преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FatFruit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
момчета, KYC на този сайт е абсурден, никога не съм ги виждал да ме молят за снимка пред къщата ми или на уличния знак, закъснявам с плащането си повече от 10 дни, те просто преобръщат и не не плащай! кажи ми някой сайт, в който си играл, искал ли е твоя снимка като тази?
guys, the KYC of this site is absurd, I've never seen them ask me for a photo in front of my house or on the street sign, I'm more than 10 days behind on my payment, they just roll over and don't pay! tell me, has any site you've played on asked for a photo of you like this?
pessoal, o KYC desse site é um absurdo, nunca vi me pedirem foto em frente da minha casa ou na placa da rua, estou a mais de 10 dias com atraso no pagamento, eles só enrolão e não pagam!me digam, algum site que voces jogaram pediram foto de vcs assim
Трябва да призная, че сме се сблъсквали с това много пъти преди, честно казано.
Изпратихте ли вече всичко, което поискаха?
Много е важно да си сътрудничите с казиното, за да получите плащането си, така че, моля, уведомете ни как върви.
I must admit that we have come across this many times before, to tell you the truth.
Did you send everything they requested already?
It is very important to cooperate with the casino in order to get your payment, so please let us know how it goes.
Да, ама много време отговарят, изпратих всичко!
Yes, but they take a long time to reply, I've sent everything!
Já sim, mais eles demoram muito para responder, enviei tudo!
Добре че си им пратил всичко. Колко дълго чакахте отговор? Виждам, че имате открита жалба , така че нашият екип се опитва да помогне. Ник вече ти е писал обратно, така че можеш да се свържеш с него и да оставиш случая да продължи малко напред.
Надявам се скоро да се разреши и да преминете проверката и да получите парите си.
It's good that you sent them everything. How long have you been waiting for a reply? I see you have an open complaint, so our team is trying to help. Nick has already written you back so you can get back to him and let the case move forward a bit.
I hope it will be resolved soon and you will pass the verification and get your money.
Ще ти го пратя, не мисля че е в реда на нещата и няма да ти пратя всичко, защото има много разговори, но ще се усетиш какво ще правя през! моля, изпратете ми имейл, на който да пратя разговорите, има много разговори и не могат да бъдат прикачени тук!
I'm going to send it to you, I don't think it's in order and I'm not going to send you everything, because there are a lot of conversations, but you'll get a sense of what I'm going through! please send me an email to which I can send the conversations, there are a lot of conversations and they can't be attached here!
eu vou te enviar, não acho que estar em ordem e não vou te enviar tudo, pois são muitas conversas, mais você vai ter uma noção pelo oque estou passando! por favor me envie um email ao qual eu possa enviar as conversas, são muitas conversas e não podem ser anexadas aqui!
Просто щракнете върху вашата жалба и следователно върху зелените букви в предишния ми отговор и Ник също ви писа, че можете да изпратите съобщението до него. Това ще бъде най-разумното нещо, тъй като той се занимава с вашия случай в детайли. Аз съм просто администратор във форума, който се опитва да разбере повече за случващото се. Така че не се колебайте да го споделите най-вече с него.
Ще бъде ли възможно това?
Just click on your complaint and therefore on the green letters in my previous reply and Nick also wrote you that you can send the communication to him. That will be the most sensible thing to do since he is dealing with your case in detail. I'm just an admin on the forum trying to find out more about what's going on. So feel free to share it mostly with him.
Will that be possible?
здравей
Опитах се да изтегля €1000 два пъти. След 2-3 дни върнах 1000 евро в сметката си.
Явно моята банка не приема плащането.
Казиното „уж" работи с външен процесор за плащане.
Аз съм в C 24 Bank…
Опитвам се да изтегля парите си повече от 10 дни и видях много коментари, които казват, че това казино просто не изплаща пари.
Някой има ли опит или решение?
LG
Hello,
I tried to withdraw €1000 twice. After 2-3 days I had the €1000 back in my account.
Apparently my bank is not accepting the payment.
The casino "allegedly" works with an external payment processor.
I am at C 24 Bank…
I have been trying to withdraw my money for over 10 days and I have seen many comments saying that this casino simply does not pay out any money.
Does anyone have experience or a solution?
LG
Hallo,
ich habe 1000€ 2 x versucht auszahlen zu lassen. Nach 2-3 Tagen hatte ich die 1000€ wieder als Guthaben drauf.
Anscheinend nimmt meine Bank die Zahlung nicht an.
Das Casino arbeitet im einem externen Zahlungsabwickler „angeblich".
Ich bin bei der C 24 Bank…
ich versuche schon über 10 Tage mein Geld auszahlen zu lassen, und ich habe schon viele Kommentare gesellen, dass dieses Casino einfach kein Geld auszahlt.
Hat einer Erfahrungen oder eine Lösung?
LG
Здравейте, в този случай ще се опитам да се свържа с банката, за да видя дали наистина отказват парите. Като алтернатива, опитахте ли да попитате дали е възможно да използвате друг метод на плащане, при който няма да възникне подобен проблем?
Ще чакам отговор.
Hi, in this case I would try contacting the bank to see if they really refuse the money. Alternatively, have you tried asking if it is possible to use some other payment method where such a problem would not occur?
I will wait for an answer.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.