ФорумКазинаFgFox Casino - обща дискусия

FgFox Casino - обща дискусия

преди 1 година от blazan
|
2742 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FgFox Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Не се доближавайте до това казино. Пълно объркване с правилата за бонуси. Как да използвате и безплатните завъртания от бонуса за добре дошли. Просто ръце.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че аз също имам лош опит с това казино, което започна да играя с малки 40 спечелени до 50k на рулетка, когато исках да тегля. Казаха, че трябва да проучат залога ми, че е изминала почти седмица и продължават да ми казват да чакам. Какво да правя ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не се доближавайте до това казино. Пълно объркване с правилата за бонуси. Как да използвате и безплатните завъртания от бонуса за добре дошли. Просто ръце.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Прочетох техните условия за бонуси и ги намирам за доста чисти - не казвам обаче, че е напълно честно.

Ако сте се затруднили с безплатните завъртания, свържете ли се с тяхната поддръжка/чат на живо, за да получите помощ, моля? Бих казал, че има специално за такъв въпрос.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че аз също имам лош опит с това казино, което започна да играя с малки 40 спечелени до 50k на рулетка, когато исках да тегля. Казаха, че трябва да проучат залога ми, че е изминала почти седмица и продължават да ми казват да чакам. Какво да правя ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

Мога да разбера, че в случай на огромна печалба - като вашата, казината обикновено се свързват с доставчика на играта, за да се уверят, че печалбата е законна и понякога това задейства допълнителна проверка на акаунта.

Все пак ще бъде много по-лесно за всички, ако казината започнат да споделят информация с играчите. Мога да разбера, че може да се чувствате някак странно, защото нямате представа какво се случва и дълго трябва да чакате.

Сигурни ли сте, че не сте получили имейл с някаква информация за това разследване и приблизителното време, което трябва да отнеме?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не съм получавал никаква поща за това и всеки път, когато отида до центъра за помощ, те ми казват да изчакам, докато свърши и тогава ще знам. Не могат да ми кажат за какво е разследването. Не знам какъв е проблемът, може би заради почивката ми за охлаждане, наистина не знам.

Автоматичен превод:
Blingbling
преди 1 година

Е, мисля, че дори и да подадете жалбата, ще бъдем принудени да изчакаме, докато тази проверка приключи.

Нека опитаме все пак, това казино има несправедливи правила, така че е по-добре да сте подготвени. Чувствайте се свободни да изпратите жалбата си тук .




Автоматичен превод:
Blingbling
преди 1 година

здравей,


Решен ли е проблемът? Аз също спечелих много пари.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Решени ли са проблемите/жалбите с това казино?


толкова съм притеснен. Имам 7000 евро баланс

Автоматичен превод:
Moonk
преди 1 година

Ако проблемът продължава, изпратете жалбата. Чакахте достатъчно дълго 🙁

https://casino.guru/complaints/create

Надяваме се, че ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имате ли връзка с Казиното?

Автоматичен превод:
Moonk
преди 1 година

Не, не съм

Ако подадете жалбата, нашият екип първо ще я прегледа и ще се опита да се свърже с казиното, ако е необходимо.

Аз не съм част от този процес.

Имате ли връзка с тях?

Чувствайте се свободни да прегледате раздела за оплаквания, за да разберете как това казино се справя с тези оплаквания:

https://casino.guru/complaints


Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми играчи,

Искаме да ви уведомим, че ако се сблъскате с някакви проблеми или затруднения, докато използвате нашия уебсайт, не се колебайте да се свържете с нашата служба за поддръжка на клиенти чрез чат на живо или чрез имейл support@fgfox.com. Винаги се радваме да ви помогнем и да предоставим всякаква помощ, от която може да се нуждаете.

Освен това на нашия уебсайт имаме много полезна информация, която може да ви бъде полезна. Можете да получите достъп до тази информация чрез връзката: https://fgfox.com/en/info/terms_and_conditions

Моля, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време, ние работим денонощно!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Най-якото онлайн казино от всички, които съм виждал! Кой е съгласен?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Най-якото онлайн казино от всички, които съм виждал! Кой е съгласен?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съгласен съм!:)

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Най-якото онлайн казино от всички, които съм виждал! Кой е съгласен?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей. Какво толкова харесвате в това казино? Имате ли някакъв конкретен опит в него?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Адски фалшив! Направете почти всичко, за да не забавите изтеглянията си. 7 дни по-късно след одобрение и все още чака. VIP мениджърът вече информира финансовия отдел 4 пъти преди 5 дни за първи път и не получи никакъв отговор. Да, правилно!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Автоматичен превод:
G1994
преди 1 месец

Здравейте, имате ли проблем с тегленето в това казино? Имате замразен акаунт в казино, правилно ли разбирам? Има ли нещо нередно и казиното прави някои проверки?

Кажете ми малко повече, за да имам по-добър преглед.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Преди да започна да играя, попитах колко време отнема тегленето и те казаха, че в рамките на 3 дни е одобрено. И така миналата седмица направих теглене СЛЕД проверка и замразих акаунта си. Попитах дали ще се отрази на оттеглянето ми и те казаха, че няма. В петък го размразих и направих депозит и направих ново теглене. Бам, акаунтът ми ВНЕЗАПНО вече не е верифициран и трябваше да изтегля всичко отново. Много странно. Сега е сряда се свърза с тях повече от 10 пъти и VIP мениджърът информира финансовия екип вече 5 пъти да ускори и НИЩО не се случи. Изминаха 7 дни и все още чакат.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини