ФорумКазинаFun88 Casino - обща дискусия

Fun88 Casino - обща дискусия

преди 2 години от johnnyfong83014
|
8322 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fun88 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Току-що се натъкнах на нещо неприятно във FUN88. Аз съм виетнамец. Играх слот на уебсайта на Fun88 и спечелих повече от 1000 долара. Fun88 неочаквано блокира акаунта ми и не изтегли пари от мен. Те също ме помолиха да направя KYC удостоверяване. Защо все още не разбирам това удостоверяване? Това KYC сертификация ли е? Съгласих се да анулирам акаунта си и да анулирам спечелените си пари. Мисля, че поведението им трябва да е измамно. Играчите губят пари. Събирайте, играчите печелят пари и блокират акаунтите си. Ако всяко онлайн казино е като тях, кой се осмелява да участва в КАЗИНО ОНЛАЙН?

ЗАБЕЛЕЖКА: Доказателството, което предоставих, е на виетнамски и приложението за превод на снимки може да помогне за проверка на съдържанието

filefilefile

Автоматичен превод:
johnnyfong83014
преди 2 години

Здравейте,

За съжаление мога да чета на този език, така че би било най-добре, ако пренапишете този разговор на английски.

Просто го копирайте/поставете в публикацията, за да може да се преведе автоматично.

Обикновено вашият акаунт трябва да бъде верифициран, за да продължите с първото теглене - това се нарича KYC (познайте своя клиент), в някои случаи - като вашия - акаунтът е блокиран, докато тече верификацията.

Защо бихте се съгласили да анулирате баланса си? Нарушили ли сте правила?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Играх FUN88 три години. Този път депозирах 2 000 000 VND и спечелих 25 000 000 VND. Когато изтеглих, клиентът ми каза, че акаунтът ми е избран и се нуждае от специална проверка. Те ме помолиха да предоставя проверка, подобна на KYC, за да ми помогне да изтегля пари. След като предоставих проверка на данните, бях помолен да изчакам три дни. На третия ден, когато бях онлайн и влязох в акаунта си, открих, че са изтрили акаунта ми. Свързах се с тях. Казаха, че не отговарям на техните правила за игра. Не знам как да наруша правилата за игра на СЛОТ онлайн. Не е ли правилото да изберете сумата за залагане и след това да натиснете бутона за ротация? Наистина не знам какво да кажа? Очевидно е, че ако загубите пари, не губете пари. Ще вземете ли хода на играча, ако спечелите?

Автоматичен превод:
johnnyfong83014
преди 2 години

Здравейте,

някаква допълнителна проверка изглежда добре в този случай. Ако спечелите много, това се случва. Това, което ме обърква, е фактът, че не знаете защо акаунтът ви е затворен/изтрит.

Бих попитал казиното какво точно означават тези правила на играта.

Освен това, може би сте играли с някакъв бонус?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Всеки ден, когато вашият депозит отговаря на техните изисквания, можете да вземете един вид награди. През този ден вземам само 18FS (когато депозирам =>1 500 000 VND). Играя с тях от две години (не мога да си спомня точно колко време) спечелих 1000USD или 2000USD или дори 3000USD Това не е необичайно за мен. В бъдеще те просто забавят плащането и ми казват, че банковата система е дефектна.

Мениджърите на FUN88 също управляват Happy Luke Casino (чувствам, че формират същата услуга). Преди около половин месец играх на СЛОТ на Happy Luke и спечелих 3800USD от тях. По това време молбата ми за теглене беше одобрена и не беше необходима проверка на самоличността, но след инцидента с FUN88 открих, че Happy Luke ми е изпратил ИМЕЙЛ с молба да им предоставя информация, за да потвърдят самоличността ми. Ако не ги предоставя, вече няма да ме приемат, но акаунтът ми в Happy Luke не е блокиран? Вместо това играх на слот и спечелих във FUN88, когато направя заявка за теглене, те ме помолиха да им дам някаква информация, за да потвърдят самоличността ми. Направих всичко според техните желания. Дадох им информацията си след 03 дни, но сметката ми беше блокирана и парите не ми бяха върнати. Мислят ли, че съм виетнамец, а Виетнам е страна с още неразвита икономика и технологии, та мамите ли колкото си искате? Професионална етика изобщо няма.



Автоматичен превод:
johnnyfong83014
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за подробностите, но мисля, че първо трябва да се съсредоточим върху проверката и да оставим Happy Luke Casino настрана:

Били ли сте информирани какво конкретно изглежда е проблем при верифицирането на вашия акаунт? Липсва ли някакъв конкретен документ?

Ако разбирам правилно, акаунтът ви беше блокиран по време на проверката, вече нямате достъп до него и комуникирате с поддръжката само по имейл, прав ли съм, моля?

Вярвам обаче, че зададохме същия въпрос в темата за оплакване .

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Те не споменаха моята проверка, те казаха само, че поведението ми да играя на СЛОТ нарушава техните разпоредби, и те също казаха, че дали едно КАЗИНО може да оцелее има свои собствени стандарти, така че казаха, че са мислили за това дълго време, преди да решат да изтрия акаунта си и парите ми бяха конфискувани. Поканиха ме да играя в друго КАЗИНО и вече не ме приемат.

Смятате ли, че тяхното обяснение е отношението, което човек трябва да има към гост, който е играл в тяхното КАЗИНО от две години? Тяхното поведение не е измама или грабеж на пари. Наистина не знам какво да кажа. Ако информацията, която предоставих, е грешна, те могат да го кажат или да ми предоставят мостра и аз ще направя каквото поискат.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мога да ви предоставя малко екранни снимки на моите дискусии с тях,

Можете да използвате GOOGLE LENS, за да ми помогнете да преведа разговорите в снимките (ако чувствате нужда)

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те не споменаха моята проверка, те казаха само, че поведението ми да играя на СЛОТ нарушава техните разпоредби, и те също казаха, че дали едно КАЗИНО може да оцелее има свои собствени стандарти, така че казаха, че са мислили за това дълго време, преди да решат да изтрия акаунта си и парите ми бяха конфискувани. Поканиха ме да играя в друго КАЗИНО и вече не ме приемат.

Смятате ли, че тяхното обяснение е отношението, което човек трябва да има към гост, който е играл в тяхното КАЗИНО от две години? Тяхното поведение не е измама или грабеж на пари. Наистина не знам какво да кажа. Ако информацията, която предоставих, е грешна, те могат да го кажат или да ми предоставят мостра и аз ще направя каквото поискат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

ако сте нарушили някакви правила, трябва да ви бъде казано какво точно се е случило. Това би било справедливо.

Все още не разбирам частта с второто казино, предполагам. Вече бяхте верифициран и в двете казина, но FUN88 блокира акаунта ви и ви предложи да играете някъде другаде, нали?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мога да ви предоставя малко екранни снимки на моите дискусии с тях,

Можете да използвате GOOGLE LENS, за да ми помогнете да преведа разговорите в снимките (ако чувствате нужда)

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля, поставете текст от тези екранни снимки в нишката за оплакване , може да е полезно. Ще бъде чудесно, ако можете да го преведете на английски. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Много съжалявам, много неща се случиха в моята компания напоследък, затова не ви отговорих веднага.


Аз съм техен клиент от две години, проблемът с проверката не може да е налице сега и е още по-малко вероятно да имате недостатъчна информация за проверка.


Те ми отговориха само: дълго са мислили, преди да ми дадат този случай. Значи ме познаваха и потвърдиха самоличността ми, но не се съгласиха да изтеглят парите ми.

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
johnnyfong83014
преди 2 години

Здравейте,

всичко е наред.

Така че изглежда, че сте били обвинени в използване на някакъв неправилен модел на залагане, ако разбирам правилно. Казиното даде ли ви конкретно обяснение, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Те само казаха: Това е заповедта на техния върховен водач. Помолих ги да ми предоставят съответната информация, те просто отговориха: Моето нарушение е поверително и не може да ми бъде предоставено.

Fun88 насила ме ограбиха парите ми и казаха, че съм нарушил техните правила, като съм играл на СЛОТ. Наистина не знам какво друго мога да направя, за да играя на СЛОТ, освен да избера сумата на залога и да натисна старт?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Поведение Fun88 за грабване на пари, наистина не знаех защо могат да получат лиценз за управление на казино, агенцията, която им е издала лиценза, игнорира ли поведението им?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те само казаха: Това е заповедта на техния върховен водач. Помолих ги да ми предоставят съответната информация, те просто отговориха: Моето нарушение е поверително и не може да ми бъде предоставено.

Fun88 насила ме ограбиха парите ми и казаха, че съм нарушил техните правила, като съм играл на СЛОТ. Наистина не знам какво друго мога да направя, за да играя на СЛОТ, освен да избера сумата на залога и да натисна старт?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Иска ми се да имам някои отговори за вас. За съжаление казиното пренебрегна жалбата, следователно не можем да направим нищо повече, страхувам се.

Бих казал, че можете да опитате да се свържете с лицензиращия орган на UKGC, това казино е лицензирано там според нашата информация.

Трябва да добавя, че не успях да вляза в сайта днес и получих нещо като странно предупреждение, проверявам го, защото ако казиното бъде затворено, опасявам се, че лицензиращият орган няма да окаже много помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Иска ми се да имам някои отговори за вас. За съжаление казиното пренебрегна жалбата, следователно не можем да направим нищо повече, страхувам се.

Бих казал, че можете да опитате да се свържете с лицензиращия орган на UKGC, това казино е лицензирано там според нашата информация.

Трябва да добавя, че не успях да вляза в сайта днес и получих нещо като странно предупреждение, проверявам го, защото ако казиното бъде затворено, опасявам се, че лицензиращият орган няма да окаже много помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление, казиното вече приема само играчи от Обединеното кралство, предполагам, че се намирате в друга държава, нали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

В началото казах, че съм виетнамец и уебсайтът на fun88 все още работи във Виетнам. Наистина не знам дали тези организации, които предоставят сертификати, не се страхуват, че fun88 ще съсипе репутацията им?

Например: сертифициращата агенция вижда моя проблем и не се занимава с него този път, така че сертифицираните играчи, издадени от сертифициращата агенция на казиното в бъдеще, ще продължат ли да вярват в това?

Тъй като аз съм прецедент, има голяма вероятност казината с този сертификат да изтрият акаунта на играча и да конфискуват парите в акаунта. Наистина не знам кой би се осмелил да играе в такова сертифициране, такова казино?

Автоматичен превод:
johnnyfong83014
преди 2 години

Здравейте.

Е, сайтът може да бъде достъпен от играчи от други и сега ограничени държави, но според нашата информация малтийският лицензиращ орган е отнел лиценза му, така че само жителите на Обединеното кралство са разрешени сега:

file

https://casino.guru/Fun88-Casino-review

За съжаление жалбата ви беше игнорирана от казиното, не мога да ви помогна - съжалявам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Когато FUN88 изтри акаунта ми и конфискува парите ми преди това, помолих ги да посочат причините. По това време те казаха само, че съм нарушил техните разпоредби, но те казаха, че информацията ми за нередности е пазила тайна. (Без значение какво казвам, те не се съгласиха да ми го дадат и аз нарушавам правилата, когато играя на СЛОТ.)

По това време им казах: Ако искате да ограбите парите ми, тогава ще намеря уебсайт, който да ми бъде съдия, и ще помоля нетизените да бъдат моя публика.

Така че няма особено значение дали ще мога да си върна парите, които са ми ограбили. Това, което ме интересува най-много сега, е всеки да знае тяхното презряно поведение и да стане свидетел.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини