ФорумКазинаFlappy Casino - обща дискусия

Flappy Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Lucas87
|
11331 преглеждания 85 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
преди 1 година

Браво Радка 😉 Не се ядосвай


Казиното ми изпрати имейл


Благодарим ви, че се свързахте с екипа на Flappy.


Моля, обърнете внимание, че вашата заявка в момента се преглежда и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро.


Ние сме на ваше разположение за всякакви допълнителни въпроси или притеснения.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на Flappy


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Не се сърдя, опитвам се да разбера дали сте действали в съответствие с правилата, това е всичко 🙂.

Но изглежда, че няма да получа отговор на това „ Как точно поискахте закриване на акаунта и къде изпратихте заявките си ?"

Имах за цел да ти помогна, знаеш ли. За момента да видим какво следва, представителят е тук...

Ще видим, предполагам.

Автоматичен превод:
Flappy Casino
преди 1 година

Здравейте и добре дошли.

Надявах се, че можете да се обърнете директно към нуждаещите се играчи, като предоставите информация или просто проверите ситуацията вместо тях.

Предвид настоящите обстоятелства, това изявление „Моля, уведомете ни, ако можем да подобрим нещата, ние сме тук, за да слушаме!" наистина не беше най-добрият, ако мога така да се изразя.


Автоматичен превод:
преди 1 година

@ Flappycasino!


Това шега ли е?


Какво ще кажете, ако кажа ясно какво се е объркало и инициирам прехвърлянето обратно?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, използвайте „бутона за отговор" @ етикетите не работят тук във форума 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

@ Radak наистина ли са сериозни?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че трябва да дадем малко място на представителя да се запознае по-добре с този форум и възможностите, които предлага за ангажиране с играчи.


Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Можете ли да се обърнете към представителя? Бих предоставил и вашата лична карта, струва си да опитате, не сте ли съгласни? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да се обърнете към представителя? Бих предоставил и вашата лична карта, струва си да опитате, не сте ли съгласни? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече опитах и имам опит за жалба срещу казиното тук при guru, но засега не работи

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както виждам доста хора имат проблеми с казиното сега!


Виждаш ли ме доста добре...


Вероятно никога няма да видя възстановяването си след няколко години

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече опитах и имам опит за жалба срещу казиното тук при guru, но засега не работи

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Mco00,


Благодарим ви, че споделихте отзивите си и съжаляваме да видим, че не сте се насладили на времето си, използвайки нашите услуги.


Моля, обърнете внимание, че се опитахме да обясним многократно, че бонусът без депозит, който сте получили, е допълнителен бонус, предоставен от нашия екип.


Съгласно T&C, посочени на уебсайта, всички подобни бонуси имат определени ограничения. Освен това надхвърлихме тези, като увеличихме максималната сума за теглене от бонуса без депозит за вашата сметка като жест на добра воля.


Виждаме, че този жест на добра воля не беше приет като такъв и създаде допълнителни усложнения. Съжаляваме за тази ситуация и че е създадено такова недоразумение.


Поздрави,

Развълнуван екип

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както виждам доста хора имат проблеми с казиното сега!


Виждаш ли ме доста добре...


Вероятно никога няма да видя възстановяването си след няколко години

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми nix1,


Благодаря, че сподели мнението си.


Бихме искали любезно да насочим вниманието ви към факта, че сме обработили закриването на вашия акаунт съгласно нашите процедури и вашият акаунт е закрит.

Моля, имайте предвид, че ние питаме за причината за закриване на акаунта, за да се справим с него по възможно най-добрия начин.


Поздрави,

Развълнуван екип

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че трябва да дадем малко място на представителя да се запознае по-добре с този форум и възможностите, които предлага за ангажиране с играчи.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаема Радка,


Благодарим ви и ще направим всичко възможно да участваме във всички текущи разговори.


Поздрави,

Развълнуван екип

Автоматичен превод:
Flappy Casino
преди 1 година

След парите в депозити, които направих без никакви тегления, мисля, че беше минимумът

Но трябва да е бил бонус без максимално теглене, защото никога не бях виждал това в нито едно казино.

В крайна сметка не спечелих нищо, не изтеглих нищо и къде е историята на тази игра?

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Уважаеми Mco00,


Още веднъж съжаляваме за продължаващата ситуация и че се чувствате недоволни от нашите услуги. Със сигурност не беше нашето намерение.


Бихме искали да ви предложим да се свържете с нашия екип на лични и ние ще се опитаме да изясним нещата за вас.


Очаквам вашия контакт.


Поздрави,

Развълнуван екип

Автоматичен превод:
Flappy Casino
преди 1 година

Вече направих това, но те не успяха да го решат или не искаха да го решат 🤷‍♂️

Не губя повече време

Автоматичен превод:
Flappy Casino
преди 1 година

Какво? ЗНАМ, ЧЕ АСС МИ Е ЗАТВОРЕН!!


Нищо не се споменава за възстановяването?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Измама.


Минаха много часове, откакто депозирах, парите не са в моята сметка и поддръжката на клиенти отказва да помогне. Парите мигновено напуснаха банковата ми сметка


редактиране: Сега явно съм бил забранен от чата. Избягвайте тези измамници. Никога няма да видя депозита си

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Парите все още не са кредитирани в сметката ми и поддръжката на клиенти не е направила абсолютно нищо, за да помогне.


Тези измамници са щастливи да вземат парите ви. Така; ако искате да загубите, без дори да играете цент, това казино изглежда като невероятен избор! Те вземат парите от банковата ви сметка, но никога не кредитират.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Измама.


Минаха много часове, откакто депозирах, парите не са в моята сметка и поддръжката на клиенти отказва да помогне. Парите мигновено напуснаха банковата ми сметка


редактиране: Сега явно съм бил забранен от чата. Избягвайте тези измамници. Никога няма да видя депозита си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Йоели,


Благодарим ви, че споделихте отзивите си и съжаляваме за причинените неудобства с вашия забавен депозит.


Нашият екип за поддръжка на клиенти получи вашата ескалация вчера и незабавно я препрати на съответния екип за разрешаване.


Бихме искали любезно да актуализираме тук, че случаят е решен по-рано днес: депозитът е получен в акаунта на играта и е използван съответно.


Оставаме на ваше разположение за допълнителни коментари.


Поздрави,

Flappy

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много добро казино.. обслужване на клиенти на много високо ниво.. Препоръчвам и каня всички да играят

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много добро онлайн казино.. обслужване на клиенти на много високо ниво.. Препоръчвам го на всички, които обичат да се забавляват

Автоматичен превод:
Pat544
преди 1 година

Е, радвам се, че харесвате казиното. Бихте ли ни казали малко повече за това и какво точно освен поддръжката е добро в казиното според вас? 🙂

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини