Мисля, че трябва да бъдеш справедлив...
Съжалявам, че го казвам, но не застанахме на страната на казиното. Вместо това приложихме бизнес стандарт:
„Мога само да потвърдя изявлението на казиното. Според предоставената информация вашият акаунт е бил затворен на 31 октомври (вторник). В Casino.Guru смятаме, че такива акаунти трябва да бъдат затворени възможно най-скоро и считаме, че това са 3 работни дни да бъде приемлив период за закриване на акаунт. Много съжалявам, но във вашия случай той е по-малко от 3 дни; следователно смятам, че нямате право да получите възстановяването. За съжаление съм принуден да отхвърля вашия случай."
Алтернативен вариант е да подадете официална жалба до лицензиращия орган на казиното. Може да ви помогна с този процес и можете да се свържете с мен на посочения по-долу имейл адрес. Чувствайте се свободни да се свържете с мен, ако имате въпроси"
източник - жалба
Свързахте ли се с лицензиращия орган, моля?
Моля, предприемете всички възможни стъпки, за да избегнете играта в онлайн казина. Много от вашите оплаквания са свързани със закриване на сметки.
Ако търсите помощ, започнете от тук: https://casino.guru/problem-gambling 🙏
I think you should keep it fair...
I'm sorry to say that, but we didn't side with the casino. Instead, we applied a business standard:
"I can only confirm the casino statement. According to the information provided, your account was closed on October 31st (Tuesday). At Casino.Guru, we believe that such accounts should be closed as soon as possible, and we consider 3 business days to be an acceptable period for account closure. I am very sorry, but in your case, it is less than 3 days; therefore, I believe you are not entitled to receive the refund. Unfortunately, I am forced to reject your case."
An alternative option is to file an official complaint with the licensing authority of the casino. I may assist you with this process, and you can reach me at the email address provided below. Feel free to contact me if you have any questions"
source - complaint
Have you reached out to the licensing authority, please?
Please take every step you can to avoid playing at online casinos. Many of your complaints are associated with account closures.
If you seek help, start right here: https://casino.guru/problem-gambling 🙏
Автоматичен превод: