ФорумКазинаFreshbet Casino - обща дискусия

Freshbet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от glennry1111
|
12813 преглеждания 74 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Не съм тук, за да насоча пръста си към CG, но съм тук, защото прекарах последните 2 седмици в проучване на казина и модела на лицензиране на Кюрасао, след като разбрах съмнителни дескриптори в банковото си извлечение.

Нямах представа, че подобни практики се случват в казината и затова спрях да играя и започнах да разследвам! (Прекарах часове и часове в проучване и писане на правителства, законодатели, политици и други законодателни органи), за да предам знанията си, за да помогна на другите!

Моите собствени уязвимости ме правят жертва на безскрупулни оператори и се надявам да предам клопките на другите. Това беше голям сигнал за събуждане за мен!

Наистина вярвам, че промените в законодателството на Кюрасао в областта на хазарта и казиното са желана МРЕЖА ЗА ПРЕДПАЗНА ИНФОРМАЦИЯ за УЯЗВИМИТЕ ИГРАЧИ!



Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized485
преди 12 месеца

Здравейте. Без вреда 🙂

Единственото ми намерение беше да добавя повече за интересно сложната ситуация в Кюрасао.

Резултатът от него например не ми е много ясен и за съжаление нямах свободно време по тази тема, така че се радвам, че дойдохте тук.

От друга страна, цялата тази тема е доста обща и бих предложил да създадете отделна тема с подходящо име, може би нещо като „Какво вероятно не знаете за лицензираните казина в Кюрасао" 🤔

Редовното актуализиране на такава тема би било чудесно допълнение. Също така смятам, че би било по-подходящо, отколкото тук в темата за конкретно казино.

Какво мислите, моля?

Редактиран от автора преди 12 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вчера отворих сметка във Fresh Bet и отидох от £650 на над £1000. Подадох документация за проверка и изчаках, за да мога да направя теглене.

Тази сутрин акаунтът беше затворен и ми казаха, че нямам достъп до баланса, тъй като съм нарушил техните правила и условия, като имам дублиран акаунт, който преди това е бил затворен и самоизключен.

Не знаех, че имам предишен акаунт, но можеше да е така, но Fresh Bet ми позволи да депозирам няколко пъти и да изпратя документи и да играя няколко часа, преди да ограничат достъпа до парите ми.

Някой виждал ли е това преди, с това казино (група)?

Автоматичен превод:
FunkyDuck
преди 8 месеца

Здравейте, разбира се, винаги трябва да сте сигурни, че нямате акаунт в казиното, ако знаете, че сте играли тук в миналото, за да не се случи подобна ситуация и да не отворите друга. Обикновено казиното ще открие такова нещо, когато ви поиска проверка, но тъй като вие я проверявате само с първото си теглене тук, те вероятно са пропуснали тази информация.

Въпреки това, в такава ситуация бих препоръчал даподадете жалба на тази връзка и да видите дали може да се направи нещо или да се помогне с вашия случай.

Влезте ли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Изпратили сте имейл и първо ще изчакате отговор. Благодаря!

Автоматичен превод:
FunkyDuck
преди 8 месеца

Е, зависи от вас, кажете ни какво сте научили или какъв ще бъде следващият ви курс на действие.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте на всички, имайте предвид, че те също спряха акаунта ми днес за 6 месеца, след като поисках теглене. Очевидно акаунтът ми вече беше напълно верифициран. Това е много опасно , дори 6 месеца, през които ни държат парите. И все пак залагах само на спорт. Имам 500 евро там и със сигурност не искам да се откажа от печалбите си. Никога не съм ползвал бонуси. Те също са блокирали всички тегления, не мога да поискам теглене.


file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Днес получих парите, но сметката все още е блокирана. Абсурдно казино, но благодарение на помощта на askgamblers получих парите, така че се получи добре. Както и да е, определено не препоръчвам да отваряте акаунт тук.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Значи пуснахте жалба в AskGamblers, обяснявайки ситуацията и те ви изпратиха парите? Блокираха ми секцията за теглене.

Автоматичен превод:
makagada
преди 7 месеца

Да, точно така беше.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте на всички, имайте предвид, че те също спряха акаунта ми днес за 6 месеца, след като поисках теглене. Очевидно акаунтът ми вече беше напълно верифициран. Това е много опасно , дори 6 месеца, през които ни държат парите. И все пак залагах само на спорт. Имам 500 евро там и със сигурност не искам да се откажа от печалбите си. Никога не съм ползвал бонуси. Те също са блокирали всички тегления, не мога да поискам теглене.


file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е истински срам. Обясниха ли ти поне причината да ти спрат акаунта? Наистина съжаляваме, че не можем да бъдем полезни тук, тъй като е свързано със спортните залагания и все още нямаме клон, занимаващ се с това, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации относно това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е истински срам. Обясниха ли ти поне причината да ти спрат акаунта? Наистина съжаляваме, че не можем да бъдем полезни тук, тъй като е свързано със спортните залагания и все още нямаме клон, занимаващ се с това, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации относно това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За съжаление ми казаха това, което казват на всички останали, а именно, че акаунтът е спрян за 6 месеца поради подозрителна дейност. Няма подозрителна дейност; Напълно съм проверен както чрез видео, така и чрез лична карта. Просто имах късмет през този период със спортни залагания и спечелих няколко поредни. Според мен това е подозрителна дейност.

Автоматичен превод:
makagada
преди 7 месеца

Е, не знам със сигурност, но казината обикновено имат добра причина, когато разследват нещо. Без да казвам, че наистина си се опитвал да направиш нещо лошо, не го приемай така, моля те. Изобщо не е необходимо това да е от ваша страна.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Като гледам сметката си, просто залагам на спорт като всички други хора, които са преживели това, включително marekvondrak . Вероятно са се разтревожили, когато в последните няколко залога спечелих дузина подред, но странно, предходната седмица, когато загубих много подред, те нямаха какво да кажат.

Автоматичен превод:
makagada
преди 7 месеца

Добре, разбирам. Имате ли някакви новини от казиното или сте пробвали тези сайтове, които съм публикувал, може би?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добре, разбирам. Имате ли някакви новини от казиното или сте пробвали тези сайтове, които съм публикувал, може би?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Казиното продължава да казва, че ще задържи парите ми за 6 месеца, което за мен е немислимо. Подадох жалба в AskGamblers, както беше посъветван от господин в тази тема. Забелязах няколко оплаквания по абсолютно същия проблем. Не искам да правя прибързани заключения, но изглежда, че точно когато стойността на криптовалутите нараства, те са решили да заключат парите ми (и кой знае колко други) за 6 месеца.

Автоматичен превод:
marekvondrak
преди 7 месеца

Чрез имейл те продължават да казват, че не могат да отключат парите в продължение на 6 месеца. За мен това е наистина абсурдно. Аз също подадох жалба като вас: https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-account-under-investigation-for-6-months

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Казиното продължава да казва, че ще задържи парите ми за 6 месеца, което за мен е немислимо. Подадох жалба в AskGamblers, както беше посъветван от господин в тази тема. Забелязах няколко оплаквания по абсолютно същия проблем. Не искам да правя прибързани заключения, но изглежда, че точно когато стойността на криптовалутите нараства, те са решили да заключат парите ми (и кой знае колко други) за 6 месеца.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, странно ми е, ако едно казино каже, че може да задържи парите ви половин година. Това определено не ми се струва правилно и е жалко, че случаят е за спортни залагания.

Любопитен съм да видя дали можете да стигнете до някъде на другия сайт, където сте подали жалбата си.

Бихте ли ни информирали след известно време какво сте успели да разрешите или как е минало?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, странно ми е, ако едно казино каже, че може да задържи парите ви половин година. Това определено не ми се струва правилно и е жалко, че случаят е за спортни залагания.

Любопитен съм да видя дали можете да стигнете до някъде на другия сайт, където сте подали жалбата си.

Бихте ли ни информирали след известно време какво сте успели да разрешите или как е минало?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Винаги използват едно и също извинение; ако погледнете жалбите, подадени срещу FreshBet на уебсайта на AskGamblers, ще видите, че те почти винаги се въртят около един и същ проблем. По имейл ми казаха, че разследването ще продължи 6 месеца. И така, те държат парите ми в продължение на 6 месеца, защото тегленията не се отключват с акаунт, който е „в процес на разследване". Какво страхотно казино!



file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

дори след като изминаха тези 6 месеца, те все още не изпращат средствата, имах същата ситуация, случи се през септември, когато се опитах да тегля и те казаха 6 месеца разследване, сега след 6 месеца вероятно просто ще кажат, че конфискуваме вашите средства.


така или иначе ще ги съдя в Кипър, където са разположени

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

дори след като изминаха тези 6 месеца, те все още не изпращат средствата, имах същата ситуация, случи се през септември, когато се опитах да тегля и те казаха 6 месеца разследване, сега след 6 месеца вероятно просто ще кажат, че конфискуваме вашите средства.


така или иначе ще ги съдя в Кипър, където са разположени

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тази ситуация е абсурдна! Това са нашите пари. Ако не сме клиенти, които те харесват (вероятно защото сме спечелили твърде много според техните вътрешни политики), те трябва да закрият акаунта ни и да ни върнат парите. Защо трябва да пазят парите ни? Вие също подадохте ли жалба за ASKGAMBLERS? Един господин, който писа тук, разреши тази жалба, така че и аз отворих една. Трябва да отворите и вие, защото от това, което виждам, процентът на разрешените жалби е много висок и всички имат същия проблем като нас!

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини