А именно, колко спорна сума е необходима, за да се понижи рейтингът на това измамно казино (6.9 в момента)? На първо място, отказът за теглене без основателна причина би трябвало да намали значително оценката дори с един долар.
Има казина, които вече са представени като измамни казина в „Ново казино". Как разбра?
Не се ли опитвате да омаловажавате грешките си?
Namely, how much disputed amount does it take to lower the rating of this scam casino (6.9 right now)? In the first place, refusal to withdraw without a valid reason should greatly lower the valuation even by one dollar.
There are casinos that have already been introduced as scam casinos in "New Casino". How did you find out?
Aren't you guys trying to downplay your mistakes?
Не мога да ви кажа колко играчи трябва да подадат жалби и с какви суми е очевидно, че това казино не е честно. Числото се получава от формула, изчислена по алгоритъм. Но както казах, това е само част от цялата информация, която предоставяме за казината. Не забравяйте това, моля.
Също така любезно се опитайте да вземете предвид, че не всяко оплакване е абсолютно същото, така че зависи от конкретните оплаквания. Вярвам, че и без това не е това, стига да чувствате необходимостта да тълкувате погрешно всичко, което казвам. 🙂 Не вярвам да сме направили грешка.
Ще повторя най-важното:
За да понижите индекса на безопасност на казиното, както и за разследване на проблема, жалбата е най-добрият инструмент за това. Докато играчите не дойдат тук, за да го направят, няма какво да разследваме.
Това е малко опростено, но смятам, че е необходимо да го кажа.
Понякога някои казина бяха пуснати с червено - по-нисък индекс на безопасност. Такива казина са били представени на Casino Guru от група играчи с вече подадени оплаквания. И така, изчакахме оплакванията да приключат и след това рейтингът беше зададен на много ниска сума пропорционално на общата сума на черните точки, ескалирана от оплакванията.
Това не е нищо странно, стига играчите да могат да подават жалби срещу нерегистрирани казина.
I can't tell you how many players have to lodge complaints and with what amounts to being obvious that this casino is not fair. A number is gained from a formula calculated by an algorithm. But as I said, it is just a portion of all the information we provide about casinos. Don't forget that, please.
Also, kindly try to consider that not every complaint is exactly the same, so it depends on the concrete complaints. I believe this is not the point anyway, as long as you feel the need to missinterpret anything I say. 🙂 I do not believe we have made a mistake.
I will repeat the most important part:
In order to lower the casino's Safety Index, as well as to get the issue investigated, the complaint is the best tool for that. Untill players come here to do so, we have little to investigate.
It is a bit simplified, but I feel it is necessary to say that.
Occasionally, some casinos were released with red - lower safety index. Such casinos have been introduced to Casino Guru by a group of players with already submitted complaints. So, we waited for the complaints to end, and then the rating was set to a very low amount in proportion to the overall black point amount escalated from the complaints.
This is nothing weird, as long as players may submit complaints against unlisted casinos.