НачалоФорумКазинаElegantSpins Casino - обща дискусия

ElegantSpins Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 седмици от mmgg33441
|
1 871 преглеждания 72 отговора |
|
1...3 4
преди 5 дни

А именно, колко спорна сума е необходима, за да се понижи рейтингът на това измамно казино (6.9 в момента)? На първо място, отказът за теглене без основателна причина би трябвало да намали значително оценката дори с един долар.

Има казина, които вече са представени като измамни казина в „Ново казино". Как разбра?

Не се ли опитвате да омаловажавате грешките си?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Не мога да ви кажа колко играчи трябва да подадат жалби и с какви суми е очевидно, че това казино не е честно. Числото се получава от формула, изчислена по алгоритъм. Но както казах, това е само част от цялата информация, която предоставяме за казината. Не забравяйте това, моля.

Също така любезно се опитайте да вземете предвид, че не всяко оплакване е абсолютно същото, така че зависи от конкретните оплаквания. Вярвам, че и без това не е това, стига да чувствате необходимостта да тълкувате погрешно всичко, което казвам. 🙂 Не вярвам да сме направили грешка.

Ще повторя най-важното:

За да понижите индекса на безопасност на казиното, както и за разследване на проблема, жалбата е най-добрият инструмент за това. Докато играчите не дойдат тук, за да го направят, няма какво да разследваме.

Това е малко опростено, но смятам, че е необходимо да го кажа.

Понякога някои казина бяха пуснати с червено - по-нисък индекс на безопасност. Такива казина са били представени на Casino Guru от група играчи с вече подадени оплаквания. И така, изчакахме оплакванията да приключат и след това рейтингът беше зададен на много ниска сума пропорционално на общата сума на черните точки, ескалирана от оплакванията.

Това не е нищо странно, стига играчите да могат да подават жалби срещу нерегистрирани казина.


Автоматичен превод:
преди 5 дни

Голяма победа днес! Не мога да повярвам на късмета си — ударете джакпота на ротативки!

Автоматичен превод:
преди 4 дни

честито на теб Просто искам да кажа, че се надявам казиното да подобри усилията си за изплащане.

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 4 дни

Изтеглих 2k от тях, имах 8k. Първият път казаха, че като ценен VIP, сме прекарали 2 хиляди, вторият път казаха, че е преди да играем на „Jack Frost". Имах и едно предишно теглене за 1250 без проблеми (различна сесия). Бях шокиран, когато твърдяха, че съм играл на маса, защото не съм го правил. Те отговориха на доверителния пилот, като казаха, че все още работят по него. Проблемът е, че те могат да сметнат всяка игра за „игра на маса" след вашата сесия и да конфискуват печалбите. Да има правило, че за игри на маса можете да изтеглите само 2 пъти депозита си, така или иначе е странно. (Не че играя игри на маса, никога не съм играл), но все пак това е ниска сума. И дори не спечелих в играта Джак Фрост. Така те конфискуваха печалби, които дори не идват от игра на маса на чист депозит. Не могат да се смесват игри на маса/слот игри от един и същи депозит. Ужасна тактика.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

В миналото това беше казино, където играчите можеха да теглят пари.


Също така се опитвам да стоя далеч от игрите на маса.

Автоматичен превод:
Mesh
преди 3 дни

Изобщо нямам късмет и те просто ме игнорират всеки път, когато изпращам и изпращам имейл или влизам в чата. Определено са измамници

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Изобщо нямам късмет и те просто ме игнорират всеки път, когато изпращам и изпращам имейл или влизам в чата. Определено са измамници

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Видях, че топката е на страната на казиното, така че се надявам да го направят и да изяснят цялата ситуация, тъй като не можете да получите отговор по имейл.

Ако го направят, не се колебайте да ми кажете какво са измислили. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Според Хари в чата той заявява, че чакат „процесорът" да отмени транзакцията на конфискуваните средства. Това е обещаващо, но тъй като все още нищо не се е случило и ми беше дадена времева рамка „скоро", ще ви държа в течение.

Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
Mesh
преди 2 дни

Това за случай, който сте отворили с тях ли е?

Автоматичен превод:
Balfano31
преди 2 дни

Така е. Това ми казаха вчера, но все още нищо не е върнато.

Автоматичен превод:
Mesh
преди 2 дни

Разбирам разочарованието ви. Изминаха около 3 седмици от моята ситуация и сега, когато се опитвам да я обсъдя с тях в чата. Те почти ме игнорират или ми дават същия отговор. Надявам се, че гуру може да ми помогне с това и да се погрижи вместо мен

Автоматичен превод:
Balfano31
преди 2 дни

Свързахте ли се с Rival gaming, тъй като те твърдят, че това е този, с когото го обсъждат за проверка? Има няколко онлайн ресурса, за да се свържете с тях.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

здравей

Това е страхотен съвет и всъщност вече го направих. Свързах се с тях чрез тяхната страница за поддръжка за играчи преди няколко дни. Дадох им всички подробности за моя случай в точното време, когато спечелих гигантския пот, както и екранни снимки на печелившия джакпот и ги попитах дали има проблем с тяхната система и дали са говорили с елегантни завъртания за това . След като получа този отговор, трябва да имам своите отговори. Без значение дали не се върти Elgate, казиното измисли всичко или не. Което силно подозирам, че го е направил, като се има предвид, че те все още не са показали много подобрения в разговора си с конкурентни игри, а сега почти просто ме игнорират. Ще му дам още няколко дни и ще видя дали ще получа отговор от конкурентните игри

Автоматичен превод:
преди 5 часове

Няма да ми изплатят печалбата. Същото бягане от седмици. Дал съм всички необходими документи. Те просто продължават да казват, че тегленето ми е в процес на проверка толкова дълго, че не мисля, че възнамеряват да ми плащат нещо. Наистина едно и също нещо се казва отново и отново, обещание, че ще имам актуализация в рамките на 2 до 4 часа. Връщам се и ги попитах същото какво се случва и все още нищо, те ми дават същото

Автоматичен превод:
Jojocasino
преди 2 часове

мамка му! Колко конфискуваха от вас? Можете да теглите само 2k дневно в зависимост от вашия статус. Може би отменете тегленето и опитайте отново. Очевидно са разорени или измамници. Те не плащат на никого. 😡 конфискуваха ми незаконно 6к. Онзи ден те заявиха, че искат отмяна, но това все още не се е случило.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини