ФорумКазинаFair Go Casino - обща дискусия

Fair Go Casino - обща дискусия

преди 2 години от jestrella412020
|
4040 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fair Go Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

file Съвсем наскоро направих множество депозити и спечелих голяма сума от $30 биткойн депозит и го увеличих до $2900 и осребрих $2500 и след един работен ден пристигна имейлът ми от финансовия отдел, нейното име беше Annalize и тя ме информира, че съм счупил правилата, които бях осребрил и бонуса по време на висящ в очакване на обратно изкупуване и това не беше позволено, но направи изключение и ме информира, че ще откраднат, обработват печалбите ми, но ме предупредиха в бъдеще, ако успея да го осребря и докато предстои да поискам бонуси, те ще анулират печалбите ми, което беше грешка от моя страна, казината имат различни правила в условията и трябваше да се образовам и да се запозная с правилата и видях, че това се случи на няколко души, които са публикували за щастие, аз не съм от хората, които не са получили заплащане, това е първият път, когато казиното променя правилата за мен. Имах проблеми с различни казина по различни причини за толкова близо до загубата на толкова много казино, в което правя депозит, определено ще прочета правилата и условията на тази бележка защо не могат просто да го направят там, където не можете да осребрите никакви бонуси, докато чакате обратно изкупуване, това е почти като капан разбира се, не искате да отмените изтеглянето си, за да играете, така че можете да намерите други начини, може би да изискате вашите точки за компетенции или може би да поискате специален бонус, че сте получили имейл, но съм сигурен, че те имат възможността да го настроят до мястото, където вие не ми е позволено да осребрявам бонуси или да правите депозити о, да, вие също не можете да правите никакви депозити, докато предстои обратно изкупуване като цяло. Ще дам на този сайт пет звезди само за тяхното състрадание и разбиране, благодаря FAIR GO CASINO!!! !!!!!!!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
jestrella412020
преди 2 години

Всъщност това правило е доста често срещано в много казина. От друга страна, аз също не разбирам защо не можете просто да продължите да играете, да активирате бонуси и т.н., докато вече имате блокирани пари и чакате обработката на тегленето.

Наистина трябва да оценим подхода на казиното за изключение. Мога да ви уверя, че това не е стандартна практика. Вашите печалби ще бъдат анулирани в много други казина. Стискам палци за казиното! 👍

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят партньор спечели джакпот с Fairgo Casino от над $30 000 миналия октомври и все още не е видяла 1 цент. Средствата вече не са в нейната сметка, след като тя е направила за теглене. Няколко

e _Mails по-късно те все още не са отговорили.

Тя е говорила с тях в чат на живо, като й е казано, че банкоматът е затворен. Последният път, когато говори с тях, й беше казано, че печалбите й се обработват. Това беше преди Коледа миналата година.

Името й е Лиза Левърингтън
благодаря, че ме изслушахте и се надявам, че можете да помогнете
Наздраве Дейвид



Автоматичен превод:
davidmcshane007
преди 1 година

Здравейте,

ти отговори тук във втората тема. Е, това е моят принос:

„Съжалявам, но работим само с участващи играчи. Бихте ли я помолили да се регистрира тук в Casino Guru, за да подаде жалба?

Само имайте предвид, че нашият център за разрешаване на проблеми се занимава със скорошни случаи, така че се надявам, че няма да бъде отхвърлен... 🤔

Както и да е, това ръководство трябва да ви даде по-добро разбиране:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Кажете ми какво мислите за това."

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file това казино е измама.

Все още чакам печалбите си и все още не съм ги получил, мина повече от седмица. Обикновено, когато изтегля печалбите си, ги получавам в рамките на 3 дни в други казино сайтове.

Изпратих документите си вече 3 пъти, само за да получа същия имейл, тъй като това е автоматичен отговор. Разговарях онлайн и бях много недоволна и имах инстинкта, че са ме измамили.

Първоначалната печалба беше над $8000. Сигурно няма да го видя 😕

Това казино трябва да бъде затворено възможно най-скоро!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
johnwudaduk
преди 6 месеца

Успяхте ли да потвърдите акаунта си, след като всички документи бяха изпратени, или той все още не е потвърден?🤔 Възможно ли е проблемът с документите да е причинен от грешен формат? Просто се опитвам да разбера какъв може да е проблемът, както виждате.🤷‍♀️

Също така, все още ли можете да влезете в акаунта си?

Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих 3 депозита в казиното fairgocasino.com, това след като направих изискваната от тях проверка. На 05.12.2024 изтеглих $750 и ми поискаха допълнителна селфи верификация с документ за самоличност в ръка. След 15 май 2024 г. ми поискаха 8 селфита с различни документи плюс сметката за комунални услуги и винаги получавах това съобщение: (Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде приет.) Преправих селфито с шофьорска книжка с паспорта със сметката за комунални услуги до днес, 7.12.2024 г., когато той ми изпрати това съобщение: (След преглед на подадената документация акаунтът ви не премина нашите вътрешни проверки за сигурност. Взето е решение за затваряне на вашия акаунт. Това решение няма да бъде отменено.)

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

ИЗМАМА file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Направих 3 депозита в казиното fairgocasino.com, това след като направих изискваната от тях проверка. На 05.12.2024 изтеглих $750 и ми поискаха допълнителна селфи верификация с документ за самоличност в ръка. След 15 май 2024 г. ми поискаха 8 селфита с различни документи плюс сметката за комунални услуги и винаги получавах това съобщение: (Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде приет.) Преправих селфито с шофьорска книжка с паспорта със сметката за комунални услуги до днес, 7.12.2024 г., когато той ми изпрати това съобщение: (След преглед на подадената документация акаунтът ви не премина нашите вътрешни проверки за сигурност.


Взето е решение акаунтът ви да бъде закрит. Това решение няма да бъде отменено.) Можете ли да ми помогнете, моля. Благодаря ти

file

Автоматичен превод:
bettyquintanagomez
преди 4 месеца

Обясниха ли ти обаче защо? Каква беше причината за отказа?🤔

Предлагам да подадете жалба. Нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да открие причината и се надяваме, че ще успеят да разрешат тази ситуация.

За да направите това, моля, използвайте тази връзка и ни уведомете как сте се справили.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Това е съобщението, което казиното продължава да ми дава: Направих проверката 2 пъти на документи със сметката за комунални услуги със селфи и пак не искаха да ми дадат пари, докато накрая не ми блокираха акаунта.


Скъпа Бети,

Благодарим ви, че избрахте FairGo Casino.

Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде прието.

Молим ви да направите ясни, четливи цифрови снимки на документа(ите) и да изпратите имейл:

- Ваша снимка, на която държите алтернативната идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.

Моля, уверете се, че цялата карта/документ се вижда (нито една част не трябва да се отрязва/изрязва). Моля, обърнете внимание, че частично изрязани/изрязани снимки няма да се приемат и ще доведат до забавяне.

За по-голяма яснота, моля, уверете се, че документите са с висока разделителна способност.

Очакваме да се чуем.

За разбирането,


Гастон

FairGo услуга за проверка на казино



Скъпа Бети,

Благодарим ви, че избрахте FairGo Casino.

Получихме вашата заявка за изплащане на $750. За да продължим с обработката на вашата заявка за изплащане, ние изискваме допълнителен документ за потвърждение за допълнителни мерки за сигурност.

При първа възможност ви молим да изпратите следното:

- Снимка, на която държите своята идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.

Това е необходимо, преди изплащането ви да може да бъде обработено. След като документът бъде получен и одобрен, вашата заявка ще бъде изпратена до отдела за плащания за обработка.

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или чат.


За разбирането,

Серджо

FairGo услуга за проверка на казино


И последното съобщение е:


Скъпа Бети,

Ние се свързваме с вас от FairGo Casino.

След преглед на изпратената документация вашият акаунт не премина нашите вътрешни проверки за сигурност.

Взето е решение акаунтът ви да бъде закрит. Това решение няма да бъде отменено.

Съгласно нашите Общи условия:

В случай на фалшива документация, сметката ще бъде заключена и всички печалби и/или парични средства ще бъдат анулирани.

В случай, че бъде създаден нов акаунт на ваше име, той също ще бъде закрит.

За разбирането,

Алексис

Екип за сигурност на FairGo

Автоматичен превод:
bettyquintanagomez
преди 4 месеца

Изпратихте ли всичко, което поискаха? Много е важно да сътрудничите напълно на казиното, за да получите печалбите си.

Видях, че успешно сте изпратили жалба и е необходима допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изненадан съм, че не виждам моя проблем да се среща от други играчи, но това също е добър знак, че това, надявам се, е голяма еднократна грешка. Напълно съм в шок и се тревожа за банковата си сметка, която има няколко неразрешени таксувания от Fairgo по предишни транзакционни депозити, които направих с тях. Започна преди два дни, когато получих известието, че сумата, за която е транзакцията ми, е увеличена от $13,77 на $27,44, това се случи на 2 от предишните ми депозити от предишните дни. Може би това може да бъде сравнимо с хранене в ресторант и след това бакшишът, който сте оставили на сервитьора, се поставя по-късно, така че сумата да се увеличи.


но това е лудост. И не трябва да има промени в плащанията. Те са AUD и си помислих, че може би са се променили на USD и ще ми таксуват разликата в парите, но това не се добавя. Те все още го увеличават твърде много, така че това не се случва.

незабавно имам 28 долара овърдрафт в моята сметка. До края на следващия ден, който е днес, ще бъда овърдрафт $69 поради повече от това, което се случва и все още не съм претърпял такси за овърдрафт. Свързах се с fair go и те казаха, че за да могат да се справят, им трябва банково извлечение за таксите. (Което моята банка и повечето банки правят на месечна база.) не можете да получите банково извлечение за такса, която сте направили вчера, можете да го видите само в последните си транзакции, но банковото извлечение няма да бъде генерирано до месеца свърши. Но нещо не е както трябва. Обикновено бизнесът вероятно просто ще намери информацията в своя платежен процесор и ще види грешката за себе си, imo освен доказателството, което вече им изпратих, те не трябва да се нуждаят от абсолютното доказателство, за да го ескалират, но те казват, че го правят. Така че те са добре да изчакат 30 дни и да не правят нищо, докато аз се натоварвам с повече от тези неоторизирани такси през следващите 24 часа.

още на следващия ден (днес, 6 октомври 2024 г.) има още 3 от тези такси, които удариха сметката ми от честно движение. „Вашата сума от $27,44 вече е увеличена до $41,00", каза приложението за пари в имейли и текстови съобщения в горната част на известията на приложението. Това не е нещо, което забелязвам. Получавам известие в секундата, когато се случи. ЧЕТИРИДЕСЕТ И ЕДИН долара!!! Така че човек е имал ДВЕ увеличения, кога това се случва в реалния свят? това се случи с 5 различни транзакции и сега съм -$69 отрицателни в моята сметка. Не искам да оспорвам транзакциите, причинявайки каква бъркотия. Първоначалната транзакция е законна, но допълнителните такси, увеличаващи сумата, очевидно са проблемът и защото залагам много и имам международни транзакции. Не искам това да навреди на моята банка и на бъдещето ми с тази банка. Имам голямо изплащане, което ще удари скоро (не от честна стъпка), така че съм готов да платя всички тези пари, които ми струват.


това никога не ми се е случвало никъде преди и мисля, че е наистина сенчесто. Защото защо винаги се увеличава, ако това са някакви случайни грешки, защо тези грешки са им от полза всеки път и затова им изпратих новата информация, че току-що ми се случиха още три и те все още не са отговорили, но отговорът ще бъде същият трябва банково извлечение. Мога да разбера, че имат нужда от това, но тогава защо това се случва отново и отново, като дори и да имах извлечение, обвиненията пак щяха да ми се случат отново, така че трескаво се опитвам да блокирам всичките им доставчици, за да не бъда ударен с още такси, но няма да проработи, дори заключих картата си. Заключих акаунта си, преди тези нови да се появят и тъй като те вече са, предишни разрешени транзакции, през които преминават, те по същество могат да променят сумите в долари на каквито искат и това ще мине. Очевидно това не е умишлена схема или измамна кражба на парите ми, но все пак огромна загриженост за всеки, който депозира при тях, че по всяко време от нищото може да има $70 от случайни увеличения на предишни транзакции. И само си помислете, че може да се случи на всяка карта, която е била използвана с тях. Буквално седя на иглички. Молим се да не се случват повече такива, но са два поредни дни. Пет. Случаи и те не предприемат никакви действия по своята платежна система. Те не го ескалират. Те не решават проблема. Те не се занимават с това, докато не им дам банково извлечение, в което октомври банково извлечение няма да бъде създадено още един месец, и моля банката да ми изпрати банково извлечение за тези такси и всичко, което те казаха, е, че не ние не предлагаме, че можете да ги оспорите и да оставите обратна връзка, за да можем да подобрим нашата услуга (CASH APP) Това е много спешна спешна ситуация. Страхувам се, че до сутринта след около 12 часа ще бъда отрицателен още един кръг от неоторизирани такси.



*** ВНИМАВАЙТЕ. *****


отивам към отдела за жалби и сега попълвам жалба с гуру, много ви благодаря, че прочетохте това

Автоматичен превод:
преди 1 месец

*** пазете се *** ⬆️ ⬆️ вложителите. (продължение)


освен това, след като добавените неоторизирани такси възникнат от Fairgo, нямам никакви кредити за тях, така че балансът ми в казиното изобщо не се е увеличил, сякаш те дори не знаят, че се случва и парите не отиват към моя акаунт. Обикновено бизнесът, независимо колко голям или малък е, би забелязал, че случайно е надценил някого по някакъв начин. Особено 5 пъти на обща стойност 70 долара. Дори да ме приписа, това не би било приемливо дори и да беше, но това е само пример колко лудо е това. Прекарвам почти $14 за редовна депозитна транзакция и след това няколко дни по-късно те я увеличиха до $27, след това на следващия ден до $41!!!!! сякаш има съвет или нещо, което добавят. Но не получих нищо от тези пари, които ми таксуваха. Нито стотинка. Разбира се, получих оригиналните пари по време на депозита, но всички добавени такси, нищо не ми отиде.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що ме удариха с още 2. Общата сума е 96 долара. 3 дни подред. Така че „справедливо" от тяхна страна


Актуализирах екипа за оплаквания

file

Автоматичен превод:
Byronaburns
преди 1 месец

Това със сигурност е много добра стъпка. Докладвали ли сте това на вашата банка? Ако смятате, че средствата ви са в непосредствена опасност, защото картата ви е била злоупотребена, със сигурност ще започна с банката.

Веднъж бях в същата ситуация; следователно мога да потвърдя, че колкото по-скоро им се обадите, толкова по-добре.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

благодаря исках да дам шанс на fair go да го коригирам. Защото мисля, че приложението за пари в брой ще ме забрани, след като се справя с тази голяма бъркотия от подозрителни транзакции. Те вече мразят хазартни международни транзакции като тези. И наистина не са виновни приложенията за пари в брой

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, добри новини, че се сблъскаха с това, много съм щастлив. Сега мога да се върна към депозирането. Слава богу, топката върви напред file

Автоматичен превод:
Byronaburns
преди 1 месец

Радвам се да видя добри новини и че случаят е придвижил напред. Така че се надявам да получите всички средства и никъде да няма проблем.

Ако обаче отново се случи нещо непредсказуемо, ние ще сме тук. 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини