преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Jtsouk2468,
Да те питам ли за повече подробности? Какъв е вашият личен опит с това казино? Разгледах рейтинга на казиното на страницата на казиното и не изглежда много зле, но ще се радваме да чуем за вашия личен опит. Виждам също, че са имали две жалби в миналото и двете са решени положително. 🙂
Hello Jtsouk2468,
Shall I ask you for more details? What is your personal experience with this casino? I looked at the casino rating on the casino's page and it doesn't look too bad, but we'd love to hear about your personal experience. I also see that they had two complaints in the past and both were resolved positively. 🙂
Играх за първи път голяма сума без голям залог (0,20) и депозити от 10 евро.....почистете филипс наистина!
I played for the first time a large amount without a large bet (0.20) and deposits of 10 euros.....sweep phillips really!
επαιξα για πρωτη φορα ενα μεγαλο ποσο χωρις μεγαλο πονταρισμα (0,20) και καταθεσεις των 10 ευρω.....σκουπα phillips πραγματικα!
Не мога да разбера дали загубихте или спечелихте 🙂.
Мислиш ли, че можеш да ми помогнеш да реша? Това похвала ли беше или да кажем оплакване, моля?
I can't comprehend whether you lost or won 🙂.
Do you think you can help me decide? Was this praise, or let's say a complaint, please?
Е, това е много малко вероятно. Освен вашите груби, неизречени думи, има ли нещо, което искате да добавите?
Обвинихте казиното, но какво се случи? Изглежда, че сте спечелили много по-малко от очакваното, правилно ли предполагам?
Well, this is very unlikely. Aside from your harsh, non-saying words, is there something you want to add?
You accused the casino, but what has happened? It sounds like you have won much less than expected, am I assuming correctly?
А Fonbet казино GR история и общо преживяване...
Чрез програмата за лоялност те имат месечен бонус за депозит. Направих депозит от €375, но поради моето объркване бонусът не беше активиран. Кодът трябваше да бъде въведен в поле на страницата на профила преди депозиране. В процеса на депозиране няма кодови полета. Накрая обаче представителят в чата на живо не се съгласи да го активира ръчно, това беше нещо, което не поисках директно, но което обикновено правят в други казина. Така че изиграх 1x сумата на този депозит и продължих да тегля баланса си.
След това направих нов депозит от €375 с успешно активиране на €300 бонус, което изисква оборот от 45 пъти (€13500). Тази вечер имах оборот от около €7-8,000 с 0 баланса за теглене и бонус от €360. На следващия ден разбрах, че заявката за теглене е обработена и бонусът е анулиран! В заявките за поддръжка, където споменах какво имат да правят тези двамата и какво нарушение на условията гарантира анулирането на бонуса, техният отговор беше: Просто трябваше да изчакам тегленето да премине първо и те бяха отрицателни относно възстановяването на бонуса.
Това беше типичен пример колко евтини са във Fonbet Casino GR.
За известно време опитът беше доста гладък. Въпреки това, когато се случи да покажа постоянни печалби, веднага видях как поведението им се промени: необосновано забавяне на тегления (последното отне 1 седмица) и безразличие към грубото поведение от поддръжката.
A Fonbet Casino GR story and general experience...
Through the loyalty program they have a monthly deposit bonus. I made a deposit of €375 but due to my confusion the bonus was not activated. The code had to be entered in a field on the profile page before depositing. There are no code fields in the deposit process. Finally, however, the representative in the live chat did not agree to activate it manually, it was something that I did not ask for directly, but which in other casinos they usually do. So I played 1x the amount of that deposit and proceeded to withdraw my balance.
Then I made a new deposit of €375 with successful activation of the €300 bonus, which required a turnover of 45 times (€13500). That night I had a turnover of around €7-8,000 with 0 withdrawal balance and a bonus of €360. The next day I found out that the withdrawal request had been processed and the bonus had been cancelled! In the support requests where I mentioned what these two had to do with and what violation of terms warranted the bonus void, their response was: I just had to wait for the withdrawal to go through first and they were negative about restoring the bonus.
It was a typical example of how cheap they are at Fonbet Casino GR.
For quite some time the experience was pretty smooth. However when I happened to show consistent profits, I immediately saw their behavior change: unreasonable delays in withdrawals (the last one took 1 week) and indifferent to rude behavior from support.
t Честно казано, съвсем обичайно е кодът да се използва правилно и не всяка казино система позволява поддръжката да ви даде ръчно такъв бонус за депозит. Жалко, че не ти се получи.
Както и да е, бих казал, че бонусите са безплатни за отказ. Ако не ви харесва залагането, не вземайте бонуса.
Но съм съгласен, че грубата поддръжка и забавените (само едно?) тегления са малко неудобни. Може би можете да споделите няколко екранни снимки, за да покажете, че освен тези хора, сте били учтиви и мили през цялото време.
Да се надяваме, че другите ще се зарадват повече.
t Frankly, it's quite usual that the code needs to be used properly, and not every casino system allows support to give you such a deposit bonus manually. Shame it didn't work out for you.
Anyway, I'd say, bonuses are free to refuse. If you don't like the wagering, don't take the bonus.
But I agree that rude support and delayed (just one?) withdrawals are a bit uncomfortable. Maybe you can share some screenshots to demonstrate that, aside from these people, you were polite and nice the whole time.
Let's hope others will be delighted more.
Що се отнася до бонусите, харесвам залаганията. Мисля, че пропуснахте темата. Известният термин е: не правете заявка за теглене по време на активен бонус.
Що се отнася до тегленията, това беше най-голямото забавяне.
Заявено теглене на 30.01.2024 г. 14:44:36. Комуникация по телефонна линия на 3.2.2024 г., където представителят отговори, че ще го популяризира като приоритет. Искане по имейл и официална жалба на 4.2.2024 г.
Накрая на 5.2.2024 г. те обработиха заявката за одобрение на плащането.
Няколко пъти съм имал и други забавяния на теглене във Fonbet Casino GR, но когато се свързах с тях, проблемът обикновено се решаваше на следващия ден. Обясненията им за причината за забавянето обаче бяха детински: технически проблеми и как е трябвало да остана по-дълго на страницата за заявка за теглене. По това време сумата за теглене беше приспадната от баланса ми нормално и заявката също беше записана нормално...
About the bonuses, I enjoy the wagering. I think that you missed the point. The known term is: don't make a withdrawal request during an active bonus.
About withdrawals, that was the most extreme delayed.
Requested withdrawal on 30.01.2024 14:44:36. Communication via phone line on 3.2.2024, where the representative replied that he would promote it as a priority. Email request & Official complaint on 4.2.2024.
Finally on 5.2.2024 they processed the request for payment approval.
I have also experienced other withdrawal delays at Fonbet Casino GR a couple of times but for which, when I contacted, the issue was usually resolved by the next day. However, their explanations for the reason for the delays were childish: technical issues and how I should have stayed longer on the withdrawal request page. At the time the withdrawal amount was deducted from my balance normally and the request was recorded also normally...
Наистина много трудно правило! Въпреки факта, че ми е трудно да повярвам, че 45x залаганията се оценяват, радвам се, че знаете какво правите.
И така, ключовият момент е, че казиното посочи технически проблеми като причина за забавянето. Добре, разбирам, че сте убедени, че е било просто глупаво извинение...
Винаги е трудно да се каже дали дадено казино по някакъв начин се опитва да спре процеса или има разумни пречки.
Благодаря ви отново за опита. 👍
A very handful rule indeed! Despite the fact that I find it hard to believe 45x wagering is appreciated, I'm glad you know what you're doing.
So, the key point is that the casino claimed technical issues as a reason for the delay. Fine, I understand you are convinced it was just a stupid excuse...
It's always hard to tell whether a casino is somehow trying to stall the process or whether there are reasonable obstacles.
Thanks again for your experience. 👍
Наистина съжалявам за лошото ви преживяване в това казино. Отдавна ли си играл там?
I'm really sorry for your bad experience at this casino. Have you played there for a long time?
Добър вечер, исках да попитам за това конкретно казино
Някой има ли подобен опит? Направих депозит от 50 € в бързината, натиснах 500, проблемът е, че ме молят да ги изтегля, въпреки че направих теглене веднага щом видях грешката, която им изпратих
съобщение, обясних им, че от колко дни ми вземат душата
сто карти, които трябваше да имат, когато беше направена регистрацията, те не ми позволяват да ги взема, какво мога да направя, не мога да играя толкова голяма сума, това не е това, за което тази сума беше по никакъв начин
Good evening, I wanted to ask about this particular casino
Does anyone have a similar experience? I made a deposit of 50€ in my haste I pressed 500 the problem is that they ask me to cash it out even though I made a withdrawal as soon as I saw the Error I sent them
message, I explained to them that they have been taking my soul for how many days now
a hundred cards they were supposed to have when the registration was made they won't let me take them what can I do don't get to play such a large amount that's not what this amount was for in any way
Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το συγκεκριμένο καζίνο εσν
καποιος έχει ανάλογο εμπειρία . Έκανα κατάθεση 50€ πάνω στην βιασύνη μου πάτησα 500 το ζήτημα είναι ότι μου ζητάνε να το τζιράρω παρόλο που έκανα αμέσως ανάληψη μόλις είδα το Λάθος τους εστειλα
μηνυμα τους εξήγησα και πέρα ότι μου βγάλανε την ψυχή πόσες μέρες τώρα με
εκατο χαρτιά που υποτίθεται τα είχαν όταν έγινε η εγγραφή δεν με αφήνουν να τα πάρω τι μπορώ να κάνω δεν γίνετε να παίξω τόσο μεγάλο ποσό δεν ήταν για εκεί αυτό το ποσό σε καμία περίπτωση
Здравейте, правилно ли разбирам, че сте депозирали повече, отколкото сте искали, да? Проблемът е, че сега не можете да изтеглите парите и сте им писали, че това е грешка от ваша страна и искате да изтеглите?
Колкото до картите, трябваше ли да се проверяват или какво става с ? Колко време продължава този случай?
Разбира се, ако нещо не съм разбрал, моля, уведомете ме, за да знам.
Hi, do I understand correctly that you deposited more than you wanted, yes ? The problem is that now you can't withdraw the money and you wrote to them that it was a mistake on your part and you would like to cashout ?
As for the cards, did they need to be verified or what's going on with ? How long has this case been going on ?
Of course, if I have misunderstood something, please let me know so I know.
Разбрахте правилно, информирах ги, че е направена грешка, защото докато направих депозита, веднага поисках теглене веднага щом видях сумата, която дойде, разбира се, и идентифицирахме всички документи, карти, телефон, селфита, всичко, което поискаха, сега е от 5/8
You understood correctly, I informed them that a mistake was made because as I made the deposit, I immediately requested a withdrawal as soon as I saw the amount that came in of course and we have identified all the documents, cards, phone, selfies, everything that they asked for, this is now from 5/8
Πολύ σωστά καταλάβατε τους ενημέρωσα ότι έγινε λάθος διότι όπως έκανα την κατάθεση αμέσως ζήτησα ανάληψη μόλις είδα το ποσό που μπήκε φυσικά και έχουμε ταυτοποιήσει όλα τα έγγραφα κάρτες τηλέφωνο σελφι τα πάντα ότι ζήτησαν αυτό είναι τώρα από τις 8 /5
О, добре, така че акаунтът ви вече е потвърден и чакате седмица за изтегляне. Благодаря за разяснението.
Както и да е, ние даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да ви изпратят парите, така че се опитайте да бъдете търпеливи, въпреки че знам, че това не е най-лесното нещо. Ще видим какво ще се случи през следващите няколко дни и ако казиното не ви каже нищо подходящо и не получите парите си, тогава ще ви препоръчам друг курс на действие.
Ако нещо се промени или имате нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.
Oh right, so your account is already verified and you've been waiting for a week for your withdrawal. Thank you for the clarification.
Anyway, we give casinos 14 days to sort everything out and send you the money, so try to be patient, even though I know it's not the easiest thing to do. We'll see what happens in the next few days and if the casino doesn't tell you anything relevant and you don't get your money, then I'll recommend another course of action.
If something changes or you have something new, be sure to let me know.
Добре сте дошли, така че ще чакам и твърдо вярвам, че ще дойдете с положителни новини.
You are welcome, so I will wait and I firmly believe that you will come with positive news.
tsaousis за съжаление ще трябва да направите оборота 1x, dll 500€.
Те са обвързани от законодателството за пране на пари и смятам, че няма да си направят труда да се справят с човешката грешка и ще останат непоколебими в позицията си.
По-добре намерете търпение и време и завъртете малки суми в рулетка.
tsaousis unfortunately you will have to make the turnover 1x, dll 500€.
They are bound by money laundering legislation and I reckon they won't bother to deal with human error and will remain steadfast in their position.
Better to find patience and time and spin small amounts in roulette.
tsaousis δυστυχώς θα πρέπει να πραγματοποιήσεις το τζίρο 1x, δλδ 500€.
Δεσμεύονται από τη νομοθεσία περί ξεπλύματος χρήματος και εκτιμώ πως δε θα μπούνε στο κόπο να ασχοληθούν με το ανθρώπινο λάθος και θα παραμείνουν αδιάλλακτοι στη θέση τους.
Καλύτερα να βρεις υπομονή και χρόνο και να τζιράρεις μικροποσά σε ρουλέτα.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.