преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Freshbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много странно казино. Документите все още чакат след 10 дни и не могат да депозират, докато не бъдат потвърдени.
Те трябва да разгледат само два документа и казват, че са твърде заети, за да проверят. Нещо не е наред тук 🤣
Very strange casino. Documents still pending after 10 days and can’t deposit until they have verified.
It’s only two documents they need to look at and they say they are too busy to check. Something amiss here 🤣
10 дни - моля, уведомете ни веднага щом научите нещо ново. 🙂
От друга страна, те се опитват (или се преструват, че се опитват 🙂 ) да ви потвърдят предварително, така че има голям шанс, че ако спечелите, тегленето ще премине по-гладко след това.
10 days - please let us know as soon as you learn something new. 🙂
On the other hand, they try (or pretend they're trying 🙂 ) to verify you in advance, so there is a good chance that if you win the withdrawal should go smoother afterward.
Пазете се от това казино, депозирах 200 евро, не използвах никакъв бонус. Играх около седмица, след което той искаше да изтегли 200 евро и сметката ми беше блокирана. Проверих документите, включително и видеото, вижте Гарнитури. Значи просто не искат да плащат, писаха, че разследването ще отнеме 6 месеца! Така че определено не играйте тук.
Beware of this casino, I deposited 200 Euros, I didn't use any bonus. I played for about a week, then he wanted to withdraw 200 Euros and my account was blocked. I have verified the documents, even including the video, see Side dishes. So they just don't want to pay, they wrote that the investigation will take 6 months! So definitely don't play here.
Dejte si pozor před tímto casinem, vložil jsem 200 Eur, žádný bonus jsem nevyužil. Hrál jsem cca týden, poté chtěl vybrat 200 Eur zpět a účet mi byl zablokován. Dokumenty mam ověřeny, dokonce včetně videa, viz. přílohy. Takže jen nechtějí platit, napsali, že vyšetřování potrvá 6 měsíců! Takže zde určitě nehrajte.
Също така гледах това казино преди и прочетох някои отзиви за казиното. Надявам се, че тази тема ще помогне на други играчи, преди да играят тук.
I was also eyeing this casino before and read some reviews about the casino. I hope that this thread will help other players before playing here.
Здравейте,
Знам, че може да звучи неудобно, но мога да си представя, че тези 6 месеца са само фраза, която да ви уведоми, че ще отнеме известно време. Имам предвид разумната допълнителна проверка, която да кажем, че се включва доставчик на игри, обикновено отнема около месец.
Играхте ли казино игри или залагахте на спорт, моля?
Както и да е, бих питал казиното за напредъка от време на време.
Hello,
I know it may sound awkward, but I can imagine, that those 6 months are just a phrase to let you know that it will take some time. I mean the reasonable additional check which let's say a game provider gets involved usually takes a month or so.
Did you play casino games or bet on sports, please?
Anyway, I would ask the casino about progress from time to time.
Пазете се от това казино, депозирах 200 евро, не използвах никакъв бонус. Играх около седмица, след което той искаше да изтегли 200 евро и сметката ми беше блокирана. Проверих документите, включително и видеото, вижте Гарнитури. Значи просто не искат да плащат, писаха, че разследването ще отнеме 6 месеца! Така че определено не играйте тук.
Beware of this casino, I deposited 200 Euros, I didn't use any bonus. I played for about a week, then he wanted to withdraw 200 Euros and my account was blocked. I have verified the documents, even including the video, see Side dishes. So they just don't want to pay, they wrote that the investigation will take 6 months! So definitely don't play here.
Dejte si pozor před tímto casinem, vložil jsem 200 Eur, žádný bonus jsem nevyužil. Hrál jsem cca týden, poté chtěl vybrat 200 Eur zpět a účet mi byl zablokován. Dokumenty mam ověřeny, dokonce včetně videa, viz. přílohy. Takže jen nechtějí platit, napsali, že vyšetřování potrvá 6 měsíců! Takže zde určitě nehrajte.
все още не е решен и акаунтът е блокиран - решавам го чрез тази жалба, има още една .. сигурно го правят нормално. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months те обещаха, че ще бъде поправено следващата седмица, така че чакам да видя дали това е вярно.
still not solved and the account is blocked - I am solving it through this complaint, there is another one .. they probably do it normally. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months they promised it would be fixed next week so I'm waiting to see if that's true.
zatím stále nevyřešeno a účet blokován - řeším to přes tuto stížnost, je tam i další .. asi to dělají běžně. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months slíbili, že příští týden to bude vyřešeno, tak čekám, jestli to bude pravda.
все още не е решен и акаунтът е блокиран - решавам го чрез тази жалба, има още една .. сигурно го правят нормално. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months те обещаха, че ще бъде поправено следващата седмица, така че чакам да видя дали това е вярно.
still not solved and the account is blocked - I am solving it through this complaint, there is another one .. they probably do it normally. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months they promised it would be fixed next week so I'm waiting to see if that's true.
zatím stále nevyřešeno a účet blokován - řeším to přes tuto stížnost, je tam i další .. asi to dělají běžně. https://www.askgamblers.com/casino-complaints/freshbet-casino-delayed-payment-for-6-months slíbili, že příští týden to bude vyřešeno, tak čekám, jestli to bude pravda.
Днес получих парите, но сметката все още е блокирана. Абсурдно казино, но благодарение на помощта на askgamblers получих парите, така че се получи добре. Както и да е, определено не препоръчвам да отваряте акаунт тук.
I received the money today, but the account is still blocked. Ridiculous casino but thanks to askgamblers help I got the money so it turned out well. Anyway, I definitely do not recommend opening an account here.
Peníze jsem dnes obdržel, účet je však stále blokován. Směšné kasino, ale díky pomoci askgamblers jsem se k penězům dostal, takže to dopadlo dobře. Každopádně určitě nedoporučuji si zde zakládat účet.
О, това е добре и се надявам, че ще намерите по-подходящ сайт за спортни залагания.
Oh, that's good and I hope that you'll find a more suitable sports betting site.
Здравейте,
Опитах казино freshbet.com, депозирах 1000 евро и след няколко дни спечелих 5000 евро.
Поисках теглене чрез SEPA, но за съжаление все още не съм видял пари в банковата си сметка.
Свързвал съм се с поддръжката чрез чат и имейл много пъти и те продължават да ми пишат, за да ми кажат да изчакам.
Не знам какво да мисля за това.
След като прочетох дискусиите тук, открих, че askgamblers.com е помогнал на някой да си върне парите, но в други прегледи хората не са получили нищо.
Опасявам се, че това е поредната луда измама.
Не знам към кого да се обърна за помощ, уж казиното е с лиценз, но май безполезно.
Изглежда пак е просто измама.
Имах подобен опит с Mr.Sloty, но след дълго време имах моите 300 евро в сметката си, тук изглежда, че са напразни.
Някой друг имал ли е такова лудо преживяване с Freshbet казино?
Някой виждал ли е парите си обратно през живота си?
Hello,
I tried casino freshbet.com, I deposited 1000 euro and within a few days I won 5000 euro.
I requested a withdrawal via SEPA, unfortunately I haven't seen any money in my bank account yet.
I have contacted the support via chat and email many times and they keep writing to tell me to wait.
I don't know what to think about it.
After reading the discussions here, I found that someone was helped by askgamblers.com to get their money back, but in other reviews, people didn't get anything.
I'm afraid this is another crazy scam.
I don't know who to turn to for help, the casino is supposed to be licensed, but that's probably useless.
Looks like it's just a scam again.
I had a similar experience with Mr.Sloty, but after a long time I had my 300 euro in my account, here it seems that it is in vain.
Has anyone else had such a crazy experience with freshbet casino?
Has anyone ever seen their money back in their life?
Ahoj,
zkusila jsem casino freshbet.com , vložila jsem 1000 euro a během pár dnů vyhrála 5000 euro.
Požádala jsem o výběr peněz prostřednictvím SEPA, bohužel jsem zatím žádné peníze na mém bankovním účtu neviděla.
Podporu jsem kontaktovala prostřednictvím chatu i mejlu mockrát a stále píši jenom ať čekám.
Nevím, co si o tom mám myslet.
Po přečtení diskuzí tady jsem zjistila, že někomu pomohl askgamblers.com dostat peníze zpět, ale v jiných recenzích lidé nedostali nic.
Obávám se, že jde opět o šílený podvod.
Nevím, na koho se obrátit ohledně pomoci, casino by mělo být údajně licencované, ale to je asi k ničemu.
Vypadá to, že jde zase jen o podvod.
Podobnou zkušenost jsem měla s Mr.Sloty, ale po delší době jsem svých 300 euro měla na účtu, tady to vypadá, že to je marné.
Má někdo také tak šílené zkušenosti s casinem freshbet?
Viděl někdo někdy v životě svoje peníze zpět?
Здравейте,
мога ли да попитам колко време отнема целият този процес, моля? Ако това продължава няколко седмици, не бих се поколебал да подам жалба на нашия уебсайт . Прилагам и обяснение на целия процес на оплакване . Както можете да видите , казиното се опитва да разреши оплакванията на потребителите. Не е толкова известен с потребителските отзиви , но също така не е най-лошият. Имам само още един въпрос. Напълно верифицирани ли сте в това казино? Предоставихте ли им всички необходими документи? Проблемът с избора много често е причинен от липсата на пълна проверка на вашата самоличност. Всяко казино има малко по-различна KYC проверка. Някой иска да снима лична карта, някой платежна карта, някой иска селфи снимка с платежна карта, някой иска да направи селфи разговор с представители на казиното и така нататък 🙂.
Все пак ще бъде възможно да се опитате да изтеглите пари с друг метод на плащане, ако няма проблем с тегленето през SEPA. Ще ти стискам палци. 🤞
Hello,
may i ask how long does this whole process take please? If it has been going on for several weeks, I would not hesitate to file a complaint on our website . I am also attaching an explanation of the entire complaints process . As you can see , the casino is trying to resolve user complaints. It is not so famous with user reviews , but it is also not the worst. I just have one more question. Are you fully verified at this casino? Have you provided them with all the necessary documents? The problem with the selection is very often caused by the lack of full verification of your identity. Each casino has a slightly different KYC verification. Someone wants to take a picture of an ID, someone a payment card, someone wants a selfie photo with a payment card, someone wants to make a selfie call with casino representatives and so on 🙂.
It would still be possible to try to withdraw money using another payment method, if there is no problem with the withdrawal via SEPA. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Ahoj,
mohu se prosím zeptat, jak dlouho celý tento proces trvá? Pokud to trvá již několik týdnů, tak bych neváhal a založil si stížnost na našich stránkách. Také přikládám vysvětlení celého procesu stížností. Jak můžeš vidět, tak kasíno se snaží stížnosti uživatelů řešit. S uživatelskými recenzemi už to není tak slavný, ale také to není nejhorší. Jenom se ještě zeptám. Jste v tomto kasinu plně ověřená? Dodala jste jim veškeré potřebné dokumenty? Problém s výběrem bývá velice často způsoben chybějícím plným ověřením vaší totožnosti. Každé casino má KYC ověření trošku rozdílné. Někdo chce ofotit občanský průkaz, někdo platební kartu, někdo chce selfie fotku s platební kartou, někdo požaduje provést selfie hovor se zástupci casína a tak dále 🙂.
Ještě by byla možnost zkusit provést výběr peněz jinou platební metodou, jestli není problém ve výběru prostřednictvím SEPA. Budu Vám moc držet palce. 🤞
За съжаление, от последната ви публикация преди месец, никой не се е свързал с нас тук във форума. Затова препоръчвам да прегледате оплакванията и потребителските отзиви - където, разбира се, също не е много оживено. Не мисля, че нещо се е променило от последното ви посещение.
Unfortunately, since your last post a month ago, no one has contacted us here on the forum. So I recommend going through the complaints and user reviews - where, of course, it's also not very lively. I don't think anything has changed since your last visit.
Bohužel od Tvého poslední příspěvku před měsícem, se nám zde na fóru nikdo neozval. Takže doporučuji projít stížnosti a uživatelské recenze - kde to ovšem také není příliš živé. Myslím, že od Tvé poslední návštevy, vlastně nenastala změna.
След много проблеми и непрекъснато досаждане, най-накрая изпратиха парите, но аз ги анулирах там. Сега съм на sportine и това не ми изглежда като измама.
After much trouble and non-stop pestering, they finally sent the money, but I canceled it there. Now I'm on sportine and that doesn't seem like a scam to me.
Po silenych utrapach a nonstop otravovani nakonec penize poslali, ale zrusila jsem to tam. Teď jsem na sportine a to mi jako podvod nepřijde.
Много се радвам, че най-накрая се получи!
Успех на друго място - и най-важното, без повече хълцане! 🙂
I'm really glad it finally worked out!
Good luck elsewhere - and most importantly, no more hiccups! 🙂
Jsem vážně ráda, že se to nakonec podařilo!
Přej hodně štěstí jinde - a hlavně, už žádné zádrhely! 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.