ФорумКазинаEvolve Casino - обща дискусия

Evolve Casino - обща дискусия

преди 1 година от Kokoska15
|
3604 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Evolve Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

В неделя ami maid искане за теглене!! В понеделник получих имейл, че тегленето ми е обработено и може да отнеме до 4 дни, за да получа парите си! След 3 дни след нищо, проверявам формуляри, много хора се оплакват от забавяне на теглене..така че говорих с поддръжката днес и те ми казаха до 10 dyas..че трябва да изчакам 10 dyas, за да получа парите си!! При обработено теглене изчакайте 10 дни!! Проверявам в интернет, че международният банков превод може да отнеме от 1-5 дни максимум..така че съм загрижен!!

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 1 година

Здравейте,


има разлика между официалното време за изчакване на банков превод, предоставено от вашата банка, и информацията от казиното, просто защото казиното трябва да обработи и плащането чрез финансовия си отдел, сигурни ли сте, че вече е обработено? Те просто могат да имат недостиг на персонал. Знам, че звучи като лоша шега, но бих изчакал 10 дни. Ако други играчи се оплакват от забавено плащане, не съм изненадан, че все още чакате.

Представете си, че поради тези причини даваме на казината 14 последователни дни за обработка на плащането.

Поддържайте връзка с казиното и питайте за плащането от време на време. Ако не получите средствата си в рамките на обявените 10 дни, винаги можете да подадете жалба.

Дръжте ни в течение, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка.. статусът на моето теглене е обработен от 30.05.22 и екипът за поддръжка каза, че тегленето ми е обработено и изпратено до моята банка.. и знам, че международният превод може да отнеме от 1 до 5 работни дни максимум!! Тук не говорим за предстоящо теглене, моето теглене се обработва и изпраща на банковата ми сметка..но вече 4 дни нищо не идва!!

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 1 година

Здравейте,

Разбирам и вече ти казах разликата. Попитайте вашата банка дали има чакащ входящ превод в момента или поискайте от казиното документ, потвърждаващ факта, че тегленето вече е обработено (което означава: изпратени пари)

Споделете какво ще получите, моля.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих около 54700x на Evolve. Аз, разбира се, се опитах да го оттегля. Забележката се случи след няколко месеца, свързах се с поддръжката и те ми казаха, че парите са на път.


След 3 месеца се свързах с моята банка. Казаха ми да попитам това казино за проследяване. След проследяването получих съобщение от това казино, което ми казваше „никога повече не теглете в тази банка". Честно казано. Вярвам, че става въпрос за AML. Банката, изплащаща парите, е известен източник за принудително пране на пари, като такава, моята банка не даде информация за източника.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих около 54700x на Evolve. Аз, разбира се, се опитах да го оттегля. Забележката се случи след няколко месеца, свързах се с поддръжката и те ми казаха, че парите са на път.


След 3 месеца се свързах с моята банка. Казаха ми да попитам това казино за проследяване. След проследяването получих съобщение от това казино, което ми казваше „никога повече не теглете в тази банка". Честно казано. Вярвам, че става въпрос за AML. Банката, изплащаща парите, е известен източник за принудително пране на пари, като такава, моята банка не даде информация за източника.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Evolved е Mountberg aka gammix aka Myeg aka Danguad.... Имам съдебно дело срещу тях, те са най-големият измамник онлайн и имат връзка към oceanbet

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 година

Не знаех, че Mountberg => Gammix. Въпреки това съм блокиран навсякъде във всички марки gammix поради неуспех на KYC (отказах да им изпратя доказателство за богатство). По някакъв начин това не беше приложено към Evolve и като такъв проблемът ми продължи. Дали това се дължи на различни лицензи?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знаех, че Mountberg => Gammix. Въпреки това съм блокиран навсякъде във всички марки gammix поради неуспех на KYC (отказах да им изпратя доказателство за богатство). По някакъв начин това не беше приложено към Evolve и като такъв проблемът ми продължи. Дали това се дължи на различни лицензи?


Автоматичен превод:
преди 1 година

от 2019 г. те прехвърлят Gammix в Малта и получават лицензи там (прехвърлят лицензи за sugar casino в Малта). Кюрасао лицензът е за хора, до които не могат да достигнат с малтийски лицензи (Франция, белгия...), защото знаят, че кюрасао не прави нищо и хората трябва да вземат адвокат срещу тях.

Какво смятате да правите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих около 54700x на Evolve. Аз, разбира се, се опитах да го оттегля. Забележката се случи след няколко месеца, свързах се с поддръжката и те ми казаха, че парите са на път.


След 3 месеца се свързах с моята банка. Казаха ми да попитам това казино за проследяване. След проследяването получих съобщение от това казино, което ми казваше „никога повече не теглете в тази банка". Честно казано. Вярвам, че става въпрос за AML. Банката, изплащаща парите, е известен източник за принудително пране на пари, като такава, моята банка не даде информация за източника.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Виждам, че оплакването ви е за проблеми със самоизключване, но това, което описахте тук във форума, звучи доста интересно.

Предполагам, че никога преди не се е случвало, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имах оплакване и за това, някъде, не съм сигурен дали е тук или с този акаунт. Парите обаче бяха изплатени след около 4 месеца. В биткойни. Но аз вярвам, че това е причината много хора да имат проблеми с банковите преводи.


Ако не ме лъже паметта, беше банка в Литва. Шведските банки и особено банката, която използвах, бяха глобени за пране на пари в няколко балтийски страни. Не мога


Автоматичен превод:
christofferc
преди 1 година

4 месеца - това е невероятно, проблемът е, че като обикновен играч никога няма да разберете, че банките имат проблеми, докато не се случи нещо подобно, предполагам.

Както и да е, пожелавам ви успех с жалбата, самоизключването е сериозен въпрос и не трябва да се приема леко.


Автоматичен превод:
преди 1 година

По отношение на моята жалба. Думите изглеждат изключително важни.

Поисках акаунтът ми да бъде затворен завинаги, вместо това получих мълчание (след съобщението „Ще препратя към отдела") и няколко огромни падения в брой.


Днес, месец и половина по-късно, казах на поддръжката, че съм пристрастен. Моят акаунт беше затворен директно. Аз обаче се съмнявам в това, че ако някой, който е депозирал доста голяма сума, изведнъж иска сметката му да бъде затворена завинаги, човек трябва да попита "защо". Вероятно са знаели защо и не са си направили труда да попитат. Тъй като лицензът тогава не изисква от тях да предприемат никакви действия.


Не играйте в казината в Кюрасао ..

Автоматичен превод:
преди 1 година

По отношение на моята жалба. Думите изглеждат изключително важни.

Поисках акаунтът ми да бъде затворен завинаги, вместо това получих мълчание (след съобщението „Ще препратя към отдела") и няколко огромни падения в брой.


Днес, месец и половина по-късно, казах на поддръжката, че съм пристрастен. Моят акаунт беше затворен директно. Аз обаче се съмнявам в това, че ако някой, който е депозирал доста голяма сума, изведнъж иска сметката му да бъде затворена завинаги, човек трябва да попита "защо". Вероятно са знаели защо и не са си направили труда да попитат. Тъй като лицензът тогава не изисква от тях да предприемат никакви действия.


Не играйте в казината в Кюрасао ..

Автоматичен превод:
преди 1 година

За мен това беше в продължение на месеци, казах им, че ми е омръзнало да губя (и затворих другия си акаунт поради пристрастяване към тяхното казино Mountberg. Казвал съм им много пъти в чата да затворят моя акаунт, защото не можех да спра да играя и депозит, и всеки път, когато ми предлагат бонус, за да ме накарат да остана.Те повтарят модела няколко пъти.

80 хиляди загуби. Депресиран и ядосан, контактувах с тях всеки ден, докато не закриха акаунта ми за пристрастяване.

Помолих ги да възстановят част от загубата ми, произтичаща от тях (свързвах се с мен всеки ден по телефона, поща, текстово съобщение...). С това се злоупотребява. Затова взех адвокат срещу тях.


Също така лекувам този проблем с лекарства и се консултирам на всеки 2 седмици...


На тези хора не им пука за нас, за нашата борба, те просто искат парите ни... Животът ни не означава нищо

Автоматичен превод:
преди 1 година

По отношение на моята жалба. Думите изглеждат изключително важни.

Поисках акаунтът ми да бъде затворен завинаги, вместо това получих мълчание (след съобщението „Ще препратя към отдела") и няколко огромни падения в брой.


Днес, месец и половина по-късно, казах на поддръжката, че съм пристрастен. Моят акаунт беше затворен директно. Аз обаче се съмнявам в това, че ако някой, който е депозирал доста голяма сума, изведнъж иска сметката му да бъде затворена завинаги, човек трябва да попита "защо". Вероятно са знаели защо и не са си направили труда да попитат. Тъй като лицензът тогава не изисква от тях да предприемат никакви действия.


Не играйте в казината в Кюрасао ..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че играчът винаги трябва да обяснява защо акаунтът трябва да бъде закрит. Никога не знаете кой е от другата страна на чата и в случай на някакви проблеми, предоставянето на екран, показващ, че сте споменали, да речем, проблемите с хазарта обикновено възпрепятстват казиното от по-нататъшни дебати, когато става въпрос за оплаквания.

За съжаление, много играчи искат всеки ден акаунтите да бъдат затворени и целта е единствено да получат някакъв бонус. Казината знаят това, разбира се.

Ако наистина искате акаунтът ви да бъде закрит, помага само да посочите ясно причината.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

От друга страна, човек, страдащ от зависимост, вече трудно си го признава. Ако поискате окончателно затваряне, нещо също може да не е наред.


Отчасти съм съгласен с теб. Но отново вярвам, че казино, което иска да предостави инструменти за своите потребители, трябва да им позволи да се самоизключат без човешко взаимодействие. Признаването на зависимост вече е достатъчно трудно. Да го направиш на случаен човек е много по-трудно. Казината знаят това и злоупотребяват с този факт.


Автоматичен превод:
christofferc
преди 1 година

Здравейте,

Наистина е важно да се самоизключите правилно, особено защото „Да го направиш на случаен човек е много по-трудно".

Случайният човек не носи отговорност за вашия проблем и трябва да знае със сигурност с каква ситуация се сблъсква, за да вземе добро решение.

Както знаете, няма окончателен инструмент за самоизключване веднъж завинаги от всички казина в света. 🙁

Въпреки че подкрепяме идеята и работим върху нея ( прочетете за GSEI тук ), междувременно играчите трябва да бъдат по-активни, за да се защитят ефективно. Докато дойде промяната.

Това е въпрос на безопасност, така че трябва да се разчита на пряко правилно направено изискване. Чувствам, че споделяме общо разбиране, само с различни подробности.

Светът не е идеален такъв, какъвто е, така че защо да даваме повече шансове на казината, всичко, което трябва да направим, е ясно да посочим причината и тогава казината трябва да действат без допълнително забавяне. Мога да си представя, че трябва да е трудно, но все пак е необходимо в момента.



Автоматичен превод:
christofferc
преди 6 месеца

Отчасти се съгласих с теб Кристоф. Имам подобен проблем, но за да избегна повторно отваряне на акаунт и да се свържа с поддръжката на клиенти и т.н., просто използвам техния инструмент за самоизключване, за да затворя акаунта си за седмица или месец например. Това ми помага много да регулирам игровото си време. Освен това не рискувам да загубя VIP ранга и постоянно затваряне.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден


Вече повече от седмица чакам Evolve Casino да обработи тегленето ми.


В поддръжката винаги ми казват едно и също нещо: че са изпратили напомняне до отговорния отдел. Но нищо не се случва, какво да правя?


Сума: €2000

Изплащане от 3.12.24

Автоматичен превод:
brixkay2
преди 1 месец

Хубав ден и на теб!

Въпреки че не си много доволен, предполагам. 🙁

Предполагам, че това няма да ви хареса, но за мен изглежда, че никой не може да направи много. Изглежда, че акаунтът ви е наред, тегленето беше прието; - няма очевидна причина за такова забавяне, прав ли съм?

Наистина се страхувам, че трябва да изчакаме по-конкретна актуализация от казиното.

Само за да сте сигурни обаче, в какъв статус е вашето оттегляне сега?


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини