ФорумКазинаFatFruit Casino - обща дискусия

FatFruit Casino - обща дискусия

преди 3 седмици от impulsoiluminado
|
296 преглеждания 8 отговора |
|
преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FatFruit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 седмици

момчета, KYC на този сайт е абсурден, никога не съм ги виждал да ме молят за снимка пред къщата ми или на уличния знак, закъснявам с плащането си повече от 10 дни, те просто преобръщат и не не плащай! кажи ми някой сайт, в който си играл, искал ли е твоя снимка като тази?

Автоматичен превод:
impulsoiluminado
преди 3 седмици

Трябва да призная, че сме се сблъсквали с това много пъти преди, честно казано.

Изпратихте ли вече всичко, което поискаха?

Много е важно да си сътрудничите с казиното, за да получите плащането си, така че, моля, уведомете ни как върви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Да, ама много време отговарят, изпратих всичко!

Автоматичен превод:
impulsoiluminado
преди 2 седмици

Добре че си им пратил всичко. Колко дълго чакахте отговор? Виждам, че имате открита жалба , така че нашият екип се опитва да помогне. Ник вече ти е писал обратно, така че можеш да се свържеш с него и да оставиш случая да продължи малко напред.

Надявам се скоро да се разреши и да преминете проверката и да получите парите си.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ще ти го пратя, не мисля че е в реда на нещата и няма да ти пратя всичко, защото има много разговори, но ще се усетиш какво ще правя през! моля, изпратете ми имейл, на който да пратя разговорите, има много разговори и не могат да бъдат прикачени тук!

Автоматичен превод:
impulsoiluminado
преди 2 седмици

Просто щракнете върху вашата жалба и следователно върху зелените букви в предишния ми отговор и Ник също ви писа, че можете да изпратите съобщението до него. Това ще бъде най-разумното нещо, тъй като той се занимава с вашия случай в детайли. Аз съм просто администратор във форума, който се опитва да разбере повече за случващото се. Така че не се колебайте да го споделите най-вече с него.

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей


Опитах се да изтегля €1000 два пъти. След 2-3 дни върнах 1000 евро в сметката си.

Явно моята банка не приема плащането.

Казиното „уж" работи с външен процесор за плащане.

Аз съм в C 24 Bank…

Опитвам се да изтегля парите си повече от 10 дни и видях много коментари, които казват, че това казино просто не изплаща пари.

Някой има ли опит или решение?


LG

Автоматичен превод:
Mark_sch156
преди 5 дни

Здравейте, в този случай ще се опитам да се свържа с банката, за да видя дали наистина отказват парите. Като алтернатива, опитахте ли да попитате дали е възможно да използвате друг метод на плащане, при който няма да възникне подобен проблем?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини