НачалоФорумКазинаElegantSpins Casino - обща дискусия

ElegantSpins Casino - обща дискусия (страница 4)

 от mmgg33441
|
11 020 преглеждания 169 отговора |
|
1...3 4 5...9

А именно, колко спорна сума е необходима, за да се понижи рейтингът на това измамно казино (6.9 в момента)? На първо място, отказът за теглене без основателна причина би трябвало да намали значително оценката дори с един долар.

Има казина, които вече са представени като измамни казина в „Ново казино". Как разбра?

Не се ли опитвате да омаловажавате грешките си?

Автоматичен превод:

Не мога да ви кажа колко играчи трябва да подадат жалби и с какви суми е очевидно, че това казино не е честно. Числото се получава от формула, изчислена по алгоритъм. Но както казах, това е само част от цялата информация, която предоставяме за казината. Не забравяйте това, моля.

Също така любезно се опитайте да вземете предвид, че не всяко оплакване е абсолютно същото, така че зависи от конкретните оплаквания. Вярвам, че и без това не е това, стига да чувствате необходимостта да тълкувате погрешно всичко, което казвам. 🙂 Не вярвам да сме направили грешка.

Ще повторя най-важното:

За да понижите индекса на безопасност на казиното, както и за разследване на проблема, жалбата е най-добрият инструмент за това. Докато играчите не дойдат тук, за да го направят, няма какво да разследваме.

Това е малко опростено, но смятам, че е необходимо да го кажа.

Понякога някои казина бяха пуснати с червено - по-нисък индекс на безопасност. Такива казина са били представени на Casino Guru от група играчи с вече подадени оплаквания. И така, изчакахме оплакванията да приключат и след това рейтингът беше зададен на много ниска сума пропорционално на общата сума на черните точки, ескалирана от оплакванията.

Това не е нищо странно, стига играчите да могат да подават жалби срещу нерегистрирани казина.


Автоматичен превод:

Голяма победа днес! Не мога да повярвам на късмета си — ударете джакпота на ротативки!

Автоматичен превод:

честито на теб Просто искам да кажа, че се надявам казиното да подобри усилията си за изплащане.

Автоматичен превод:
mmgg33441

Изтеглих 2k от тях, имах 8k. Първият път казаха, че като ценен VIP, сме прекарали 2 хиляди, вторият път казаха, че е преди да играем на „Jack Frost". Имах и едно предишно теглене за 1250 без проблеми (различна сесия). Бях шокиран, когато твърдяха, че съм играл на маса, защото не съм го правил. Те отговориха на доверителния пилот, като казаха, че все още работят по него. Проблемът е, че те могат да сметнат всяка игра за „игра на маса" след вашата сесия и да конфискуват печалбите. Да има правило, че за игри на маса можете да изтеглите само 2 пъти депозита си, така или иначе е странно. (Не че играя игри на маса, никога не съм играл), но все пак това е ниска сума. И дори не спечелих в играта Джак Фрост. Така те конфискуваха печалби, които дори не идват от игра на маса на чист депозит. Не могат да се смесват игри на маса/слот игри от един и същи депозит. Ужасна тактика.

Автоматичен превод:

В миналото това беше казино, където играчите можеха да теглят пари.


Също така се опитвам да стоя далеч от игрите на маса.

Автоматичен превод:
Mesh

Изобщо нямам късмет и те просто ме игнорират всеки път, когато изпращам и изпращам имейл или влизам в чата. Определено са измамници

Автоматичен превод:

Изобщо нямам късмет и те просто ме игнорират всеки път, когато изпращам и изпращам имейл или влизам в чата. Определено са измамници

Автоматичен превод:

Видях, че топката е на страната на казиното, така че се надявам да го направят и да изяснят цялата ситуация, тъй като не можете да получите отговор по имейл.

Ако го направят, не се колебайте да ми кажете какво са измислили. 🙂

Автоматичен превод:

Според Хари в чата той заявява, че чакат „процесорът" да отмени транзакцията на конфискуваните средства. Това е обещаващо, но тъй като все още нищо не се е случило и ми беше дадена времева рамка „скоро", ще ви държа в течение.

Edited
Автоматичен превод:
Mesh

Това за случай, който сте отворили с тях ли е?

Автоматичен превод:
Balfano31

Така е. Това ми казаха вчера, но все още нищо не е върнато.

Автоматичен превод:
Mesh

Разбирам разочарованието ви. Изминаха около 3 седмици от моята ситуация и сега, когато се опитвам да я обсъдя с тях в чата. Те почти ме игнорират или ми дават същия отговор. Надявам се, че гуру може да ми помогне с това и да се погрижи вместо мен

Автоматичен превод:
Balfano31

Свързахте ли се с Rival gaming, тъй като те твърдят, че това е този, с когото го обсъждат за проверка? Има няколко онлайн ресурса, за да се свържете с тях.

Автоматичен превод:

здравей

Това е страхотен съвет и всъщност вече го направих. Свързах се с тях чрез тяхната страница за поддръжка за играчи преди няколко дни. Дадох им всички подробности за моя случай в точното време, когато спечелих гигантския пот, както и екранни снимки на печелившия джакпот и ги попитах дали има проблем с тяхната система и дали са говорили с елегантни завъртания за това . След като получа този отговор, трябва да имам своите отговори. Без значение дали не се върти Elgate, казиното измисли всичко или не. Което силно подозирам, че го е направил, като се има предвид, че те все още не са показали много подобрения в разговора си с конкурентни игри, а сега почти просто ме игнорират. Ще му дам още няколко дни и ще видя дали ще получа отговор от конкурентните игри

Автоматичен превод:

Няма да ми изплатят печалбата. Същото бягане от седмици. Дал съм всички необходими документи. Те просто продължават да казват, че тегленето ми е в процес на проверка толкова дълго, че не мисля, че възнамеряват да ми плащат нещо. Наистина едно и също нещо се казва отново и отново, обещание, че ще имам актуализация в рамките на 2 до 4 часа. Връщам се и ги попитах същото какво се случва и все още нищо, те ми дават същото

Автоматичен превод:
Jojocasino

мамка му! Колко конфискуваха от вас? Можете да теглите само 2k дневно в зависимост от вашия статус. Може би отменете тегленето и опитайте отново. Очевидно са разорени или измамници. Те не плащат на никого. 😡 конфискуваха ми незаконно 6к. Онзи ден те заявиха, че искат отмяна, но това все още не се е случило.

Автоматичен превод:
Mesh

Откраднаха над $6500 от сметката ми.

Автоматичен превод:

Според Хари в чата той заявява, че чакат „процесорът" да отмени транзакцията на конфискуваните средства. Това е обещаващо, но тъй като все още нищо не се е случило и ми беше дадена времева рамка „скоро", ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:

Чудесно, така че можете ли да ме уведомите, ако нещо се промени? Би било доста обещаващо, но няма да изпреварваме, докато нещо не се случи.

Автоматичен превод:
Jaro

Ще ви държа в течение, засега нищо и всеки път, когато се върна към чата, не получавам никаква информация, а само отговор „Ще чуете скоро", няма значение дали съм ги попитал за времето 🤣. Те отговарят с „ще чуете скоро".

Автоматичен превод:
Balfano31

уф

Автоматичен превод:
Mesh

Разбирам и не е много приятно бих казал.

Както и да е, Вероника отговори на оплакването ви, така че можете да отговорите и на нейния въпрос.

Надяваме се скоро да чуете нещо смислено.😉

Автоматичен превод:

Актуализация: Днес успях да говоря с ръководителя Джон. Няма напредък, освен че той заявява, че чакат да чуят от техническия екип и той лично се занимава с това в момента и им дава срок до петък. Актуализирах жалбата си и прикачих екранни снимки. Просто натисна гредата на вратата надолу по терена, но намирането на супервайзър беше обещаващо, тъй като всичко, което ми казаха за 2 седмици е, че няма свободен. Освен това Rival Gaming отговори и заяви, че няма връзка с казиното. Те заявяват: „Бих искал да изясня, че тези въпроси се управляват директно от оператора на казиното, чрез който сте получили достъп до нашите игри. Като доставчик на игри, ние нямаме пряк достъп или контрол върху акаунти, транзакции или изплащания на играчи. „Така че когато казиното казва, че сме в пряк контакт с доставчика на играта, изглежда, че това е груба лъжа. Което ми беше казано няколко пъти. Но сега очевидно те чакат своя технически екип. 🤨🫠.

Edited
Автоматичен превод:
1...3 4 5...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини