НачалоФорумКазинаDundeeSlots Casino - обща дискусия

DundeeSlots Casino - обща дискусия (страница 2)

 от fayedmarksson
|
2 146 преглеждания 25 отговора |
|
1 2

Мога ли да получа помощ с моята жалба? Сега просто ме карат да се въртя в кръг. Те продължават да настояват, че има банкова сметка, прикрепена към кредитната ми карта.

Всичко, което направих, беше да използвам кредитната си карта, за да депозирам с помощта на apple pay, което направих в десетки сайтове и в 3 от сайтовете под едно и също управление (queenspins/roby/ricky casino) и никой от тях не е имал този проблем или неразбиране как работи кредитната карта (плащане с кредитна карта, теглене към банкова сметка, КОИТО НЕ СА СВЪРЗАНИ ЕДНА С ДРУГА ), проверката не беше проблем и тегленето беше наред... вероятно ще отнеме аз повече от месец, ако не и повече, за да получа парите, което е лудост

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Anonymized787

здравейте

Благодаря ви за всички актуализации.

Виждам, че наистина трябва да ви е разочароващо да преминете през цялата тази ситуация, така че се надяваме, че ще можем да ви помогнем.

Ще уведомя вашия отговорник по жалби Ник относно всичко това и ще го помоля да се опита да продължи с жалбата ви със сигурност. Съжалявам за късния отговор от нашия екип за оплаквания; просто те наистина са много заети по това време. Но изобщо не се притеснявайте; ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Моля, имайте предвид, че не е нищо необичайно играчите да теглят със същия метод на плащане, който са използвали за своя депозит. Ето как наистина работи в повечето онлайн казина.

Кредитната ви карта наистина трябва да е свързана с банкова сметка, както са ви казали. Не е ли така? Имате ли онлайн банкиране към тази сметка, може би, където можете да платите всички пари, изтеглени от вашата кредитна карта?

Вярвам, че това са имали предвид и това е сметката, която трябва да използвате, за да изтеглите парите си.

Можете ли да проверите това, моля, и да ни информирате за всичко?

Автоматичен превод:

Здравейте, благодаря за отговора, може би в чужбина работи по различен начин, но тук, в Австралия, можете да имате кредитни карти от всяка банка или кредитор и те никога няма да бъдат директно свързани с банкова сметка.


Можете да имате банкова сметка и кредитна карта в една и съща сметка и една и съща банка, но те се третират като отделни единици.

Можете да настроите банковата сметка на директен дебит, за да изплатите кредитната карта, но няма възможен начин да изпратите пари на кредитната карта чрез банков превод.


това е кредитната карта, за която искат да осигуря банкова сметка, Latitude е финансова институция, която предоставя кредитни карти и заеми. Те нямат налични банкови сметки

https://www.latitudefinancial.com.au/credit-cards/28-degrees/


Вероятно най-доброто обяснение как работи е тук, моите 28 градуса са чисто кредитна карта, а не дебитна карта, която има възможност за „двойна мрежа" - https://moneysmart.gov.au/banking/transaction-accounts-and-debit-cards


Дебитни срещу кредитни карти
Когато използвате дебитна карта за плащане, вие харчите парите в сметката си. Ако няма пари в сметката, не можете да направите покупка.
Когато използвате кредитна карта , вие заемате пари, които ще трябва да върнете с лихва.
Използването на дебитна карта е по-малко рисковано от използването на кредитна карта, защото не можете да натрупате дълг.
Някои дебитни карти са „карти с двойна мрежа", което означава, че можете да ги използвате и като кредитна карта. Ако използвате дебитната си карта като кредитна карта, може да ви бъде начислена висока лихва. В крайна сметка може да платите повече, отколкото бихте платили с обикновена кредитна карта.
Ако преминавате от кредитна към дебитна карта, за да избегнете дългове, уверете се, че вашата дебитна карта няма кредитна опция.



Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Anonymized787

разбирам какво искаш да кажеш Това е, че, както си спомням от дните ми в Австралия, имах банкова сметка в Westpac и имах моята дебитна карта и, разбира се, можете да поискате и кредитна карта. нали Така че това имах предвид - че се синхронизира със сметка в някоя банка, откъдето след това изпращате парите, за да изплатите кредитната карта.

И така, ако мога да попитам, по какъв начин плащате за тази кредитна карта? Не го разбирам напълно, нали знаеш.

И между другото, обяснихте ли го по този начин на казиното и казахте ли им каква кредитна карта сте използвали за депозита?

Автоматичен превод:

кредитната карта има баланс, който можете да BPAY (метод на плащане в Австралия) или директен дебит, за да платите/платете в пощата. Наличието на банкова сметка в същата сметка като кредитната карта няма пряко последствие, можете да използвате всяка банкова сметка, за да изплатите или директен дебит на дължимата сума


Обяснявал съм им няколко пъти, така че може би е било объркване как работи тук, но наистина зависи кой е обработвал билета. Тегленето беше одобрено, след като жалбата ми беше препратена до член тук и получих парите в банковата си сметка


не съм сигурен дали CG екипът се е свързал с тях или човекът, който се занимаваше с тегленето ми в казиното, се е върнал, някои от помощния персонал изглежда имат различен достъп/разбиране

Автоматичен превод:
Anonymized787

Благодаря ви много за обяснението. Това наистина помага.

И, разбира се, много се радвам, че най-накрая получихте парите си и вашият случай може да бъде успешно приключен сега.

Какво смятате обаче? Ще играеш ли отново там?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини