преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fun88 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Току-що се натъкнах на нещо неприятно във FUN88. Аз съм виетнамец. Играх слот на уебсайта на Fun88 и спечелих повече от 1000 долара. Fun88 неочаквано блокира акаунта ми и не изтегли пари от мен. Те също ме помолиха да направя KYC удостоверяване. Защо все още не разбирам това удостоверяване? Това KYC сертификация ли е? Съгласих се да анулирам акаунта си и да анулирам спечелените си пари. Мисля, че поведението им трябва да е измамно. Играчите губят пари. Събирайте, играчите печелят пари и блокират акаунтите си. Ако всяко онлайн казино е като тях, кой се осмелява да участва в КАЗИНО ОНЛАЙН?
ЗАБЕЛЕЖКА: Доказателството, което предоставих, е на виетнамски и приложението за превод на снимки може да помогне за проверка на съдържанието
I just encountered an unfortunate thing in FUN88. I'm Vietnamese. I played Slot on the website of Fun88, and I won more than 1,000 dollars. Fun88 Unexpectedly Blocked My Account And Did Not Withdraw Money From Me. They Also Asked Me To Do KYC Authentication. Why I Still Don't Understand This Authentication?Is this KYC certification? I Agreed To Cancel My Account and cancel my won money. I Think Their Behavior Should Be Fraudulent. Players Lose Money. Collect, players win money and they block their accounts. If every online casino is like them, who dares to participate in CASINO ONLINE?
NOTE : The evidence I provided is Vietnamese, and the picture translation app can help to check the content
Здравейте,
За съжаление мога да чета на този език, така че би било най-добре, ако пренапишете този разговор на английски.
Просто го копирайте/поставете в публикацията, за да може да се преведе автоматично.
Обикновено вашият акаунт трябва да бъде верифициран, за да продължите с първото теглене - това се нарича KYC (познайте своя клиент), в някои случаи - като вашия - акаунтът е блокиран, докато тече верификацията.
Защо бихте се съгласили да анулирате баланса си? Нарушили ли сте правила?
Hello,
Sadly I can read in this language so it would be best if you could rewrite this conversation in English.
Just copy/paste it to the post so it can be auto-translated.
Normally, your account must be verified to proceed with the first withdrawal - that's called the KYC (know your customer), in some cases - like yours - the account is blocked while the verification is in process.
Why would you agree with canceling your balance? Have you breached any rules?
Играх FUN88 три години. Този път депозирах 2 000 000 VND и спечелих 25 000 000 VND. Когато изтеглих, клиентът ми каза, че акаунтът ми е избран и се нуждае от специална проверка. Те ме помолиха да предоставя проверка, подобна на KYC, за да ми помогне да изтегля пари. След като предоставих проверка на данните, бях помолен да изчакам три дни. На третия ден, когато бях онлайн и влязох в акаунта си, открих, че са изтрили акаунта ми. Свързах се с тях. Казаха, че не отговарям на техните правила за игра. Не знам как да наруша правилата за игра на СЛОТ онлайн. Не е ли правилото да изберете сумата за залагане и след това да натиснете бутона за ротация? Наистина не знам какво да кажа? Очевидно е, че ако загубите пари, не губете пари. Ще вземете ли хода на играча, ако спечелите?
I played FUN88 for three years. This time I deposited 2,000,000VND and I won 25,000,000VND. When I withdraw the customer told me that my account was selected and needed special verification. They asked me to provide KYC-like verification to assist me withdraw money. After I provided data verification, they I was asked to wait for three days. On the third day, I online and login my account, I found They had deleted my account. I contacted them. They said that I did not meet their game regulations. I don't know how to violate the rules of playing SLOT online. Isn't the rule to choose the betting amount, and then press the rotation key? I really don't know what to say? Obviously, if you lose money, don't lose money. Will you take player's move if you win?
Здравейте,
някаква допълнителна проверка изглежда добре в този случай. Ако спечелите много, това се случва. Това, което ме обърква, е фактът, че не знаете защо акаунтът ви е затворен/изтрит.
Бих попитал казиното какво точно означават тези правила на играта.
Освен това, може би сте играли с някакъв бонус?
Hello,
some additional verification seems ok in this case. If you win big, it happens. What makes me confused is the fact that you do not know why your account has been closed/deleted.
I would ask the casino what these game regulations mean exactly.
Additionally, did you play with some bonus maybe?
Всеки ден, когато вашият депозит отговаря на техните изисквания, можете да вземете един вид награди. През този ден вземам само 18FS (когато депозирам =>1 500 000 VND). Играя с тях от две години (не мога да си спомня точно колко време) спечелих 1000USD или 2000USD или дори 3000USD Това не е необичайно за мен. В бъдеще те просто забавят плащането и ми казват, че банковата система е дефектна.
Мениджърите на FUN88 също управляват Happy Luke Casino (чувствам, че формират същата услуга). Преди около половин месец играх на СЛОТ на Happy Luke и спечелих 3800USD от тях. По това време молбата ми за теглене беше одобрена и не беше необходима проверка на самоличността, но след инцидента с FUN88 открих, че Happy Luke ми е изпратил ИМЕЙЛ с молба да им предоставя информация, за да потвърдят самоличността ми. Ако не ги предоставя, вече няма да ме приемат, но акаунтът ми в Happy Luke не е блокиран? Вместо това играх на слот и спечелих във FUN88, когато направя заявка за теглене, те ме помолиха да им дам някаква информация, за да потвърдят самоличността ми. Направих всичко според техните желания. Дадох им информацията си след 03 дни, но сметката ми беше блокирана и парите не ми бяха върнати. Мислят ли, че съм виетнамец, а Виетнам е страна с още неразвита икономика и технологии, та мамите ли колкото си искате? Професионална етика изобщо няма.
Every day, when you Deposit meets their requirements, you can take a kind of Prizes. In that day, I just take 18FS (when I deposit =>1,500,000 VND). I've been playing with them for two years (I can't remember exactly how long) I won 1000USD or 2000USD or even 3000USD It is not uncommon for me. In the future, they just delay payment and told me that the bank system was faulty.
The managers of FUN88 also manage the Happy Luke Casino (I feel that form their the same service). About half a month ago, I played SLOT on Happy Luke and won 3800USD from them. At that time, my withdrawal application passed, and no identity verification was required, but after the FUN88 incident, I discovered Happy Luke had sent me an EMAIL asking me to provide some information for them to verify my identity. If I don't provide them, they will no longer accept me, but my account in Happy Luke is not blocked? Instead, I playey Slot and won in FUN88, when I make a withdrawal request, they asked me provide some information for them to verify my identity. I did everything according to their wishes. I gave them the my information, after 03 days , but my account was blocked and the money was not returned to me. Do they think I am a Vietnamese, and Vietnam is a country that has not yet developed economy and technology, so do you deceive as much as you want? There is no professional ethics at all.
Здравейте,
благодаря ви за подробностите, но мисля, че първо трябва да се съсредоточим върху проверката и да оставим Happy Luke Casino настрана:
Били ли сте информирани какво конкретно изглежда е проблем при верифицирането на вашия акаунт? Липсва ли някакъв конкретен документ?
Ако разбирам правилно, акаунтът ви беше блокиран по време на проверката, вече нямате достъп до него и комуникирате с поддръжката само по имейл, прав ли съм, моля?
Вярвам обаче, че зададохме същия въпрос в темата за оплакване .
Hello,
thank you for the details, but I think we should focus on the verification first and keep Happy Luke Casino aside:
Have you been informed what specifically seems to be a problem in verifying your account? Is there any specific document missing?
If I understand correctly, your account was blocked during the verification, you can't access it anymore and only communicate with the support via email, am I correct, please?
I believe that we asked the same question in the complaint thread, though.
Те не споменаха моята проверка, те казаха само, че поведението ми да играя на СЛОТ нарушава техните разпоредби, и те също казаха, че дали едно КАЗИНО може да оцелее има свои собствени стандарти, така че казаха, че са мислили за това дълго време, преди да решат да изтрия акаунта си и парите ми бяха конфискувани. Поканиха ме да играя в друго КАЗИНО и вече не ме приемат.
Смятате ли, че тяхното обяснение е отношението, което човек трябва да има към гост, който е играл в тяхното КАЗИНО от две години? Тяхното поведение не е измама или грабеж на пари. Наистина не знам какво да кажа. Ако информацията, която предоставих, е грешна, те могат да го кажат или да ми предоставят мостра и аз ще направя каквото поискат.
They didn't mention my verification, they only said that my behavior of playing SLOT violated their regulations, and they also said that whether a CASINO can survive has its own standards, So they said they thought about it for a long time before they decided to delete my account, and my money was confiscated. They invited me to play at another CASINO, and they no longer welcome me.
Do you think their explanation is the attitude one should have towards a guest who has been playing at their CASINO phaying two years? Their behavior is not fraud or money grabbing. I really don't know what to say. If the information I provided is wrong, they can said it, or provide me with a sample and I will do what they ask.
Мога да ви предоставя малко екранни снимки на моите дискусии с тях,
Можете да използвате GOOGLE LENS, за да ми помогнете да преведа разговорите в снимките (ако чувствате нужда)
I can provide you a litle bit screenshots of my discussions with them,
You can use GOOGLE LENS help me to translate the conversations in the pictures (If you feel the need)
Те не споменаха моята проверка, те казаха само, че поведението ми да играя на СЛОТ нарушава техните разпоредби, и те също казаха, че дали едно КАЗИНО може да оцелее има свои собствени стандарти, така че казаха, че са мислили за това дълго време, преди да решат да изтрия акаунта си и парите ми бяха конфискувани. Поканиха ме да играя в друго КАЗИНО и вече не ме приемат.
Смятате ли, че тяхното обяснение е отношението, което човек трябва да има към гост, който е играл в тяхното КАЗИНО от две години? Тяхното поведение не е измама или грабеж на пари. Наистина не знам какво да кажа. Ако информацията, която предоставих, е грешна, те могат да го кажат или да ми предоставят мостра и аз ще направя каквото поискат.
They didn't mention my verification, they only said that my behavior of playing SLOT violated their regulations, and they also said that whether a CASINO can survive has its own standards, So they said they thought about it for a long time before they decided to delete my account, and my money was confiscated. They invited me to play at another CASINO, and they no longer welcome me.
Do you think their explanation is the attitude one should have towards a guest who has been playing at their CASINO phaying two years? Their behavior is not fraud or money grabbing. I really don't know what to say. If the information I provided is wrong, they can said it, or provide me with a sample and I will do what they ask.
Здравейте,
ако сте нарушили някакви правила, трябва да ви бъде казано какво точно се е случило. Това би било справедливо.
Все още не разбирам частта с второто казино, предполагам. Вече бяхте верифициран и в двете казина, но FUN88 блокира акаунта ви и ви предложи да играете някъде другаде, нали?
Hello,
if you've broken any rules, you must be told what exactly happened. That would be fair.
I still don't understand the part with the second casino, I guess. You were already verified in both casinos, but FUN88 blocked your account and offered you to play somewhere else, correct?
Мога да ви предоставя малко екранни снимки на моите дискусии с тях,
Можете да използвате GOOGLE LENS, за да ми помогнете да преведа разговорите в снимките (ако чувствате нужда)
I can provide you a litle bit screenshots of my discussions with them,
You can use GOOGLE LENS help me to translate the conversations in the pictures (If you feel the need)
Моля, поставете текст от тези екранни снимки в нишката за оплакване , може да е полезно. Ще бъде чудесно, ако можете да го преведете на английски. Благодаря ти.
Kindly paste text from those screenshots in your complaint thread, it may be useful. Would be great if you can translate it into English. Thank you.
Много съжалявам, много неща се случиха в моята компания напоследък, затова не ви отговорих веднага.
Аз съм техен клиент от две години, проблемът с проверката не може да е налице сега и е още по-малко вероятно да имате недостатъчна информация за проверка.
Те ми отговориха само: дълго са мислили, преди да ми дадат този случай. Значи ме познаваха и потвърдиха самоличността ми, но не се съгласиха да изтеглят парите ми.
I'm very sorry, a lot has happened in my company recently, so I didn't reply you right away.
I have been their customer for two years, the verification problem cannot be present now, and it is even more unlikely that you have insufficient verification information.
They only replied to me: they thought for a long time before giving me this case. So they knew me and confirmed my identity, but they didn't agree to withdraw my money.
Здравейте,
всичко е наред.
Така че изглежда, че сте били обвинени в използване на някакъв неправилен модел на залагане, ако разбирам правилно. Казиното даде ли ви конкретно обяснение, моля?
Hello,
that's all right.
So it seems that you were accused of using some irregular betting pattern if I get it correctly. Has the casino provided you with a concrete explanation, please?
Те само казаха: Това е заповедта на техния върховен водач. Помолих ги да ми предоставят съответната информация, те просто отговориха: Моето нарушение е поверително и не може да ми бъде предоставено.
Fun88 насила ме ограбиха парите ми и казаха, че съм нарушил техните правила, като съм играл на СЛОТ. Наистина не знам какво друго мога да направя, за да играя на СЛОТ, освен да избера сумата на залога и да натисна старт?
They only said: This is the order of their supreme leader. I asked them to provide me with relevant information, they just replied: My violation is confidential and cannot be provided to me.
Fun88 forcibly robbed me of my money, and said that I violated their rules by playing SLOT. I really don’t know what else I can do to play SLOT besides choosing the bet amount and pressing start?
Поведение Fun88 за грабване на пари, наистина не знаех защо могат да получат лиценз за управление на казино, агенцията, която им е издала лиценза, игнорира ли поведението им?
Fun88 money-grabbing behavior, I really didn't know why they can get a license to operate a casino, does the agency issued the license to them ignore their behavior?
Те само казаха: Това е заповедта на техния върховен водач. Помолих ги да ми предоставят съответната информация, те просто отговориха: Моето нарушение е поверително и не може да ми бъде предоставено.
Fun88 насила ме ограбиха парите ми и казаха, че съм нарушил техните правила, като съм играл на СЛОТ. Наистина не знам какво друго мога да направя, за да играя на СЛОТ, освен да избера сумата на залога и да натисна старт?
They only said: This is the order of their supreme leader. I asked them to provide me with relevant information, they just replied: My violation is confidential and cannot be provided to me.
Fun88 forcibly robbed me of my money, and said that I violated their rules by playing SLOT. I really don’t know what else I can do to play SLOT besides choosing the bet amount and pressing start?
Иска ми се да имам някои отговори за вас. За съжаление казиното пренебрегна жалбата, следователно не можем да направим нищо повече, страхувам се.
Бих казал, че можете да опитате да се свържете с лицензиращия орган на UKGC, това казино е лицензирано там според нашата информация.
Трябва да добавя, че не успях да вляза в сайта днес и получих нещо като странно предупреждение, проверявам го, защото ако казиното бъде затворено, опасявам се, че лицензиращият орган няма да окаже много помощ.
I wish I had some answers for you. Sadly the casino ignored the complaint, hence there is nothing more we can do, I'm afraid.
I'd say that you can try contacting the UKGC licensing authority, this casino is licensed there according to our information.
I must add that I was not able to access the site today and get a sort of strange warning, I get that checked because if the casino is closed, I fear that the licensing authority will not provide much help.
Иска ми се да имам някои отговори за вас. За съжаление казиното пренебрегна жалбата, следователно не можем да направим нищо повече, страхувам се.
Бих казал, че можете да опитате да се свържете с лицензиращия орган на UKGC, това казино е лицензирано там според нашата информация.
Трябва да добавя, че не успях да вляза в сайта днес и получих нещо като странно предупреждение, проверявам го, защото ако казиното бъде затворено, опасявам се, че лицензиращият орган няма да окаже много помощ.
I wish I had some answers for you. Sadly the casino ignored the complaint, hence there is nothing more we can do, I'm afraid.
I'd say that you can try contacting the UKGC licensing authority, this casino is licensed there according to our information.
I must add that I was not able to access the site today and get a sort of strange warning, I get that checked because if the casino is closed, I fear that the licensing authority will not provide much help.
В началото казах, че съм виетнамец и уебсайтът на fun88 все още работи във Виетнам. Наистина не знам дали тези организации, които предоставят сертификати, не се страхуват, че fun88 ще съсипе репутацията им?
Например: сертифициращата агенция вижда моя проблем и не се занимава с него този път, така че сертифицираните играчи, издадени от сертифициращата агенция на казиното в бъдеще, ще продължат ли да вярват в това?
Тъй като аз съм прецедент, има голяма вероятност казината с този сертификат да изтрият акаунта на играча и да конфискуват парите в акаунта. Наистина не знам кой би се осмелил да играе в такова сертифициране, такова казино?
At the beginning, I said that I am Vietnamese, and the website of fun88 is still operating in Vietnam. I really don’t know that those organizations that provide certification are not afraid that fun88 will ruin their reputation?
For example: the certification agency sees my problem and does not deal with it this time, so will the certified players issued by the certification agency to the casino in the future still believe it?
Because I am a precedent, there is a high possibility that casinos with this certification will delete the player's account and confiscate the money in the account. I really don't know who would dare to play in such a certification, such a casino?
Здравейте.
Е, сайтът може да бъде достъпен от играчи от други и сега ограничени държави, но според нашата информация малтийският лицензиращ орган е отнел лиценза му, така че само жителите на Обединеното кралство са разрешени сега:
https://casino.guru/Fun88-Casino-review
За съжаление жалбата ви беше игнорирана от казиното, не мога да ви помогна - съжалявам.
Hello.
Well, the site can be accessed by players from other and now restricted countries, but according to our information the Maltian licensing authority has stripped away its license, so only the residents of the UK are allowed now:
https://casino.guru/Fun88-Casino-review
Sadly, your complaint was ignored by the casino, I can't help you - I'm sorry.
Когато FUN88 изтри акаунта ми и конфискува парите ми преди това, помолих ги да посочат причините. По това време те казаха само, че съм нарушил техните разпоредби, но те казаха, че информацията ми за нередности е пазила тайна. (Без значение какво казвам, те не се съгласиха да ми го дадат и аз нарушавам правилата, когато играя на СЛОТ.)
По това време им казах: Ако искате да ограбите парите ми, тогава ще намеря уебсайт, който да ми бъде съдия, и ще помоля нетизените да бъдат моя публика.
Така че няма особено значение дали ще мога да си върна парите, които са ми ограбили. Това, което ме интересува най-много сега, е всеки да знае тяхното презряно поведение и да стане свидетел.
When FUN88 deleted my account and confiscated my money before, I asked them to provide the reasons. At that time, they only said that I violated their regulations, but they said my irregularity information had kept secrets. (No matter what I say they didn't agree to give it to me and I'm breaking the rules when playing SLOT.)
At that time, I told them: If you want to rob my money, then I will find a website to be my referee and ask netizens to be my audience.
So it doesn't really matter whether I can get back the money they robbed me. What I care most about now is that everyone knows their despicable behavior and becomes a witness.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.