ФорумКазинаFreeSpino Casino - обща дискусия

FreeSpino Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от andandjonnyx
|
9376 преглеждания 76 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
FreeSpino Casino
преди 11 месеца

Перфектно, надявам се сега да има играчи, които да бъдат объркани възможно най-малко. Желая ти всичко най-добро. 😊😊👍

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Заявеният лепкав бонус на това казино е много различен от лепкавите бонуси на други казина.

(Лепкавите бонуси се губят в други казина, когато потребител поиска теглене. Освен това няма ограничения за игра с истински пари след направен депозит)

Компанията също така не уведомява потребителите за каквито и да било важни промени в Условията за ползване, което предизвика много объркване.


Призовавам лицето, което отговаря за Casino Guru, да играе сам в това казино и да провери дали информацията в този сайт е вярна.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички, аз съм Smiso от Ntaphuka от Ndwedwe


Автоматичен превод:
FreeSpino Casino
преди 11 месеца

Имам някакъв проблем, който трябва да се реши днес. Има ли възможност да се свържа с вас?


За разбирането,

Рекин777

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Заявеният лепкав бонус на това казино е много различен от лепкавите бонуси на други казина.

(Лепкавите бонуси се губят в други казина, когато потребител поиска теглене. Освен това няма ограничения за игра с истински пари след направен депозит)

Компанията също така не уведомява потребителите за каквито и да било важни промени в Условията за ползване, което предизвика много объркване.


Призовавам лицето, което отговаря за Casino Guru, да играе сам в това казино и да провери дали информацията в този сайт е вярна.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, предполагам, че вече сте използвали лепкавия бонус, тъй като имате толкова много информация за него. Мисля, че ако нашият екип възнамерява да качи лепкав бонус в това казино, те ще се съсредоточат върху необходимата информация и ще предоставят това, което е необходимо.

Както и да е, благодаря за актуализацията.

Имам обаче един въпрос. И така, когато казиното каза, че е променило правилата и условията и се натъкнахте на такава неяснота, попитахте ли поддръжката дали могат да го направят по-ясно? 🤔

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам някакъв проблем, който трябва да се реши днес. Има ли възможност да се свържа с вас?


За разбирането,

Рекин777

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, какъв е конкретният ви проблем, можете ли да кажете повече за него? Опитахте ли да се свържете с поддръжката или чат на живо, за да го разрешите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте, всичко съм описал в мейла, който съм им изпратил. Ще получа отговор със сигурност утре.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Забелязах, че когато използвах бонуса, поведението се промени, след като изискванията за залагане бяха изпълнени.

Свързах се с поддръжката и ми казаха, че формулата е променена на 16-ти.

Това направи бонусите на това казино много неизгодни за потребителя.

Въпреки това, казиното никога не е уведомило потребителя за тази важна промяна в Правилата и условията.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, всичко съм описал в мейла, който съм им изпратил. Ще получа отговор със сигурност утре.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

И бихте ли искали да го споделите с нас или с играчите, защото мисля, че може да им бъде полезно. Какво казваш ? 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Забелязах, че когато използвах бонуса, поведението се промени, след като изискванията за залагане бяха изпълнени.

Свързах се с поддръжката и ми казаха, че формулата е променена на 16-ти.

Това направи бонусите на това казино много неизгодни за потребителя.

Въпреки това, казиното никога не е уведомило потребителя за тази важна промяна в Правилата и условията.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам какво казвате, но ако смятате, че е неизгодно за играчите, не мисля, че казиното ще включи това в своите Правила и условия.

Въпреки това, ако има нещо, което е нежелателно, мисля, че можете да говорите и да пишете на поддръжката, както направихте. Може би ще преосмислят казаното от вас и ще го редактират. Ако това се случи, можете да ни уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Сигурен. Просто ще поставя отдолу съдържанието на този имейл, който написах вчера.


"Здравейте,


имам проблем Работиш ли може би?


Забравих да поискам теглене на 486 евро (това е 6 евро повече от 8 пъти сумата на депозита, защото все още играх малко след конвертирането на бонуса в реални пари) и случайно направих депозит на 60 евро с бонус код върху него. Когато го разбрах, просто исках да заложа да депозирам пари (според вашите условия). След като го направих, разбрах, че част от парите от реалния баланс са се преместили в бонус баланса и сега мога да поискам теглене само на 367,77 евро вместо на 533,63 евро.


Тъй като вероятно не работите в момента, реших да поискам теглене на 367,77 евро, защото без тях не мога да се възползвам от вашата невероятна изключителна оферта. Ако е възможно, ще бъда благодарен за възстановяване на тези 165,86 евро. Добавям екранна снимка към прикачения файл.


Съжалявам за неприятностите и с нетърпение очаквам да чуя от вас.


Поздрави"



Днес сутринта проблемът беше решен незабавно и възстановяването беше изпратено по банковата ми сметка. Много съм доволен от услугите им. Доколкото знам, те работят върху това да бъдат на разположение и през уикендите.


.

Автоматичен превод:
Mixer
преди 11 месеца

Е, това е нещо! Вашият положителен потребителски преглед изглежда заслужен! 🙂

Надявам се скоро да имате още страхотни преживявания, които да споделите с нас.


Автоматичен превод:
Публикация на Linne е изтрит
FreeSpino Casino
преди 10 месеца

Добър вечер.

Откривам вашите дискусии относно тези „лепкави" бонуси, които не са, тъй като, както агентът ясно обясни по-горе, лепкавият бонус е бонус, който се изважда в момента на теглене.


Прецаках се. Нищо не е посочено за това в правилата и условията. не е посочено, че бонусът ще бъде приспаднат в края на залога (x5), а не в момента на теглене!

Което променя всичко, ако не знаете за него.


Ако знаех, щях да спра да играя и да се върна на следващия ден.


Така, например, депозирате $50, получавате бонус от 150% = общо $125. (50+75).


ако за съжаление вашият баланс падне до $80, когато залогът приключи, вие изведнъж се оказвате, че играете с $5!! и това без да сте информирани! $80 - $75 (приспаднат 150% от бонуса).

Шок!

Тези бонуси не са лепкави бонуси (теглене в момента на теглене, освен това трябва да бъде посочено много ясно в T&Cs, „внимавайте, бонусът ще бъде приспаднат в края на залога, а не в момента на тегленето"

и с удебелен шрифт!


защото играчите трябва да могат да решат дали искат да го вземат или не.

С тази система вече дори не виждам смисъл да взимам бонус.

Защото абсолютно трябва да поддържате депозита си и да не го губите, защото в края на залога ще бъдете на нула! няма да имате шанс да се опитате да възстановите баланса си..

Никога не съм виждал такива бонуси.


Гуру, трябва да го посочите, това ще накара играчите да знаят, за да не попаднат в този капан

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей, Лин, благодаря ти, че остави коментар тук.


Получихме огромно количество обратна връзка относно тази лепкава бонус политика и стана ясно, че това не е стандартна практика в индустрията, нито нещо, което играчите обикновено очакват да се случи.


Поради това решихме да премахнем тази политика и вместо това да увеличим изискванията за залагане на всички бонуси.


Спецификите все още не са фиксирани, но тази актуализация трябва да се случи някъде през този месец. Ще изпратим съобщение до всички играчи по имейл, за да ги информираме за тази промяна, и ще публикуваме актуализация тук.


Отговорихме ви и по имейл – надяваме се решението за конкретния ви случай да бъде задоволително.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Най-малкото, ние, потребителите, сме финансово ощетени от бонус оферти, които се състоят от погрешни възприятия и погрешни представи от страна на. Това не е проблем, който може да бъде решен чрез промяна на Условията.


Най-малкото, казиното трябва да компенсира потребителите за загубата, която са претърпели, защото лепкавите бонуси, които е трябвало да бъдат премахнати при теглене, са премахнати при изпълнение на изискванията за залагане.


Вярваме, че Casino Guru също е отговорен като партньор за това, че не е използвал действително самите бонуси, за да направи собствено проучване.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей,


Casino.guru вече са изпълнили своята отговорност тук, тъй като те разкриват факта, че бонусите са лепкави, преди дори да ги поискат.


Съгласно T&C, които тези играчи са приели, преди да поискат тези бонуси, печалбите трябваше да бъдат премахнати при изпълнение на изискванията за залагане, а не преди тегленето им, така че ние не сме обвързани с никаква компенсация от тази гледна точка.


Дори и да бяхме, как точно бихте определили тази загуба? Някои играчи може да са поискали теглене веднага след приключване на залагането и по този начин няма да има разлика. Някои играчи може да са продължили да играят със средствата и да са загубили, което би означавало загуба за играча, докато други може да са спечелили, но това не може да бъде оценено поради произволния характер на слотовете.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Бонусите не са лепкави бонуси.

Сигурен съм, че това е изтъквано тук много пъти от различни хора.


Ако казино гуруто наистина беше използвал бонуса в това казино дори веднъж, той нямаше да го представи погрешно като лепкав бонус.

С други думи, те приеха погрешното представяне на казиното за чиста монета и поставиха информацията на уебсайта, без да направят подходящо проучване.


Поне нямаше такова изявление в Общите условия по времето, когато гледах.

Знам, че казината тук променят условията си на обслужване, без да уведомяват играчите.

Следователно условията за ползване не са причината.

Важното е, че много потребители са били излъгани и измамени за лепкави бонуси.


(Ако възнамерявате да повдигнете Условията за ползване на първо място, трябва да имате предвид факта, че потребителите не знаят какво е правилно в противоречието между твърдението, че това е лепкав бонус, и твърдението, че е премахва се, след като изискването за залагане е изпълнено.)


Загубата не може да се определи количествено.

Ето колко сте глупави хора.


Потребителите депозираха пари, вярвайки, че това е лепкав бонус поради фалшивото обяснение, и в резултат на това не получиха лепкавия бонус.

Ако случаят е такъв, тогава най-добрият начин да го поправите е да предоставите бонуса като бонус без депозит.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер.

Откривам вашите дискусии относно тези „лепкави" бонуси, които не са, тъй като, както агентът ясно обясни по-горе, лепкавият бонус е бонус, който се изважда в момента на теглене.


Прецаках се. Нищо не е посочено за това в правилата и условията. не е посочено, че бонусът ще бъде приспаднат в края на залога (x5), а не в момента на теглене!

Което променя всичко, ако не знаете за него.


Ако знаех, щях да спра да играя и да се върна на следващия ден.


Така, например, депозирате $50, получавате бонус от 150% = общо $125. (50+75).


ако за съжаление вашият баланс падне до $80, когато залогът приключи, вие изведнъж се оказвате, че играете с $5!! и това без да сте информирани! $80 - $75 (приспаднат 150% от бонуса).

Шок!

Тези бонуси не са лепкави бонуси (теглене в момента на теглене, освен това трябва да бъде посочено много ясно в T&Cs, „внимавайте, бонусът ще бъде приспаднат в края на залога, а не в момента на тегленето"

и с удебелен шрифт!


защото играчите трябва да могат да решат дали искат да го вземат или не.

С тази система вече дори не виждам смисъл да взимам бонус.

Защото абсолютно трябва да поддържате депозита си и да не го губите, защото в края на залога ще бъдете на нула! няма да имате шанс да се опитате да възстановите баланса си..

Никога не съм виждал такива бонуси.


Гуру, трябва да го посочите, това ще накара играчите да знаят, за да не попаднат в този капан

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, както виждаме, казиното ще премахне тази политика и ще актуализира бонусите, така че предполагам, че няма да е уместно да посочвам нещо подобно повече.

Както и да е, от казиното казаха, че са отговорили на имейла ви, така че се надявам решението да е било добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не смятам, че обвиненията в лъжа и измама имат място тук.


Когато за първи път ни уведомихте за този проблем, вярно е, че правилата и условията не бяха правилно формулирани и наистина заявиха, че бонусите се премахват при теглене. В този момент ние предложихме да добавим средствата към вашата сметка и да ги премахнем, когато поискате теглене (като по този начин спазваме T&Cs, с които сте се съгласили), оферта, която вие незабавно отказахте .


След това продължихте да депозирате, като познавате напълно тези условия.


Бяхме само прозрачни с вас, както и с всички други наши играчи, и ще продължим да го правим.

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още