преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fresh Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Casino Guru дава на Fresh-Casino перфектна репутация и оценява T&C като справедливи. Не съм съгласен. Според мен параграф 8.6 от T&C е не само несправедлив, но също така вероятно нарушава лицензионното споразумение на лицензодателя.
8.6 Няма да задържате или анулирате предишни транзакции и депозити по сметката си. В противен случай вие се задължавате да върнете тези средства и да компенсирате Компанията за непласираните средства, включително разходите, направени от Компанията при събиране на вашите депозити.
Играчът винаги трябва да има правото да иска парите си обратно, ако казиното направи грешка (напр. нарушаване на политиката на RG и т.н.). Казиното винаги трябва да има контролен орган. В противен случай Casino Guru може да затвори незабавно. Fresh Casino ми каза, че дори ако казиното е допуснало грешка и трета страна (ADR / лицензиращ орган) се съгласи с играча за нещо, те не могат да поискат обратно своите депозирани пари при никакви обстоятелства. Според T&C, ако играчът получи парите си обратно, той трябва да ги върне на казиното, включително таксите.
Моля за мнението на Casino Guru.
Casino Guru gives Fresh-Casino a perfect reputation and rates the T&C as fair. I disagree. In my opinion, paragraph 8.6 of the T&C is not only unfair, but also probably violates the license agreement of the licensor.
8.6 You will not withhold or cancel previous transactions and deposits to your account. Otherwise, you undertake to return these funds and compensate the Company for the unplaced funds, including expenses incurred by the Company when collecting your deposits.
A player should always have the right to claim their money back should the casino make a mistake (eg violating the RG policy etc.). A casino should always have a control authority. Otherwise, Casino Guru can close immediately. Fresh Casino told me that even if the casino made a mistake and a third party (ADR / Licensing Authority) agrees with the player on something, they cannot claim back their deposited money under any circumstances. According to T&C, if the player gets his money back, he has to pay it back to the casino including fees.
I ask kindly for the opinion of Casino Guru.
Здравейте,
от моя гледна точка, това правило трябва да защитава казиното в случай, че играчът поиска връщане на плащане например. Много зависи как и кога се прилага това правило.
освен това това правило не се отнася до грешка, допусната от казиното, както предложихте. Оттук отново въпросът за справедливостта зависи от това как казиното прилага това правило.
Това е ново казино, така че вярвам, че досега не сме били свидетели на прилагане на това правило, следователно не можем да кажем, че е злоупотребено с него.
Позволете ми да кажа, че отговорът на управителя е много неясен и общ. Тя само потвърди, че с регистрацията си се съгласявате с всички Общи условия, но избегна да коментира самото правило.
Ако някога се натъкнете на действителен проблем, причинен от този термин, ние можем да проучим конкретната ситуация отблизо и да направим конкретно заключение.
Hello,
from my point of view, this rule should defend the casino in case the player requests a chargeback for instance. It strongly depends on how and when this rule is applied.
furthermore, this rule does not refer to any mistake made by the casino, as you suggested. Hence again the question of fairness depends on how the casino enforces this rule.
This is a fresh casino, so I believe that we've not witnessed this rule be applied so far, therefore we can't say it's been misused.
Allow me to say, the reply from the manager is very vague and general. She only confirmed that by registering you agree to all Terms and Conditions but she avoided commenting on the rule itself.
If you ever come across an actual problem caused by this term, we can examine the concrete situation closely and make a concrete conclusion.
Добър ден
Благодаря ви за вашето съобщение. Опитах се да обясня възможно най-точно моето виждане и опит, но явно не успях. Извинявам се за това.
1. Вярвам, че T&C трябва да бъдат прозрачни и разбираеми. Освен това не трябва да им се придава различно значение в зависимост от конкретния случай. Това също и по отношение на Codex of Casino Guru. Следователно, независимо от моя случай, възразих срещу параграф 8.6 като такъв.
2. Разбира се, играчът не може например да прави депозити с кредитната си карта, след това да залага тези пари и след това да тегли депозита. Това е ясно и правилно.
3. Fresh-Casino ми каза няколко пъти и също така потвърди, че този параграф гласи, че играчите нямат право да искат обратно вече депозирани пари чрез жалба. Дори ако казиното е допуснало грешки или е нарушило лицензионното споразумение или политиката на RG.
4, Моят случай: Помолих казиното да възстанови депозитите ми, защото съм от Швейцария. Въпреки че на швейцарски граждани е разрешено да играят в чуждестранни казина в Швейцария, е незаконно чуждестранните казина да предлагат игри. (Знаете историята, аз също знам, че Casino Guru не може да ми помогне с това, тъй като Casino Guru се намесва само когато става дума за неизплатени печалби.) Това не е проблемът. Това, което ме притеснява, е мотивите на казиното. Ако казиното каже, че е моя отговорност кои сайтове да се регистрирам и да играя пари, тогава мога да живея с това оправдание. Но бях изумен от причината, която публикувах в първото си съобщение. Играчът няма право да иска обратно средства по каквато и да е причина и трябва да върне депозитите обратно на казиното, ако във всеки случай са прави, и депозитите да бъдат възстановени. Дори ако казиното е допуснало очевидни грешки, например? Също така е под въпрос дали казиното трябва да има тази клауза, тъй като играчът винаги може да се оплаче на ADR или лицензиращия орган.
Не може да подам нормална жалба и казиното да ми каже, че нямам право да искам никакви пари обратно. Всеки играч трябва да има право да не бъде оставен на милостта на казиното. Казиното плаши и лъже играчите, като казва, че според 8.6 не можете да подадете жалба и да поискате пари обратно. Казиното каза и потвърди това няколко пъти.
5. Във всеки случай ще подам жалба срещу параграф 8.6 до лицензиращия орган. Ако Casino Guru можеше да ми даде мнението си по моя случай, това много би ми помогнало. Колко играчи искаха да подадат жалба, но не го направиха, защото Fresh Casino каза, че нарушава 8.6. Дори ако играчът е прав, според 8.6 той трябва да върне парите.
Моля Casino Guru наистина да проучи внимателно екранните ми снимки.
Поздрави
Дарио Ябланович
Good day
Thank you for your message. I tried to explain my view and experience as precisely as possible, but apparently I didn't succeed. I apologize for that.
1. I believe that T&C should be transparent and self-explanatory. They should also not be given a different meaning depending on the individual case. This also with regard to the Codex of Casino Guru. Therefore, regardless of my case, I have objected to paragraph 8.6 as such.
2. Of course, a player cannot, for example, make deposits with his credit card, then gamble away that money and then withdraw the deposit. This is clear and rightly so.
3. Fresh-Casino has told me several times and also confirmed that this paragraph states that players have no right to claim back already deposited money by means of a complaint. Not even if the casino made mistakes or violated the license agreement or RG policy.
4, My case: I asked the casino to refund my deposits because I'm from Switzerland. While Swiss citizens are allowed to play in foreign casinos in Switzerland, it is illegal for foreign casinos to offer games. (You know the story I also know that Casino Guru cannot help me with this, as Casino Guru only intervenes when it comes to unpaid winnings.) That's not the problem. What bothers me is the reasoning of the casino. If the casino says it's my responsibility which sites I register and play money on, then I could live with that justification. But I was amazed by the reason I published in my first message. The player is not allowed to reclaim funds for whatever reason and has to give the deposits back to the casino if they are right in any case and get deposits refunded. Even if the casino has made obvious mistakes, for example? It is also questionable whether the casino should have this clause as a player can always complain to the ADR or licensing authority.
It can't be that I file a normal complaint and the casino tells me that I have no right to ask for any money back whatsoever. Every player should have the right not to be at the mercy of the casino. The casino scares and lies to the players by saying that according to 8.6 you can't file a complaint and ask for money back. The casino has said and confirmed this several times.
5. In any case, I will file a complaint against paragraph 8.6 with the licensing authority. If Casino Guru could give me his opinion on my case it would very help me. How many players wanted to file a complaint but didn't because Fresh Casino said it violated 8.6. Even if a player gets right, according to 8.6 he must pay back the money.
I ask Casino Guru to really study my screenshots carefully.
Kind regards
Dario Jablanovic
Подавам жалба в казиното и те ме препращат към параграф 8.6 в тяхната статия. В контекста на моята жалба прочетох или видях следното:
„Дарио, тази клауза от правилата означава, че вие се задължавате да не отказвате направени преди това депозити, да не анулирате операции за поставяне на средства, да не протестирате средствата, на които самостоятелно сте направили залагания. В противен случай вие се задължавате да компенсирате всички разходи на нашите страна в процеса на събиране за връщане на вашите депозити"
" Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6. С регистрацията си на уебсайта вие потвърждавате, че няма да задържите или анулирате предишни транзакции и депозити към вашата сметка . В противен случай вие се задължавате да върнете тези средства и да компенсирате Компанията за непласираните средства, включително разходите, направени от Компанията при събирането на вашите депозити."
Въпросът ми към Fresh-Casino беше: „ Нямам право да искам обратно вече депозирани средства по каквато и да е причина поради член 8.6? Ако получа пари обратно, трябва да ви ги възстановя, включително таксите за депозит"
Отговорът на Fresh-Casino: "Дарио, да, така е . С регистрацията си на нашия уебсайт вие се съгласихте с всички правила и условия, които са представени на нашия уебсайт."
Не става въпрос за защита на казиното и подозрение за смисъла на параграф 8.6. Сега става дума главно за това как казиното обяснява на играчите във връзка с параграфи 8.6 и по-специално в кой контекст се прилага срещу играча.
Казино Гуру каза: „Освен това, това правило не се отнася до грешки, направени от казиното, както предложихте". Въпросът ми. Как стигате до това заключение/осъзнаване? Casino Guru винаги ли смята, че казината действат почтено? Това отбранително отношение към казината нараства все повече и повече.
Очаквам с нетърпение мнението на Casino Guru.
I file a complaint with the casino and they refer me to paragraph 8.6 in their article. In the context of my complaint, I have read or seen the following:
"Dario, this clause of the rules means that you undertake not to refuse previously made deposits, not to cancel operations for placing funds, not to protest the funds on which you have independently made bets. Otherwise, you undertake to compensate all costs of our side in the collection process for the return of your deposits"
"Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6. By registering on the website you confirm that you will not withhold or cancel previous transactions and deposits to your account. Otherwise, you undertake to return these funds and compensate the Company for the unplaced funds, including expenses incurred by the Company when collecting your deposits."
My question to Fresh-Casino was: "I have no right to claim back already deposited funds for any reason because of Article 8.6? If I get money back, then I have to refund it to you, including the deposit fees"
The answer of Fresh-Casino: "Dario, yes, that's right. By registering on our website, you agreed to all the terms and conditions that are presented on our website."
It is not a question of defending the casino and suspecting how paragraph 8.6 is meant. It is now mainly about how the casino explains to the players in relation to paragraphs 8.6 and specifically in which contexts applies against the player.
Casino Guru said: "furthermore, this rule does not refer to any mistake made by the casino, as you suggested". My question. How do you come to this conclusion / realization? Does Casino Guru always think that the casinos act honorably? This defensive attitude towards casinos is increasing more and more.
I am looking forward to the opinion of the Casino Guru.
Виждам, че нямам шанс да подам жалба срещу някое казино в Antillephone NV enter, то винаги ще бъде отхвърлено.
Заставам зад мнението си:
Отговорът на казиното, когато подадох жалба за нарушение на T&C, беше следният: „ Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6."
Когато попитах дали никога няма да мога да си върна парите чрез жалба, казиното каза „да".
За мен това е умишлено погрешно представяне и погрешно твърдение и прилагане на 8.6. Силно несправедливо.
I see, I have no chance of making a complaint against any casino at Antillephone N.V. enter, it will always be rejected.
I stand by my opinion:
The casino's response when I filed a T&C breach complaint was this: "Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6."
When I asked if I could never get my money back through a complaint, the casino said yes.
To me, this is a deliberate misrepresentation, and misstatement and application of 8.6. Highly unfair.
Сега разбирам ситуацията - надявам се. Прочетох жалбата ви, за да съм сигурен.
Е, все си мисля, че това не е проблем от някакво некоректно поведение.
Умишлено сте играли - депозирали сте в казиното, знаейки, че това казино не е регистрирано в Швейцария. Играхте и внезапно решихте да поискате възстановяване на депозита си, защото това казино все още не е лицензирано в Швейцария, прав ли съм в този момент?
Но няма причина да ви възстановя парите, защото казиното не е направило нищо нередно в моите очи.
Трябва да се съглася с Ник: "Всичко зависи от искането на играча и дали е разумно. За съжаление, във вашия случай не отговаряте на условията за възстановяване на сумата..."
I understand the situation now - I hope. I read your complaint to be sure.
Well, I still think that this is not a problem of any unfair behavior.
You deliberately played - deposited in the casino knowing that this casino is not registered in Switzerland. You played and suddenly decided to ask for your deposit to be refunded because this casino is still not licensed in Switzerland, am I correct at this point?
But there is no reason to refund you because the casino didn't do anything wrong in my eyes.
I must agree with Nick: " It all depends on the request of the player and if it's reasonable. Unfortunately, at your case you are not eligible for a refund..."
Скъпа Радка
Благодаря ви, че прочетохте жалбата ми отново.
Вие казахте: Но няма причина да ви възстановя парите, защото казиното не е направило нищо нередно в моите очи.
Според мен това е много опасно твърдение. Всички знаем, че казиното не трябва да предлага игри в райони, където хазартът е забранен. Казиното трябва да добави Швейцария към списъка със забранени държави, както и забраниха други десетки държави по същите причини. Защото е против закона чуждестранните казина да предлагат хазарт. Знаете, че въпросът за законността не е окончателно изяснен, че това е правна сива зона и различните страни и съдилища виждат различно ситуацията. Швейцария твърдо вярва, че казината също трябва да добавят Швейцария към списъка на забранените държави, тъй като предлагането на чуждестранни хазартни игри в Швейцария е забранено с референдум от 1 януари 2019 г. Искам само да кажа, че твърдението ви , че казиното не е направило нищо лошо, е много добронамерено към казиното и съдът може в даден момент да го видят по различен начин.
И като цяло не съм нарушил T&C в това отношение. T&C (4.2) гласи: Вие се съгласявате, потвърждавате и гарантирате , че използването на услугите на уебсайта не нарушава нито един от приложимите закони, устав и разпоредби.
Позволете ми да отбележа нещо тук: според швейцарското законодателство е забранено за чуждестранни казина да предлагат хазарт в Швейцария и за швейцарци без лиценз, но е законно швейцарците да играят в чуждестранни казина. Това означава, че като играч не съм нарушил никакви закони и T&C.
Моят въпрос в тази връзка: Къде точно в T&C е записано, че аз нося отговорност дали предлагането на хазарт е разрешено в моята страна или не? Повтарям: използването на уебсайта е абсолютно законно за швейцарците, но предлагането на игри от казината не е.
Знам, че има консенсус относно правното положение и отговорността за предлагането на хазарт в чужбина. Все пак смятам, че е важно да отделите търпение и време, за да прочетете дума по дума съответните T&Cs на казиното в това отношение. Условията и условията се различават в това отношение в много казина и не може да се приеме, че има общо правило/консенсус. Условията и условията на Fresh Casino гласят само, че ще разбера дали ми е позволено да играя на сайта и дали използването на сайта е против закона. Никъде в T&C на Fresh-Casino не се казва, че разрешавам или се съгласявам или че е моя отговорност, ако самото казино наруши закони, като предлага хазарт. (Както и да е, правно е съмнително дали едно лице може да прехвърли отговорността на друго лице, ако първото извърши незаконни действия. Позволени ли са T&C, които посочват, че аз съм единствено отговорен за последствията, ако друг човек ограби банка?)
Какво искам да кажа: Въпросът за законността със сигурност все още не е окончателно изяснен тук, но това не беше мой проблем , както знаете.
Моят проблем беше: подавам жалба и казиното ми казва, че нямам право да подавам жалба. Независимо от предмета и причината , тъй като съм дал съгласието си съгласно Казино член 8.6. Казиното ме информира:
Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6 .
Това е общо твърдение и правило, което не се отнася до съдържанието/причината/задействането на жалбата. Казиното ясно заявява, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на условията. Казиното не казва изрично, че не е позволено да се подава жалба относно законността на страната на произход, но ясно посочва, че всяка процедура за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на th T&C на страната.
Или как Casino Guru оценява това изявление и прилагането на параграф 8.6 от казиното? Не виждам ограничения по отношение на основанията за рекламации. Но все още смятам, че това изявление нарушава лицензионните условия. Играчът винаги трябва да има право на процедура за оспорване на депозирани средства. Дали тогава е прав е друг въпрос. Но казването на играчите, че всяко подаване и всеки процес на оспорване на депозирани средства е нарушение на 8.6, просто не е законно. Това приложение на параграф 8.6 е просто погрешно.
Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6."
Къде член 8.6 посочва причините, поради които може и не може да бъде подадена жалба? Според мен това не е посочено в член 8.6. Наистина ви моля да проверите това тълкуване и прилагане на член 8.6 от Казиното.
Благодаря ти.
С Най-Добри Пожелания
Дарио
Dear Radka
Thank you for reading my complaint again.
You said: But there is no reason to refund you because the casino didn't do anything wrong in my eyes.
In my view, that is a very dangerous statement. We all know that a casino should not offer games in areas where gambling is prohibited. The casino should add Switzerland to the list of banned countries as well as they have banned other dozens of countries for the same reasons. Because it is against the law for foreign casinos to offer gambling. You know that the question of legality has not been finally clarified, that this is a legal gray area and that different parties and courts see the situation differently. Switzerland firmly believes that casinos should also add Switzerland to the list of banned countries because offering foreign gambling in Switzerland has been banned by referendum since January 1, 2019. I just want to say that your statement that the casino did nothing wrong is very benevolent towards the casino and a court may at some point see it differently.
And in general, I did not violate T&C in this regard. The T&C (4.2) states: You hereby agree, confirm, and guarantee that your use of the Website services does not violate any of the applicable laws, statutes, and regulations.
Let me note something here: According to Swiss law, it is forbidden for foreign casinos to offer gambling in Switzerland and for Swiss without a license, but it is legal for Swiss to play at foreign casinos. This means that as a player I have not violated any laws and T&C.
My question in this regard: Where exactly in the T&C is it written that I am responsible for whether offering gambling is allowed in my country or not? I repeat: the use of the website is absolutely legal for Swiss, but the offer of games by casinos is not.
I know that there is a consensus on the legal situation and responsibility for gambling offers abroad. Still, I think it's important to take the patience and time to read the casino's respective T&Cs word for word in this regard. The T&C differ in this respect in many casinos and it cannot be assumed that there is a general rule/consensus. Fresh Casino's T&C only states that I will find out if I am allowed to play at the site and if my use of the site is against the law. It is nowhere in the Fresh-Casino T&C that I allow or agree or that it is my responsibility if the casino itself breaks any laws by offering gambling. (Anyway, it is legally questionable whether a person can shift responsibility to another person if the former does illegal acts. Are T&C allowed, which state that I am solely responsible for the consequences wear if another person robs a bank?)
What I want to say: The question of legality has certainly not yet been finally clarified here, but that wasn't my problem , as you know.
My problem was: I file a complaint and the casino tells me that I have no right to file a complaint. Regardless of the subject matter and reason , because I have consented according to Casino Article 8.6. The casino informed me:
Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6 ."
This is a general statement and rule that does not refer to the content / reason / trigger of the complaint. The casino clearly states that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms. The casino does not specifically say that it is not allowed to file a complaint about the legality of the country of origin, but clearly states that any procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of th T&C of the side.
Or how does Casino Guru evaluate this statement and application of paragraph 8.6 by the casino? I don't see any restrictions regarding grounds for complaints. But I still think that statement violates the license terms. A player should always have the right to procedure for dispute of deposited funds. Whether he is then right is another question. But telling players that any filing and any process of disputing deposited funds is a violation of 8.6 is simply not legal. This application of paragraph 8.6 is simply wrong.
Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6."
Where does Article 8.6 state the reasons for which a complaint may and may not be filed? In my view, this is not stated in Article 8.6. I really ask you to check this interpretation and application of Article 8.6 by the Casino.
Thank you.
Best regards
Dario
Liebe Radka
Danke, dass du meine Beschwerde nochmals gelesen hast.
You said: But there is no reason to refund you because the casino didn't do anything wrong in my eyes.
Das ist aus meiner Sicht eine sehr gefährliche Aussage. Wir wissen alle, dass ein Casino in Gebieten nicht Spiele anbieten sollte, in denen Glücksspiele verboten sind. Das Casino sollte die Schweiz in die Liste der verbotenen Länder aufnehmen sowie sie andere dutzende Länder aus denselben Gründen auch gesperrt hat. Weil das Anbieten von Glücksspielen durch ausländische Casinos gegen das Gesetz verstösst. Du weisst, dass die Frage nach der Legalität nicht abschliessend geklärt ist, dass dies ein rechtlicher Graubereich ist und verschiedene Parteien und Gerichte die Situation anders sehen. Die Schweiz ist strikt der Meinung, dass Casinos die Schweiz auch auf die Liste der verbotenen Länder hinzufügen sollten, weil das Anbieten von ausländischem Glücksspiel in der Schweiz per Volksentscheid seit dem 1. Januar 2019 verboten ist. Ich möchte nur sagen, dass deine Aussage, dass das Casino nichts falsch gemacht hat, sehr wohlwollend gegenüber dem Casino ist und es kann sein, dass ein Gericht dies irgendwann anders sieht.
And in general, I did not violate T&C in this regard. The T&C (4.2) states: You hereby agree, confirm, and guarantee that your use of the Website services does not violate any of the applicable laws, statutes, and regulations.
Let me note something here: According to Swiss law, it is forbidden for foreign casinos to offer gambling in Switzerland and for Swiss without a license, but it is legal for Swiss to play at foreign casinos. This means that as a player I have not violated any laws and T&C.
My question in this regard: Where exactly in the T&C is it written that I am responsible for whether offering gambling is allowed in my country or not? I repeat: the use of the website is absolutely legal for Swiss, but the offer of games by casinos is not.
I know that there is a consensus on the legal situation and responsibility for gambling offers abroad. Still, I think it's important to take the patience and time to read the casino's respective T&Cs word for word in this regard. The T&C differ in this respect in many casinos and it cannot be assumed that there is a general rule/consensus. Fresh Casino's T&C only states that I will find out if I am allowed to play at the site and if my use of the site is against the law. It is nowhere in the Fresh-Casino T&C that I allow or agree or that it is my responsibility if the casino itself breaks any laws by offering gambling. (Anyway, it is legally questionable whether a person can shift responsibility to another person if the former does illegal acts. Are T&C allowed, which state that I am solely responsible for the consequences wear if another person robs a bank?)
What I want to say: Die Frage nach der Legalität ist hier bestimmt noch nicht abschliessend geklärt, aber das war nicht mein Problem, wie du weisst.
Mein Problem war: Ich reiche eine Beschwerde ein und das Casino antwortet mir, dass ich kein Recht habe eine Beschwerde einzureichen. Unabhängig von der Thematik und vom Grund, weil ich laut Casino Artikel 8.6 zugestimmt habe. Das Casino hat mir mitgeteilt:
Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6."
Das ist eine allgemeine Aussage und Regel, die nicht Bezug auf den Inhalt / Grund / Auslöser der Beschwerde nimmt. Das Casino sagt klar, dass the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms. Das Casino sagt nicht spezifisch, dass es nicht erlaubt ist, eine Beschwerde wegen der Legalität des Herkunfslandes einzureichen, sondern sagt klar, dass jede procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of th T&C of the side.
Oder wie bewertet Casino Guru diese Aussage und Anwendung des Paragraphen 8.6 durch das Casino? Ich sehe hier keine Einschränkungen betreffend Beschwerdegründe. Aber ich bin immer noch der Meinung, dass diese Äusserung den Lizenzbestimmungen widerspricht. Ein Spieler sollte immer das Recht haben to procedure for dispute of deposited funds. Ob er dann Recht erhält, ist eine andere Frage. Aber den Spielern zu sagen, dass jede Einreichung und jedes Verfahren zur Anfechtung von eingezahlten Geldern ein Verstoss gegen 8.6 ist, ist einfach nicht legal. Diese Anwendung von Paragraph 8.6 ist einfach falsch.
Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6."
Where does Article 8.6 state the reasons for which a complaint may and may not be filed? In my view, this is not stated in Article 8.6. I really ask you to check this interpretation and application of Article 8.6 by the Casino.
Thank you.
Herzliche Grüsse
Dario
Пиша отново и се надявам най-накрая да разберете молбата ми и да я приемете сериозно.
Моля, прочетете внимателно екранните снимки в прикачения файл.
Jet-Casino е дъщерно казино на Fresh-Casino и двете са лицензирани от Galaktika NV. И двете казина имат една и съща поддръжка и абсолютно същите условия и условия. Дума по дума. Попитах в чата на живо на Jet Casino какво точно означава член 8.6. Jet Casino също ми потвърди, че при никакви обстоятелства играчът няма право да подаде жалба и да поиска възстановяване на сумата. (Казино Гуру ми каза, че винаги зависи от случая и ситуацията).
Само: Жената в чата на живо не знаеше, че искам да подам жалба и защо.
Поддържам аргумента си: T&C на Galaktika NV са подвеждащи и несправедливи. Всеки играч трябва да има право да подаде жалба до независим орган (ADR) или до лицензодателя. И играчът не трябва да бъде лъган предварително от казиното, че това не е разрешено съгласно член 8.6. Това не позволява на играчите да подават жалби.
Това, че член 8.6 означава, че играч не може да подава жалба при никакви обстоятелства, беше нещо, което не разбрах, когато се регистрирах и четях T&C. Това е умишлена измама. И двете казина независимо един от друг ми казаха, че не е възможно да подам жалба по каквато и да е причина поради 8.6.
В резултат на това поддържам претенциите си и искам моят „договор" с Fresh Casino да бъде анулиран поради неправилна употреба и информация от T&C и да възстановя изцяло депозитите си, включително компенсация. В противен случай ще предприема допълнителни стъпки.
Много благодаря за вашия отговор
I am writing again and hope that you will finally understand my request and take it seriously.
Please read the screenshots in the attachment carefully.
Jet-Casino is a sister casino of Fresh-Casino and both are licensed by Galaktika N.V. Both casinos have the same support and the exact same T&C. Word by word. I asked in Jet Casino livechat what article 8.6 means exactly. Jet Casino also confirmed to me that under no circumstances does a player have the right to lodge a complaint and request a refund. (Casino Guru told me that it always depends on the case and the situation).
Only: The woman in the live chat didn't know that I wanted to file a complaint and why.
I stand by my argument: The T&C of Galaktika N.V. are misleading and unfair. Every player should have the right to lodge a complaint with an independent body (ADR) or with the licensor. And the player must not be lied to in advance by the casino that this is not allowed under Article 8.6. This prevents players from filing complaints.
That Article 8.6 means that a player may not lodge a complaint under any circumstances was something I didn't realize when registering and reading the T&C. This is deliberate deception. Both casinos have independently told me that it is not possible for me to file a complaint for whatever reason because of 8.6.
As a result, I stand by my claims and request that my "contract" with Fresh Casino be voided due to improper use and information from T&C and reclaim my deposits in full including compensation. Otherwise, I will take further steps.
Many thanks for your response
Скъпа Радка
Благодаря ви, че прочетохте жалбата ми отново.
Вие казахте: Но няма причина да ви възстановя парите, защото казиното не е направило нищо нередно в моите очи.
Според мен това е много опасно твърдение. Всички знаем, че казиното не трябва да предлага игри в райони, където хазартът е забранен. Казиното трябва да добави Швейцария към списъка със забранени държави, както и забраниха други десетки държави по същите причини. Защото е против закона чуждестранните казина да предлагат хазарт. Знаете, че въпросът за законността не е окончателно изяснен, че това е правна сива зона и различните страни и съдилища виждат различно ситуацията. Швейцария твърдо вярва, че казината също трябва да добавят Швейцария към списъка на забранените държави, тъй като предлагането на чуждестранни хазартни игри в Швейцария е забранено с референдум от 1 януари 2019 г. Искам само да кажа, че твърдението ви , че казиното не е направило нищо лошо, е много добронамерено към казиното и съдът може в даден момент да го видят по различен начин.
И като цяло не съм нарушил T&C в това отношение. T&C (4.2) гласи: Вие се съгласявате, потвърждавате и гарантирате , че използването на услугите на уебсайта не нарушава нито един от приложимите закони, устав и разпоредби.
Позволете ми да отбележа нещо тук: според швейцарското законодателство е забранено за чуждестранни казина да предлагат хазарт в Швейцария и за швейцарци без лиценз, но е законно швейцарците да играят в чуждестранни казина. Това означава, че като играч не съм нарушил никакви закони и T&C.
Моят въпрос в тази връзка: Къде точно в T&C е записано, че аз нося отговорност дали предлагането на хазарт е разрешено в моята страна или не? Повтарям: използването на уебсайта е абсолютно законно за швейцарците, но предлагането на игри от казината не е.
Знам, че има консенсус относно правното положение и отговорността за предлагането на хазарт в чужбина. Все пак смятам, че е важно да отделите търпение и време, за да прочетете дума по дума съответните T&Cs на казиното в това отношение. Условията и условията се различават в това отношение в много казина и не може да се приеме, че има общо правило/консенсус. Условията и условията на Fresh Casino гласят само, че ще разбера дали ми е позволено да играя на сайта и дали използването на сайта е против закона. Никъде в T&C на Fresh-Casino не се казва, че разрешавам или се съгласявам или че е моя отговорност, ако самото казино наруши закони, като предлага хазарт. (Както и да е, правно е съмнително дали едно лице може да прехвърли отговорността на друго лице, ако първото извърши незаконни действия. Позволени ли са T&C, които посочват, че аз съм единствено отговорен за последствията, ако друг човек ограби банка?)
Какво искам да кажа: Въпросът за законността със сигурност все още не е окончателно изяснен тук, но това не беше мой проблем , както знаете.
Моят проблем беше: подавам жалба и казиното ми казва, че нямам право да подавам жалба. Независимо от предмета и причината , тъй като съм дал съгласието си съгласно Казино член 8.6. Казиното ме информира:
Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6 .
Това е общо твърдение и правило, което не се отнася до съдържанието/причината/задействането на жалбата. Казиното ясно заявява, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на условията. Казиното не казва изрично, че не е позволено да се подава жалба относно законността на страната на произход, но ясно посочва, че всяка процедура за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на th T&C на страната.
Или как Casino Guru оценява това изявление и прилагането на параграф 8.6 от казиното? Не виждам ограничения по отношение на основанията за рекламации. Но все още смятам, че това изявление нарушава лицензионните условия. Играчът винаги трябва да има право на процедура за оспорване на депозирани средства. Дали тогава е прав е друг въпрос. Но казването на играчите, че всяко подаване и всеки процес на оспорване на депозирани средства е нарушение на 8.6, просто не е законно. Това приложение на параграф 8.6 е просто погрешно.
Моля, имайте предвид, че процедурата за оспорване на депозирани средства се счита за нарушение на правилата и условията на сайта. Това е посочено в параграф 8.6."
Къде член 8.6 посочва причините, поради които може и не може да бъде подадена жалба? Според мен това не е посочено в член 8.6. Наистина ви моля да проверите това тълкуване и прилагане на член 8.6 от Казиното.
Благодаря ти.
С Най-Добри Пожелания
Дарио
Dear Radka
Thank you for reading my complaint again.
You said: But there is no reason to refund you because the casino didn't do anything wrong in my eyes.
In my view, that is a very dangerous statement. We all know that a casino should not offer games in areas where gambling is prohibited. The casino should add Switzerland to the list of banned countries as well as they have banned other dozens of countries for the same reasons. Because it is against the law for foreign casinos to offer gambling. You know that the question of legality has not been finally clarified, that this is a legal gray area and that different parties and courts see the situation differently. Switzerland firmly believes that casinos should also add Switzerland to the list of banned countries because offering foreign gambling in Switzerland has been banned by referendum since January 1, 2019. I just want to say that your statement that the casino did nothing wrong is very benevolent towards the casino and a court may at some point see it differently.
And in general, I did not violate T&C in this regard. The T&C (4.2) states: You hereby agree, confirm, and guarantee that your use of the Website services does not violate any of the applicable laws, statutes, and regulations.
Let me note something here: According to Swiss law, it is forbidden for foreign casinos to offer gambling in Switzerland and for Swiss without a license, but it is legal for Swiss to play at foreign casinos. This means that as a player I have not violated any laws and T&C.
My question in this regard: Where exactly in the T&C is it written that I am responsible for whether offering gambling is allowed in my country or not? I repeat: the use of the website is absolutely legal for Swiss, but the offer of games by casinos is not.
I know that there is a consensus on the legal situation and responsibility for gambling offers abroad. Still, I think it's important to take the patience and time to read the casino's respective T&Cs word for word in this regard. The T&C differ in this respect in many casinos and it cannot be assumed that there is a general rule/consensus. Fresh Casino's T&C only states that I will find out if I am allowed to play at the site and if my use of the site is against the law. It is nowhere in the Fresh-Casino T&C that I allow or agree or that it is my responsibility if the casino itself breaks any laws by offering gambling. (Anyway, it is legally questionable whether a person can shift responsibility to another person if the former does illegal acts. Are T&C allowed, which state that I am solely responsible for the consequences wear if another person robs a bank?)
What I want to say: The question of legality has certainly not yet been finally clarified here, but that wasn't my problem , as you know.
My problem was: I file a complaint and the casino tells me that I have no right to file a complaint. Regardless of the subject matter and reason , because I have consented according to Casino Article 8.6. The casino informed me:
Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6 ."
This is a general statement and rule that does not refer to the content / reason / trigger of the complaint. The casino clearly states that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms. The casino does not specifically say that it is not allowed to file a complaint about the legality of the country of origin, but clearly states that any procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of th T&C of the side.
Or how does Casino Guru evaluate this statement and application of paragraph 8.6 by the casino? I don't see any restrictions regarding grounds for complaints. But I still think that statement violates the license terms. A player should always have the right to procedure for dispute of deposited funds. Whether he is then right is another question. But telling players that any filing and any process of disputing deposited funds is a violation of 8.6 is simply not legal. This application of paragraph 8.6 is simply wrong.
Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6."
Where does Article 8.6 state the reasons for which a complaint may and may not be filed? In my view, this is not stated in Article 8.6. I really ask you to check this interpretation and application of Article 8.6 by the Casino.
Thank you.
Best regards
Dario
Liebe Radka
Danke, dass du meine Beschwerde nochmals gelesen hast.
You said: But there is no reason to refund you because the casino didn't do anything wrong in my eyes.
Das ist aus meiner Sicht eine sehr gefährliche Aussage. Wir wissen alle, dass ein Casino in Gebieten nicht Spiele anbieten sollte, in denen Glücksspiele verboten sind. Das Casino sollte die Schweiz in die Liste der verbotenen Länder aufnehmen sowie sie andere dutzende Länder aus denselben Gründen auch gesperrt hat. Weil das Anbieten von Glücksspielen durch ausländische Casinos gegen das Gesetz verstösst. Du weisst, dass die Frage nach der Legalität nicht abschliessend geklärt ist, dass dies ein rechtlicher Graubereich ist und verschiedene Parteien und Gerichte die Situation anders sehen. Die Schweiz ist strikt der Meinung, dass Casinos die Schweiz auch auf die Liste der verbotenen Länder hinzufügen sollten, weil das Anbieten von ausländischem Glücksspiel in der Schweiz per Volksentscheid seit dem 1. Januar 2019 verboten ist. Ich möchte nur sagen, dass deine Aussage, dass das Casino nichts falsch gemacht hat, sehr wohlwollend gegenüber dem Casino ist und es kann sein, dass ein Gericht dies irgendwann anders sieht.
And in general, I did not violate T&C in this regard. The T&C (4.2) states: You hereby agree, confirm, and guarantee that your use of the Website services does not violate any of the applicable laws, statutes, and regulations.
Let me note something here: According to Swiss law, it is forbidden for foreign casinos to offer gambling in Switzerland and for Swiss without a license, but it is legal for Swiss to play at foreign casinos. This means that as a player I have not violated any laws and T&C.
My question in this regard: Where exactly in the T&C is it written that I am responsible for whether offering gambling is allowed in my country or not? I repeat: the use of the website is absolutely legal for Swiss, but the offer of games by casinos is not.
I know that there is a consensus on the legal situation and responsibility for gambling offers abroad. Still, I think it's important to take the patience and time to read the casino's respective T&Cs word for word in this regard. The T&C differ in this respect in many casinos and it cannot be assumed that there is a general rule/consensus. Fresh Casino's T&C only states that I will find out if I am allowed to play at the site and if my use of the site is against the law. It is nowhere in the Fresh-Casino T&C that I allow or agree or that it is my responsibility if the casino itself breaks any laws by offering gambling. (Anyway, it is legally questionable whether a person can shift responsibility to another person if the former does illegal acts. Are T&C allowed, which state that I am solely responsible for the consequences wear if another person robs a bank?)
What I want to say: Die Frage nach der Legalität ist hier bestimmt noch nicht abschliessend geklärt, aber das war nicht mein Problem, wie du weisst.
Mein Problem war: Ich reiche eine Beschwerde ein und das Casino antwortet mir, dass ich kein Recht habe eine Beschwerde einzureichen. Unabhängig von der Thematik und vom Grund, weil ich laut Casino Artikel 8.6 zugestimmt habe. Das Casino hat mir mitgeteilt:
Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6."
Das ist eine allgemeine Aussage und Regel, die nicht Bezug auf den Inhalt / Grund / Auslöser der Beschwerde nimmt. Das Casino sagt klar, dass the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms. Das Casino sagt nicht spezifisch, dass es nicht erlaubt ist, eine Beschwerde wegen der Legalität des Herkunfslandes einzureichen, sondern sagt klar, dass jede procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of th T&C of the side.
Oder wie bewertet Casino Guru diese Aussage und Anwendung des Paragraphen 8.6 durch das Casino? Ich sehe hier keine Einschränkungen betreffend Beschwerdegründe. Aber ich bin immer noch der Meinung, dass diese Äusserung den Lizenzbestimmungen widerspricht. Ein Spieler sollte immer das Recht haben to procedure for dispute of deposited funds. Ob er dann Recht erhält, ist eine andere Frage. Aber den Spielern zu sagen, dass jede Einreichung und jedes Verfahren zur Anfechtung von eingezahlten Geldern ein Verstoss gegen 8.6 ist, ist einfach nicht legal. Diese Anwendung von Paragraph 8.6 ist einfach falsch.
Please note that the procedure for dispute of deposited funds is considered a breach of the terms and conditions of the site. This is stated in paragraph 8.6."
Where does Article 8.6 state the reasons for which a complaint may and may not be filed? In my view, this is not stated in Article 8.6. I really ask you to check this interpretation and application of Article 8.6 by the Casino.
Thank you.
Herzliche Grüsse
Dario
Уважаеми Дарио,
Ще получа това кратко за двата ви поста наведнъж, защото нямам намерение да се повтарям повече пъти, отколкото е необходимо.
Това, което все още събирате, е законност и справедливост.
Въпреки това законността е въпрос за местните власти и съда, „но за швейцарци е законно да играят в чуждестранни казина" също означава, че дори казиното не е нарушило никакви собствени условия, особено ако сте избрали да играете там доброволно - това беше ваш собствен избор .
Казиното не направи никаква грешка, ако се притеснявате, винаги избирайте казино, което е регистрирано в Швейцария.
Ако играете и загубите, нямате право на никакво възстановяване, това е нормално. Ако играете и загубите и след това се опитате да направите връщане на плащане, защото губите и искате парите си обратно, това не е честно спрямо казиното.
Вашето положение е почти същото, не мислите ли?
Все още вярвам и тези екранни снимки потвърждават - в моите очи, че това правило е точно за възстановяване на плащания, направени от играчи:
Когато играч поиска от банката връщане на плащане, казиното няма шанс да блокира тази операция, независимо от причината. Така че това правило служи като защита.
Все още съм съгласен с това "онзи казино гуру ми каза, че винаги зависи от случая и ситуацията"
Моля, решете въпроса за законността с местните власти, ние служим само като посредник.
Отговорете, ако желаете, но смятам, че няма смисъл да го правите, наистина мисля, че оттук нататък не можем да измислим нищо ново.
Dear Dario,
I will get this short for both your posts at once because I do not intend to repeat myself more times than necessary.
What you still put together is legality and fairness.
Legality is a question for local authorities and court nevertheless "but it is legal for Swiss to play at foreign casinos" also means that even the casino did not violate any own terms especially if you chose to play there willingly - it was your own choice.
The casino did not make any mistake, if you are concerned, always chose a casino that is registered in Switzerland.
If you play and lose you are not entitled to any refund, that is normal. If you play and lose and then try to make chargeback because you lose and you want your money back that's not fair toward the casino.
Your situation is almost the same, don't you think?
I still believe and those screenshots confirm - in my eyes, that this rule is exactly for chargebacks made by players:
When a player asks the bank for chargeback, the casino has no chance to block this operation no matter the reason. So this rule serves as a defense.
I still agree with this "that Casino Guru told me that it always depends on the case and the situation"
Please solve the question of legality with local authorities, we serve as a mediator only.
Reply if you wish but I believe there is no point in doing so, I truly think we can't come up with anything fresh from now on.
Много съжалявам, че ви дразня с постовете си. Във всеки случай изглежда, че винаги виждате само доброто в едно казино и твърдите, че казиното винаги действа честно, прозрачно и доброжелателно, когато става въпрос за T&C. Просто исках да предупредя играчите тук, че параграф 8.6 се прилага по непрозрачен, неясен и неясен начин от казиното и да обърна внимание на играчите, че винаги имате възможност да подадете жалба. Дори ако казиното се позовава на член 8.6 и казва, че не можете да подадете жалба за него по каквато и да е причина.
Разбира се, статията има за цел да гарантира, че играчът няма да тегли (чрез банка, кредитна карта) от вече направени депозити. Това е за защита на казиното. Разбирам също, че Casino Guru смята, че член 8.6 е приложим само в това отношение.
Попитах обаче двама различни хора от Galaktika NV как трябва да се разбира член 8.6. Когато ги попитах, и двамата ме увериха и потвърдиха, че член 8.6 гласи, че не могат да се подават жалби. Вчера публикувах екранни снимки, където попитах директно:
"така че без значение защо не мога да поискам възстановяване на сумата и да я получа. Чрез жалба и т.н. Вярно ли е?"
Отговорът на казиното беше: „„Да, тъй като правенето на депозити е само ваше решение и следствие от вашите действия" (...) „Във всеки случай, това е нарушение на правилата, Дарио"
Не разбирам защо Радка цитира само онези скрийншотове, които са в полза на казиното, а напълно игнорира други твърдения.
Получих и отговор от лицензодателя Antillephone: Лицензодателят не е съгласен с Casino Guru. Casino Guru казва, че член 8.6 е предназначен само за защита срещу играчи, които правят сторнирани плащания. Лицензодателят обаче казва, че статията служи за отхвърляне и предотвратяване на ненужни оплаквания, особено когато става въпрос за пристрастяване към хазарта и правен статут.
Поддържам мнението си: играчът винаги трябва да има право да подаде жалба, а не да бъде препратен към член 8.6 и да каже, че нямате право да подадете жалба. Също така е неправилно да се каже, че по принцип нямате право да подадете жалба по определени въпроси. Както каза Ник от Casino Guru, всеки случай е специфичен и индивидуален. Разбира се, мога да подам жалба, например, ако държава е в списъка със забранени държави на уебсайта и аз все пак успях да играя. Разбира се, мога да подам жалба за пристрастяване към хазарта, например ако са ме уверили, че съм забранен от цялата група на казиното, но въпреки това ми беше позволено да играя и т.н.
Казиното не трябва при никакви обстоятелства да пречи на играчите да подадат жалба. Няма значение по каква причина. Използването на 8.6 от казиното е изключително нечестно. T&C трябва да са ясни и да не позволяват много място за тълкуване и да са достатъчно смислени, дори ако съм се съгласил с T&C с моята регистрация.
Вчера попитах близкото казино за член 8.6. Тя ми каза, че нямам право да подавам жалба с искане за възстановяване на депозитите ми. Но тя не знаеше, че искам да подам жалба и защо.
Не става въпрос за това как Casino Guru тълкува член 8.6. Би било хубаво, ако се прилага само за неоторизирани сторнирания. Всичко е свързано с това как статията се използва от казиното срещу играчи, когато подадат жалба. Става дума и за това как статията се обяснява от казиното на играчите.
Казиното може да лиши играчите от надеждата да подадат жалба предварително, като се позовава на член 8.6. Повечето играчи знаят, че винаги можете да подадете жалба, но не всички. Казиното няма право да казва, че T&C казва, че нямате право да подавате жалба и да обезсърчава хората предварително. Това е моят съвет към вас.
I'm very sorry to annoy you with my posts. In any case, it seems that you always see only the good in a casino and argue that a casino always acts honestly, transparently and benevolently when it comes to T&C. I just wanted to warn the players here that paragraph 8.6 is being applied in a non-transparent and unclear and vague manner by the casino and to point out to the players that you always have the opportunity to file a complaint. Even if the casino refers to article 8.6 and says that you can't file a complaint about it for whatever reason.
Of course, the article is intended to ensure that the player does not withdraw (via bank, credit card) from deposits that have already been made. This is to protect the casino. I also understand that Casino Guru thinks Article 8.6 only applies in this regard.
However, I have asked two different people from Galaktika NV how Article 8.6 is to be understood. When I asked them, they both assured me and confirmed that Article 8.6 states that no complaints may be lodged. I posted screenshots yesterday where I asked directly:
"so no matter why I can't demand a refund back and get it. By means of a complaint, etc. Is that true?"
The casino's response was: ""Yes, since making deposits is only your decision and the consequence of your action" (...) "In any case, this is a violation of the rules, Dario"
I don't understand why Radka only quotes those screenshots that are in favor of the casino and totally ignores other statements.
I also received an answer from the licensor Antillephone: The licensor disagrees with Casino Guru. Casino Guru says Article 8.6 is only intended to protect against players making chargebacks. However, the licensor says the article serves to dismiss and prevent unnecessary complaints, especially when it comes to gambling addiction and legal status.
I stand by my opinion: a player should always have the right to lodge a complaint and not be referred to Article 8.6 and say that you have no right to lodge a complaint. It is also incorrect to say that you are generally not allowed to file a complaint on certain issues. As Nick from Casino Guru said, every case is specific and individual. Of course I can file a complaint, for example, if a country is on the website's list of banned countries and I was still able to play. Of course I can file a complaint about gambling addiction, for example if I have been assured that I am banned from the entire casino group but was still allowed to play etc.
A casino must not, under any circumstances, prevent players from filing a complaint. It does not matter for what reason. The casino's use of 8.6 is highly unfair. T&C should be clear and not allow much room for interpretation and be meaningful enough, even if I have agreed to the T&C with my registration.
Yesterday I asked the sister casino about Article 8.6. She told me that I was not allowed to file a complaint asking for a refund of my deposits. But she didn't know that I wanted to file a complaint and why.
It is not about how Casino Guru interprets Article 8.6. It would be nice if it only applied to unauthorized chargebacks. It's all about how the article is used by the casino against players when they file a complaint. It is also about how the article is explained by the casino to the players.
The casino may deprive players of the hope of filing a complaint in advance by referring to Article 8.6. Most players know that you can always file a complaint, but not all. The casino is not allowed to say that the T&C says that you are not allowed to file a complaint and discourage people in advance. This is my advice to you.
I'm very sorry to annoy you with my posts. In any case, it seems that you always see only the good in a casino and argue that a casino always acts honestly, transparently and benevolently when it comes to T&C. I just wanted to warn the players here that paragraph 8.6 is being applied in a non-transparent and unclear and vague manner by the casino and to point out to the players that you always have the opportunity to file a complaint. Even if the casino refers to article 8.6 and says that you can't file a complaint about it for whatever reason.
Natürlich soll der Artikel dazu dienen, dass der Spieler keinen Rückzug (via Bank, Kreditkarte) von bereits getätigten Einzahlungen vornimmt. Dies zum Schutz des Casinos. Ich verstehe auch, dass Casino Guru denkt, dass der Artikel 8.6 nur diesbezüglich Gültigkeit findet.
Ich habe aber zwei verschiedene Personen von Galaktika N. V. gefragt, wie Artikel 8.6 zu verstehen ist. Beide haben mir auf Nachfrage versichert und bestätigt, dass Artikel 8.6 besagt, dass man keine Beschwerde einreichen darf. Ich habe gestern Screenshots gepostet, wo ich direkt gefragt habe:
"so no matter why I can't demand a refund back and get it. By means of a complaint, etc. Is that true?"
Die Antwort des Casinos war: ""Yes, since making deposits is only your decision and the consequenze of your action" (...) "In any case, this is a violation of the rules, Dario"
I don't understand why Radka only quotes those screenshots that are in favor of the casino and totally ignores other statements.
I also received an answer from the licensor Antillephone: Der Lizenzgeber ist nicht gleicher Meinung wie Casino Guru. Casino Guru sagt, dass Artikel 8.6 nur davor schützen soll, dass Spieler Rückbuchungen vornehmen. Der Lizenzgeber sagt aber, dass der Artikel dazu dient, unnötige Beschwerde abzuweisen und zu verhindern, vor allem wenn es um Spielsucht und legal status handelt.
Ich bleibe bei meiner Meinung: Ein Spieler sollte immer das Recht haben eine Beschwerde einzureichen und darf nicht auf Artikel 8.6 verwiesen werden und sagen, dass man kein Recht hat eine Beschwerde einzureichen. Es ist auch falsch zu sagen, dass man bei bestimmten Themen generell keine Beschwerde einreichen darf. Wie Nick von Casino Guru gesagt hat, ist jeder Fall spezifisch und individuell. Natürlich darf ich zum Beispiel eine Beschwerde einreichen, wenn ein Land auf der Website auf der Liste der verbotenen Ländern steht und ich dennoch spielen konnte. Natürlich darf ich Beschwerde einreichen wegen Spielsucht, zum Beispiel, wenn mir versichert wurde, dass ich in der ganzen Casinogruppe gesperrt bin, aber dennoch spielen durfte etc.
Ein Casino darf Spieler auf keinen Fall davon abhalten eine Beschwerde einzureichen. Egal aus welchem Grund. Die Anwendung von 8.6 durch das Casino ist höchst unfair. T&C sollten klar sein und keinen grossen Interpretationsspielraum zulassen und aussagekräftig genug sein, auch wenn ich mit meiner Registrierung den T&C zugestimmt habe.
Gestern habe ich im Schwestercasino nach Artikel 8.6 gefragt. Sie hat mir gesagt, dass es mir nicht erlaubt sei eine Beschwerde einzureichen, in der ich eine Rückerstattung meiner Einzahlungen fordere. Sie wusste aber nicht, dass ich Beschwerde einreichen möchte und weshalb.
Es geht nicht darum, wie Casino Guru den Artikel 8.6 interpretiert. Es wäre ja schön, würde er nur bei unerlaubten Rückbuchungen Anwendung finden. Es geht vor allem, wie der Artikel vom Casino gegen Spieler angewendet wird, wenn sie eine Beschwerde einreichen. Es geht auch darum, wie der Artikel vom Casino den Spielern erklärt wird.
The casino may deprive players of the hope of filing a complaint in advance by referring to Article 8.6. Most players know that you can always file a complaint, but not all. The casino is not allowed to say that the T&C says that you are not allowed to file a complaint and discourage people in advance. This is my advice to you.
Уважаеми Дарио,
Не бих нарекъл това досадно, но чувствам, че всичко вече е казано/написано.
Съчувствам на чувствата ви и се радвам, че полагате толкова много усилия, за да направите това, което смятате за правилно.
Ние правим същото.
За съжаление, не виждам смисъл от постоянен дебат по теоретични теми и въпроси.
Вие подадохте жалбата, това е нещо, което можем да коментираме. И вече го направихме.
Освен това,
Ако някой играч се сблъска с това правило, използвано или по-добре казано злоупотребено в практически смисъл, едва след това можем да обсъждаме какво наистина се е случило и как казиното е наложило това правило конкретно , въз основа на подадената жалба, съдържаща аргументи и от двете страни.
Надявам се, че разбирате.
Dear Dario,
I would not call this annoying, but I feel that all has been already said/written.
I empathize with your feelings and I'm happy that you put so much effort to do what you feel is correct.
We do the same.
Sadly, I can't see any point in constant debate on theoretical subjects and issues.
You submitted the complaint, that is something we can comment on. And we did already.
Furthermore,
If any player comes across this rule being used or better say misused in a practical term, only after that we can debate on what has truly happened and how the casino enforced this rule concretely, based on the submitted complaint containing arguments from both parties.
I hope you understand.
Здравейте и благодаря за актуализацията! Следя информацията до правилния екип 👍
Какво ще кажете за качеството на чата на живо или поддръжката на клиенти, можете ли да коментирате малко? 🙂
Hello and thank you for your update! I'm following the information to the proper team 👍
What about the quality of live chat or customer support, can you comment a bit? 🙂
здрасти Много добре. На всички въпроси ще бъде отговорено своевременно. Спечелих 800 евро при първия си депозит с бонус в петък и парите бяха в сметката ми в понеделник. Поддръжката винаги беше много приятелска, въпреки че попитах 3 пъти дали изплащането наистина идва. Но всичко работеше добре. За мен най-доброто казино в момента. Сърдечни поздрави
Hi. Very good. All questions will be answered promptly. I won 800 euros on my first deposit with a bonus on Friday and the money was in my account on Monday. The support was always very friendly, although I asked 3x if the payout was really coming. But everything worked fine. For me the best casino at the moment. Warm greetings
Hallo. Sehr gut. Es werden alle Fragen zeitnah beantwortet. Ich hatte bei der ersten Einzahlung mit Bonus 800 Euro gewonnen am Freitag und Montag war das Geld auf dem Konto. Der Support war immer sehr freundlich, obwohl ich 3x nach gefragt habe ob die Auszahlung wirklich kommt. Aber alles hat bestens funktioniert. Für mich zur Zeit das Beste Casino. Liebe Grüße
Честно казано, не знам как казиното успя да се справи толкова добре. Първият депозит беше добър, вървеше като ад
To be honest, I don't know how the casino was able to do so well. 1st deposit was good, it went like hell
Also ganz ehrlich ich weiß nicht wie das Casino so gut abschneiden konnte.1te Einzahlung war gut da lief es wie Sau.Leider zun gierig geworden.Die anderen Einzahlungen waren binnen Minuten runtergespielt trotz kleiner Einsätze.Kaum eine Chance zu Gewinnen.Finger weg
Здравейте,
какво се е случило?
Лош късмет в казиното?
Hello,
what has happened?
Stroke of bad luck in the casino?
Здравейте,
нещастен аз нямам нищо общо с това.
Ако игрите замръзнат или интернет връзката е твърде бавна въпреки 1000 линия или бъдете изхвърлени от играта без причина.
За мен това си е чиста изцепка.
Хазартът си е хазарт, но когато сте толкова очевидно измамени, това няма нищо общо с хазарта
Hello,
unlucky me nothing to do with that.
If the games freeze or the internet connection is too slow despite a 1000 line or you get kicked out of the game for no reason.
For me, that's pure rip-off.
Gambling is gambling but when you are so obviously cheated then it has nothing to do with gambling
Hallo,
das hat mich Pech nichts zu tun.
Wenn die Spiele einfrieren oder die Internetverbindung zu langsam ist trotz 1000er Leitung oder man ohne Grund aus dem Spiel geworfen wird.
Für mich ist das pure Abzocke.
Glücksspiel ist Glücksspiel aber wenn man so offensichtlich Betrogen wird dann hat das nichts mehr mit Glücksspiel zu tun
Ако сте свързани, да речем, с вашия wi-fi чрез компютър, тогава най-добрият начин да го тествате би бил да се свържете с телефона си през мобилен интернет и да тествате същата игра.
В противен случай е трудно да се каже дали проблемът е от ваша или тяхна страна.
If you're connected let's say to your wi-fi using a computer, then the best way of testing it would be to connect with your phone through the mobile internet and test the same game.
Otherwise, it's hard to say whether the issue is on yours or their side.
Играли сте през мобилен телефон в WiFi, както и през мобилни данни и през WiFi на компютъра, същият проблем навсякъде
Have played via mobile phone in the WiFi as well as via mobile data and via the WiFi on the PC, the same problem everywhere
Hab über Handy gespielt im Wlan sowie über Mobile Daten und übers Wlan am Pc überall das selbe Problem
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.