ФорумКазинаFresh Casino - обща дискусия

Fresh Casino - обща дискусия

преди 2 години от Mister_Schweiz
|
12256 преглеждания 58 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fresh Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Casino Guru дава на Fresh-Casino перфектна репутация и оценява T&C като справедливи. Не съм съгласен. Според мен параграф 8.6 от T&C е не само несправедлив, но също така вероятно нарушава лицензионното споразумение на лицензодателя.


8.6 Няма да задържате или анулирате предишни транзакции и депозити по сметката си. В противен случай вие се задължавате да върнете тези средства и да компенсирате Компанията за непласираните средства, включително разходите, направени от Компанията при събиране на вашите депозити.



Играчът винаги трябва да има правото да иска парите си обратно, ако казиното направи грешка (напр. нарушаване на политиката на RG и т.н.). Казиното винаги трябва да има контролен орган. В противен случай Casino Guru може да затвори незабавно. Fresh Casino ми каза, че дори ако казиното е допуснало грешка и трета страна (ADR / лицензиращ орган) се съгласи с играча за нещо, те не могат да поискат обратно своите депозирани пари при никакви обстоятелства. Според T&C, ако играчът получи парите си обратно, той трябва да ги върне на казиното, включително таксите.


Моля за мнението на Casino Guru.


filefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 2 години

Здравейте,

от моя гледна точка, това правило трябва да защитава казиното в случай, че играчът поиска връщане на плащане например. Много зависи как и кога се прилага това правило.

освен това това правило не се отнася до грешка, допусната от казиното, както предложихте. Оттук отново въпросът за справедливостта зависи от това как казиното прилага това правило.

Това е ново казино, така че вярвам, че досега не сме били свидетели на прилагане на това правило, следователно не можем да кажем, че е злоупотребено с него.

Позволете ми да кажа, че отговорът на управителя е много неясен и общ. Тя само потвърди, че с регистрацията си се съгласявате с всички Общи условия, но избегна да коментира самото правило.

Ако някога се натъкнете на действителен проблем, причинен от този термин, ние можем да проучим конкретната ситуация отблизо и да направим конкретно заключение.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден


Благодаря ви за вашето съобщение. Опитах се да обясня възможно най-точно моето виждане и опит, но явно не успях. Извинявам се за това.


1. Вярвам, че T&C трябва да бъдат прозрачни и разбираеми. Освен това не трябва да им се придава различно значение в зависимост от конкретния случай. Това също и по отношение на Codex of Casino Guru. Следователно, независимо от моя случай, възразих срещу параграф 8.6 като такъв.


2. Разбира се, играчът не може например да прави депозити с кредитната си карта, след това да залага тези пари и след това да тегли депозита. Това е ясно и правилно.


3. Fresh-Casino ми каза няколко пъти и също така потвърди, че този параграф гласи, че играчите нямат право да искат обратно вече депозирани пари чрез жалба. Дори ако казиното е допуснало грешки или е нарушило лицензионното споразумение или политиката на RG.


4, Моят случай: Помолих казиното да възстанови депозитите ми, защото съм от Швейцария. Въпреки че на швейцарски граждани е разрешено да играят в чуждестранни казина в Швейцария, е незаконно чуждестранните казина да предлагат игри. (Знаете историята, аз също знам, че Casino Guru не може да ми помогне с това, тъй като Casino Guru се намесва само когато става дума за неизплатени печалби.) Това не е проблемът. Това, което ме притеснява, е мотивите на казиното. Ако казиното каже, че е моя отговорност кои сайтове да се регистрирам и да играя пари, тогава мога да живея с това оправдание. Но бях изумен от причината, която публикувах в първото си съобщение. Играчът няма право да иска обратно средства по каквато и да е причина и трябва да върне депозитите обратно на казиното, ако във всеки случай са прави, и депозитите да бъдат възстановени. Дори ако казиното е допуснало очевидни грешки, например? Също така е под въпрос дали казиното трябва да има тази клауза, тъй като играчът винаги може да се оплаче на ADR или лицензиращия орган.

Не може да подам нормална жалба и казиното да ми каже, че нямам право да искам никакви пари обратно. Всеки играч трябва да има право да не бъде оставен на милостта на казиното. Казиното плаши и лъже играчите, като казва, че според 8.6 не можете да подадете жалба и да поискате пари обратно. Казиното каза и потвърди това няколко пъти.


5. Във всеки случай ще подам жалба срещу параграф 8.6 до лицензиращия орган. Ако Casino Guru можеше да ми даде мнението си по моя случай, това много би ми помогнало. Колко играчи искаха да подадат жалба, но не го направиха, защото Fresh Casino каза, че нарушава 8.6. Дори ако играчът е прав, според 8.6 той трябва да върне парите.


Моля Casino Guru наистина да проучи внимателно екранните ми снимки.


Поздрави

Дарио Ябланович

filefilefilefilefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подавам жалба в казиното и те ме препращат към параграф 8.6 в тяхната статия. В контекста на моята жалба прочетох или видях следното:


„Дарио, тази клауза от правилата означава, че вие се задължавате да не отказвате направени преди това депозити, да не анулирате операции за поставяне на средства, да не протестирате средствата, на които самостоятелно сте направили залагания. В противен случай вие се задължавате да компенсирате всички разходи на нашите страна в процеса на събиране за връщане на вашите депозити"


" Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6. С регистрацията си на уебсайта вие потвърждавате, че няма да задържите или анулирате предишни транзакции и депозити към вашата сметка . В противен случай вие се задължавате да върнете тези средства и да компенсирате Компанията за непласираните средства, включително разходите, направени от Компанията при събирането на вашите депозити."


Въпросът ми към Fresh-Casino беше: „ Нямам право да искам обратно вече депозирани средства по каквато и да е причина поради член 8.6? Ако получа пари обратно, трябва да ви ги възстановя, включително таксите за депозит"


Отговорът на Fresh-Casino: "Дарио, да, така е . С регистрацията си на нашия уебсайт вие се съгласихте с всички правила и условия, които са представени на нашия уебсайт."


Не става въпрос за защита на казиното и подозрение за смисъла на параграф 8.6. Сега става дума главно за това как казиното обяснява на играчите във връзка с параграфи 8.6 и по-специално в кой контекст се прилага срещу играча.


Казино Гуру каза: „Освен това, това правило не се отнася до грешки, направени от казиното, както предложихте". Въпросът ми. Как стигате до това заключение/осъзнаване? Casino Guru винаги ли смята, че казината действат почтено? Това отбранително отношение към казината нараства все повече и повече.


Очаквам с нетърпение мнението на Casino Guru.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Виждам, че нямам шанс да подам жалба срещу някое казино в Antillephone NV enter, то винаги ще бъде отхвърлено.


Заставам зад мнението си:


Отговорът на казиното, когато подадох жалба за нарушение на T&C, беше следният: „ Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6."


Когато попитах дали никога няма да мога да си върна парите чрез жалба, казиното каза „да".


За мен това е умишлено погрешно представяне и погрешно твърдение и прилагане на 8.6. Силно несправедливо.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 2 години

Сега разбирам ситуацията - надявам се. Прочетох жалбата ви, за да съм сигурен.

Е, все си мисля, че това не е проблем от някакво некоректно поведение.

Умишлено сте играли - депозирали сте в казиното, знаейки, че това казино не е регистрирано в Швейцария. Играхте и внезапно решихте да поискате възстановяване на депозита си, защото това казино все още не е лицензирано в Швейцария, прав ли съм в този момент?

Но няма причина да ви възстановя парите, защото казиното не е направило нищо нередно в моите очи.

Трябва да се съглася с Ник: "Всичко зависи от искането на играча и дали е разумно. За съжаление, във вашия случай не отговаряте на условията за възстановяване на сумата..."



Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпа Радка

Благодаря ви, че прочетохте жалбата ми отново.


Вие казахте: Но няма причина да ви възстановя парите, защото казиното не е направило нищо нередно в моите очи.

Според мен това е много опасно твърдение. Всички знаем, че казиното не трябва да предлага игри в райони, където хазартът е забранен. Казиното трябва да добави Швейцария към списъка със забранени държави, както и забраниха други десетки държави по същите причини. Защото е против закона чуждестранните казина да предлагат хазарт. Знаете, че въпросът за законността не е окончателно изяснен, че това е правна сива зона и различните страни и съдилища виждат различно ситуацията. Швейцария твърдо вярва, че казината също трябва да добавят Швейцария към списъка на забранените държави, тъй като предлагането на чуждестранни хазартни игри в Швейцария е забранено с референдум от 1 януари 2019 г. Искам само да кажа, че твърдението ви , че казиното не е направило нищо лошо, е много добронамерено към казиното и съдът може в даден момент да го видят по различен начин.


И като цяло не съм нарушил T&C в това отношение. T&C (4.2) гласи: Вие се съгласявате, потвърждавате и гарантирате , че използването на услугите на уебсайта не нарушава нито един от приложимите закони, устав и разпоредби.


Позволете ми да отбележа нещо тук: според швейцарското законодателство е забранено за чуждестранни казина да предлагат хазарт в Швейцария и за швейцарци без лиценз, но е законно швейцарците да играят в чуждестранни казина. Това означава, че като играч не съм нарушил никакви закони и T&C.


Моят въпрос в тази връзка: Къде точно в T&C е записано, че аз нося отговорност дали предлагането на хазарт е разрешено в моята страна или не? Повтарям: използването на уебсайта е абсолютно законно за швейцарците, но предлагането на игри от казината не е.


Знам, че има консенсус относно правното положение и отговорността за предлагането на хазарт в чужбина. Все пак смятам, че е важно да отделите търпение и време, за да прочетете дума по дума съответните T&Cs на казиното в това отношение. Условията и условията се различават в това отношение в много казина и не може да се приеме, че има общо правило/консенсус. Условията и условията на Fresh Casino гласят само, че ще разбера дали ми е позволено да играя на сайта и дали използването на сайта е против закона. Никъде в T&C на Fresh-Casino не се казва, че разрешавам или се съгласявам или че е моя отговорност, ако самото казино наруши закони, като предлага хазарт. (Както и да е, правно е съмнително дали едно лице може да прехвърли отговорността на друго лице, ако първото извърши незаконни действия. Позволени ли са T&C, които посочват, че аз съм единствено отговорен за последствията, ако друг човек ограби банка?)


Какво искам да кажа: Въпросът за законността със сигурност все още не е окончателно изяснен тук, но това не беше мой проблем , както знаете.


Моят проблем беше: подавам жалба и казиното ми казва, че нямам право да подавам жалба. Независимо от предмета и причината , тъй като съм дал съгласието си съгласно Казино член 8.6. Казиното ме информира:


Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6 .


Това е общо твърдение и правило, което не се отнася до съдържанието/причината/задействането на жалбата. Казиното ясно заявява, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на условията. Казиното не казва изрично, че не е позволено да се подава жалба относно законността на страната на произход, но ясно посочва, че всяка процедура за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на th T&C на страната.

Или как Casino Guru оценява това изявление и прилагането на параграф 8.6 от казиното? Не виждам ограничения по отношение на основанията за рекламации. Но все още смятам, че това изявление нарушава лицензионните условия. Играчът винаги трябва да има право на процедура за оспорване на депозирани средства. Дали тогава е прав е друг въпрос. Но казването на играчите, че всяко подаване и всеки процес на оспорване на депозирани средства е нарушение на 8.6, просто не е законно. Това приложение на параграф 8.6 е просто погрешно.


Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6."


Къде член 8.6 посочва причините, поради които може и не може да бъде подадена жалба? Според мен това не е посочено в член 8.6. Наистина ви моля да проверите това тълкуване и прилагане на член 8.6 от Казиното.


Благодаря ти.

С Най-Добри Пожелания

Дарио








Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Пиша отново и се надявам най-накрая да разберете молбата ми и да я приемете сериозно.


Моля, прочетете внимателно екранните снимки в прикачения файл.


Jet-Casino е дъщерно казино на Fresh-Casino и двете са лицензирани от Galaktika NV. И двете казина имат една и съща поддръжка и абсолютно същите условия и условия. Дума по дума. Попитах в чата на живо на Jet Casino какво точно означава член 8.6. Jet Casino също ми потвърди, че при никакви обстоятелства играчът няма право да подаде жалба и да поиска възстановяване на сумата. (Казино Гуру ми каза, че винаги зависи от случая и ситуацията).


Само: Жената в чата на живо не знаеше, че искам да подам жалба и защо.


Поддържам аргумента си: T&C на Galaktika NV са подвеждащи и несправедливи. Всеки играч трябва да има право да подаде жалба до независим орган (ADR) или до лицензодателя. И играчът не трябва да бъде лъган предварително от казиното, че това не е разрешено съгласно член 8.6. Това не позволява на играчите да подават жалби.


Това, че член 8.6 означава, че играч не може да подава жалба при никакви обстоятелства, беше нещо, което не разбрах, когато се регистрирах и четях T&C. Това е умишлена измама. И двете казина независимо един от друг ми казаха, че не е възможно да подам жалба по каквато и да е причина поради 8.6.


В резултат на това поддържам претенциите си и искам моят „договор" с Fresh Casino да бъде анулиран поради неправилна употреба и информация от T&C и да възстановя изцяло депозитите си, включително компенсация. В противен случай ще предприема допълнителни стъпки.


Много благодаря за вашия отговор


filefilefilefilefile

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпа Радка

Благодаря ви, че прочетохте жалбата ми отново.


Вие казахте: Но няма причина да ви възстановя парите, защото казиното не е направило нищо нередно в моите очи.

Според мен това е много опасно твърдение. Всички знаем, че казиното не трябва да предлага игри в райони, където хазартът е забранен. Казиното трябва да добави Швейцария към списъка със забранени държави, както и забраниха други десетки държави по същите причини. Защото е против закона чуждестранните казина да предлагат хазарт. Знаете, че въпросът за законността не е окончателно изяснен, че това е правна сива зона и различните страни и съдилища виждат различно ситуацията. Швейцария твърдо вярва, че казината също трябва да добавят Швейцария към списъка на забранените държави, тъй като предлагането на чуждестранни хазартни игри в Швейцария е забранено с референдум от 1 януари 2019 г. Искам само да кажа, че твърдението ви , че казиното не е направило нищо лошо, е много добронамерено към казиното и съдът може в даден момент да го видят по различен начин.


И като цяло не съм нарушил T&C в това отношение. T&C (4.2) гласи: Вие се съгласявате, потвърждавате и гарантирате , че използването на услугите на уебсайта не нарушава нито един от приложимите закони, устав и разпоредби.


Позволете ми да отбележа нещо тук: според швейцарското законодателство е забранено за чуждестранни казина да предлагат хазарт в Швейцария и за швейцарци без лиценз, но е законно швейцарците да играят в чуждестранни казина. Това означава, че като играч не съм нарушил никакви закони и T&C.


Моят въпрос в тази връзка: Къде точно в T&C е записано, че аз нося отговорност дали предлагането на хазарт е разрешено в моята страна или не? Повтарям: използването на уебсайта е абсолютно законно за швейцарците, но предлагането на игри от казината не е.


Знам, че има консенсус относно правното положение и отговорността за предлагането на хазарт в чужбина. Все пак смятам, че е важно да отделите търпение и време, за да прочетете дума по дума съответните T&Cs на казиното в това отношение. Условията и условията се различават в това отношение в много казина и не може да се приеме, че има общо правило/консенсус. Условията и условията на Fresh Casino гласят само, че ще разбера дали ми е позволено да играя на сайта и дали използването на сайта е против закона. Никъде в T&C на Fresh-Casino не се казва, че разрешавам или се съгласявам или че е моя отговорност, ако самото казино наруши закони, като предлага хазарт. (Както и да е, правно е съмнително дали едно лице може да прехвърли отговорността на друго лице, ако първото извърши незаконни действия. Позволени ли са T&C, които посочват, че аз съм единствено отговорен за последствията, ако друг човек ограби банка?)


Какво искам да кажа: Въпросът за законността със сигурност все още не е окончателно изяснен тук, но това не беше мой проблем , както знаете.


Моят проблем беше: подавам жалба и казиното ми казва, че нямам право да подавам жалба. Независимо от предмета и причината , тъй като съм дал съгласието си съгласно Казино член 8.6. Казиното ме информира:


Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6 .


Това е общо твърдение и правило, което не се отнася до съдържанието/причината/задействането на жалбата. Казиното ясно заявява, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на условията. Казиното не казва изрично, че не е позволено да се подава жалба относно законността на страната на произход, но ясно посочва, че всяка процедура за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на th T&C на страната.

Или как Casino Guru оценява това изявление и прилагането на параграф 8.6 от казиното? Не виждам ограничения по отношение на основанията за рекламации. Но все още смятам, че това изявление нарушава лицензионните условия. Играчът винаги трябва да има право на процедура за оспорване на депозирани средства. Дали тогава е прав е друг въпрос. Но казването на играчите, че всяко подаване и всеки процес на оспорване на депозирани средства е нарушение на 8.6, просто не е законно. Това приложение на параграф 8.6 е просто погрешно.


Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6."


Къде член 8.6 посочва причините, поради които може и не може да бъде подадена жалба? Според мен това не е посочено в член 8.6. Наистина ви моля да проверите това тълкуване и прилагане на член 8.6 от Казиното.


Благодаря ти.

С Най-Добри Пожелания

Дарио








Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаеми Дарио,

Ще получа това кратко за двата ви поста наведнъж, защото нямам намерение да се повтарям повече пъти, отколкото е необходимо.

Това, което все още събирате, е законност и справедливост.

Въпреки това законността е въпрос за местните власти и съда, „но за швейцарци е законно да играят в чуждестранни казина" също означава, че дори казиното не е нарушило никакви собствени условия, особено ако сте избрали да играете там доброволно - това беше ваш собствен избор .

Казиното не направи никаква грешка, ако се притеснявате, винаги избирайте казино, което е регистрирано в Швейцария.

Ако играете и загубите, нямате право на никакво възстановяване, това е нормално. Ако играете и загубите и след това се опитате да направите връщане на плащане, защото губите и искате парите си обратно, това не е честно спрямо казиното.

Вашето положение е почти същото, не мислите ли?

Все още вярвам и тези екранни снимки потвърждават - в моите очи, че това правило е точно за възстановяване на плащания, направени от играчи:

file

Когато играч поиска от банката връщане на плащане, казиното няма шанс да блокира тази операция, независимо от причината. Така че това правило служи като защита.

Все още съм съгласен с това "онзи казино гуру ми каза, че винаги зависи от случая и ситуацията"

Моля, решете въпроса за законността с местните власти, ние служим само като посредник.

Отговорете, ако желаете, но смятам, че няма смисъл да го правите, наистина мисля, че оттук нататък не можем да измислим нищо ново.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Много съжалявам, че ви дразня с постовете си. Във всеки случай изглежда, че винаги виждате само доброто в едно казино и твърдите, че казиното винаги действа честно, прозрачно и доброжелателно, когато става въпрос за T&C. Просто исках да предупредя играчите тук, че параграф 8.6 се прилага по непрозрачен, неясен и неясен начин от казиното и да обърна внимание на играчите, че винаги имате възможност да подадете жалба. Дори ако казиното се позовава на член 8.6 и казва, че не можете да подадете жалба за него по каквато и да е причина.


Разбира се, статията има за цел да гарантира, че играчът няма да тегли (чрез банка, кредитна карта) от вече направени депозити. Това е за защита на казиното. Разбирам също, че Casino Guru смята, че член 8.6 е приложим само в това отношение.


Попитах обаче двама различни хора от Galaktika NV как трябва да се разбира член 8.6. Когато ги попитах, и двамата ме увериха и потвърдиха, че член 8.6 гласи, че не могат да се подават жалби. Вчера публикувах екранни снимки, където попитах директно:


"така че без значение защо не мога да поискам възстановяване на сумата и да я получа. Чрез жалба и т.н. Вярно ли е?"

Отговорът на казиното беше: „„Да, тъй като правенето на депозити е само ваше решение и следствие от вашите действия" (...) „Във всеки случай, това е нарушение на правилата, Дарио"


Не разбирам защо Радка цитира само онези скрийншотове, които са в полза на казиното, а напълно игнорира други твърдения.


Получих и отговор от лицензодателя Antillephone: Лицензодателят не е съгласен с Casino Guru. Casino Guru казва, че член 8.6 е предназначен само за защита срещу играчи, които правят сторнирани плащания. Лицензодателят обаче казва, че статията служи за отхвърляне и предотвратяване на ненужни оплаквания, особено когато става въпрос за пристрастяване към хазарта и правен статут.


Поддържам мнението си: играчът винаги трябва да има право да подаде жалба, а не да бъде препратен към член 8.6 и да каже, че нямате право да подадете жалба. Също така е неправилно да се каже, че по принцип нямате право да подадете жалба по определени въпроси. Както каза Ник от Casino Guru, всеки случай е специфичен и индивидуален. Разбира се, мога да подам жалба, например, ако държава е в списъка със забранени държави на уебсайта и аз все пак успях да играя. Разбира се, мога да подам жалба за пристрастяване към хазарта, например ако са ме уверили, че съм забранен от цялата група на казиното, но въпреки това ми беше позволено да играя и т.н.


Казиното не трябва при никакви обстоятелства да пречи на играчите да подадат жалба. Няма значение по каква причина. Използването на 8.6 от казиното е изключително нечестно. T&C трябва да са ясни и да не позволяват много място за тълкуване и да са достатъчно смислени, дори ако съм се съгласил с T&C с моята регистрация.


Вчера попитах близкото казино за член 8.6. Тя ми каза, че нямам право да подавам жалба с искане за възстановяване на депозитите ми. Но тя не знаеше, че искам да подам жалба и защо.


Не става въпрос за това как Casino Guru тълкува член 8.6. Би било хубаво, ако се прилага само за неоторизирани сторнирания. Всичко е свързано с това как статията се използва от казиното срещу играчи, когато подадат жалба. Става дума и за това как статията се обяснява от казиното на играчите.


Казиното може да лиши играчите от надеждата да подадат жалба предварително, като се позовава на член 8.6. Повечето играчи знаят, че винаги можете да подадете жалба, но не всички. Казиното няма право да казва, че T&C казва, че нямате право да подавате жалба и да обезсърчава хората предварително. Това е моят съвет към вас.


file



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 2 години

Уважаеми Дарио,

Не бих нарекъл това досадно, но чувствам, че всичко вече е казано/написано.

Съчувствам на чувствата ви и се радвам, че полагате толкова много усилия, за да направите това, което смятате за правилно.

Ние правим същото.

За съжаление, не виждам смисъл от постоянен дебат по теоретични теми и въпроси.

Вие подадохте жалбата, това е нещо, което можем да коментираме. И вече го направихме.

Освен това,

Ако някой играч се сблъска с това правило, използвано или по-добре казано злоупотребено в практически смисъл, едва след това можем да обсъждаме какво наистина се е случило и как казиното е наложило това правило конкретно , въз основа на подадената жалба, съдържаща аргументи и от двете страни.

Надявам се, че разбирате.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти Във Freshcasino има и немско обслужване на клиенти чрез електронна поща и чат.

Автоматичен превод:
dukino8
преди 2 години

Здравейте и благодаря за актуализацията! Следя информацията до правилния екип 👍

Какво ще кажете за качеството на чата на живо или поддръжката на клиенти, можете ли да коментирате малко? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти Много добре. На всички въпроси ще бъде отговорено своевременно. Спечелих 800 евро при първия си депозит с бонус в петък и парите бяха в сметката ми в понеделник. Поддръжката винаги беше много приятелска, въпреки че попитах 3 пъти дали изплащането наистина идва. Но всичко работеше добре. За мен най-доброто казино в момента. Сърдечни поздрави

Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано, не знам как казиното успя да се справи толкова добре. Първият депозит беше добър, вървеше като ад

Автоматичен превод:
Sandor
преди 2 години

Здравейте,

какво се е случило?

Лош късмет в казиното?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте,


нещастен аз нямам нищо общо с това.


Ако игрите замръзнат или интернет връзката е твърде бавна въпреки 1000 линия или бъдете изхвърлени от играта без причина.


За мен това си е чиста изцепка.


Хазартът си е хазарт, но когато сте толкова очевидно измамени, това няма нищо общо с хазарта

Автоматичен превод:
Sandor
преди 2 години

Ако сте свързани, да речем, с вашия wi-fi чрез компютър, тогава най-добрият начин да го тествате би бил да се свържете с телефона си през мобилен интернет и да тествате същата игра.

В противен случай е трудно да се каже дали проблемът е от ваша или тяхна страна.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Играли сте през мобилен телефон в WiFi, както и през мобилни данни и през WiFi на компютъра, същият проблем навсякъде

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини