ФорумКазинаFair Go Casino - обща дискусия

Fair Go Casino - обща дискусия

преди 2 години от jestrella412020
|
3012 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fair Go Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

file Съвсем наскоро направих множество депозити и спечелих голяма сума от $30 биткойн депозит и го увеличих до $2900 и осребрих $2500 и след един работен ден пристигна имейлът ми от финансовия отдел, нейното име беше Annalize и тя ме информира, че съм счупил правилата, които бях осребрил и бонуса по време на висящ в очакване на обратно изкупуване и това не беше позволено, но направи изключение и ме информира, че ще откраднат, обработват печалбите ми, но ме предупредиха в бъдеще, ако успея да го осребря и докато предстои да поискам бонуси, те ще анулират печалбите ми, което беше грешка от моя страна, казината имат различни правила в условията и трябваше да се образовам и да се запозная с правилата и видях, че това се случи на няколко души, които са публикували за щастие, аз не съм от хората, които не са получили заплащане, това е първият път, когато казиното променя правилата за мен. Имах проблеми с различни казина по различни причини за толкова близо до загубата на толкова много казино, в което правя депозит, определено ще прочета правилата и условията на тази бележка защо не могат просто да го направят там, където не можете да осребрите никакви бонуси, докато чакате обратно изкупуване, това е почти като капан разбира се, не искате да отмените изтеглянето си, за да играете, така че можете да намерите други начини, може би да изискате вашите точки за компетенции или може би да поискате специален бонус, че сте получили имейл, но съм сигурен, че те имат възможността да го настроят до мястото, където вие не ми е позволено да осребрявам бонуси или да правите депозити о, да, вие също не можете да правите никакви депозити, докато предстои обратно изкупуване като цяло. Ще дам на този сайт пет звезди само за тяхното състрадание и разбиране, благодаря FAIR GO CASINO!!! !!!!!!!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
jestrella412020
преди 2 години

Всъщност това правило е доста често срещано в много казина. От друга страна, аз също не разбирам защо не можете просто да продължите да играете, да активирате бонуси и т.н., докато вече имате блокирани пари и чакате обработката на тегленето.

Наистина трябва да оценим подхода на казиното за изключение. Мога да ви уверя, че това не е стандартна практика. Вашите печалби ще бъдат анулирани в много други казина. Стискам палци за казиното! 👍

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят партньор спечели джакпот с Fairgo Casino от над $30 000 миналия октомври и все още не е видяла 1 цент. Средствата вече не са в нейната сметка, след като тя е направила за теглене. Няколко

e _Mails по-късно те все още не са отговорили.

Тя е говорила с тях в чат на живо, като й е казано, че банкоматът е затворен. Последният път, когато говори с тях, й беше казано, че печалбите й се обработват. Това беше преди Коледа миналата година.

Името й е Лиза Левърингтън
благодаря, че ме изслушахте и се надявам, че можете да помогнете
Наздраве Дейвид



Автоматичен превод:
davidmcshane007
преди 1 година

Здравейте,

ти отговори тук във втората тема. Е, това е моят принос:

„Съжалявам, но работим само с участващи играчи. Бихте ли я помолили да се регистрира тук в Casino Guru, за да подаде жалба?

Само имайте предвид, че нашият център за разрешаване на проблеми се занимава със скорошни случаи, така че се надявам, че няма да бъде отхвърлен... 🤔

Както и да е, това ръководство трябва да ви даде по-добро разбиране:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Кажете ми какво мислите за това."

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file това казино е измама.

Все още чакам печалбите си и все още не съм ги получил, мина повече от седмица. Обикновено, когато изтегля печалбите си, ги получавам в рамките на 3 дни в други казино сайтове.

Изпратих документите си вече 3 пъти, само за да получа същия имейл, тъй като това е автоматичен отговор. Разговарях онлайн и бях много недоволна и имах инстинкта, че са ме измамили.

Първоначалната печалба беше над $8000. Сигурно няма да го видя 😕

Това казино трябва да бъде затворено възможно най-скоро!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
johnwudaduk
преди 4 месеца

Успяхте ли да потвърдите акаунта си, след като всички документи бяха изпратени, или той все още не е потвърден?🤔 Възможно ли е проблемът с документите да е причинен от грешен формат? Просто се опитвам да разбера какъв може да е проблемът, както виждате.🤷‍♀️

Също така, все още ли можете да влезете в акаунта си?

Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направих 3 депозита в казиното fairgocasino.com, това след като направих изискваната от тях проверка. На 05.12.2024 изтеглих $750 и ми поискаха допълнителна селфи верификация с документ за самоличност в ръка. След 15 май 2024 г. ми поискаха 8 селфита с различни документи плюс сметката за комунални услуги и винаги получавах това съобщение: (Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде приет.) Преправих селфито с шофьорска книжка с паспорта със сметката за комунални услуги до днес, 7.12.2024 г., когато той ми изпрати това съобщение: (След преглед на подадената документация акаунтът ви не премина нашите вътрешни проверки за сигурност. Взето е решение за затваряне на вашия акаунт. Това решение няма да бъде отменено.)

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

ИЗМАМА file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направих 3 депозита в казиното fairgocasino.com, това след като направих изискваната от тях проверка. На 05.12.2024 изтеглих $750 и ми поискаха допълнителна селфи верификация с документ за самоличност в ръка. След 15 май 2024 г. ми поискаха 8 селфита с различни документи плюс сметката за комунални услуги и винаги получавах това съобщение: (Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде приет.) Преправих селфито с шофьорска книжка с паспорта със сметката за комунални услуги до днес, 7.12.2024 г., когато той ми изпрати това съобщение: (След преглед на подадената документация акаунтът ви не премина нашите вътрешни проверки за сигурност.


Взето е решение акаунтът ви да бъде закрит. Това решение няма да бъде отменено.) Можете ли да ми помогнете, моля. Благодаря ти

file

Автоматичен превод:
bettyquintanagomez
преди 2 месеца

Обясниха ли ти обаче защо? Каква беше причината за отказа?🤔

Предлагам да подадете жалба. Нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да открие причината и се надяваме, че ще успеят да разрешат тази ситуация.

За да направите това, моля, използвайте тази връзка и ни уведомете как сте се справили.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Това е съобщението, което казиното продължава да ми дава: Направих проверката 2 пъти на документи със сметката за комунални услуги със селфи и пак не искаха да ми дадат пари, докато накрая не ми блокираха акаунта.


Скъпа Бети,

Благодарим ви, че избрахте FairGo Casino.

Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде прието.

Молим ви да направите ясни, четливи цифрови снимки на документа(ите) и да изпратите имейл:

- Ваша снимка, на която държите алтернативната идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.

Моля, уверете се, че цялата карта/документ се вижда (нито една част не трябва да се отрязва/изрязва). Моля, обърнете внимание, че частично изрязани/изрязани снимки няма да се приемат и ще доведат до забавяне.

За по-голяма яснота, моля, уверете се, че документите са с висока разделителна способност.

Очакваме да се чуем.

За разбирането,


Гастон

FairGo услуга за проверка на казино



Скъпа Бети,

Благодарим ви, че избрахте FairGo Casino.

Получихме вашата заявка за изплащане на $750. За да продължим с обработката на вашата заявка за изплащане, ние изискваме допълнителен документ за потвърждение за допълнителни мерки за сигурност.

При първа възможност ви молим да изпратите следното:

- Снимка, на която държите своята идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.

Това е необходимо, преди изплащането ви да може да бъде обработено. След като документът бъде получен и одобрен, вашата заявка ще бъде изпратена до отдела за плащания за обработка.

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или чат.


За разбирането,

Серджо

FairGo услуга за проверка на казино


И последното съобщение е:


Скъпа Бети,

Ние се свързваме с вас от FairGo Casino.

След преглед на изпратената документация вашият акаунт не премина нашите вътрешни проверки за сигурност.

Взето е решение акаунтът ви да бъде закрит. Това решение няма да бъде отменено.

Съгласно нашите Общи условия:

В случай на фалшива документация, сметката ще бъде заключена и всички печалби и/или парични средства ще бъдат анулирани.

В случай, че бъде създаден нов акаунт на ваше име, той също ще бъде закрит.

За разбирането,

Алексис

Екип за сигурност на FairGo

Автоматичен превод:
bettyquintanagomez
преди 2 месеца

Изпратихте ли всичко, което поискаха? Много е важно да сътрудничите напълно на казиното, за да получите печалбите си.

Видях, че успешно сте изпратили жалба и е необходима допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я възможно най-скоро.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини