преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FgFox Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не се доближавайте до това казино. Пълно объркване с правилата за бонуси. Как да използвате и безплатните завъртания от бонуса за добре дошли. Просто ръце.
Don't approach this casino. Total confusion with bonus rules. How to use free spins from the welcome bonus too. Simply hands on.
Ne prilazite ovom kazinu.Totalna konfuzija sa bonus pravilima.Kako iskoristiti free spinove iz bonusa dobrodošlice također.Jednostavno ruke dalje.
Така че аз също имам лош опит с това казино, което започна да играя с малки 40 спечелени до 50k на рулетка, когато исках да тегля. Казаха, че трябва да проучат залога ми, че е изминала почти седмица и продължават да ми казват да чакам. Какво да правя ?
So I also have a bad experience with this casino started playing with a small 40 won up to 50k on roulette when I wanted to withdraw. They said they had to investigate my bet it’s been nearly a week and they keep on telling me to wait. What shall I do ?
Не се доближавайте до това казино. Пълно объркване с правилата за бонуси. Как да използвате и безплатните завъртания от бонуса за добре дошли. Просто ръце.
Don't approach this casino. Total confusion with bonus rules. How to use free spins from the welcome bonus too. Simply hands on.
Ne prilazite ovom kazinu.Totalna konfuzija sa bonus pravilima.Kako iskoristiti free spinove iz bonusa dobrodošlice također.Jednostavno ruke dalje.
Здравейте,
Прочетох техните условия за бонуси и ги намирам за доста чисти - не казвам обаче, че е напълно честно.
Ако сте се затруднили с безплатните завъртания, свържете ли се с тяхната поддръжка/чат на живо, за да получите помощ, моля? Бих казал, че има специално за такъв въпрос.
Hello,
I read their bonus terms and conditions and find them quite clean - not saying it's completely fair, though.
If you struggled with free spins, did you contact their live support/chat to get some help, please? There are especially for such a matter, I'd say.
Така че аз също имам лош опит с това казино, което започна да играя с малки 40 спечелени до 50k на рулетка, когато исках да тегля. Казаха, че трябва да проучат залога ми, че е изминала почти седмица и продължават да ми казват да чакам. Какво да правя ?
So I also have a bad experience with this casino started playing with a small 40 won up to 50k on roulette when I wanted to withdraw. They said they had to investigate my bet it’s been nearly a week and they keep on telling me to wait. What shall I do ?
Здравей,
Мога да разбера, че в случай на огромна печалба - като вашата, казината обикновено се свързват с доставчика на играта, за да се уверят, че печалбата е законна и понякога това задейства допълнителна проверка на акаунта.
Все пак ще бъде много по-лесно за всички, ако казината започнат да споделят информация с играчите. Мога да разбера, че може да се чувствате някак странно, защото нямате представа какво се случва и дълго трябва да чакате.
Сигурни ли сте, че не сте получили имейл с някаква информация за това разследване и приблизителното време, което трябва да отнеме?
Hello there,
I can understand that in case of a huge win - like yours, casinos usually contact the game provider to make sure the win is legit and sometimes it triggers an additional account check.
However, it would still be much easier for everybody if casinos start sharing information with players. I can understand, that you may feel kind of strange because you have no idea what's happening and for long are you supposed to wait.
Are you sure you have not received an email with some sort of information about this investigation and the approximal time it should take?
Не, не съм получавал никаква поща за това и всеки път, когато отида до центъра за помощ, те ми казват да изчакам, докато свърши и тогава ще знам. Не могат да ми кажат за какво е разследването. Не знам какъв е проблемът, може би заради почивката ми за охлаждане, наистина не знам.
No I haven’t received any mail about it and everytime I got to the help center they tell me to wait until it’s done and I will know then . They can’t tell me what the investigation is about. I don’t know what the issue is maybe because of my cooloff break I really don’t know.
Е, мисля, че дори и да подадете жалбата, ще бъдем принудени да изчакаме, докато тази проверка приключи.
Нека опитаме все пак, това казино има несправедливи правила, така че е по-добре да сте подготвени. Чувствайте се свободни да изпратите жалбата си тук .
Well, I think that even if you submit the complaint, we would be forced to wait until this check is complete.
Let's try it anyway, this casino has unfair rules, so it's better to be prepared. Feel free to submit your complaint here.
здравей,
Решен ли е проблемът? Аз също спечелих много пари.
Hi,
Is the problem solved? I have also won lot of money.
Ако проблемът продължава, изпратете жалбата. Чакахте достатъчно дълго 🙁
https://casino.guru/complaints/create
Надяваме се, че ще можем да помогнем.
If the problem still persists, submit the complaint. You have been waiting long enough 🙁
https://casino.guru/complaints/create
Hopefully, we will be able to help.
Не, не съм
Ако подадете жалбата, нашият екип първо ще я прегледа и ще се опита да се свърже с казиното, ако е необходимо.
Аз не съм част от този процес.
Имате ли връзка с тях?
Чувствайте се свободни да прегледате раздела за оплаквания, за да разберете как това казино се справя с тези оплаквания:
https://casino.guru/complaints
No, I'm not
If you submit the complaint, our team will review it first and will try to contact the casino if necessary.
I'm not part of this process.
Are you in touch with them?
Feel free to browse the complaint section to find out how this casino deals with those complaints:
https://casino.guru/complaints
Уважаеми играчи,
Искаме да ви уведомим, че ако се сблъскате с някакви проблеми или затруднения, докато използвате нашия уебсайт, не се колебайте да се свържете с нашата служба за поддръжка на клиенти чрез чат на живо или чрез имейл support@fgfox.com. Винаги се радваме да ви помогнем и да предоставим всякаква помощ, от която може да се нуждаете.
Освен това на нашия уебсайт имаме много полезна информация, която може да ви бъде полезна. Можете да получите достъп до тази информация чрез връзката: https://fgfox.com/en/info/terms_and_conditions
Моля, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време, ние работим денонощно!
Dear players,
We want to let you know that if you face any issues or difficulties while using our website, please feel free to contact our customer support service by live chat or via email support@fgfox.com. We're always happy to help you and provide any assistance you may need.
Additionally, we have a lot of useful information on our website that you can find helpful. You can access this information through the link: https://fgfox.com/en/info/terms_and_conditions
Please feel free to contact us at any time, we are working around o'clock!
Най-якото онлайн казино от всички, които съм виждал! Кой е съгласен?
The coolest online casino of all that I have seen! Who agrees?
Адски фалшив! Направете почти всичко, за да не забавите изтеглянията си. 7 дни по-късно след одобрение и все още чака. VIP мениджърът вече информира финансовия отдел 4 пъти преди 5 дни за първи път и не получи никакъв отговор. Да, правилно!
Fake as hell! Do litterly everything to not or slow down my withdraws. 7 days later after approval and still pending. VIP manager already informed finance department 4 times 5 days ago for the first time and did not receive any reply. Yeh Right!
Здравейте, имате ли проблем с тегленето в това казино? Имате замразен акаунт в казино, правилно ли разбирам? Има ли нещо нередно и казиното прави някои проверки?
Кажете ми малко повече, за да имам по-добър преглед.
Hello, do you have a withdrawal problem in this casino ? You have a frozen casino account, do I understand correctly ? Is there something wrong and the casino is making some checks ?
Let me know a bit more so I have a better overview.
Преди да започна да играя, попитах колко време отнема тегленето и те казаха, че в рамките на 3 дни е одобрено. И така миналата седмица направих теглене СЛЕД проверка и замразих акаунта си. Попитах дали ще се отрази на оттеглянето ми и те казаха, че няма. В петък го размразих и направих депозит и направих ново теглене. Бам, акаунтът ми ВНЕЗАПНО вече не е верифициран и трябваше да изтегля всичко отново. Много странно. Сега е сряда се свърза с тях повече от 10 пъти и VIP мениджърът информира финансовия екип вече 5 пъти да ускори и НИЩО не се случи. Изминаха 7 дни и все още чакат.
Before i started playing i asked how long does a withdraw take and they said within 3 days it's approved. So last week i made a withdraw AFTER verifcation and froze my account. I asked will it affect my withdraw and they said no it won't. Friday i unfroze it and made a deposit and made a new withdraw. Bam my account is SUDDENLY not verified anymore and had to withdraw everything again. Very strange. Now it's wednesday contacted them more then 10 times and the vip manager informed the finance team 5 times already to speed up and NOTHING happened. It's 7 days later and its still pending.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.