ФорумКазинаFoxyPlay Casino - обща дискусия

FoxyPlay Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от anzelika33
|
12351 преглеждания 95 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
Anonymized655
преди 10 месеца

Съжалявам, но нищо от това не може да означава липсващо доказателство. Това е само твоя дума, която честно казано не подлежи на доказване.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Като се имат предвид затрудненията, които изпитвам с това казино, наскоро беше намалена оценката в AskGamblers, тъй като не отговориха на това, което те сметнаха за валидни оплаквания, това е лоша оценка тук в Casino Guru, бих заложил парите си на мой колега член на общността като този, който заслужава съмнението. Думата му струва много в моите книги.

Автоматичен превод:
tamalamaland123
преди 10 месеца

Да, аз също разгледах това казино и то има доста нисък индекс на безопасност, така че бих бил предпазлив, преди да депозирам в него.

Но както Радка вече предложи, когато мине споменатото време от 14 дни и все още нищо не се случва, можете да пуснете жалба. Ако решите да го направите в даден момент, можете да ни уведомите. Бих се радвал, ако не се налагаше да се случва, но не съм сигурен.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте всички,


Ако имам един съвет, който да дам на играчите въз основа на моя собствен опит, ако видите, че казиното е част от sg international, не играйте там, в противен случай ще чакате седмици, за да ви бъдат изплатени.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

mrmileena прав си за sg international..Имах проблеми в миналото с друго казино с международен лиценз на sg. Виждам, че много играчи имат проблеми с Foxyplay и проблемите не са разрешени. Освен това казиното няма чат на живо от понеделник и ако опитайте да се регистрирате, той е деактивиран! изглежда, че магазинът е затворен...

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Всичко е наред, подадох жалба преди два дни в AskGamblers. Не е възможно да изчакате проверка преди да подадете жалба, когато казиното не отговаря, за да позволи извършването на проверка. Не знам защо искате хората да чакат две седмици. Това е изключително дълго време по индустриалните стандарти.

Автоматичен превод:
tamalamaland123
преди 10 месеца

2 седмици се считат за разумен срок за казиното да разреши KYC или теглене. Ако нищо не се промени през това време, нашият екип ще се свърже с казиното и ще се опита да помогне за разрешаването на случая.

Въпреки това, тъй като вече сте подали жалба другаде, твърдо вярвам, че ще можете да я разрешите. Когато имате резултат, какъвто и да е той, можете да го споделите с нас.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Уважаеми играчи, според последните новини, на които се натъкнахме относно Foxy Play Casino, неговият статус ще бъде променен на „не приема нови играчи" – или нещо подобно.

Казиното изглежда е пред затваряне.

Затова се препоръчва да не депозирате повече там. Точно обратното; незабавно изтеглете печалбите си. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И така, Радка, какво да правим в случай, че казиното затвори, което е най-възможното нещо (ако вече не е затворено)? Аз и много други играчи имаме чакащи тегления. Има ли начин да получим парите си, като комуникираме с лицензиращите органи или просто загубихме парите си?

Автоматичен превод:
aivas2003
преди 10 месеца

Твърдо вярвам, че когато казиното затвори завинаги, то ще плати на своите играчи. Някои от тях също имат оплаквания, така че ще видим как ще се развие всичко. Разбира се, ако това не помогне, бих препоръчал това, което сте написали, а именно да подадете жалба до лицензиращия орган.

Да се надяваме, че играчите няма да загубят парите си и всичко ще бъде платено справедливо.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Нямам предишен опит със затваряне на казино, искам да вярвам на оптимистичната гледна точка на Jaro, но също така вярвам, че едно казино се затваря, защото беше измамник от самото начало и не можеше да плаща на играчите. Вече съм подал жалби на complaints@gaminglicences.com, certria@gaminglicences.com и curacao-egaming.com, но не очаквам много. Вече имате публикация във форума - как да общувате с Antillephone - и това показва колко трудно е да си върнете парите. Вече научихме нашия урок за това какъв лицензиращ орган трябва да избягваме в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Чудесата се случват. Foxyplay casino най-накрая ми плати, въпреки че казиното изглежда е на път да затвори. Не знам дали ми беше платено, защото са на път да затворят или защото изпратих имейл до всички възможни лицензиращи органи. Надявам се всички играчи, които имат предстоящо теглене, да получат средствата си. Благодарим ви casinoguru за цялото сътрудничество🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Получих имейл от казиното, в който се казва, че затварят и след това те завършиха проверката и тегленето ми успешно. Кредит, когато кредитът е дължим. Надявам се всички да успеят да постигнат добър резултат.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Нямам предишен опит със затваряне на казино, искам да вярвам на оптимистичната гледна точка на Jaro, но също така вярвам, че едно казино се затваря, защото беше измамник от самото начало и не можеше да плаща на играчите. Вече съм подал жалби на complaints@gaminglicences.com, certria@gaminglicences.com и curacao-egaming.com, но не очаквам много. Вече имате публикация във форума - как да общувате с Antillephone - и това показва колко трудно е да си върнете парите. Вече научихме нашия урок за това какъв лицензиращ орган трябва да избягваме в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, и аз бих искал да се развие положително. Разбира се, със сигурност не давам никакви обещания, защото не знам как ще се развие всичко. Но надеждата умира последна както се казва.

Що се отнася до жалбата до властите, първият имейл, който споменахте в отговора си, е правилният, вероятно няма да получите отговор от останалите, тъй като казиното има лиценз за Антилфония на Кюрасао.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Чудесата се случват. Foxyplay casino най-накрая ми плати, въпреки че казиното изглежда е на път да затвори. Не знам дали ми беше платено, защото са на път да затворят или защото изпратих имейл до всички възможни лицензиращи органи. Надявам се всички играчи, които имат предстоящо теглене, да получат средствата си. Благодарим ви casinoguru за цялото сътрудничество🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Перфектно, ако бях прочел този твой пост по-рано, щях да те поздравя в едно съобщение, че се радвам, че си получил парите. Мисля, че е доста успокояващо, че вече не е нужно да се тревожите за подобни проблеми.

Разбира се, в бъдеще ви пожелавам да избягвате всички подобни проблеми. 😊😊😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Получих имейл от казиното, в който се казва, че затварят и след това те завършиха проверката и тегленето ми успешно. Кредит, когато кредитът е дължим. Надявам се всички да успеят да постигнат добър резултат.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, това е добра новина. Надявам се всички играчи, които имат парите си тук, да успеят да ги изтеглят, както и вие. 🎉😉

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини