преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fair Go Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Съвсем наскоро направих множество депозити и спечелих голяма сума от $30 биткойн депозит и го увеличих до $2900 и осребрих $2500 и след един работен ден пристигна имейлът ми от финансовия отдел, нейното име беше Annalize и тя ме информира, че съм счупил правилата, които бях осребрил и бонуса по време на висящ в очакване на обратно изкупуване и това не беше позволено, но направи изключение и ме информира, че ще откраднат, обработват печалбите ми, но ме предупредиха в бъдеще, ако успея да го осребря и докато предстои да поискам бонуси, те ще анулират печалбите ми, което беше грешка от моя страна, казината имат различни правила в условията и трябваше да се образовам и да се запозная с правилата и видях, че това се случи на няколко души, които са публикували за щастие, аз не съм от хората, които не са получили заплащане, това е първият път, когато казиното променя правилата за мен. Имах проблеми с различни казина по различни причини за толкова близо до загубата на толкова много казино, в което правя депозит, определено ще прочета правилата и условията на тази бележка защо не могат просто да го направят там, където не можете да осребрите никакви бонуси, докато чакате обратно изкупуване, това е почти като капан разбира се, не искате да отмените изтеглянето си, за да играете, така че можете да намерите други начини, може би да изискате вашите точки за компетенции или може би да поискате специален бонус, че сте получили имейл, но съм сигурен, че те имат възможността да го настроят до мястото, където вие не ми е позволено да осребрявам бонуси или да правите депозити о, да, вие също не можете да правите никакви депозити, докато предстои обратно изкупуване като цяло. Ще дам на този сайт пет звезди само за тяхното състрадание и разбиране, благодаря FAIR GO CASINO!!! !!!!!!!
I just recently made multiple deposits and won big off a $30 bitcoin deposit and got it up to $2900 and redeemed $2500 and after one business day my an email came in From the financial department her name was Annalise and she informed me that I had broken the rules that I had redeemed and the bonus during a pendant pending redemption and that was not allowed but had made an exception and informed me that they were going to steal process my winnings but had warned me in the future if I do make it redemption and while it’s pending I claim any bonuses they will void my winnings that was a mistake on my part are casinos have different policies in the terms and conditions and I should’ve educated myself and made myself familiar with the rules and I seen that this is happened to several people that have posted luckily I’m not one of those people that didn’t get paid this is the first time I casino has bent the rules for me I’ve had problems with different casinos for different reasons for being so close to losing so much any casino I make a deposit on I will definitely read the terms and conditions on that note why can’t they just make it where you can’t redeem any bonuses while pending a redemption it’s almost like a trap of course you don’t want to cancel your withdrawal to play so you find other ways maybe claiming your comps points or maybe claiming a special bonus that you got an email but I’m sure they have the ability to set it up to where you’re not allowed to redeem any bonuses or make any deposits oh yeah you can’t make any deposits either while a redemption is pending overall I’m gonna give this site five stars just for their compassion and understanding thanks FAIR GO CASINO!!!!!!!!!!
Всъщност това правило е доста често срещано в много казина. От друга страна, аз също не разбирам защо не можете просто да продължите да играете, да активирате бонуси и т.н., докато вече имате блокирани пари и чакате обработката на тегленето.
Наистина трябва да оценим подхода на казиното за изключение. Мога да ви уверя, че това не е стандартна практика. Вашите печалби ще бъдат анулирани в много други казина. Стискам палци за казиното! 👍
Actually, this rule is quite common in many casinos. On the other hand, I also don't understand why you couldn't simply carry on playing, activating bonuses etc. while you already have some money blocked and waiting for processing the withdrawal.
We really need to appreciate the casino's approach for making the exception. I can assure you that this isn't a standard practice. Your winnings would be voided in many other casinos. Thumbs up for the casino! 👍
Моят партньор спечели джакпот с Fairgo Casino от над $30 000 миналия октомври и все още не е видяла 1 цент. Средствата вече не са в нейната сметка, след като тя е направила за теглене. Няколко
e _Mails по-късно те все още не са отговорили.
Тя е говорила с тях в чат на живо, като й е казано, че банкоматът е затворен. Последният път, когато говори с тях, й беше казано, че печалбите й се обработват. Това беше преди Коледа миналата година.
Името й е Лиза Левърингтън
благодаря, че ме изслушахте и се надявам, че можете да помогнете
Наздраве Дейвид
My partner won a jackpot with fairgo Casino of over $30,000 last October, and still she hasn't seen 1 cent. The funds are not in her account anymore after she put in for a withdrawal. Several
e _Mails later they still haven't responded.
She has spoken to them on live chat a d been told office closed atm. The last time so spoke to them she was told that her winnings were being processed. That was before Xmas last year.
Her name is Lisa Leverington
thanks for listening and I hope you can help
Cheers David
Здравейте,
ти отговори тук във втората тема. Е, това е моят принос:
„Съжалявам, но работим само с участващи играчи. Бихте ли я помолили да се регистрира тук в Casino Guru, за да подаде жалба?
Само имайте предвид, че нашият център за разрешаване на проблеми се занимава със скорошни случаи, така че се надявам, че няма да бъде отхвърлен... 🤔
Както и да е, това ръководство трябва да ви даде по-добро разбиране:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Кажете ми какво мислите за това."
Hello,
replied you here in the second thread. Well, this is my contribution:
"I'm sorry, but we only deal with players involved. Could you ask her to register here on Casino Guru to lodge a complaint?
Just be advised our resolution center deals with recent cases, so I hope it won't be rejected... 🤔
Anyway, this guide should give you both a better understanding:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about it."
това казино е измама.
Все още чакам печалбите си и все още не съм ги получил, мина повече от седмица. Обикновено, когато изтегля печалбите си, ги получавам в рамките на 3 дни в други казино сайтове.
Изпратих документите си вече 3 пъти, само за да получа същия имейл, тъй като това е автоматичен отговор. Разговарях онлайн и бях много недоволна и имах инстинкта, че са ме измамили.
Първоначалната печалба беше над $8000. Сигурно няма да го видя 😕
Това казино трябва да бъде затворено възможно най-скоро!
this casino is a scam.
I'm still waiting for my winnings and I haven't received it yet, it's been over a week. Usually when I withdraw my winnings I receive it within 3 days on other casino sites.
I have sent my documents 3 times now, only to receive the same email, as it's an automated response. I chatted online and I was very unsatisfied and had the instinct that they scammed me.
Original winning was over $8000. I probably won't see it 😕
This casino needs to be shut down ASAP!
Успяхте ли да потвърдите акаунта си, след като всички документи бяха изпратени, или той все още не е потвърден?🤔 Възможно ли е проблемът с документите да е причинен от грешен формат? Просто се опитвам да разбера какъв може да е проблемът, както виждате.🤷♀️
Също така, все още ли можете да влезете в акаунта си?
Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.
Have you been able to verify your account after all the documents were sent, or is it still not verified?🤔 Could the issue with the documents be caused by the wrong format, perhaps? I'm just trying to understand what could be the issue, as you can see.🤷♀️
Also, are you still able to login to your account?
Please let us know if you have any updates.
Направих 3 депозита в казиното fairgocasino.com, това след като направих изискваната от тях проверка. На 05.12.2024 изтеглих $750 и ми поискаха допълнителна селфи верификация с документ за самоличност в ръка. След 15 май 2024 г. ми поискаха 8 селфита с различни документи плюс сметката за комунални услуги и винаги получавах това съобщение: (Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде приет.) Преправих селфито с шофьорска книжка с паспорта със сметката за комунални услуги до днес, 7.12.2024 г., когато той ми изпрати това съобщение: (След преглед на подадената документация акаунтът ви не премина нашите вътрешни проверки за сигурност. Взето е решение за затваряне на вашия акаунт. Това решение няма да бъде отменено.)
I made 3 deposits on the fairgocasino.com casino, this after I did the verification required by them. On 05.12.2024 I withdrew $750 and they asked me for an additional selfie verification with an identity document in hand. After May 15, 2024, they asked me for 8 selfies with various documents plus the utility bill and I always received this message: (We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.) I redid the selfie with the driver's license with the passport with the utility bill until today 7.12.2024 when he sent me this message: (After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks .A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.)
Направих 3 депозита в казиното fairgocasino.com, това след като направих изискваната от тях проверка. На 05.12.2024 изтеглих $750 и ми поискаха допълнителна селфи верификация с документ за самоличност в ръка. След 15 май 2024 г. ми поискаха 8 селфита с различни документи плюс сметката за комунални услуги и винаги получавах това съобщение: (Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде приет.) Преправих селфито с шофьорска книжка с паспорта със сметката за комунални услуги до днес, 7.12.2024 г., когато той ми изпрати това съобщение: (След преглед на подадената документация акаунтът ви не премина нашите вътрешни проверки за сигурност.
Взето е решение акаунтът ви да бъде закрит. Това решение няма да бъде отменено.) Можете ли да ми помогнете, моля. Благодаря ти
I made 3 deposits on the fairgocasino.com casino, this after I did the verification required by them. On 05.12.2024 I withdrew $750 and they asked me for an additional selfie verification with an identity document in hand. After May 15, 2024, they asked me for 8 selfies with various documents plus the utility bill and I always received this message: (We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.) I redid the selfie with the driver's license with the passport with the utility bill until today 7.12.2024 when he sent me this message: (After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks .
A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.) Can you help me please. Thank you
Обясниха ли ти обаче защо? Каква беше причината за отказа?🤔
Предлагам да подадете жалба. Нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да открие причината и се надяваме, че ще успеят да разрешат тази ситуация.
За да направите това, моля, използвайте тази връзка и ни уведомете как сте се справили.
Did they explain to you why, though? What was the reason for rejecting it?🤔
I would suggest to file a complaint. Our team will surely do their best to find out the reason and hopefully they will be able to resolve this situation.
To do that, please use this link and let us know how you went.
Това е съобщението, което казиното продължава да ми дава: Направих проверката 2 пъти на документи със сметката за комунални услуги със селфи и пак не искаха да ми дадат пари, докато накрая не ми блокираха акаунта.
Скъпа Бети,
Благодарим ви, че избрахте FairGo Casino.
Получихме вашия имейл с прикачените файлове, благодарим ви. Не успяхме да завършим процеса на проверка, тъй като копието на вашия документ(и) не може да бъде прието.
Молим ви да направите ясни, четливи цифрови снимки на документа(ите) и да изпратите имейл:
- Ваша снимка, на която държите алтернативната идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.
Моля, уверете се, че цялата карта/документ се вижда (нито една част не трябва да се отрязва/изрязва). Моля, обърнете внимание, че частично изрязани/изрязани снимки няма да се приемат и ще доведат до забавяне.
За по-голяма яснота, моля, уверете се, че документите са с висока разделителна способност.
Очакваме да се чуем.
За разбирането,
Гастон
FairGo услуга за проверка на казино
Скъпа Бети,
Благодарим ви, че избрахте FairGo Casino.
Получихме вашата заявка за изплащане на $750. За да продължим с обработката на вашата заявка за изплащане, ние изискваме допълнителен документ за потвърждение за допълнителни мерки за сигурност.
При първа възможност ви молим да изпратите следното:
- Снимка, на която държите своята идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.
Това е необходимо, преди изплащането ви да може да бъде обработено. След като документът бъде получен и одобрен, вашата заявка ще бъде изпратена до отдела за плащания за обработка.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или чат.
За разбирането,
Серджо
FairGo услуга за проверка на казино
И последното съобщение е:
Скъпа Бети,
Ние се свързваме с вас от FairGo Casino.
След преглед на изпратената документация вашият акаунт не премина нашите вътрешни проверки за сигурност.
Взето е решение акаунтът ви да бъде закрит. Това решение няма да бъде отменено.
Съгласно нашите Общи условия:
В случай на фалшива документация, сметката ще бъде заключена и всички печалби и/или парични средства ще бъдат анулирани.
В случай, че бъде създаден нов акаунт на ваше име, той също ще бъде закрит.
За разбирането,
Алексис
Екип за сигурност на FairGo
This is the message that the casino keeps giving me: I did the verification with 2 times of documents with the utility bill with a selfie and they still didn't want to give me money until finally they blocked my account.
Dear Betty,
Thank you for choosing FairGo Casino.
We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.
We kindly ask that you take clear legible digital pictures of the document(s) and email:
- A picture of you holding the alternate Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cut off/cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please ensure that the documents are of high resolution.
We look forward to hearing from you.
Regards,
Gaston
FairGo Casino Verification Service
Dear Betty,
Thank you for choosing FairGo Casino.
We have received your payout request of $750. In order for us to continue with the processing of your payout request, we require an additional verification document for added security measures.
At your earliest convenience, we ask that you send the following:
- A picture of you holding your Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
This is needed before your payout can be processed. Once the document is received and approved, your request will be sent to the payments department for processing.
If you have any questions, please feel free to contact us via email or chat.
Regards,
Sergio
FairGo Casino Verification Service
And the last message is:
Dear Betty,
We are contacting you from FairGo Casino.
After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks.
A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.
As per our Terms and Conditions:
In cases of fraudulent documentation, account will be locked and all winnings and/or cash-ins will be voided.
In the event a new account under your name is created, it will also be closed.
Regards,
Alexis
FairGo Security Team
Изпратихте ли всичко, което поискаха? Много е важно да сътрудничите напълно на казиното, за да получите печалбите си.
Видях, че успешно сте изпратили жалба и е необходима допълнителна информация, така че, моля, актуализирайте я възможно най-скоро.
Did you send everything they have asked for, though? It is very important to fully cooperate with the casino in order to receive your winnings.
I saw that you have successfully submitted a complaint, and some additional information is needed there, so please update it as soon as possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.