преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Funbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Честно казано, бих казал, че има само няколко неща, които можете да направите. Първият е да чакаме.
Казаха ли ви защо тегленето се бави толкова?
Във всеки случай, ако казиното не успее да разреши проблема през следващите няколко дни, силно препоръчвам да подадете жалба срещу тях. Той е напълно безплатен, така че трябва да се тревожите за таксите. Какво ще кажете да прегледате процеса предварително? Просто да знам какво може да последва:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
Предполагам, че може да възникнат някои въпроси. Чувствайте се свободни да питате по всяко време. И ни дръжте в течение, моля!
Frankly, I'd say there are just a few things you can do. The first is to wait.
Have you been told why the withdrawal is so delayed?
In any case, if the casino fails to resolve the matter in the next couple of days, I would strongly recommend submitting a complaint against them. It is free completely, so you need to worry about the fees. How about you browse the process in advance? Just to know what may come next:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
I imagine some questions may arise. Feel free to ask anytime. And keep us posted, please!
Благодаря ви за отговора. Току що ми изпратиха парите. Но чаках 10 дни. Приятен ден ви пожелавам!
Thank you for your reply. They have just sent me the money. But i waited 10 days. Wish you a nice day !
Вярвам, че за някого е много, но важното е, че си ги получил, предполагам. Радвам се, че вече не се налага да се стресираш.
Мислите ли, че ще останете, като знаете колко време може да отнеме тегленето?🙂
I believe it is a lot for someone, but the important thing is that you got them, I suppose. I'm glad you don't have to stress anymore.
Do you think you'll stick around, knowing how long it can take to make a withdrawal?🙂
Благодаря за отговора Но струваше твърде много главоболие.
Thanks for reply . But it cost too much headdache.
Не съм изненадан. Е, тогава се справяйте добре другаде или си вземете приятна почивка.
Приятен ден 😊
I'm not surprised. Well, then, do well elsewhere or take a nice break.
Have a wonderful day. 😊
Здравейте Аз също имам забавяне. Колко време чакахте общо?
трябваше ли да потвърдите акаунта си? Не ми беше поискано нищо (въпреки че се радвам да го предоставя), така че се чудя дали това ще доведе до допълнителни забавяния...
Hey there. I’m also experiencing a delay. How long did you end up waiting in total?
did you have to verify your account? I haven’t been asked for anything (although happy to provide it) so I wonder if it’s going to lead to further delays….
имах 2 тегления. Първият беше бърз (2 дни). Вторият път ме помолиха за проверка. И трябваше да чакам 10 дни за парите.
i had 2 withdrawals . THe first one was quick ( 2 days ) . The second time , i was asked for verification. And i had to wait 10 days for the money.
Ок, благодаря ти. Току-що получих един след 5 дни, но сега казва, че съм достигнал лимита си за теглене (въпреки че не съм), така че чакам поддръжка. Много дълъг процес!
Ah ok, thank you. I just received one after 5 days, but now it’s saying I’ve reached my withdrawal limit (even though I haven’t) so I’m waiting for support. Very long process!
Ок, благодаря ти. Току-що получих един след 5 дни, но сега казва, че съм достигнал лимита си за теглене (въпреки че не съм), така че чакам поддръжка. Много дълъг процес!
Ah ok, thank you. I just received one after 5 days, but now it’s saying I’ve reached my withdrawal limit (even though I haven’t) so I’m waiting for support. Very long process!
Здравейте, бихте ли ни уведомили дали и вие ще преминете през проверка? Колкото до лимита, също ни кажете какво са ви казали. Според нашия уебсайт трябва да е 500 евро на ден, така че не знам какъв лимит имат предвид. Може би, ако сте направили няколко тегления в един ден, това може да е всичко.
Не искам обаче да гадая и бих предпочел да бъде потвърдено.
Тогава ще бъда тук.
Hi, so could you let us know if you will be going through verification as well? As for the limit, also let us know what they told you. According to our website it should be €500 per day, so I don't know what limit they mean. Maybe if you made several withdrawals in one day that could be it.
However, I don't want to guess and I'd rather have it confirmed.
I'll be here then.
Липсва ми печалба повече от три седмици, а Funbet Casino не е обработило тегленето ми. Свързах се с екипа за поддръжка на клиенти няколко пъти и многократно ми беше казано, че финансовият отдел преглежда случая ми. Все още обаче не съм получил никакво решение или дори правилна актуализация за състоянието на моето оттегляне.
Също така изпратих няколко имейла до support@Funbet.com (започвайки от 18 януари), като поисках информация за липсващите ми средства и по-късно поисках закриване на моя акаунт. До момента не съм получил нито един отговор на имейлите си.
Когато се свързах с чат на живо, ми бяха дадени общи отговори и ми беше казано да изчакам имейл, който никога не е пристигнал. Агентът по поддръжката, Зама, ме увери, че случаят ми е ескалирал, но нищо не се е променило. Освен това попитах дали мога да закрия акаунта си или да приложа таймаут чрез чат на живо, но ми казаха, че затварянето на акаунти може да се обработва само чрез имейл, което е безполезно, тъй като те не отговарят.
Като се има предвид, че Funbet е нелицензирано казино, силно се съмнявам, че някога ще получа печалбите си. Това преживяване беше разочароващо и непрофесионално. Предупреждавам другите играчи да избягват Funbet Casino, защото те задържат печалби и игнорират заявките на клиентите.
аз моля:
Победата от моята липсваща функция трябва да бъде обработена незабавно
Отговор от техния екип за поддръжка относно моя случай
Закриване на моя акаунт, както беше поискано
Прикачих доказателство за моите имейли и чат журнали, показващи, че Funbet е пренебрегнал исканията ми.
Някой друг имал ли е подобни проблеми с Funbet Casino? Ще съм много благодарен за всеки съвет как да процедирам.
I have been missing a win for over three weeks, and Funbet Casino has not processed my withdrawal. I contacted customer support multiple times and was repeatedly told that the finance department was reviewing my case. However, I have yet to receive any resolution or even a proper update on the status of my withdrawal.
I have also sent several emails to support@Funbet.com (starting on January 18th), requesting information about my missing funds and later requesting the closure of my account. To date, I have not received a single response to my emails.
When I contacted live chat, I was given generic responses and told to wait for an email that never arrived. The support agent, Zama, assured me that my case was escalated, but nothing has changed. Additionally, I asked if I could close my account or apply a timeout through live chat, but I was told that account closures could only be handled via email, which is useless since they don’t respond.
Given that Funbet is an unlicensed casino, I highly doubt I will ever receive my winnings. This experience has been frustrating and unprofessional. I am warning other players to avoid Funbet Casino because they withhold winnings and ignore customer requests.
I am requesting:
My missing feature win is to be processed immediately
A response from their support team regarding my case
The closure of my account, as requested
I have attached proof of my emails and chat logs showing that Funbet has ignored my requests.
Has anyone else experienced similar issues with Funbet Casino? I would greatly appreciate any advice on how to proceed.
здравей
Щях да препоръчам да подадете жалба, но изглежда, че сте успели да го направите. Имаме нужда от някой от казиното, който да обясни своята гледна точка според мен. Трябва да призная, че нямам представа какво се е объркало, дори да не предполагам. Бих казал, че отличното обслужване на клиентите е от съществено значение, особено за новите казина. Добрата и директна комуникация е част от това. Така си мисля и аз.
Малкото потребителски отзиви, които намерих, не са съвсем положителни. 🙁
Hello,
I was going to recommend filing a complaint, but it appears that you were able to do so. We need someone from the casino to explain his perspective, in my opinion. I must admit that I have no idea what went wrong, not even to speculate. I would say that excellent customer service is essential, especially for new casinos. Good and direct communication is a part of that. That's what I think.
The few user reviews I found are not quite positive. 🙁
Това е ежедневна битка с тях и все още няма имейли от екипа за поддръжка или VIP екипа. Най-лошият сайт наоколо. Плюс това те са нелицензирани, което влошава положението.
It’s a daily battle with them and still no emails from the support team or VIP team. The worst site around. Plus they are unlicensed so that makes it worse.
Най-важното нещо по отношение на вашата жалба е, че казиното трябва да има желание да комуникира с нас и да обясни проблема. Така че се надяваме, че те ще се свържат с нашия екип за оплаквания, когато му дойде времето.
Бихте ли ни информирали за всички актуализации, които получавате от тях, моля? Ще следим внимателно вашия случай.
The most important thing regarding your complaint is that the casino has to be willing to communicate with us and explain the issue. So, hopefully they will get in touch with our complaint team when the time comes.
Could you inform us about any updates you get from them, please? We'll be watching your case closely.
това е от 18-ти и те няма да се занимават с мен, съмнявам се, че ще се занимават с вас за съжаление. Помолих моята банка да отмени таксите, тъй като това е измама.
its been since the 18th and they won’t deal with me, I doubt they will deal with you unfortunately. I asked my bank to reverse charges since this is fraud.
Е, според мен винаги има достатъчно време за сторнирания, защото ще бъдете маркирани и може да се сблъскате с проблеми с други казина поради това, но ако вярвате, че искате да го прекратите, има смисъл.
Все пак това много вероятно ще сложи край на шансовете за разследване на казиното, както и за да разберете дали те могат да отговорят. Няма разследвана жалба, няма последствия за новото неотговарящо казино. 🙁
Но, както казах, разбирам.
Well, in my opinion, there is always enough time for chargebacks because you will be flagged and you may face issues with other casinos due to that, but if you believe you want to end it, it makes sense.
Still, it will very likely end the chances for investigating the casino and also to find out whether they are able to respond. No investigated complaint, no consequences for the new unresponsive casino. 🙁
But, as I said, I get it.
здравей
Не ми платиха моето теглене за 1000£ от 23.02, преди това правех само по-малки суми за теглене и тогава никога не съм имал проблеми и едно за 210£ беше направено и платено дори след това, което никога не получих.
Опитвах всички начини да получа помощ от обслужващия персонал в лайф чат, писах няколко имейла и дори помолих моя VIP мениджър да провери това и да се опита да намери някаква информация за този банков превод, който са „обработили", но разбира се, те поставиха моите заявки и след това просто ме призракоха и никога не отговориха. 🙄
Всяка помощ или съвет ще оценя наистина 😊
Hi,
They didn’t pay me my withdrawal for 1000£ from 23.02, before that I was just doing smaller withdrawal amounts and then I never got any problems and one for a 210£ was done and paid even after that one which I never received.
Was trying all the ways to get any help from support staff on a life chat, writing couple emails and even ask my VIP manager to check this out and to try find some information about that bank transfer they have "processed" but off course they put my requests on and after that just ghosted me and never replied. 🙄
Any help or advice I will really appreciate 😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.