преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Evolve Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
В неделя ami maid искане за теглене!! В понеделник получих имейл, че тегленето ми е обработено и може да отнеме до 4 дни, за да получа парите си! След 3 дни след нищо, проверявам формуляри, много хора се оплакват от забавяне на теглене..така че говорих с поддръжката днес и те ми казаха до 10 dyas..че трябва да изчакам 10 dyas, за да получа парите си!! При обработено теглене изчакайте 10 дни!! Проверявам в интернет, че международният банков превод може да отнеме от 1-5 дни максимум..така че съм загрижен!!
On Sunday ami maid a withdrawal request!! On Monday a recived a mail that my withdrawal is processed and can take up to 4 dyas to recive my money! After 3 days past nothing I check forms lot of people complaining about withdrawal delays..so i talked to support today and they told me up to 10 dyas..that i need to wait 10 dyas to recive my money!! On processed withdrawal to wait 10 dyas!! I check on internet a international wire transfer can take from 1-5 days max..so am concerned!!
Здравейте,
има разлика между официалното време за изчакване на банков превод, предоставено от вашата банка, и информацията от казиното, просто защото казиното трябва да обработи и плащането чрез финансовия си отдел, сигурни ли сте, че вече е обработено? Те просто могат да имат недостиг на персонал. Знам, че звучи като лоша шега, но бих изчакал 10 дни. Ако други играчи се оплакват от забавено плащане, не съм изненадан, че все още чакате.
Представете си, че поради тези причини даваме на казината 14 последователни дни за обработка на плащането.
Поддържайте връзка с казиното и питайте за плащането от време на време. Ако не получите средствата си в рамките на обявените 10 дни, винаги можете да подадете жалба.
Дръжте ни в течение, моля.
Hello,
there is a difference between an official wire transfer waiting time provided by your bank and information from the casino, simply because the casino has to process the payment as well through their financial department are you sure it has been already processed? They can simply be short on staff. I know it sounds like a bad joke, but I'd wait for 10 days. If other players complain about delayed payment, I'm not surprised that you're still waiting, though.
Imagine that for those reasons we allow casinos 14 straight days to process the payment.
Keep in touch with the casino and ask about the payment from time to time. If you don't receive your funds within the announced 10 days, you can always submit a complaint.
Keep us updated, please.
Здравей Радка.. статусът на моето теглене е обработен от 30.05.22 и екипът за поддръжка каза, че тегленето ми е обработено и изпратено до моята банка.. и знам, че международният превод може да отнеме от 1 до 5 работни дни максимум!! Тук не говорим за предстоящо теглене, моето теглене се обработва и изпраща на банковата ми сметка..но вече 4 дни нищо не идва!!
hi Radka..the status on my withdrawal is processed form 30.05.22 and the support staf said that my withdrawal is processed and send to my bank.. and i know that international transfer can take from 1 up to 5 working days max!! We don’t talking here about pending withdrawal my withdrawal is processed and send to my bank account..but 4 days already nothing comes!!
Здравейте,
Разбирам и вече ти казах разликата. Попитайте вашата банка дали има чакащ входящ превод в момента или поискайте от казиното документ, потвърждаващ факта, че тегленето вече е обработено (което означава: изпратени пари)
Споделете какво ще получите, моля.
Hello,
I understand and I already told you the difference. Ask your bank if there is any pending incoming transfer at the moment or ask the casino for any document supporting the fact, that the withdrawal has been already processed (meaning: money sent)
Share what you'll get, please.
Спечелих около 54700x на Evolve. Аз, разбира се, се опитах да го оттегля. Забележката се случи след няколко месеца, свързах се с поддръжката и те ми казаха, че парите са на път.
След 3 месеца се свързах с моята банка. Казаха ми да попитам това казино за проследяване. След проследяването получих съобщение от това казино, което ми казваше „никога повече не теглете в тази банка". Честно казано. Вярвам, че става въпрос за AML. Банката, изплащаща парите, е известен източник за принудително пране на пари, като такава, моята банка не даде информация за източника.
I won like 54700x on Evolve. I of course, tried to withdraw it. Noting happened in several monts ,i contacted support, and they told me te money was on it's way.
After 3 months, i contacted my bank. They told me to ask this casino about tracing. After the tracing I recieved a message from this casino telling me "do not ever withdraw to this bank again". Frankly. I do believe this was about AML. The bank paying the money was a known source force money laundering, as such ,my bank didnt give a f**k about the source.
Спечелих около 54700x на Evolve. Аз, разбира се, се опитах да го оттегля. Забележката се случи след няколко месеца, свързах се с поддръжката и те ми казаха, че парите са на път.
След 3 месеца се свързах с моята банка. Казаха ми да попитам това казино за проследяване. След проследяването получих съобщение от това казино, което ми казваше „никога повече не теглете в тази банка". Честно казано. Вярвам, че става въпрос за AML. Банката, изплащаща парите, е известен източник за принудително пране на пари, като такава, моята банка не даде информация за източника.
I won like 54700x on Evolve. I of course, tried to withdraw it. Noting happened in several monts ,i contacted support, and they told me te money was on it's way.
After 3 months, i contacted my bank. They told me to ask this casino about tracing. After the tracing I recieved a message from this casino telling me "do not ever withdraw to this bank again". Frankly. I do believe this was about AML. The bank paying the money was a known source force money laundering, as such ,my bank didnt give a f**k about the source.
Evolved е Mountberg aka gammix aka Myeg aka Danguad.... Имам съдебно дело срещу тях, те са най-големият измамник онлайн и имат връзка към oceanbet
Evolved is Mountberg aka gammix aka Myeg aka Danguad.... I have a court case against them, they are the biggest scammer online and link to oceanbet
Не знаех, че Mountberg => Gammix. Въпреки това съм блокиран навсякъде във всички марки gammix поради неуспех на KYC (отказах да им изпратя доказателство за богатство). По някакъв начин това не беше приложено към Evolve и като такъв проблемът ми продължи. Дали това се дължи на различни лицензи?
Did not know that Mountberg => Gammix. However, I am blocked all over on all gammix brands due to failure of KYC (refused to send them proof of wealth). Somehow, that have not been applied to Evolve, and as such, my problem continued. Is this due to different licenes?
Не знаех, че Mountberg => Gammix. Въпреки това съм блокиран навсякъде във всички марки gammix поради неуспех на KYC (отказах да им изпратя доказателство за богатство). По някакъв начин това не беше приложено към Evolve и като такъв проблемът ми продължи. Дали това се дължи на различни лицензи?
Did not know that Mountberg => Gammix. However, I am blocked all over on all gammix brands due to failure of KYC (refused to send them proof of wealth). Somehow, that have not been applied to Evolve, and as such, my problem continued. Is this due to different licenes?
от 2019 г. те прехвърлят Gammix в Малта и получават лицензи там (прехвърлят лицензи за sugar casino в Малта). Кюрасао лицензът е за хора, до които не могат да достигнат с малтийски лицензи (Франция, белгия...), защото знаят, че кюрасао не прави нищо и хората трябва да вземат адвокат срещу тях.
Какво смятате да правите?
since 2019 they transfert Gammix to Malta and get a licences there (they transfert sugar casino to malta licences). The curaçao licence is for people they cannot reach with a maltese licences (France, belgium...) cause they know the curaçao do nothing, and people need to take a lawyer against them.
What do you plane to do ?
Спечелих около 54700x на Evolve. Аз, разбира се, се опитах да го оттегля. Забележката се случи след няколко месеца, свързах се с поддръжката и те ми казаха, че парите са на път.
След 3 месеца се свързах с моята банка. Казаха ми да попитам това казино за проследяване. След проследяването получих съобщение от това казино, което ми казваше „никога повече не теглете в тази банка". Честно казано. Вярвам, че става въпрос за AML. Банката, изплащаща парите, е известен източник за принудително пране на пари, като такава, моята банка не даде информация за източника.
I won like 54700x on Evolve. I of course, tried to withdraw it. Noting happened in several monts ,i contacted support, and they told me te money was on it's way.
After 3 months, i contacted my bank. They told me to ask this casino about tracing. After the tracing I recieved a message from this casino telling me "do not ever withdraw to this bank again". Frankly. I do believe this was about AML. The bank paying the money was a known source force money laundering, as such ,my bank didnt give a f**k about the source.
Здравейте,
Виждам, че оплакването ви е за проблеми със самоизключване, но това, което описахте тук във форума, звучи доста интересно.
Предполагам, че никога преди не се е случвало, прав ли съм?
Hello,
I can see that your complaint is about issues with self-exclusion, but what you described here on the forum sounds quite interesting.
I guess that it has never happened before, am I right?
Имах оплакване и за това, някъде, не съм сигурен дали е тук или с този акаунт. Парите обаче бяха изплатени след около 4 месеца. В биткойни. Но аз вярвам, че това е причината много хора да имат проблеми с банковите преводи.
Ако не ме лъже паметта, беше банка в Литва. Шведските банки и особено банката, която използвах, бяха глобени за пране на пари в няколко балтийски страни. Не мога
I had a complaint about this as well, somewhere, not sure it was here, or with this account. The money however was payout, after like 4 months. In bitcoin. But I do believe that is the reason many people had problems with wiretransfers.
If my memory serves me well, it was a bank in Lithuania. Swedish banks, and especially the bank I used got fined for money laundary in several baltic countries. I cannot
4 месеца - това е невероятно, проблемът е, че като обикновен играч никога няма да разберете, че банките имат проблеми, докато не се случи нещо подобно, предполагам.
Както и да е, пожелавам ви успех с жалбата, самоизключването е сериозен въпрос и не трябва да се приема леко.
4 months - that's unbelievable, the problem is that as a casual player, you'll never know that the banks have some issues until something like that happens, I guess.
Anyway, I wish you luck with the complaint, self-exclusion is a serious matter and should not be taken lightly.
По отношение на моята жалба. Думите изглеждат изключително важни.
Поисках акаунтът ми да бъде затворен завинаги, вместо това получих мълчание (след съобщението „Ще препратя към отдела") и няколко огромни падения в брой.
Днес, месец и половина по-късно, казах на поддръжката, че съм пристрастен. Моят акаунт беше затворен директно. Аз обаче се съмнявам в това, че ако някой, който е депозирал доста голяма сума, изведнъж иска сметката му да бъде затворена завинаги, човек трябва да попита "защо". Вероятно са знаели защо и не са си направили труда да попитат. Тъй като лицензът тогава не изисква от тях да предприемат никакви действия.
Не играйте в казината в Кюрасао ..
In regards of my complaint. Words seems to be of utterly importance.
I asked to have my account permanantly closed, instead i got silence (after the "i will forward to department message), and several huge cash drops.
Today, 1½ month later, told the support that i was addicted. My account was closed per directly. I do however question this, if someone who have deposited quite a sum, suddenly wants to have their account permantly closed, one should ask "why". Likely they did know why, and didn't bother asking. As the license then did not require them to take any actions.
Do not play at curacao casinos ..
По отношение на моята жалба. Думите изглеждат изключително важни.
Поисках акаунтът ми да бъде затворен завинаги, вместо това получих мълчание (след съобщението „Ще препратя към отдела") и няколко огромни падения в брой.
Днес, месец и половина по-късно, казах на поддръжката, че съм пристрастен. Моят акаунт беше затворен директно. Аз обаче се съмнявам в това, че ако някой, който е депозирал доста голяма сума, изведнъж иска сметката му да бъде затворена завинаги, човек трябва да попита "защо". Вероятно са знаели защо и не са си направили труда да попитат. Тъй като лицензът тогава не изисква от тях да предприемат никакви действия.
Не играйте в казината в Кюрасао ..
In regards of my complaint. Words seems to be of utterly importance.
I asked to have my account permanantly closed, instead i got silence (after the "i will forward to department message), and several huge cash drops.
Today, 1½ month later, told the support that i was addicted. My account was closed per directly. I do however question this, if someone who have deposited quite a sum, suddenly wants to have their account permantly closed, one should ask "why". Likely they did know why, and didn't bother asking. As the license then did not require them to take any actions.
Do not play at curacao casinos ..
За мен това беше в продължение на месеци, казах им, че ми е омръзнало да губя (и затворих другия си акаунт поради пристрастяване към тяхното казино Mountberg. Казвал съм им много пъти в чата да затворят моя акаунт, защото не можех да спра да играя и депозит, и всеки път, когато ми предлагат бонус, за да ме накарат да остана.Те повтарят модела няколко пъти.
80 хиляди загуби. Депресиран и ядосан, контактувах с тях всеки ден, докато не закриха акаунта ми за пристрастяване.
Помолих ги да възстановят част от загубата ми, произтичаща от тях (свързвах се с мен всеки ден по телефона, поща, текстово съобщение...). С това се злоупотребява. Затова взех адвокат срещу тях.
Също така лекувам този проблем с лекарства и се консултирам на всеки 2 седмици...
На тези хора не им пука за нас, за нашата борба, те просто искат парите ни... Животът ни не означава нищо
For me it was for months, I've told them I was tired of loosing (and closed my others account for addiction on their Mountberg casino's. I've told them many times on chat to close my account cause I couldn't stop playing and deposit, and everytime they offer me a bonus to make me stay. They repeat the pattern several times.
80k lost. Depressed, and angry I've contacted them everyday until they closed my account for addiction.
I've asked them to refund a part of my loss resulting from them (contacted me everyday on phone, mail, text...). This is abused. That why I took a lawyer against them.
Also I'm treating for this issue with medecine and a consult every 2 weeks...
Those people don't care about us, our struggle, they just want our money... Our life mean nothing
По отношение на моята жалба. Думите изглеждат изключително важни.
Поисках акаунтът ми да бъде затворен завинаги, вместо това получих мълчание (след съобщението „Ще препратя към отдела") и няколко огромни падения в брой.
Днес, месец и половина по-късно, казах на поддръжката, че съм пристрастен. Моят акаунт беше затворен директно. Аз обаче се съмнявам в това, че ако някой, който е депозирал доста голяма сума, изведнъж иска сметката му да бъде затворена завинаги, човек трябва да попита "защо". Вероятно са знаели защо и не са си направили труда да попитат. Тъй като лицензът тогава не изисква от тях да предприемат никакви действия.
Не играйте в казината в Кюрасао ..
In regards of my complaint. Words seems to be of utterly importance.
I asked to have my account permanantly closed, instead i got silence (after the "i will forward to department message), and several huge cash drops.
Today, 1½ month later, told the support that i was addicted. My account was closed per directly. I do however question this, if someone who have deposited quite a sum, suddenly wants to have their account permantly closed, one should ask "why". Likely they did know why, and didn't bother asking. As the license then did not require them to take any actions.
Do not play at curacao casinos ..
Мисля, че играчът винаги трябва да обяснява защо акаунтът трябва да бъде закрит. Никога не знаете кой е от другата страна на чата и в случай на някакви проблеми, предоставянето на екран, показващ, че сте споменали, да речем, проблемите с хазарта обикновено възпрепятстват казиното от по-нататъшни дебати, когато става въпрос за оплаквания.
За съжаление, много играчи искат всеки ден акаунтите да бъдат затворени и целта е единствено да получат някакъв бонус. Казината знаят това, разбира се.
Ако наистина искате акаунтът ви да бъде закрит, помага само да посочите ясно причината.
I think that the player should always explain why the account needs to be closed. You never know who is on the other side of the chat, and in case of any troubles, providing a screen showing that you mentioned let's say gambling problems usually prevent the casino from further debates when it comes to complaints.
Sadly, lots of players ask daily for the accounts to be closed and the purpose is to get some bonus solely. Casinos know that of course.
If you truly want your account to be closed, it only helps to state clearly the reason.
От друга страна, човек, страдащ от зависимост, вече трудно си го признава. Ако поискате окончателно затваряне, нещо също може да не е наред.
Отчасти съм съгласен с теб. Но отново вярвам, че казино, което иска да предостави инструменти за своите потребители, трябва да им позволи да се самоизключат без човешко взаимодействие. Признаването на зависимост вече е достатъчно трудно. Да го направиш на случаен човек е много по-трудно. Казината знаят това и злоупотребяват с този факт.
On the other hand, a person suffering from addiction, already have a hard time admitiing it. If you ask for permanent closure, something can be wrong as well.
I do partly agree with you. But, then again, I do believe that a casino that wants to provide tools for their users should allow them to self exclude without human interaction. Admiting an addiction is already hard enough. Doing it to a random person is alot harder. Casinos knows this, and abuses that fact.
Здравейте,
Наистина е важно да се самоизключите правилно, особено защото „Да го направиш на случаен човек е много по-трудно".
Случайният човек не носи отговорност за вашия проблем и трябва да знае със сигурност с каква ситуация се сблъсква, за да вземе добро решение.
Както знаете, няма окончателен инструмент за самоизключване веднъж завинаги от всички казина в света. 🙁
Въпреки че подкрепяме идеята и работим върху нея ( прочетете за GSEI тук ), междувременно играчите трябва да бъдат по-активни, за да се защитят ефективно. Докато дойде промяната.
Това е въпрос на безопасност, така че трябва да се разчита на пряко правилно направено изискване. Чувствам, че споделяме общо разбиране, само с различни подробности.
Светът не е идеален такъв, какъвто е, така че защо да даваме повече шансове на казината, всичко, което трябва да направим, е ясно да посочим причината и тогава казината трябва да действат без допълнително забавяне. Мога да си представя, че трябва да е трудно, но все пак е необходимо в момента.
Hello,
It's truly important to self-exclude properly, especially because "Doing it to a random person is alot harder".
The random person is not responsible for your issue and must know for sure what situation he or she is dealing with, to make a good decision.
As you know there is no ultimate tool to self-exclude once and for all from all casinos in the world. 🙁
Though we support the idea and are working on it (read about GSEI here), in the meantime players must be more active to protect themselves efficiently. Until the change comes.
It's a matter of safety, so one should rely on a direct properly made requirement. I feel we share a common understanding, just with different details.
The world is not perfect as it is, so why give the casinos more chances, all we have to do is clearly state the reason, and then the casinos must act without further delay. I can imagine that it must be hard, but it's still necessary at the moment.
Отчасти се съгласих с теб Кристоф. Имам подобен проблем, но за да избегна повторно отваряне на акаунт и да се свържа с поддръжката на клиенти и т.н., просто използвам техния инструмент за самоизключване, за да затворя акаунта си за седмица или месец например. Това ми помага много да регулирам игровото си време. Освен това не рискувам да загубя VIP ранга и постоянно затваряне.
I partly agreed with you Christoff. I have a similar problem but to avoid reopening account and contact customer support etc I just use the self excluded tool from them to close my acount for a week or month for example. That helps me a lot to regulate my game time. As well I dont risk to loose the vip rank and a permanet closure.
Добър ден
Вече повече от седмица чакам Evolve Casino да обработи тегленето ми.
В поддръжката винаги ми казват едно и също нещо: че са изпратили напомняне до отговорния отдел. Но нищо не се случва, какво да правя?
Сума: €2000
Изплащане от 3.12.24
Good day
I've been waiting for Evolve Casino to process my withdrawal for more than a week now.
At support I am always told the same thing: that they have sent a reminder to the responsible department. However nothing happens, what should I do?
Amount: €2000
Payout from 12/3/24
Guten Tag
Ich warte nun seit mehr als eine Woche dass Evolve Casino meine Auszahlung durchführt.
Beim Support wird mir immer das gleiche gesagt dass sie an das zuständige Departement ein Reminder gesendet haben. Jedoch passiert nichts was soll ich tun
Betrag: 2000€
Auszalung vum 12/3/24
Хубав ден и на теб!
Въпреки че не си много доволен, предполагам. 🙁
Предполагам, че това няма да ви хареса, но за мен изглежда, че никой не може да направи много. Изглежда, че акаунтът ви е наред, тегленето беше прието; - няма очевидна причина за такова забавяне, прав ли съм?
Наистина се страхувам, че трябва да изчакаме по-конкретна актуализация от казиното.
Само за да сте сигурни обаче, в какъв статус е вашето оттегляне сега?
Good day to you too!
Though you are not very pleased, I reckon. 🙁
I imagine you are not going to like this, but to me, it seems there is not much anyone can do. Sounds like your account is okay, the withdrawal was accepted; - no obvious reason for such a delay, am I correct?
I really fear we have to wait for a more concrete update from the casino.
Just to be sure, though, in what status is your withdrawal now?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.