогава.

Що се отнася до екранните снимки, те основно описват това, което сте написали в първия си пост относно депозирането на повече пари. Така че препоръчвам да изчакате как ще се развие цялата ситуация и да не влагате повече пари, докато не дойдат. Нашият екип ще се опита да ви помогне с отворена жалба , така че се чудя докъде ще стигнем.

За момента ще трябва да изчакате и ако имате нова информация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Просто се чудех дали някой е теглил успешно от казино gamblemax. Имам малко над 1 милион долара, които са в баланса ми за теглене, но не искам да губя 50 $ за потвърждаване на сметката си, ако не мога да изтегля

Автоматичен превод:
ronobszarny21983
преди 11 месеца

Здравей, така че да имаш милион далеч в сметката си е крайно. Искам да кажа, че в случай като този вероятно не е необичайно да направите депозит, за да направите теглене.

Както и да е, вече имате ли верифициран акаунт в казиното? Мисля, че няма да можете да изтеглите тази сума наведнъж и бих бил любопитен да разбера колко би ви позволило да изтеглите казиното.

Депозитът обаче трябва да може да се провери, за да се тегли, но най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате казиното дали случаят е такъв. Ако имате проблеми с тегленето, уведомете ни, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Направих всичко необходимо, за да изтегля печалбите. Казват ми, че ще мине много време и ако искам да депозирам още 30, ще имам печалбата си след 5 до 30 минути. Преди това ми казаха, че трябва да депозирам 50, за да потвърдя акаунта си, след което го направих и те казаха, че ще имам парите след 5 до 30 минути. Така че това вероятно е твърде хубаво, за да е истина. Постоянно ми казват да имам търпение, че има много хора, които чакат парите си. Така че вероятно ще предприема правни действия, ако вие не можете да ми помогнете.

Автоматичен превод:
cjcave1979
преди 11 месеца

Разбирам ситуацията, в която се намирате, и със сигурност не бих искал да попадна в нея. Със сигурност не бих харчил повече пари, защото не смятам, че е необходимо да го правя повече от веднъж. Така че в този случай ще трябва да изчакаме и да видим накъде отива жалбата ви, защото Кристина трябва да отговори скоро. Ако нищо не бъде разрешено, тогава съдебните действия биха били опция. Въпреки това не мисля, че ще отнеме кратък период от време, така че ще изчакам да видя как ще се развие жалбата и след това ще продължа към тази опция. Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ТОКУ-ЩО ЗАПОЧНАХ ДА ИГРАЯ В GAMBLING MAX, КОЕТО НАМЕРИХ ДА ПРЕВЪРТАВАМ ВЪВ FACEBOOK. ИГРАХ МНОГО ОНЛАЙН И СЪЩО СЪЩО УПРАВЛЯВАХ САМ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА. КАЗАХА МИ, КОГАТО СЕ ОПИТВАМ ДА ТЕГЛЯ ОТ ТОЗИ САЙТ, ЧЕ ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ ДЕПОЗИТ 50 $, ЗА ДА ИЗВЪРША ТЕГЛЕНЕ, ЗА ДА ПОТВЪРДИ МОЯ АКАУНТ. Е, ИСКАМ ДА ЗНАМ КАКВА ГАРАНЦИЯ ПОЛУЧАВАМ, ЧЕ НЯМА ДАВАМ МОИТЕ 50 ДОЛАРА И СЛЕД ТОВА ТЕ НЕ МИ ПЛАЩАТ. ТЕ ИСКАТ ДА МЕ ВЕРИФИЦИРАТ, НО ИСКАМ ДА ЗНАЯ ЗАЩО ТРЯБВА ДА ДЕПОЗИРАМ ПАРИ, ЗА ДА ПОЛУЧА ПЛАЩАНЕ, АКО СПЕЧЕЛЯ ПАРИТЕ И ТЕ В БАЛАНСА НА МОЯТА СМЕТКА ЗАЩО НЕ МОГАТ ПРОСТО ДА МИ ДАВАТ ПАРИТЕ? КАК ДА ЗНАЕМ, ЧЕ НЯМА ДА БЪДЕМ ИЗМАХАТ ПАРИТЕ СИ. ЧУВСТВАМ, ЧЕ ТРЯБВА ДА ПРОВЕРЯ, ЧЕ СА ЗАКОННИ. Някой всъщност получавал ли е плащане от казино gamble max? НЯКОЙ?

Автоматичен превод:
stowestyle
преди 11 месеца

Здравейте, преместих поста ви тук под опита на въпросните играчи, които също говорят за това казино и виждам, че имате същия проблем. Разбирам, ако казиното поиска депозит за проверка, но това е точно случаят, в който имах работа с играча преди вас днес и искат още един депозит от него и казват, че ако депозира втори път, парите ще дойдат по-бързо.

Въпреки това, самият факт, че сте дошли в казиното през Facebook, ми се струва малко, че бих бил внимателен и внимавам. Колко време продължава тази ситуация с оттеглянето?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Така че изминаха около 14 дни, откакто поисках тегленето и въпросът ми към вас е наистина ли казиното отговори на някое от другите оплаквания към вас, момчета, или ви игнорират.

Автоматичен превод:
cjcave1979
преди 11 месеца

Здравейте, в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, но досега казиното не е отговорило на нито една от тях. Така че съм доста скептичен дали ще го направят, но не искам да се изпреварвам и да видя как ще се справят с другите оплаквания. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Вече съм подал такъв


Автоматичен превод:
cjcave1979
преди 11 месеца

Да, извинете, съвсем забравих, че ви писах и за това, че вече имате оплакване.

Както и да е, ще трябва да изчакаме и да видим как казиното ще се справи с жалбата. Надявам се да им отговорят.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те имат функция за чат на уебсайта си. Или комуникирате по имейл. Също нещо, което забелязах, че е подозрително, всички коментари в чата с всички оплаквания тук името на агентите винаги е Джанет

Автоматичен превод:
cjcave1979
преди 11 месеца

Да, видях също, че имат чат на сайта си. Опитваме го чрез поддръжка, тъй като казиното няма почти никакви данни за контакт. Така че съм много любопитен дали казиното ще отговори на жалбата или ще се откаже от нея. Освен това видях, че включените суми са доста големи, така че съм малко скептичен дали казиното ще разреши тези случаи. 😕

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, трябва да бъдат затворени, ако не, и не съм сигурен в кой щат или държава са. Изглежда, че прочетох нещо за Калифорния. Не съм сигурен, но щях да се свържа с комисията по игрите за помощ. Както и вие момчета.

Автоматичен превод:
cjcave1979
преди 11 месеца

Нека да видим как ще се развие цялата ситуация и следователно как ще се развие оплакването ви. Досега не сте чули нищо ново от казиното за вашите тегления?

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини