ФорумКазинаFreddy Vegas Casino - обща дискусия

Freddy Vegas Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от RS200
|
1697 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Freddy Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Някой има ли опит с това казино?

Започнете да играете тук миналия петък и също им изпратих имейл. Също така направих теглене в събота вечерта и отново им изпратих имейл. Никакъв отговор.

Отново имейл в неделя, отново без отговор.

Днес опитах чат на живо, но там пише само заето.

Това измамно казино ли е и парите ми изчезнаха ли? ☹

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Трудно е да се познае какво се случва. Както е посочено в рецензията , това е новосъздадено казино, което означава, че не е доказано от времето - Технически, ние разчитаме на директна обратна връзка от играчи, за съжаление, никой не е идвал да прави преглед на казиното от самото начало. Също така намирам, че поддръжката за чат на живо не е достъпна 24/7.

Все пак бих му дал още няколко работни дни.

Може ли да ни държите в течение, моля? Все още не искам да започвам с оплакване...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Сега не отговарят от 5 дни. Чатът на живо изобщо не е наличен. Опитайте сами. Получавате само автоматично съобщение, че са заети. Оставя чат няколко пъти отворен в продължение на часове, но изобщо няма отговор. Има още 2 казина под същия лиценз. bit1111.com и merhababet.com (последният е на турски), така че се опитах да се свържа с първия, но също няма отговор.

Тук се случват още неща, така че се страхувам, че парите ми ги няма ☹

п.с. Вече пуснах оплакване.

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Не е нужно веднага да мислим за най-лошото. Горе главата. Още не е минало толкова време, че веднага да се страхуваме.

Разбирам обаче, че ако не получите отговор нито чрез имейл, нито чрез чат на живо, това не допринася много за вашата надеждност.

Както и да е, би било добре да изчакате още малко и да имате търпение, защото както ви беше обяснено в жалбата, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на заявки за теглене.

Надявам се дотогава всичко да се оправи и да си вземеш парите. Ако не, нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Познавате ли казино, което не отговаря на имейл и чат на живо? Играх в много казина и не играя.

Ако дадено казино има чат на живо, те ще отговорят. За вас, както казах на Радка, опитайте сами чата на живо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Познавате ли казино, което не отговаря на имейл и чат на живо? Играх в много казина и не играя.

Ако дадено казино има чат на живо, те ще отговорят. За вас, както казах на Радка, опитайте сами чата на живо.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Получих вашето съобщение и разбирам, че смятате, че чатът не работи. Определено една точка надолу за казиното, без повече дебати! И все пак, когато става въпрос за оплаквания, ситуацията остава същата. 🙁

Съжалявам да го кажа, защото също така чувствам, че няма нищо друго освен да те чакам сега:

„Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, моля, уведомете ни и ние ще се намесим и ще се опитаме да да ти помогна."

Какво ще кажете да опитате профилите му в социалните медии? Ако казиното предоставя някакви...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Получих вашето съобщение и разбирам, че смятате, че чатът не работи. Определено една точка надолу за казиното, без повече дебати! И все пак, когато става въпрос за оплаквания, ситуацията остава същата. 🙁

Съжалявам да го кажа, защото също така чувствам, че няма нищо друго освен да те чакам сега:

„Ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, моля, уведомете ни и ние ще се намесим и ще се опитаме да да ти помогна."

Какво ще кажете да опитате профилите му в социалните медии? Ако казиното предоставя някакви...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имаше поддръжка на живо (алелуя), но те не можаха да ми помогнат, щяха да препратят съобщението ми до финансовия отдел. Така че няма напредък.

Не знам дали съм потвърден. Попитайте ги преди седмица дали имат нужда от документи за KYC, защото обичам това да се прави предварително. Никога не получих отговор на нито един от имейлите си, така че не знам. За да съм сигурен, че няма да използват това срещу мен, аз също им изпратих имейл с всички документи, които едно казино обикновено изисква.

Историята на играта не е налична на сайта. Изобщо няма история, така че също няма история на депозити и история на теглене. Виждам само, че тегленето ми не е обработено, защото все още виждам опцията „отказ на изплащане" в моя акаунт.

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Не ми харесва къде това ще бъде право и напред...

Коморски лиценз, неподдържаща „поддръжка". Мислейки за това, трябва да кажа, че съм малко изненадан, че вие сте единственият с открито оплакване.

Бихте ли казали, че казиното ще успее навреме? Мразя обаче да съм скептик в такива ситуации.

Е, 5 дни, за да разберете.

🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не ми харесва къде това ще бъде право и напред...

Коморски лиценз, неподдържаща „поддръжка". Мислейки за това, трябва да кажа, че съм малко изненадан, че вие сте единственият с открито оплакване.

Бихте ли казали, че казиното ще успее навреме? Мразя обаче да съм скептик в такива ситуации.

Е, 5 дни, за да разберете.

🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Или казиното е измама или казиното никога не е работило добре от самото начало (в началото виждате някои публикации в социалните медии) и сега вече не им пука.

Имейлът вече не работи, имейлът вече не може да се доставя и чатът на живо отговори само веднъж (опитвам всеки ден)

Също така изпрати имейли до AOFA (откъдето са получили лиценз), но те също не отговарят.

Наистина 5 дни, но ако сме честни, какво може да направи Casinoguru, ако не можете да се свържете с това казино.

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Хм, със сигурност не е приятно да се справяте с такава ситуация и когато трябва да отговорите веднъж на синя луна, мисля, че е непрофесионално от страна на казиното. Както и да е, открих на нашия уебсайт, че това е зомби казино и нашият коментар за това е „няма да можете да се свържете с никого в това казино". Така че не съм много изненадан защо не можете да получите отговор.

Що се отнася до това какво ще направим по въпроса, най-малкото ще се опитаме да разрешим вашата ситуация и ако казиното няма волята да разреши вашата ситуация, те ще получат черни точки, които засягат техните индекс на безопасност, който вече е нисък. Знам, че това вероятно не е много утешително, но както вие, така и другите играчи ще можете да видите, че казиното не е много честно и може би това ще убеди играчите да не играят там.

Ще видим как ще стане. Остават още 4 дни.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хм, със сигурност не е приятно да се справяте с такава ситуация и когато трябва да отговорите веднъж на синя луна, мисля, че е непрофесионално от страна на казиното. Както и да е, открих на нашия уебсайт, че това е зомби казино и нашият коментар за това е „няма да можете да се свържете с никого в това казино". Така че не съм много изненадан защо не можете да получите отговор.

Що се отнася до това какво ще направим по въпроса, най-малкото ще се опитаме да разрешим вашата ситуация и ако казиното няма волята да разреши вашата ситуация, те ще получат черни точки, които засягат техните индекс на безопасност, който вече е нисък. Знам, че това вероятно не е много утешително, но както вие, така и другите играчи ще можете да видите, че казиното не е много честно и може би това ще убеди играчите да не играят там.

Ще видим как ще стане. Остават още 4 дни.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Този преглед на казиното е променен след моята жалба. Първоначално беше просто „Свежо казино" с нормален индекс на безопасност.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току-що получих този имейл;

Уважаеми потребител,
За съжаление на имейла за поддръжка не е отговорено поради вътрешни грешки в конфигурацията.
Това ще бъде подредено. Въпреки това, имайте предвид, че ние проверихме и прегледахме вашия случай и възстановихме вашите депозити.
Причината за това е, че не можем да приемем играчи от вашия регион.
Възстановените суми са извършени и ще постъпят в акаунта ви след 1/3 работни дни от тази сутрин.
Чувствайте се свободни да се свържете с нас и да ви пожелаем всичко най-добро
Поздрави
Фреди

Така че стискам палци да си върна парите.

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Е, това е страхотно. Надявам се да успеете да си върнете парите. Бихте ли ни информирали, когато дойдат при вас? 😊

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Казаха 3 работни дни, но след 4 работни дни все още нищо. Но те лъжат за повече неща, така че защо това да не е лъжа. Те могат да кажат всичко, но това не означава, че е истина.

Казаха също, че не могат да приемат играчи от моя регион и затова ми връщат депозитите. Да, точно затова страницата за депозит показва методи за депозит, достъпни само в Холандия.


file

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

В момента се намирате в тъжна ситуация. Мислех, че нещата може да се подобрят и да си вземете парите, но както виждаме, нищо подобно не се случва засега. Попитахте ли казиното какъв е проблемът, когато парите още не са дошли при вас?

Както и да е, засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата и докъде ще стигне нашият отбор. Бихте ли ни информирали, ако парите пристигнат или казиното каже защо все още не са пристигнали?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Разбира се, опитах се да се свържа с тях, но те не отговарят.

Единственото нещо, което вашият екип казва, е да изчакате, така че не се чувствайте много подкрепени от CasinoGuru.

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Проверих жалбата и не намерих нищо за "трябва да изчакате".

Би било честно да спомена, че екипът обработва прекалено голям брой жалби, но както казах, не виждам забавяне във вашия случай.

Това е стандартна ситуация:

„Благодарим ви. Тъй като казиното ви информира, че парите са изпратени, препоръчваме на играчите да изчакат до 14 дни, докато възстановяването се появи в сметката им."

Концепцията за оплакване се основава на доказване на неща, а не на предположения. За да докажем, че казиното не ви е върнало сумата, трябва да им предоставим шанс да го направят. Едва след известно време можем да кажем: "Хей, нищо не се е случило! Докажете, че сте направили плащането."

Може би сте опитвали да получите ID на транзакцията?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Да, в моя случай има забавяне. Първо ми каза да изчакам 2 седмици, което наистина е нормално. След тези 2 седмици все още нямам парите си, така че трябва да проучите. Само защото казиното казва, че ще плати, не означава нищо, първо, защото ви доказвам, че те лъжат, второ, защото не са платили, както са обещали. И сега ми казвате да изчакам още 2 седмици (така че ми казахте 2 пъти да изчакам), това са общо 4 седмици чакане.

Какво ще стане, ако казиното каже на 19 септември „о, съжалявам, че направихме грешка, ще ви платим сега", тогава ще ми кажете да изчакам още 2 седмици? Можем да продължим така вечно.

Очевидно е, че това не е нормално работещо казино.

Можете да продължите да казвате неща като „попитахте ли това или попитахте онова", но отново казиното не отговаря на нито един от имейлите ми, така че да, задавам всички тези въпроси, но не получавам никакви отговори, така че си вършете работата и разследвайте.

Автоматичен превод:
RS200
преди 8 месеца

Няма да повярвате, но съм напълно убеден, че вече обясних всички точки в предишния си отговор.

Нека не се хващаме в кръг.

Между другото, жалбата е подадена на 28 август. Едва ли са минали три седмици, когато първите две наистина са 14-дневният период, през който екипът за жалби не се намесва.

Освен това, когато казиното твърди, че парите са изпратени, ние просто не можем да кажем „О, но играчът не ви вярва, така че ще ви накажем".

Технически жалбата е открита, което означава, че все още нищо не е доказано. Знам, че е трудно, но оплакването тук няма да ви помогне. Трябва да дадем време на казиното да ви плати първо, само когато казиното не успее да изпълни изявлението - става очевидно, че са лъгали. Не по-рано.

Съжалявам, че отнема толкова време, но така стоят нещата.




Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини