Разбирам, така че все още трябва да изпратите някои документи на казиното или не? Предполагам, че няма да можете да изтеглите парите, освен ако не бъдете верифицирани отново.
Ние обаче даваме на казината 14 дни, за да обработят както тегления, така и проверка на акаунта, така че ако надхвърли това време, бих помислил да подам жалба.
Междувременно ще проверя тегленето, както вие правите сега, и ще видя дали в крайна сметка ще получите парите или не.
Ще чакам, надявам се, добри новини.
I see, so is it that you still have to send some documents to the casino or not ? I suppose that unless you are verified again, you won't be able to withdraw the money.
However, we give casinos 14 days to process both withdrawals and account verification, so if it exceeds that time, I would think about lodging a complaint.
In the meantime, I'd check on the withdrawal as you are doing now and see if you eventually get the money or not.
I will wait, hopefully, for good news.
Това казино е толкова нелепо, първо изтеглете направените толкова много шеги, само за да избегнете плащането. Сега направих теглене на 27-ми, това са 7 дни по-късно и ОТНОВО все още НЕ е одобрено. Всеки път те казват съжалявам това съжалявам онова но никога не го одобряват. Как в ЗЕМЯТА са имали тази висока оценка, на базата на какво?
This casino is so ridicilious first withdraw the made so many jokes just to avoid paying. Now i made a withdraw on the 27th it's 7 days later and AGAIN still NOT approved. Everytime they say sorry this sorry that but never approve it. How in EARTH did they have this high review, based on what?
Рейтингът не се основава на това колко бързо казиното плаща на играча. Но според последния път, когато сме говорили, трябваше време и да се оттеглим. Очевидно случаят в това казино е, че тегленията не са най-бързите, така че вероятно бих помислил много внимателно, преди да продължа да играя тук, ако сте имали това преживяване два пъти. Разбира се, знаете, че сме тук и ако имате нужда от помощ, ще се опитаме да ви помогнем.
Но каква причина ви дава казиното, че все още не ви дава пари?
The rating is not based on how fast the casino pays the player. But according to the last time we talked, it also took time to withdraw. Apparently, it is the case in this casino that the withdrawals are not the fastest, so I would probably think very carefully before I would continue to play here if you have had this experience twice. Of course you know we are here and if you need help we will try to assist you.
However, what reason does the casino give you for not giving you money yet ?
Аз също затворих акаунта си вече, но това е фалшива реклама, те предлагат тегления в рамките на 3 дни. Първият отне 6 дни и сега са 7 дни по-късно, свързах се с тях повече от 10 пъти и ВСЕ ОЩЕ НЕ Е одобрен. Това е нелепо. Казаха първи да дойдат и тогава аз казах, че всички чакат повече от 7 дни в този момент и те казаха не. много странно
I also closed my account already but it's false advertising they offer withdraws within 3 days. The first one took 6 days and now it's 7 days later i contacted them more then 10 times and its STILL NOT approved. It's ridicilious. They said first in first to come and then i said so everybody waits more then 7 days at this moment and they said no. very strange
Здравейте
Не съм сигурен какво е посочено в правилата и условията или какво ви е рекламирано, но честно казано, ако възникне забавяне или технически проблеми, времевата рамка не се счита за стандартна.
И доколкото знам, казината обикновено посочват обичайното стандартно време за теглене. Специалните обстоятелства не са в правилата и условията.
Но това са само думи, съжалявам да чуя, че казиното, наградено със среден индекс за безопасност, изпитва такова забавяне.
Благодаря ви много за споделянето, наистина го правя.
Hey there.
Not sure what is stated in the terms and conditions, or what has been advertised to you, but frankly, if a delay or technical issues occur, the timeframe is not considered a standard.
And as far as I know, casinos usually state the usual standard withdrawal time. Special circumstances are not in terms and conditions.
But this is just about words, I'm sorry to hear that the casino awarded with an average safety index is experiencing such a delay.
Thank you very much for sharing, I mean it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.