преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Flappy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вярвам, че трябва да попитате казиното. Ние сме форум за казина. Не се притеснявайте, това е доста често срещана грешка. 🙂
Какво ще кажете за това - ще попитате персонала на казиното, след което ще споделите новината, нали?
I believe you need to ask the casino. We are a forum about casinos. Don't worry, it is quite a common mistake. 🙂
How about that - you'll ask the casino staff then share the news, ok?
Благодаря ви много - чакам новини 🙂.
Засега желая ви успешна неделя!
Thank you kindly - waiting for news 🙂.
For now, have a lucky Sunday!
Здравейте
Някой успял ли е да направи добра печалба в това казино?
И така, как някой успя да направи някакви тегления?
Играх в това казино, вече направих някои депозити, но не мога да направя никакви разумни печалби
В други казина с инвестицията, която направих в това казино, вече щях да спечеля нещо разумно.
Мисля, че rtp на слотовете не отговаря на реалността на пазара
Hello
Has anyone managed to make a good win at this casino?
So how has anyone managed to make any withdrawals?
I've been playing at this casino I've already made some deposits but I can't make any reasonable gains
In other casinos with the investment I made in this casino I would have already won something reasonable.
I think that the rtp of the slots does not correspond to the reality of the market
Olá
Alguém ja conseguiu ter algum ganho bom neste casino?
Assim como Alguém já conseguiu fazer algum saque?
Tenho jogado neste casino ja fiz alguns depósitos mas não consigo ter algum ganho razoável
Em outros casinos com esse investimento que fiz neste casino ja teria ganho algo razoável.
Eu acho que o rtp das slots não corresponde a realidade do mercado
Опитвах се да изтрия акаунта си от СЕДМИЦИ и успях да продължа да плащам!!!
Уважаеми xxx,
Благодарим ви, че се свързахте с екипа на Flappy.
Преди да продължим със затварянето на акаунта, бихме искали да ви информираме, че все още имате налични бонуси за 2-ри, 3-ти, 4-ти и 5-ти депозит от Flappy Welcome Pack.
Ако не проявявате интерес, моля, уведомете ни и ние ще продължим с вашата заявка.
Оставаме на ваше разположение за всякакви допълнителни въпроси или запитвания.
Поздрави,
Развълнуван екип
Успях да ПРОДЪЛЖА ДЕПОЗИТА и искам ВСИЧКИ депозити обратно!
I've been trying to delete my acc for WEEKS and was able to continue paying in!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out to Flappy team.
Before we proceed with the account closure we would like to inform you that you still have available 2nd, 3rd, 4th and 5th deposit bonuses from Flappy welcome pack.
If you are not interested, please let us know and we will proceed with your request.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
I was able to CONTINUE DEPOSIT and want ALL deposits back!
Versuche schon WOCHEN mein Acc zu löschen und konnte weiter einzahlen!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out to Flappy team.
Before we proceed with the account closure we would like to inform you that you still have available 2nd, 3rd, 4th and 5th deposit bonuses from Flappy welcome pack.
If you are not interested, please, let us know and we will proceed with your request.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Ich konnte WEITER EINZAHLEN und verlange ALLE einzahlungen zurück!
Здравейте
Добре, че успя да изпратиш жалбата по този въпрос. В момента чака преглед от специалист. Мисля, че трябва да получите първия отговор до няколко дни.
Междувременно, мога ли да ви попитам как точно поискахте закриване на акаунта и къде изпратихте заявките си, моля?
Убеден съм, че и вие ще бъдете попитани същото в жалбата, така че можем да сме една крачка напред тук във форума.
Все пак е само идея.
Hey there.
It's good you managed to submit the complaint about this matter. At this moment, it waits to be reviewed by the specialist. I think you should get the first response within a couple of days.
Meanwhile, may I ask you how exactly did you ask for the account closure and where you sent your requests, please?
I'm convinced you'll be asked the same in the complaint too, so we can be one step ahead here on the forum.
It's just an idea, though.
Днес дойде по пощата!
УДИВИТЕЛНО, че това дори е позволено!
Уважаеми xxx,
Благодарим ви, че се свързахте с екипа на Flappy.
Вашият акаунт е затворен.
Заявката за възстановяване е прегледана и се отхвърля.
Оставаме на ваше разположение за всякакви допълнителни въпроси или запитвания.
Поздрави,
Развълнуван екип
Странно, това се случи едва след като създадох записа тук!
Казах им, че ще създадат случай тук и ще @ попитат.
It came in the mail today!
AMAZING that this is even allowed!
Dear xxx,
Thank you for reaching out Flappy team.
Your account has been closed.
The refund request has been reviewed and is being declined.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Strangely this only happened after I created the entry here!
Told them will create a case here and @ ask.
Das kam heute per Mail!
UNFASSBAR das sowas überhaupt erlaubt ist!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out Flappy team.
Your account has been closed.
The refund request has been reviewed and is being declined.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Komischweise ist dies erst geschehen nachdem ich den Eintag hier erstellt habe!
Hab denen gesagt werde einen Fall hier und @ ask erstellen.
Мога ли да повторя въпроса си? Изключително важно е да знаете как точно сте поискали закриването на акаунта и къде сте изпратили заявките си.
Ще чакам актуализацията ви.
May I repeat my question? It is super important to know how exactly you asked for the account closure and where you sent your requests.
I'll wait for your update.
Всичките ми запитвания бяха изпратени по имейл до support@flappycasino.com
Уведомих ви за това в чата на живо МНОГО пъти
All my inquiries were emailed to support@flappycasino.com
I've let you know about this on the live chat NUMEROUS times
Alle meine Anfragen gingen per Mail an support@flappycasino.com
Dazu habe ich ETLICHE mal auf dem Livechat Bescheid gegeben
Знаете, че не работя за казиното - това е независим форум, следователно искам да знам повече подробности, просто защото не мога да ги получа по друг начин.
Надявам се, че обяснява въпросите ми.
You know I do not work for the casino - this is an independent forum hence I am keen to know further details simply because I can't get those by any other way.
I hope it explains my questions.
Браво Радка 😉 Не се ядосвай
Казиното ми изпрати имейл
Благодарим ви, че се свързахте с екипа на Flappy.
Моля, обърнете внимание, че вашата заявка в момента се преглежда и ние ще се свържем с вас възможно най-скоро.
Ние сме на ваше разположение за всякакви допълнителни въпроси или притеснения.
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на Flappy
All good Radka 😉 Don't get angry
The casino sent me an email
Thank you for reaching out to the Flappy team.
Please note that your request is currently being reviewed and we will get back to you as soon as possible.
We are at your disposal for any further questions or concerns.
Best regards,
The Flappy Team
Alles gut Radka 😉Nicht böse verstehen
Das Casino hat mir eine Mail gesendet
Vielen Dank, dass Sie sich an das Flappy-Team gewandt haben.
Bitte beachten Sie, dass Ihre Anfrage derzeit überprüft wird und wir uns so bald wie möglich bei Ihnen melden werden.
Wir stehen Ihnen für weitere Fragen oder Anliegen gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Flappy-Team
Уважаеми всички,
Благодаря ви за всички споделени коментари! Екипът на Flappy цени предоставената обратна връзка и винаги се стреми да предостави възможно най-доброто потребителско изживяване.
Ние следим отблизо всичко, което се случва, и съжаляваме да видим, че някои играчи не са се насладили на времето си в платформата.
Моля, уведомете ни, ако можем да подобрим нещата, ние сме тук, за да слушаме!
Поздрави,
Развълнуван екип
Dear all,
Thank you for all of the shared comments! Flappy team values the feedback provided and is always striving to deliver the best possible user experience.
We are monitoring closely all of the ongoing and are sorry to see that some players have not enjoyed their time on the platform.
Please, let us know if we can make things better, we are here to listen!
Kind regards,
Flappy team
@ Flappycasino!
Това шега ли е?
Какво ще кажете, ако кажа ясно какво се е объркало и инициирам прехвърлянето обратно?
@ Flappycasino!
Is this a joke?
How about if I would say clearly what went wrong and initiate the transfer back?
@ Flappycasino!
Ist das ein Witz?
Wie wärs mal wenn ich klar sagen würdet was da schief gelaufen ist und die Rücküberweisung einleiten?
@ Radak наистина ли са сериозни?
@ Radak are they really serious?
@ Radak meinen die das echt ernst?
Това казино наистина е шега.
🤣🤣🤣🤣🤣
Все още чакам моите 420 €, които спечелих като бонус
И историята на играта, която го доказва
Просто историята на играта изчезва само в момента, в който завършите бонуса! Странно 🤔
Чакам до днес
This casino is indeed a joke.
🤣🤣🤣🤣🤣
I am still waiting for my 420€ that I won in a bonus
And the game history that proves it
It's just that the game history only disappears the moment you complete the bonus! Strange that 🤔
I'm waiting until today
Esse casino é de facto uma piada.
🤣🤣🤣🤣🤣
Eu ainda estou a espera dos meus 420€ que ganhei num bónus
E do histórico de jogo que comprova isso
É que o histórico de jogo só desaparece no momento que conclui o bónus! Estranho isso 🤔
Estou a espera até hoje
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.