Мога ли да получа помощ с моята жалба? Сега просто ме карат да се въртя в кръг. Те продължават да настояват, че има банкова сметка, прикрепена към кредитната ми карта.
Всичко, което направих, беше да използвам кредитната си карта, за да депозирам с помощта на apple pay, което направих в десетки сайтове и в 3 от сайтовете под едно и също управление (queenspins/roby/ricky casino) и никой от тях не е имал този проблем или неразбиране как работи кредитната карта (плащане с кредитна карта, теглене към банкова сметка, КОИТО НЕ СА СВЪРЗАНИ ЕДНА С ДРУГА ), проверката не беше проблем и тегленето беше наред... вероятно ще отнеме аз повече от месец, ако не и повече, за да получа парите, което е лудост
Can I get some help with my complaint? They are just making me run in circles now. They keep insisting there is a bank account attached to my credit card.
All I did was use my credit card to deposit using apple pay, which I have done at dozens of sites and at 3 of the sites under the same management (queenspins/roby/ricky casino) and none of them were having this issue or misunderstanding of how the credit card works (pay by credit card, withdraw to a bank account THAT ARE NOT LINKED TO EACH OTHER), verification was no problem and withdrawal was fine... probably going to take me over a month if not more to actually get the money which is crazy