преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Freddy Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой има ли опит с това казино?
Започнете да играете тук миналия петък и също им изпратих имейл. Също така направих теглене в събота вечерта и отново им изпратих имейл. Никакъв отговор.
Отново имейл в неделя, отново без отговор.
Днес опитах чат на живо, но там пише само заето.
Това измамно казино ли е и парите ми изчезнаха ли? ☹
Does anyone have some experience with this casino?
Start playing here last Friday and also sent them an email. Also did a withdraw on Saturday evening and again sent them an email. No response at all.
Again an email on Sunday again no response.
Today I tried live chat but it only says there busy.
Is this a scam casino and is my money gone? ☹
Трудно е да се познае какво се случва. Както е посочено в рецензията , това е новосъздадено казино, което означава, че не е доказано от времето - Технически, ние разчитаме на директна обратна връзка от играчи, за съжаление, никой не е идвал да прави преглед на казиното от самото начало. Също така намирам, че поддръжката за чат на живо не е достъпна 24/7.
Все пак бих му дал още няколко работни дни.
Може ли да ни държите в течение, моля? Все още не искам да започвам с оплакване...
It's hard to guess what's going on. As stated in the review, this is a freshly established casino, which means it is not proven by time - Technically, we rely on direct feedback from players, sadly, no one has come to review the casino since its beginning. I also find the live chat support is not available 24/7.
I would give it a few more working days, however.
Could you keep us posted, please? I do not want to start with a complaint just yet...
Сега не отговарят от 5 дни. Чатът на живо изобщо не е наличен. Опитайте сами. Получавате само автоматично съобщение, че са заети. Оставя чат няколко пъти отворен в продължение на часове, но изобщо няма отговор. Има още 2 казина под същия лиценз. bit1111.com и merhababet.com (последният е на турски), така че се опитах да се свържа с първия, но също няма отговор.
Тук се случват още неща, така че се страхувам, че парите ми ги няма ☹
п.с. Вече пуснах оплакване.
They are not responding now for 5 days. Live chat isn’t available at all. Try it for yourself. You only get an automatic message that they are busy. Left de chat several times open for hours but no response at all. There are 2 more casino’s under the same license. bit1111.com and merhababet.com (last one is in Turkish) so I tried to get in contact with the first one but also no response.
There is more going on here so I’m afraid my money is gone ☹
p.s. I already started a complaint.
Не е нужно веднага да мислим за най-лошото. Горе главата. Още не е минало толкова време, че веднага да се страхуваме.
Разбирам обаче, че ако не получите отговор нито чрез имейл, нито чрез чат на живо, това не допринася много за вашата надеждност.
Както и да е, би било добре да изчакате още малко и да имате търпение, защото както ви беше обяснено в жалбата, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявки за теглене.
Надявам се дотогава всичко да се оправи и да си вземеш парите. Ако не, нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне.
We don't have to think of the worst right away. Cheer up. It hasn't been so long yet that we have to be afraid immediately.
However, I understand that if you don't get a response either via email or live chat, it doesn't add much to your trustworthiness.
Anyway, it would be good to wait a little longer and be patient, because as you were explained in the complaint, we give casinos 14 days to resolve withdrawal requests.
I hope that everything will be sorted out by then and you will get your money. If not, our team will do their best to help you.
Познавате ли казино, което не отговаря на имейл и чат на живо? Играх в много казина и не играя.
Ако дадено казино има чат на живо, те ще отговорят. За вас, както казах на Радка, опитайте сами чата на живо.
Do you know a casino that doesn’t respond to email and live chat? I played a lot of casinos and I don’t.
If a casino has live chat they will respond. For you the same as I told Radka, try the live chat for yourself.
Познавате ли казино, което не отговаря на имейл и чат на живо? Играх в много казина и не играя.
Ако дадено казино има чат на живо, те ще отговорят. За вас, както казах на Радка, опитайте сами чата на живо.
Do you know a casino that doesn’t respond to email and live chat? I played a lot of casinos and I don’t.
If a casino has live chat they will respond. For you the same as I told Radka, try the live chat for yourself.
Получих вашето съобщение и разбирам, че смятате, че чатът не работи. Определено една точка надолу за казиното, без повече дебати! И все пак, когато става въпрос за оплаквания, ситуацията остава същата. 🙁
Съжалявам да го кажа, защото също така чувствам, че няма нищо друго освен да те чакам сега:
„Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, моля, уведомете ни и ние ще се намесим и ще се опитаме да да ти помогна."
Какво ще кажете да опитате профилите му в социалните медии? Ако казиното предоставя някакви...
I get your message and I understand you feel the chat is not operational. Definitely a point down for the casino, no further debates! Yet, when it comes to complaints, the situation remains the same. 🙁
I'm sorry to say that because I also feel there is nothing aside from waiting for you now:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, please, let us know and we will intervene and try to help you."
How about trying its social media profiles? If the casino provides any...
Получих вашето съобщение и разбирам, че смятате, че чатът не работи. Определено една точка надолу за казиното, без повече дебати! И все пак, когато става въпрос за оплаквания, ситуацията остава същата. 🙁
Съжалявам да го кажа, защото също така чувствам, че няма нищо друго освен да те чакам сега:
„Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, моля, уведомете ни и ние ще се намесим и ще се опитаме да да ти помогна."
Какво ще кажете да опитате профилите му в социалните медии? Ако казиното предоставя някакви...
I get your message and I understand you feel the chat is not operational. Definitely a point down for the casino, no further debates! Yet, when it comes to complaints, the situation remains the same. 🙁
I'm sorry to say that because I also feel there is nothing aside from waiting for you now:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, please, let us know and we will intervene and try to help you."
How about trying its social media profiles? If the casino provides any...
Имаше поддръжка на живо (алелуя), но те не можаха да ми помогнат, щяха да препратят съобщението ми до финансовия отдел. Така че няма напредък.
Не знам дали съм потвърден. Попитайте ги преди седмица дали имат нужда от документи за KYC, защото обичам това да се прави предварително. Никога не получих отговор на нито един от имейлите си, така че не знам. За да съм сигурен, че няма да използват това срещу мен, аз също им изпратих имейл с всички документи, които едно казино обикновено изисква.
Историята на играта не е налична на сайта. Изобщо няма история, така че също няма история на депозити и история на теглене. Виждам само, че тегленето ми не е обработено, защото все още виждам опцията „отказ на изплащане" в моя акаунт.
Live support was available (hallelujah) but they couldn’t help me, the would forward my message to the financial department. So no progress there.
I don’t know if I’m verified. Ask them a week ago if they need documents for KYC because I like this to do upfront. Never got an answer on any of my emails so I don’t know. To be sure they don’t use this against me I also sent them an email with all the documents that a casino normally requires.
Game history is not available on the site. There is no history at all so also no deposit history and withdrawal history. I can only see that my withdrawal isn’t processed because I can still see the option "cancel payout" in my account.
Не ми харесва къде това ще бъде право и напред...
Коморски лиценз, неподдържаща „поддръжка". Мислейки за това, трябва да кажа, че съм малко изненадан, че вие сте единственият с открито оплакване.
Бихте ли казали, че казиното ще успее навреме? Мразя обаче да съм скептик в такива ситуации.
Е, 5 дни, за да разберете.
🤞🤞🤞
I don't like where this is going to be straight and forward...
Comoros license, unsupportive "support". Thinking about this, I must say I'm a bit surprised you're the only one with an open complaint.
Would you say the casino will make it in time? I hate to be the skeptic in such situations though.
Well, 5 days to find out.
🤞🤞🤞
Не ми харесва къде това ще бъде право и напред...
Коморски лиценз, неподдържаща „поддръжка". Мислейки за това, трябва да кажа, че съм малко изненадан, че вие сте единственият с открито оплакване.
Бихте ли казали, че казиното ще успее навреме? Мразя обаче да съм скептик в такива ситуации.
Е, 5 дни, за да разберете.
🤞🤞🤞
I don't like where this is going to be straight and forward...
Comoros license, unsupportive "support". Thinking about this, I must say I'm a bit surprised you're the only one with an open complaint.
Would you say the casino will make it in time? I hate to be the skeptic in such situations though.
Well, 5 days to find out.
🤞🤞🤞
Или казиното е измама или казиното никога не е работило добре от самото начало (в началото виждате някои публикации в социалните медии) и сега вече не им пука.
Имейлът вече не работи, имейлът вече не може да се доставя и чатът на живо отговори само веднъж (опитвам всеки ден)
Също така изпрати имейли до AOFA (откъдето са получили лиценз), но те също не отговарят.
Наистина 5 дни, но ако сме честни, какво може да направи Casinoguru, ако не можете да се свържете с това казино.
Or the casino is a scam or the casino never did not run good from the start (in the beginning you see some social media posts) and now they don’t care anymore.
Email isn’t working anymore, email cannot be delivered anymore and live chat replied only once (I try every day)
Also sent emails to AOFA (where they got there license) but they also don’t respond.
Indeed 5 days but if your honest what is there Casinoguru can do if can’t get in touch with this casino.
Хм, със сигурност не е приятно да се справяте с такава ситуация и когато трябва да отговорите веднъж на синя луна, мисля, че е непрофесионално от страна на казиното. Както и да е, открих на нашия уебсайт, че това е зомби казино и нашият коментар за това е „няма да можете да се свържете с никого в това казино". Така че не съм много изненадан защо не можете да получите отговор.
Що се отнася до това какво ще направим по въпроса, най-малкото ще се опитаме да разрешим вашата ситуация и ако казиното няма волята да разреши вашата ситуация, те ще получат черни точки, които засягат техните индекс на безопасност, който вече е нисък. Знам, че това вероятно не е много утешително, но както вие, така и другите играчи ще можете да видите, че казиното не е много честно и може би това ще убеди играчите да не играят там.
Ще видим как ще стане. Остават още 4 дни.
Hmm, it's certainly not nice to deal with a situation like that, and when you get to answer once in a blue moon, I think it's unprofessional of the casino. Anyway, I found on our website that it is a zombie casino and our comment on that is "you will not be able to get in touch with anyone at this casino." So I'm not too surprised why you can't get an answer.
Regarding what we're going to do about it, at the very least we're going to try to resolve your situation, and if the casino doesn't have the will to resolve your situation, they'll get black points that affect their safety index, which is already low. I know that's probably not very comforting, but both you and other players will be able to see that the casino isn't very honest, and maybe that's what's going to convince the players not to play there.
We'll see how it goes. There are still 4 days left.
Хм, със сигурност не е приятно да се справяте с такава ситуация и когато трябва да отговорите веднъж на синя луна, мисля, че е непрофесионално от страна на казиното. Както и да е, открих на нашия уебсайт, че това е зомби казино и нашият коментар за това е „няма да можете да се свържете с никого в това казино". Така че не съм много изненадан защо не можете да получите отговор.
Що се отнася до това какво ще направим по въпроса, най-малкото ще се опитаме да разрешим вашата ситуация и ако казиното няма волята да разреши вашата ситуация, те ще получат черни точки, които засягат техните индекс на безопасност, който вече е нисък. Знам, че това вероятно не е много утешително, но както вие, така и другите играчи ще можете да видите, че казиното не е много честно и може би това ще убеди играчите да не играят там.
Ще видим как ще стане. Остават още 4 дни.
Hmm, it's certainly not nice to deal with a situation like that, and when you get to answer once in a blue moon, I think it's unprofessional of the casino. Anyway, I found on our website that it is a zombie casino and our comment on that is "you will not be able to get in touch with anyone at this casino." So I'm not too surprised why you can't get an answer.
Regarding what we're going to do about it, at the very least we're going to try to resolve your situation, and if the casino doesn't have the will to resolve your situation, they'll get black points that affect their safety index, which is already low. I know that's probably not very comforting, but both you and other players will be able to see that the casino isn't very honest, and maybe that's what's going to convince the players not to play there.
We'll see how it goes. There are still 4 days left.
Току-що получих този имейл;
Уважаеми потребител,
За съжаление на имейла за поддръжка не е отговорено поради вътрешни грешки в конфигурацията.
Това ще бъде подредено. Въпреки това, имайте предвид, че ние проверихме и прегледахме вашия случай и възстановихме вашите депозити.
Причината за това е, че не можем да приемем играчи от вашия регион.
Възстановените суми са извършени и ще постъпят в акаунта ви след 1/3 работни дни от тази сутрин.
Чувствайте се свободни да се свържете с нас и да ви пожелаем всичко най-добро
Поздрави
Фреди
Така че стискам палци да си върна парите.
I just received this email;
Dear User,
Unfortunately the support email have not been responded to due to internal configuration mistakes.
This will be sorted. Nevertheless please be aware that we have checked and reviewed your case and we have refunded your deposits.
The reason for this is that we can not accept players from your region.
The refunds have been issued, and will derive at your account in 1/3 business days as of this morning.
Feel free to contact us back, and wishing you all the best
Kind regards
Freddy
So fingers crossed I’m getting my money back.
Е, това е страхотно. Надявам се да успеете да си върнете парите. Бихте ли ни информирали, когато дойдат при вас? 😊
Well, that's great. I hope you manage to get your money back. Could you update us when they come to you? 😊
Казаха 3 работни дни, но след 4 работни дни все още нищо. Но те лъжат за повече неща, така че защо това да не е лъжа. Те могат да кажат всичко, но това не означава, че е истина.
Казаха също, че не могат да приемат играчи от моя регион и затова ми връщат депозитите. Да, точно затова страницата за депозит показва методи за депозит, достъпни само в Холандия.
They said 3 businesses days but after 4 business days still nothing. But they are lying about more things so why wouldn’t this be a lie. They can say anything but that doesn’t mean its true.
They also said they can’t accept players from my region and that’s why they pay me back my deposits. Yeh wright that’s why the deposit page shows deposit methods only available in the Netherlands.
В момента се намирате в тъжна ситуация. Мислех, че нещата може да се подобрят и да си вземете парите, но както виждаме, нищо подобно не се случва засега. Попитахте ли казиното какъв е проблемът, когато парите още не са дошли при вас?
Както и да е, засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата и докъде ще стигне нашият отбор. Бихте ли ни информирали, ако парите пристигнат или казиното каже защо все още не са пристигнали?
It's a sad situation you're in at the moment. I thought that things might move for the better, and that you would get your money, but as we can see, nothing like that is happening so far. Did you ask the casino what the problem is when the money hasn't come to you yet ?
Anyway, for now, we will have to wait and see how things will go on and where our team will get to. Could you please keep us updated if the money arrives or the casino says why it hasn't arrived yet ?
Разбира се, опитах се да се свържа с тях, но те не отговарят.
Единственото нещо, което вашият екип казва, е да изчакате, така че не се чувствайте много подкрепени от CasinoGuru.
Of course i tried to get in contact with them but they don’t respond.
The only thing your team says is to wait so don’t feel very supported by CasinoGuru.
Проверих жалбата и не намерих нищо за "трябва да изчакате".
Би било честно да спомена, че екипът обработва прекалено голям брой жалби, но както казах, не виждам забавяне във вашия случай.
Това е стандартна ситуация:
„Благодарим ви. Тъй като казиното ви информира, че парите са изпратени, препоръчваме на играчите да изчакат до 14 дни, докато възстановяването се появи в сметката им."
Концепцията за оплакване се основава на доказване на неща, а не на предположения. За да докажем, че казиното не ви е върнало сумата, трябва да им предоставим шанс да го направят. Едва след известно време можем да кажем: "Хей, нищо не се е случило! Докажете, че сте направили плащането."
Може би сте опитвали да получите ID на транзакцията?
I checked the complaint and found nothing about "you should wait".
Would be fair to mention that the Team is handling an excessively high number of complaints, but as I said, I see no delay in your case.
This is a standard situation:
"Thank you. Since the casino informed you the money has been sent, we recommend players wait up to 14 days for the refund to appear in their account."
The concept of complaint is based on proving things rather than on assumptions. To prove that the casino has not refunded you, we need to provide them with a chance to do so. Only after some time has passed, we may say:"Hey, nothing has happened! Prove you made the payment."
Have you perhaps tried to get the transaction ID?
Да, в моя случай има забавяне. Първо ми каза да изчакам 2 седмици, което наистина е нормално. След тези 2 седмици все още нямам парите си, така че трябва да проучите. Само защото казиното казва, че ще плати, не означава нищо, първо, защото ви доказвам, че те лъжат, второ, защото не са платили, както са обещали. И сега ми казвате да изчакам още 2 седмици (така че ми казахте 2 пъти да изчакам), това са общо 4 седмици чакане.
Какво ще стане, ако казиното каже на 19 септември „о, съжалявам, че направихме грешка, ще ви платим сега", тогава ще ми кажете да изчакам още 2 седмици? Можем да продължим така вечно.
Очевидно е, че това не е нормално работещо казино.
Можете да продължите да казвате неща като „попитахте ли това или попитахте онова", но отново казиното не отговаря на нито един от имейлите ми, така че да, задавам всички тези въпроси, но не получавам никакви отговори, така че си вършете работата и разследвайте.
Yes there is delay in my case. First you told me to wait 2 weeks which indeed is normal. After those 2 weeks I still don’t have my money so you should investigate. Just because the casino says they will pay doesn’t mean anything, first because I proof to you that they are lying, second because they didn’t pay like they promised. And now you telling me to wait another 2 weeks (so you told me 2 times to wait) that’s 4 weeks total of waiting.
What if the casino says on September 19 "oh sorry we made a mistake we going to pay you now" you’re going to tell me then to wait another 2 weeks? We can go on forever like that.
It is obvious that this is not a normal operating casino.
You can keep saying things like "did you ask this or did you ask that" but again the casino is not answering any of my emails so yes I’m asking all of those questions but I don’t get any answers so do your work and investigate.
Няма да повярвате, но съм напълно убеден, че вече обясних всички точки в предишния си отговор.
Нека не се хващаме в кръг.
Между другото, жалбата е подадена на 28 август. Едва ли са минали три седмици, когато първите две наистина са 14-дневният период, през който екипът за жалби не се намесва.
Освен това, когато казиното твърди, че парите са изпратени, ние просто не можем да кажем „О, но играчът не ви вярва, така че ще ви накажем".
Технически жалбата е открита, което означава, че все още нищо не е доказано. Знам, че е трудно, но оплакването тук няма да ви помогне. Трябва да дадем време на казиното да ви плати първо, само когато казиното не успее да изпълни изявлението - става очевидно, че са лъгали. Не по-рано.
Съжалявам, че отнема толкова време, но така стоят нещата.
You would not believe that, but I'm quite convinced I already explained all the points in my previous response.
Let's not get caught in circles.
By the way, the complaint was submitted on August 28th. Hardly three weeks when the first two are indeed the 14-day period during which the Complaint Team does not step in.
Aside from that, when the casino claims the money was sent, we just can't say "Oh, but the player does not believe you, so we are going to punish you."
Technically, the complaint is open, meaning nothing has been proven yet. I know it is hard, but complaining here won't help you. We must give the casino time to pay you first, only when the casino fails to fulfill the statement - it becomes obvious they were lying. Not sooner.
I'm sorry it takes so long, but this is how it goes.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.