ФорумКазинаFoxyPlay Casino - обща дискусия

FoxyPlay Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от anzelika33
|
11958 преглеждания 95 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
tomekmisztaol
преди 11 месеца

Щракни върху линка ми от предишния пост, намери казиното, за което говориш и имаш проблеми и тогава напиши какво се е случило. Нашият екип ще се опита да ви помогне.

Въпреки това ще публикувам и ръководство, което може да ви бъде полезно за това как работи целият процес около жалбата: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Ако не можете да разберете какво да правите, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това нещо все още не е изтрито от този сайт?

Автоматичен превод:
aonti
преди 11 месеца

Защо това казино да не е на нашия сайт? Мисля, че винаги е добре да разполагате с информация за казина, които не са толкова добри, за да може играчът да прецени дали да играе там въз основа на информацията, която предлагаме.

Спомням си обаче, че имахте проблем с тях и ви препоръчах да пуснете жалба, но накрая дори не ми отговорихте. Нямаше ли логика да отвориш такъв? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Говорих с човек от моята страна, който говори с мениджъра на това казино и разбрах цялата информация, така че не виждах смисъл да говоря отново с вас, защото тази ситуация беше много стресираща от мен. Между другото, мисля, че не можете да направите нищо с тази ситуация, така че не разглеждам този сайт много дълго време. Виждате какво става, няма нужда от коментар

Автоматичен превод:
aonti
преди 10 месеца

Разбирам, така че ако не сте разбрали смисъла, това зависи от вас.

Успяхте ли също да разрешите проблема си с казиното?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Уважаеми всички,


Подадох официална жалба за това казино в лицензиращия орган, но все още не съм получил никакъв отговор. Ще ви уведомя за актуализацията.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 10 месеца

Здравейте, надявам се да получите разумен отговор и да ни уведомите как върви или ако чуете нещо ново.

Надявам се, че ще можете да разрешите вашия случай. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Foxyplay casino изтече 3-дневната времева линия, която трябва да обработи теглене, въпреки че съм проверен. Това е вторият път, когато го правят. Те ме обвиниха в нарушаване на t&c, което беше напълно фалшиво и вече им изпратих скрийншотовете, от които се нуждаят .Очевидно е, че правят всичко възможно, за да забавят тегленето. Те се нуждаят от 4 дни, за да завършат проверката на залозите, които направих, докато играех с активен бонус. Направих тази проверка за 2 минути. Чатът на живо не отговаря. Това е напълно нелепо поведение от казино, което е напълно против играча.

Автоматичен превод:
aivas2003
преди 10 месеца

Здравейте, със сигурност не е приятно да попаднете в подобна ситуация и да имате проблем със събирането на пари. Но бих искал да започна, като кажа, че даваме на казината 14 дни да разрешат процеса на теглене. От колко време чакаш?

Що се отнася до обвиненията на казиното, че сте нарушили правилата, какво точно сте нарушили?

Видях обаче, че сте подали жалба , така че нашият екип вече се опитва да ви помогне с вашия случай и Кристина може да се възползва от отговора. Просто щракнете тук, за да я актуализирате.

Надявам се всичко да се реши справедливо и без дълго чакане.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Първият ми опит за теглене беше 188, играх с бонус за втори депозит и го заложих. Изчаках 4 дни и след това анулирах тегленето си. За щастие, не загубих пари и поисках ново теглене от 627,2-1-2024. вчера, 4-1-2024, говорих с чат на живо и той каза, че имам максимален бонус за теглене 5x, който не е валиден. Няма максимален теглене с бонус за депозит sexind. когато чатът разбра, че греши, той ме обвини, че съм нарушил t&c, защото играх betsoft ротативки с активен бонус и това е забранено. Да, забранено е и играх betsoft, когато залагането приключи. Видях моя бонус и история на залози. изобщо не беше нарушение на условията за бонус. Изпратих им екранните снимки. Той каза, че ще го проверят и ще се върнат с отговор в понеделник!!! имат нужда от 4 дни, за да проверят това, което проверих за 2 минути. jaro, запознат съм със sg internatonal nv и подобно поведение.всички играчи имат проблем с казината на sg.те намират най-лудите начини да отложат теглене.защо трябва да чакам 14 дни, за да получа тегленето си, когато казиното рекламира бързо теглене за -72 часа с електронни портфейли ...14 дни чакане бяха преди 14 години. Сериозните казина промениха това и плащат в рамките на часове. foxyplay не е от тези. Чатът на живо има автоматични отговори, най-познатото е, че ще мине тегленето от финансовия отдел и ще се свържем възможно най-скоро....получих този отговор 4-5 пъти...наистина не им пука и лесно можете да разберете това...

Автоматичен превод:
aivas2003
преди 10 месеца

Честно казано, не много казина могат да ограничат забранените игри на технологично ниво. Което може да доведе до много неприятна изненада. Ако обаче залагането беше завършено, бих казал, че казиното трябва да вземе това предвид.

Що се отнася до лимита за теглене - 5x бонус, бих казал, че трябва да е доста лесно да се провери информацията в условията. Сигурен съм, че тази стъпка ще последва в жалбата и се радвам, че дойдохте тук и подадохте такава.

Засега е ваш ред, така че, моля, използвайте тази връзка, за да актуализирате жалбата 👈👈

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И аз имам проблеми. За съжаление не прочетох рецензиите, преди да играя тук. Направих депозит, имах малко късмет, изтеглих $550 CAD и подадох исканите документи. По това време чатът беше наличен и след като прочетох отзивите, казах на агента, че сега съм нервен и тя каза (имам преписите) „няма за какво да се притеснявам" и след това потвърди, че проверката и тегленията се извършват в рамките на 72 часа. Това беше преди четири дни и сега чатът не е наличен. В AskGamblers се случва активно оплакване, което си струва да се провери, защото изглежда, че отговарят там и може би е добра идея да споделяте отзиви там, за да уведомите хората какво се случва. Изпратих съобщение до Foxy Play, уведомявайки ги, че ще подам жалба някъде в рамките на 24 часа, ако някой не се свърже с мен.

Автоматичен превод:
tamalamaland123
преди 10 месеца

Съжалявам да го чуя. Затворих акаунта си заради пристрастяване към хазарта. След това отвориха моя акаунт, което ме накара да загубя обща сума от 2413,19 CAD. Подадох жалба тук, но екипът на гуру зае страната на казиното, което намерих за несправедливо. Подадох официална жалба до лицензиращия орган, но до момента нямам отговор.


казиното е голяма измама.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 10 месеца

Мисля, че трябва да бъдеш справедлив...

Съжалявам, че го казвам, но не застанахме на страната на казиното. Вместо това приложихме бизнес стандарт:

„Мога само да потвърдя изявлението на казиното. Според предоставената информация вашият акаунт е бил затворен на 31 октомври (вторник). В Casino.Guru смятаме, че такива акаунти трябва да бъдат затворени възможно най-скоро и считаме, че това са 3 работни дни да бъде приемлив период за закриване на акаунт. Много съжалявам, но във вашия случай той е по-малко от 3 дни; следователно смятам, че нямате право да получите възстановяването. За съжаление съм принуден да отхвърля вашия случай."

Алтернативен вариант е да подадете официална жалба до лицензиращия орган на казиното. Може да ви помогна с този процес и можете да се свържете с мен на посочения по-долу имейл адрес. Чувствайте се свободни да се свържете с мен, ако имате въпроси"

източник - жалба

Свързахте ли се с лицензиращия орган, моля?

Моля, предприемете всички възможни стъпки, за да избегнете играта в онлайн казина. Много от вашите оплаквания са свързани със закриване на сметки.

Ако търсите помощ, започнете от тук: https://casino.guru/problem-gambling 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

За съжаление нямах достатъчно доказателства, за да покажа, че акаунтът вече е затворен. И тогава беше отворено отново от казиното и каквото и да изпрати казиното, не беше вярно.


Подадох жалба до официалния лицензиращ орган, но не получих отговор.


има много оплаквания за това казино от вашите членове тук.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 10 месеца

Здравейте,


Няма да получите никакъв отговор от лиценза на Кюрасао, те не се интересуват, докато казиното плаща парите за лиценза. Поне според моя личен опит те никога не ми отговориха, дори и да имах очевидни доказателства. Ето защо се свързвам директно с Швейцарската комисия по хазарта, когато дадено казино не е честно и моето правителство го блокира. Поне не получават пари от моите швейцарци.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И аз имам проблеми. За съжаление не прочетох рецензиите, преди да играя тук. Направих депозит, имах малко късмет, изтеглих $550 CAD и подадох исканите документи. По това време чатът беше наличен и след като прочетох отзивите, казах на агента, че сега съм нервен и тя каза (имам преписите) „няма за какво да се притеснявам" и след това потвърди, че проверката и тегленията се извършват в рамките на 72 часа. Това беше преди четири дни и сега чатът не е наличен. В AskGamblers се случва активно оплакване, което си струва да се провери, защото изглежда, че отговарят там и може би е добра идея да споделяте отзиви там, за да уведомите хората какво се случва. Изпратих съобщение до Foxy Play, уведомявайки ги, че ще подам жалба някъде в рамките на 24 часа, ако някой не се свърже с мен.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Подаването на жалба никога не е лоша стъпка, ако питате мен. Така че не се колебайте да го направите, моля.

Трябва само да отбележа, че ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим нашите най-добре да ти помогна.

Бъдете готови да изчакате малко. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За съжаление нямах достатъчно доказателства, за да покажа, че акаунтът вече е затворен. И тогава беше отворено отново от казиното и каквото и да изпрати казиното, не беше вярно.


Подадох жалба до официалния лицензиращ орган, но не получих отговор.


има много оплаквания за това казино от вашите членове тук.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, това е проблемът... Не можем да докажем, че казиното е предприело грешна стъпка, ако пропускаме решаващо доказателство в подкрепа. 🙁

Честно казано, същото е, когато кажете, че казиното сега лъже.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Не е така, защото знам какво се случи с акаунта ми. Допълнително проверете обема на жалбата за това казино.


Благодаря ти

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини