ФорумКазинаEvolve Casino - обща дискусия

Evolve Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Kokoska15
|
6478 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца

Благодаря за вашият отговор,


Тази задача никога не се е случвала. Тегленето е в процес, но те няма да го осребрят от една седмица. Свързах се с поддръжката няколко пъти и те ми казват всеки път, че са изпратили напомняне до съответния отдел. За мен е невъобразимо да имате толкова много тегления, че да не можете да обработвате моите от една седмица насам.

Автоматичен превод:
brixkay2
преди 7 месеца

Съжалявам за този проблем с казиното. Силно се надявам скоро да се реши. Всъщност разбирам, че те могат да бъдат претоварени от тегления, като се има предвид колко играчи играят в онлайн казината всеки ден. Трябва да имате предвид, че винаги зависи от човешките ръце и че всички сме просто хора, както казваме, и никога не знаем какво може да се случи. Имам предвид факта, че казиното понякога също може да се окаже, че няма достатъчно персонал. Разбираш ли ме?

Автоматичен превод:
lumlam465
преди 6 месеца

здрасти За съжаление няма да можем да ви помогнем с това, особено ако ограничените игри са ясно посочени в условията за конкретния бонус. Винаги е по-добре да ги прочетете предварително, тъй като силно съветваме всеки играч да направи, за да предотврати подобни проблеми.

Автоматичен превод:
lumlam465
преди 6 месеца

Апоко не плащат преводи?

Автоматичен превод:
lumlam465
преди 6 месеца

Така че, ако не плащат, защо да залагат, ако просто крадат.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Вярно е, че бонусите трябва да отговарят на определени условия и да са в съответствие с Регламента. За да можете да получите бонус с истински пари и да можете да теглите.

Автоматичен превод:
trabajo3432
преди 6 месеца

Наистина, благодаря.👌🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Evolve casino Внимавайте с това казино. Не правете никакви депозити там. Нещата не са честни. Без изплащания. И така нататък и така нататък. Не играйте онлайн. Забранено е да се играе с лицензи, които не са немски. В противен случай рискувате да бъдете докладвани за незаконен хазарт. Глоби и дори затвор.


Не играйте в evolve and Co. Cuarasou and malta casinos illigaö

Автоматичен превод:
lumlam465
преди 5 месеца

Благодаря ви за това предупреждение. Може ли да попитам дали говориш от собствен опит? Имали ли сте проблеми там, може би?

Автоматичен превод:
lumlam465
преди 5 месеца

Ако смятате, че имате нужда от помощ от нас, просто ни уведомете, моля. Винаги сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Изплащане е направено преди 4 дни и те казват, че ще отнеме още 5 дни, как е възможно това?

Автоматичен превод:
lumlam465
преди 4 месеца

За съжаление не мога да отговоря, тъй като не работя там. Просто се надявам всичко да се разреши скоро, а ако не, уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, снощи спечелих 480 евро законно с депозит от 20 евро и 100% бонус, който бях заложил и направих заявка за теглене около 23 часа снощи.


Казино Evolve отмени заявката ми за теглене, защото имах заявка за теглене на 50 евро от безплатни завъртания без депозит, които бях спечелил по това време, която вече беше одобрена и обработена. Това означаваше, че имах право да депозирам 20 евро, да прибера печалбите си и да направя нова заявка за теглене. Казино Evolve казва, че тъй като спечелих 90 евро с безплатните завъртания и след моето теглене от 50 евро все още имаше 40 евро печалби в сметката ми, не трябваше да депозирам 20 евро и печалбите ми следователно не биха били законни, което е глупост . Това е така, защото не бях използвал сумата, която беше в моята сметка преди моя депозит, защото знаех, че така или иначе ще бъде приспадната, тъй като 50 евро беше максималната печалба с безплатните завъртания без депозит. Всичките ми печалби снощи с моя депозит от 20 евро бяха постигнати със сумата, която бях депозирал и следователно бяха законни печалби, моля, помогнете.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Dude30
преди 1 месец

Вие сте посочили в жалбата си, че казиното сега е платило 400 евро и е запазило останалите 60 евро. нали

Получихте ли случайно някакво обяснение относно това от поддръжката?

Ако в условията на бонуса не е посочено максимално теглене, не разбирам причината да не изплатя цялата сума, честно казано.🤷‍♀️

Разбира се, радвам се, че получихте 400.👌

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини