преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fair Go Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Съвсем наскоро направих множество депозити и спечелих голяма сума от $30 биткойн депозит и го увеличих до $2900 и осребрих $2500 и след един работен ден пристигна имейлът ми от финансовия отдел, нейното име беше Annalize и тя ме информира, че съм счупил правилата, които бях осребрил и бонуса по време на висящ в очакване на обратно изкупуване и това не беше позволено, но направи изключение и ме информира, че ще откраднат, обработват печалбите ми, но ме предупредиха в бъдеще, ако успея да го осребря и докато предстои да поискам бонуси, те ще анулират печалбите ми, което беше грешка от моя страна, казината имат различни правила в условията и трябваше да се образовам и да се запозная с правилата и видях, че това се случи на няколко души, които са публикували за щастие, аз не съм от хората, които не са получили заплащане, това е първият път, когато казиното променя правилата за мен. Имах проблеми с различни казина по различни причини за толкова близо до загубата на толкова много казино, в което правя депозит, определено ще прочета правилата и условията на тази бележка защо не могат просто да го направят там, където не можете да осребрите никакви бонуси, докато чакате обратно изкупуване, това е почти като капан разбира се, не искате да отмените изтеглянето си, за да играете, така че можете да намерите други начини, може би да изискате вашите точки за компетенции или може би да поискате специален бонус, че сте получили имейл, но съм сигурен, че те имат възможността да го настроят до мястото, където вие не ми е позволено да осребрявам бонуси или да правите депозити о, да, вие също не можете да правите никакви депозити, докато предстои обратно изкупуване като цяло. Ще дам на този сайт пет звезди само за тяхното състрадание и разбиране, благодаря FAIR GO CASINO!!! !!!!!!!
I just recently made multiple deposits and won big off a $30 bitcoin deposit and got it up to $2900 and redeemed $2500 and after one business day my an email came in From the financial department her name was Annalise and she informed me that I had broken the rules that I had redeemed and the bonus during a pendant pending redemption and that was not allowed but had made an exception and informed me that they were going to steal process my winnings but had warned me in the future if I do make it redemption and while it’s pending I claim any bonuses they will void my winnings that was a mistake on my part are casinos have different policies in the terms and conditions and I should’ve educated myself and made myself familiar with the rules and I seen that this is happened to several people that have posted luckily I’m not one of those people that didn’t get paid this is the first time I casino has bent the rules for me I’ve had problems with different casinos for different reasons for being so close to losing so much any casino I make a deposit on I will definitely read the terms and conditions on that note why can’t they just make it where you can’t redeem any bonuses while pending a redemption it’s almost like a trap of course you don’t want to cancel your withdrawal to play so you find other ways maybe claiming your comps points or maybe claiming a special bonus that you got an email but I’m sure they have the ability to set it up to where you’re not allowed to redeem any bonuses or make any deposits oh yeah you can’t make any deposits either while a redemption is pending overall I’m gonna give this site five stars just for their compassion and understanding thanks FAIR GO CASINO!!!!!!!!!!
Всъщност това правило е доста често срещано в много казина. От друга страна, аз също не разбирам защо не можете просто да продължите да играете, да активирате бонуси и т.н., докато вече имате блокирани пари и чакате обработката на тегленето.
Наистина трябва да оценим подхода на казиното за изключение. Мога да ви уверя, че това не е стандартна практика. Вашите печалби ще бъдат анулирани в много други казина. Стискам палци за казиното! 👍
Actually, this rule is quite common in many casinos. On the other hand, I also don't understand why you couldn't simply carry on playing, activating bonuses etc. while you already have some money blocked and waiting for processing the withdrawal.
We really need to appreciate the casino's approach for making the exception. I can assure you that this isn't a standard practice. Your winnings would be voided in many other casinos. Thumbs up for the casino! 👍
Моят партньор спечели джакпот с Fairgo Casino от над $30 000 миналия октомври и все още не е видяла 1 цент. Средствата вече не са в нейната сметка, след като тя е направила за теглене. Няколко
e _Mails по-късно те все още не са отговорили.
Тя е говорила с тях в чат на живо, като й е казано, че банкоматът е затворен. Последният път, когато говори с тях, й беше казано, че печалбите й се обработват. Това беше преди Коледа миналата година.
Името й е Лиза Левърингтън
благодаря, че ме изслушахте и се надявам, че можете да помогнете
Наздраве Дейвид
My partner won a jackpot with fairgo Casino of over $30,000 last October, and still she hasn't seen 1 cent. The funds are not in her account anymore after she put in for a withdrawal. Several
e _Mails later they still haven't responded.
She has spoken to them on live chat a d been told office closed atm. The last time so spoke to them she was told that her winnings were being processed. That was before Xmas last year.
Her name is Lisa Leverington
thanks for listening and I hope you can help
Cheers David
Здравейте,
ти отговори тук във втората тема. Е, това е моят принос:
„Съжалявам, но работим само с участващи играчи. Бихте ли я помолили да се регистрира тук в Casino Guru, за да подаде жалба?
Само имайте предвид, че нашият център за разрешаване на проблеми се занимава със скорошни случаи, така че се надявам, че няма да бъде отхвърлен... 🤔
Както и да е, това ръководство трябва да ви даде по-добро разбиране:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Кажете ми какво мислите за това."
Hello,
replied you here in the second thread. Well, this is my contribution:
"I'm sorry, but we only deal with players involved. Could you ask her to register here on Casino Guru to lodge a complaint?
Just be advised our resolution center deals with recent cases, so I hope it won't be rejected... 🤔
Anyway, this guide should give you both a better understanding:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about it."
това казино е измама.
Все още чакам печалбите си и все още не съм ги получил, мина повече от седмица. Обикновено, когато изтегля печалбите си, ги получавам в рамките на 3 дни в други казино сайтове.
Изпратих документите си вече 3 пъти, само за да получа същия имейл, тъй като това е автоматичен отговор. Разговарях онлайн и бях много недоволна и имах инстинкта, че са ме измамили.
Първоначалната печалба беше над $8000. Сигурно няма да го видя 😕
Това казино трябва да бъде затворено възможно най-скоро!
this casino is a scam.
I'm still waiting for my winnings and I haven't received it yet, it's been over a week. Usually when I withdraw my winnings I receive it within 3 days on other casino sites.
I have sent my documents 3 times now, only to receive the same email, as it's an automated response. I chatted online and I was very unsatisfied and had the instinct that they scammed me.
Original winning was over $8000. I probably won't see it 😕
This casino needs to be shut down ASAP!
Успяхте ли да потвърдите акаунта си, след като всички документи бяха изпратени, или той все още не е потвърден?🤔 Възможно ли е проблемът с документите да е причинен от грешен формат? Просто се опитвам да разбера какъв може да е проблемът, както виждате.🤷♀️
Също така, все още ли можете да влезете в акаунта си?
Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.
Have you been able to verify your account after all the documents were sent, or is it still not verified?🤔 Could the issue with the documents be caused by the wrong format, perhaps? I'm just trying to understand what could be the issue, as you can see.🤷♀️
Also, are you still able to login to your account?
Please let us know if you have any updates.
Направих 3 депозита в казиното fairgocasino.com, това след като направих изискваната от тях проверка. На 05.12.2024 изтеглих $750 и ми поискаха допълнителна селфи верификация с документ за самоличност в ръка. След 15 май 2024 г. ми поискаха 8 селфита с различни документи плюс сметката за комунални услуги и винаги получавах това съобщение: (Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде приет.) Преправих селфито с шофьорска книжка с паспорта със сметката за комунални услуги до днес, 7.12.2024 г., когато той ми изпрати това съобщение: (След преглед на подадената документация акаунтът ви не премина нашите вътрешни проверки за сигурност. Взето е решение за затваряне на вашия акаунт. Това решение няма да бъде отменено.)
I made 3 deposits on the fairgocasino.com casino, this after I did the verification required by them. On 05.12.2024 I withdrew $750 and they asked me for an additional selfie verification with an identity document in hand. After May 15, 2024, they asked me for 8 selfies with various documents plus the utility bill and I always received this message: (We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.) I redid the selfie with the driver's license with the passport with the utility bill until today 7.12.2024 when he sent me this message: (After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks .A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.)
Направих 3 депозита в казиното fairgocasino.com, това след като направих изискваната от тях проверка. На 05.12.2024 изтеглих $750 и ми поискаха допълнителна селфи верификация с документ за самоличност в ръка. След 15 май 2024 г. ми поискаха 8 селфита с различни документи плюс сметката за комунални услуги и винаги получавах това съобщение: (Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде приет.) Преправих селфито с шофьорска книжка с паспорта със сметката за комунални услуги до днес, 7.12.2024 г., когато той ми изпрати това съобщение: (След преглед на подадената документация акаунтът ви не премина нашите вътрешни проверки за сигурност.
Взето е решение акаунтът ви да бъде закрит. Това решение няма да бъде отменено.) Можете ли да ми помогнете, моля. Благодаря ти
I made 3 deposits on the fairgocasino.com casino, this after I did the verification required by them. On 05.12.2024 I withdrew $750 and they asked me for an additional selfie verification with an identity document in hand. After May 15, 2024, they asked me for 8 selfies with various documents plus the utility bill and I always received this message: (We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.) I redid the selfie with the driver's license with the passport with the utility bill until today 7.12.2024 when he sent me this message: (After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks .
A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.) Can you help me please. Thank you
Обясниха ли ти обаче защо? Каква беше причината за отказа?🤔
Предлагам да подадете жалба. Нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да открие причината и се надяваме, че ще успеят да разрешат тази ситуация.
За да направите това, моля, използвайте тази връзка и ни уведомете как сте се справили.
Did they explain to you why, though? What was the reason for rejecting it?🤔
I would suggest to file a complaint. Our team will surely do their best to find out the reason and hopefully they will be able to resolve this situation.
To do that, please use this link and let us know how you went.
Това е съобщението, което казиното продължава да ми дава: Направих проверката 2 пъти на документи със сметката за комунални услуги със селфи и пак не искаха да ми дадат пари, докато накрая не ми блокираха акаунта.
Скъпа Бети,
Благодарим ви, че избрахте FairGo Casino.
Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде прието.
Молим ви да направите ясни, четливи цифрови снимки на документа(ите) и да изпратите имейл:
- Ваша снимка, на която държите алтернативната идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.
Моля, уверете се, че цялата карта/документ се вижда (нито една част не трябва да се отрязва/изрязва). Моля, обърнете внимание, че частично изрязани/изрязани снимки няма да се приемат и ще доведат до забавяне.
За по-голяма яснота, моля, уверете се, че документите са с висока разделителна способност.
Очакваме да се чуем.
За разбирането,
Гастон
FairGo услуга за проверка на казино
Скъпа Бети,
Благодарим ви, че избрахте FairGo Casino.
Получихме вашата заявка за изплащане на $750. За да продължим с обработката на вашата заявка за изплащане, ние изискваме допълнителен документ за потвърждение за допълнителни мерки за сигурност.
При първа възможност ви молим да изпратите следното:
- Снимка, на която държите своята идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.
Това е необходимо, преди изплащането ви да може да бъде обработено. След като документът бъде получен и одобрен, вашата заявка ще бъде изпратена до отдела за плащания за обработка.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или чат.
За разбирането,
Серджо
FairGo услуга за проверка на казино
И последното съобщение е:
Скъпа Бети,
Ние се свързваме с вас от FairGo Casino.
След преглед на изпратената документация вашият акаунт не премина нашите вътрешни проверки за сигурност.
Взето е решение акаунтът ви да бъде закрит. Това решение няма да бъде отменено.
Съгласно нашите Общи условия:
В случай на фалшива документация, сметката ще бъде заключена и всички печалби и/или парични средства ще бъдат анулирани.
В случай, че бъде създаден нов акаунт на ваше име, той също ще бъде закрит.
За разбирането,
Алексис
Екип за сигурност на FairGo
This is the message that the casino keeps giving me: I did the verification with 2 times of documents with the utility bill with a selfie and they still didn't want to give me money until finally they blocked my account.
Dear Betty,
Thank you for choosing FairGo Casino.
We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.
We kindly ask that you take clear legible digital pictures of the document(s) and email:
- A picture of you holding the alternate Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cut off/cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please ensure that the documents are of high resolution.
We look forward to hearing from you.
Regards,
Gaston
FairGo Casino Verification Service
Dear Betty,
Thank you for choosing FairGo Casino.
We have received your payout request of $750. In order for us to continue with the processing of your payout request, we require an additional verification document for added security measures.
At your earliest convenience, we ask that you send the following:
- A picture of you holding your Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
This is needed before your payout can be processed. Once the document is received and approved, your request will be sent to the payments department for processing.
If you have any questions, please feel free to contact us via email or chat.
Regards,
Sergio
FairGo Casino Verification Service
And the last message is:
Dear Betty,
We are contacting you from FairGo Casino.
After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks.
A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.
As per our Terms and Conditions:
In cases of fraudulent documentation, account will be locked and all winnings and/or cash-ins will be voided.
In the event a new account under your name is created, it will also be closed.
Regards,
Alexis
FairGo Security Team
Изпратихте ли всичко, което поискаха? Много е важно да сътрудничите напълно на казиното, за да получите печалбите си.
Видях, че успешно сте изпратили жалба и е необходима допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я възможно най-скоро.
Did you send everything they have asked for, though? It is very important to fully cooperate with the casino in order to receive your winnings.
I saw that you have successfully submitted a complaint, and some additional information is needed there, so please update it as soon as possible.
Изненадан съм, че не виждам моя проблем да се среща от други играчи, но това също е добър знак, че това, надявам се, е голяма еднократна грешка. Напълно съм в шок и се тревожа за банковата си сметка, която има няколко неразрешени таксувания от Fairgo по предишни транзакционни депозити, които направих с тях. Започна преди два дни, когато получих известието, че сумата, за която е транзакцията ми, е увеличена от $13,77 на $27,44, това се случи на 2 от предишните ми депозити от предишните дни. Може би това може да бъде сравнимо с хранене в ресторант и след това бакшишът, който сте оставили на сервитьора, се поставя по-късно, така че сумата да се увеличи.
но това е лудост. И не трябва да има промени в плащанията. Те са AUD и си помислих, че може би са се променили на USD и ще ми таксуват разликата в парите, но това не се добавя. Те все още го увеличават твърде много, така че това не се случва.
незабавно имам 28 долара овърдрафт в моята сметка. До края на следващия ден, който е днес, ще бъда овърдрафт $69 поради повече от това, което се случва и все още не съм претърпял такси за овърдрафт. Свързах се с fair go и те казаха, че за да могат да се справят, им трябва банково извлечение за таксите. (Което моята банка и повечето банки правят на месечна база.) не можете да получите банково извлечение за такса, която сте направили вчера, можете да го видите само в последните си транзакции, но банковото извлечение няма да бъде генерирано до месеца свърши. Но нещо не е както трябва. Обикновено бизнесът вероятно просто ще намери информацията в своя платежен процесор и ще види грешката за себе си, imo освен доказателството, което вече им изпратих, те не трябва да се нуждаят от абсолютното доказателство, за да го ескалират, но те казват, че го правят. Така че те са добре да изчакат 30 дни и да не правят нищо, докато аз се натоварвам с повече от тези неоторизирани такси през следващите 24 часа.
още на следващия ден (днес, 6 октомври 2024 г.) има още 3 от тези такси, които удариха сметката ми от честно движение. „Вашата сума от $27,44 вече е увеличена до $41,00", каза приложението за пари в имейли и текстови съобщения в горната част на известията на приложението. Това не е нещо, което забелязвам. Получавам известие в секундата, когато се случи. ЧЕТИРИДЕСЕТ И ЕДИН долара!!! Така че човек е имал ДВЕ увеличения, кога това се случва в реалния свят? това се случи с 5 различни транзакции и сега съм -$69 отрицателни в моята сметка. Не искам да оспорвам транзакциите, причинявайки каква бъркотия. Първоначалната транзакция е законна, но допълнителните такси, увеличаващи сумата, очевидно са проблемът и защото залагам много и имам международни транзакции. Не искам това да навреди на моята банка и на бъдещето ми с тази банка. Имам голямо изплащане, което ще удари скоро (не от честна стъпка), така че съм готов да платя всички тези пари, които ми струват.
това никога не ми се е случвало никъде преди и мисля, че е наистина сенчесто. Защото защо винаги се увеличава, ако това са някакви случайни грешки, защо тези грешки са им от полза всеки път и затова им изпратих новата информация, че току-що ми се случиха още три и те все още не са отговорили, но отговорът ще бъде същият трябва банково извлечение. Мога да разбера, че имат нужда от това, но тогава защо това се случва отново и отново, като дори и да имах извлечение, обвиненията пак щяха да ми се случат отново, така че трескаво се опитвам да блокирам всичките им доставчици, за да не бъда ударен с още такси, но няма да проработи, дори заключих картата си. Заключих акаунта си, преди тези нови да се появят и тъй като те вече са, предишни разрешени транзакции, през които преминават, те по същество могат да променят сумите в долари на каквито искат и това ще мине. Очевидно това не е умишлена схема или измамна кражба на парите ми, но все пак огромна загриженост за всеки, който депозира при тях, че по всяко време от нищото може да има $70 от случайни увеличения на предишни транзакции. И само си помислете, че може да се случи на всяка карта, която е била използвана с тях. Буквално седя на иглички. Молим се да не се случват повече такива, но са два поредни дни. Пет. Случаи и те не предприемат никакви действия по своята платежна система. Те не го ескалират. Те не решават проблема. Те не се занимават с това, докато не им дам банково извлечение, в което октомври банково извлечение няма да бъде създадено още един месец, и моля банката да ми изпрати банково извлечение за тези такси и всичко, което те казаха, е, че не ние не предлагаме, че можете да ги оспорите и да оставите обратна връзка, за да можем да подобрим нашата услуга (CASH APP) Това е много спешна спешна ситуация. Страхувам се, че до сутринта след около 12 часа ще бъда отрицателен още един кръг от неоторизирани такси.
*** ВНИМАВАЙТЕ. *****
отивам към отдела за жалби и сега попълвам жалба с гуру, много ви благодаря, че прочетохте това
I’m surprised I don’t see my issue being experienced by other players, but that’s also a good sign that this hopefully is a big one off mistake. I am completely in shock and worried about my bank account which has several unauthorized charges from Fairgo on previous transaction deposits that I made with them. It started two days ago when I received the notification that the amount that my transaction was for has been increased from $13.77 to $27.44, this happened on 2 of my prior deposits from the previous days. Maybe this could be comparable to eating at a restaurant and then the tip that you left the waiter gets put in later so the amount gets increased.
but this is bonkers. And there should be no changes to the payments. They are AUD, and I thought maybe they changed to USD and are back charging me the money difference but that doesn’t add up. They’re still increasing it way too much so that’s not what’s happening.
immediately I am $28 dollars overdrawn in my account. By the end of the next day, which is today, I will be overdrawn $69 due to more of this happening and I have suffered no overdraft fees yet. I contact fair go and they said in order for them to handle it they need a bank statement of the charges. (Which my bank and most banks do on a monthly basis.) you can’t get a bank statement for a charge you made yesterday you can only see it on your recent transactions, but the bank statement won’t be generated until the month is over. But something isn’t right. Normally a business would probably just locate the information on their payment processor and see the error for themselves, imo other than the proof I already sent them, they shouldn’t need the absolute proof in order to escalate it but they are saying they do. So they are ok with waiting 30 days and doing nothing while I am getting hammered with more of these unauthorized charges over the next 24 hours.
the very next day (today OCT 6, 2024) there is 3 more of these charges that hit my account from fair go. "Your amount of $27.44 has now been increased to $41.00," Said cash app in emails and text messages on top of the app notifications. This is not something I’m noticing. I’m getting notified the second that it occurs. FORTY ONE Dollars!!! So that one has had TWO increases on it when does that ever happen in the real world? this happened to 5 different transactions and I’m now -$69 negative in my account. I don’t want to dispute the transactions cause what a mess. The original transaction is legit, but the additional charges increasing the amount obviously is where the problem lies and because I gamble a lot and have international transactions. I don’t want this to hurt my bank and my future with this bank I have a large payout that’s going to hit soon (Not from fair go) so I’m prepared to pay all of this money that they are costing me.
this has never happened to me before ever anywhere and I think it’s really shady. Because why is it always increased if this is some random mistakes why are these mistakes benefiting them every single time and so I sent them the new information that I just had three more happen and they haven’t responded yet but response will be the same they need a bank statement. I can understand them needing it but then why is this happening again and again like even if I had a statement, the charges still would’ve happened again to me so I’m frantically trying to block all of their vendors so I don’t get hit with any more charges, but it’s not gonna work I even had my card locked. I locked my account before these new ones hit and because they are already, previous authorized transactions they go thru, they essentially can change the dollar amounts to whatever they want and it will go through. Obviously, this isn’t a intentional scheme or fraudulent theft of my money, but still what a huge concern for anybody that is depositing with them that at any time out of nowhere they can have $70 from accidental increases on their prior transactions. And just think it can happen to every card that has been used with them. I’m literally sitting on pins and needles. Praying that no more of these happen but it’s two days in a row. Five. Occurrences and they are taking no action on their payment system. They’re not escalating it. They’re not fixing the problem. They’re not addressing it until I give them a bank statement in which Oct bank statement won’t be created for another month and I beg the bank to send me a bank statement for these charges , and all they said was we don’t we don’t offer that you can dispute them and leave feedback so we can better our service (CASH APP) This is a very urgent emergency situation. I fear that by the morning in like 12 hours that I’m going to be negative another round of unauthorized charges.
*** BEWARE. *****
i’m heading over to the complaint division and filling a complaint out now with guru thank you so much for reading this everybody
*** пазете се *** ⬆️ ⬆️ вложителите. (продължение)
освен това, след като добавените неоторизирани такси възникнат от Fairgo, нямам никакви кредити за тях, така че балансът ми в казиното изобщо не се е увеличил, сякаш те дори не знаят, че се случва и парите не отиват към моя акаунт. Обикновено бизнесът, независимо колко голям или малък е, би забелязал, че случайно е надценил някого по някакъв начин. Особено 5 пъти на обща стойност 70 долара. Дори да ме приписа, това не би било приемливо дори и да беше, но това е само пример колко лудо е това. Прекарвам почти $14 за редовна депозитна транзакция и след това няколко дни по-късно те я увеличиха до $27, след това на следващия ден до $41!!!!! сякаш има съвет или нещо, което добавят. Но не получих нищо от тези пари, които ми таксуваха. Нито стотинка. Разбира се, получих оригиналните пари по време на депозита, но всички добавени такси, нищо не ми отиде.
*** beware *** ⬆️ ⬆️ depositors. (Continued)
additionally, after the added unauthorized charges occur by Fairgo I haven’t got any credits for them so like my balance at the casino hasn’t increased at all as if they don’t even know it’s happening and the money isn’t going towards my account. Normally a business no matter how big or small would notice that they accidentally overcharged someone in some way. Especially 5 times totaling 70 dollars. Even if it credited me That would not be acceptable even if it did, but that’s just an example of how crazy this is. I spend almost $14 regular deposit transaction and then a couple days later they increased it to $27, then the next day to $41!!!!! as if there’s a tip or something they are adding. But I didn’t get any of that money that they charged me. Not a penny. Of course I got the original money during the deposit, but all of the added charges , nothing went to me.
Току-що ме удариха с още 2. Общата сума е 96 долара. 3 дни подред. Така че „справедливо" от тяхна страна
Актуализирах екипа за оплаквания
I just got hit with 2 more just now. Total is at $96 dollars. 3 days in a row. So "Fair" of them
I updated the complaints team
Това със сигурност е много добра стъпка. Докладвали ли сте това на вашата банка? Ако смятате, че средствата ви са в непосредствена опасност, защото картата ви е била злоупотребена, със сигурност ще започна с банката.
Веднъж бях в същата ситуация; следователно мога да потвърдя, че колкото по-скоро им се обадите, толкова по-добре.
That is certainly a very good step. Have you reported this to your bank? If you believe your funds are in immediate danger because your card was missused, I would certainly start with the bank.
I was in the same situation once; hence, I can confirm the sooner you call them, the better.
благодаря исках да дам шанс на fair go да го коригирам. Защото мисля, че приложението за пари в брой ще ме забрани, след като се справя с тази голяма бъркотия от подозрителни транзакции. Те вече мразят хазартни международни транзакции като тези. И наистина не са виновни приложенията за пари в брой
Thanks. i wanted to give fair go a chance to correct it. Cause I think cash app will bann me after dealing with this big mess of suspicious transactions. They hate gambling international transactions like these already. And it’s truly not cash apps fault
Радвам се да видя добри новини и че случаят е придвижил напред. Така че се надявам да получите всички средства и никъде да няма проблем.
Ако обаче отново се случи нещо непредсказуемо, ние ще сме тук. 🙂
I am glad to see good news and that the case has moved forward. So I hope you will get all the funds and there will be no problem anywhere.
However, if something unpredictable happens again, we will be here. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.