преди 5 дни
Това съм правил от колко те прецакаха? каква е твоята история
That's what I've been doing how much did they fuck you out of? What's your story?
0
Това съм правил от колко те прецакаха? каква е твоята история
That's what I've been doing how much did they fuck you out of? What's your story?
Да, тя направи същото с мен. Това малко лайно Робърт не е по-добро.
Yeah she just did the same to me. That little shit Robert is no better.
В момента поддържам връзка с г-н Смит. Е, аз съм единственият, който говори
Изглежда, че новодошлите с малко депозити могат да теглят само $100 на седмица, а ако депозират $1000, лимитът ще бъде премахнат. Супер измамно. Мирише по-добре от тор
I'm in touch with Mr. Smith right now. Well, I'm the only one talking
It seems that newcomers with few deposits can only withdraw $100 per week, and if they deposit $1,000, the limit will be lifted. Super deceptive. Smells better than manure
Ако това казино откаже да изплати печалбите, рейтингът му трябва да бъде намален.
Като ескалират проблема и оставят отзиви, играчите могат потенциално да намалят рейтинга на казиното и да предупредят другите за проблема.
If this casino refuses to pay the winnings, its rating should be lowered.
By escalating the issue and leaving reviews, players can potentially lower the casino's rating and warn others about the problem.
Здравейте, бих искал да попитам освен за това казино, имате ли препоръки за казино? Искам да проуча тези казина, които имат добра поддръжка и също така бързо тегления. Благодаря ви 🙂
Hello, I would like to ask aside from this casino do you have any casino recommendations? I want to explore those casinos who has a good support and also fast withdrawals. Thank you 🙂
Radka Благодаря за отговора.
Имам лепкав бонус без правила, така че реших, че това може да е причината. (Баланс 2150 USD, бонус 200 USD) Ако е нормално казино, мога да попитам поддръжката в чата и те ще ми кажат. Но поддръжката тук не дава категоричен отговор. Всички „изчакайте екипът за изплащане да провери". Опитах няколко различни модела на суми. В резултат на това всичко под 1950 USD се анулира, а над 1950 остава на „чакащо". Не мисля, че ще плащат
Radka Thanks for the reply.
I have a sticky bonus with no rules, so I thought that might be the reason. (Balance 2150 USD, bonus 200 USD) If it is a normal casino, I can ask the chat support and they will tell me. But the support here does not say a definite answer. All "wait for the payout team to verify". I tried a few different patterns of amounts. As a result, anything below 1950 USD is canceled and above 1950 is left on "pending". I don't think they're going to pay
здравей Радвам се, че съм тук за вас. Може да сте прави с бонуса; може да е замесено. По мое мнение обаче това е още една добра причина за казиното да се свърже с вас и да обясни ситуацията и е тъжно да видим, че не успяха да го направят. Определено не искам да звучи така, сякаш се застъпвам за казиното, но също така чувствам, че те могат да започнат като малко неорганизирано казино или да им е трудно да разберат какво да правят... Остава да видим.
По един или друг начин е обезсърчително да станеш свидетел на ново казино, което се бори с основите, и аз напълно разбирам съмненията ти.
Hello! Glad to be here for you. You may be correct with the bonus; it could be involved. In my opinion, however, this is another good reason for the casino to reach out to you and explain the situation, and it is sad to see they failed to do so. I definitely do not want to sound like I'm advocating for the casino, yet I also feel like they could start as a bit disorganized casino or having a hard time figuring out what to do... Remains to be seen.
In one way or another, it's disheartening to witness a new casino grappling with fundamentals, and I completely comprehend your doubts.
Добре, тогава трябва да прочета техните T&C. Оценявам го, благодаря!
Alright, I must read their T&C then. Appreciate it, Thank you!
Дори да кандидатствам за теглене, то ще бъде отменено без разрешение. Не можете да ми кажете причината за анулирането. Много пъти
Even if I apply for a withdrawal, it will be canceled without permission. You can't tell me the reason for the cancellation. Many times
Ето моята история
НЕ ИГРАЙТЕ И НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ ТУК. ТЕ НЯМА ДА ПЛАЩАТ, АКО СПЕЧЕЛЕТЕ. Спечелих джакпот от $6000 на "Shake your Mummymaker" на Elegant spins, като попълних напълно функцията за задържане и завъртане. Отидох да изтегля и представителите за обслужване на клиенти ми казаха, че ще бъде завършено след два часа, след което няколко часа по-късно се качих и попитах Алекс защо отнема толкова време и той каза, че има проблем в системата и моята печалбите не бяха реални, така че ми дадоха баланс от $100 и ми казаха „да не се притеснявам, че мога да спечеля отново", те са шибани мошеници и НЯМА ДА ВИ ПЛАЩАТ, АКО СПЕЧЕЛЕТЕ. НЕ ИГРАЙТЕ ТУК. ТЕ СА МОШЕНИЦИ, КОИТО НЯМА ДА ПЛАЩАТ, АКО СПЕЧЕЛЕТЕ. КАЗАХ ИМ ДА МИ ПОКАЖАТ КЪДЕ ДОСТАВЧИКЪТ НА ИГРАТА КАЗА, ЧЕ Е БЪЛГ И НЯМА ДА ГО НАПРАВЯТ. Имам екранна снимка на моята победа.
Heres my story
DO NOT PLAY OR DEPOOSIT HERE. THEY WILL NOT PAY IF YOU WIN. I won a jackpot of $6000 on "Shake your Mummymaker" on Elegant spins by filling up the hold and spin feature completely. I went to withdraw and the customer service reps all told me it was going to be completed in two hour then a few hours later I got on and asked Alex why it was taking so long and he said they said there was a system glitch and my winnings weren't real so they gave me a $100 balance and told me "not to worry that I could win it again" they are freaking crooks and WILL NOT PAY YOU IF YOU WIN. DO NOT PLAY HERE. THEY ARE CROOKS WHO WILL NOT PAY IF YOU WIN. I TOLD THEM TO SHOW ME WHERE THE GAME PROVIDER SAID IT WAS A GLITCH AND THEY WILL NOT DO SO. I have screenshot of my win.
здрасти
Вашето оплакване е от решаващо значение за разбирането на действията на това казино, така че беше мъдро решение да го подадете.
Въз основа на вашето описание, аз съм много нетърпелив да чуя обяснението на казиното за събитието, тъй като жалбата достига правилния етап. За това обаче трябва да сме търпеливи.
Добавям връзката, за да могат другите да следят напредъка - тя е точно тук 👈 Форумът също е жизненоважен източник на информация; споделянето на историята в тази тема със сигурност ще помогне на другите да избегнат ненужни рискове.
Hi.
Your complaint is crucial in understanding the actions of this casino, so it was a wise decision to submit one.
Based on your description, I'm very eager to hear the casino's explanation of the event since the complaint reaches the proper stage. For that, we have to be patient, though.
I'm adding the link for others to be able to watch the progress - it is right here 👈 The forum is also a vital source of information; sharing the story in this thread will surely help others avoid unnecessary risks.
Също така направих много тегления от slotsandcasino, но тяхната поддръжка на клиенти е ударена
I've also made many withdrawals from slotsandcasino, but their customer support is hit ir miss
И аз мисля, че не плащат. Казино гурутата трябва да намалят оценките си или да издадат предупреждение възможно най-скоро. Ако някой само погледне горната част на ревюто, това е достатъчно привлекателно казино. Въпреки това, ако в горната част на рецензията има устройство, което показва с един поглед, че възникват проблеми с тегленето, посетителите ще разгледат рецензията внимателно
I also think they don't pay. Casino gurus should lower their ratings or issue a warning as soon as possible. If someone just looks at the top of the review, it's an attractive enough casino. However, if there is a device at the top of the review that shows at a glance that withdrawal trouble is occurring, visitors will look at the review carefully
здравей отново
щом хванем казиното да действа срещу Кодекса за справедлив хазарт, това ще се случи. За целта обаче трябва да има жалби и процесът да стигне до крайна точка.
Това е причината, поради която сме склонни да напомняме на играчите, че новите казина представляват риск, тъй като никой не вижда тяхното бъдещо поведение спрямо играчите. Затова препоръчваме не само да навигирате според Индекса на безопасност, но и да четете форума внимателно. Освен ако някое от новосъздадените или по-добре казано недоказани казина не премине през няколко оплаквания, играчите най-вероятно ще намерят подробни описания на други трудности във форума, а не в Индекса за безопасност.
Съжалявам да видя, че все още смятате, че оценката на новото казино е същата като честната и доказана оценка на казиното.
„ElegantSpins Casino има индекс на безопасност от 6,8. Но тъй като е едно от най-новите онлайн казина , може да ни липсват достатъчно данни, за да оценим напълно неговата безопасност." Игли за добавяне:
Едно от по-малките казина, базирано на нашите проучвания и оценки
Ако имате предвид това, бих казал, че играта в нови казина удвоява хазарта. Ако ме схващате. 🙁
Hey again,
once we catch the casino acting against the Fair Gambling Codex, it will happen. For that, however, complaints must be lodged, and the process must reach the end point.
This is the reason why we tend to remind players that fresh casinos represent a risk since no one sees their future behaviour towards players. Thus, we also recommend not just to navigate per Safety Index but to read the forum carefully. Unless any of the freshly established, or better say, unproven, casinos go through several complaints, players will most likely find detailed descriptions of others struggles on the forum, not in the Safety Index.
I'm sorry to see that you still consider a fresh casino rating to be the same as a fair and proven casino rating.
"ElegantSpins Casino has a Safety Index of 6.8. But since it is one of the newest online casinos, we may lack sufficient data to fully assess its safety." Neddles to add:
One of smaller casinos, based on our research and estimates
If you consider that, I'd say that playing at fresh casinos doubles the gamble. If you catch my drift. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.