преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DundeeSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Току-що излязох от този уебсайт, който никога повече няма да посетя. Dundee слотове казино.
Така че се регистрирах под впечатлението от 35 безплатни завъртания на ВСИЧКИ Lucky Clover 5. Не е необходим код. Просто потвърдете телефон и имейл, за да осребрите бонуса.
Така че минах през цялата процедура и какво знаете... Нищо не се случи.
Добре. Свързвах се с поддръжката и ги уведомих какво се случва. Или по-скоро не се случва...
Чат агентът ми каза, че няма наличен бонус без депозит. Така че казах, че това е абсурдно... Щракнах върху връзка в уебсайта на NoDepositKings и ме отведе до тяхната целева страница с полета за регистрация, налични за попълване.
Как така не е налично??
Брато ми казва, че не е достъпно за playwors в моя регион и настоява да прегледам техните Ts и Cs. Затова моля за момент и прегледайте споменатите условия, само за да открия, че играчи от Швеция нямат право да участват в никакви бонуси.
Аз съм южноафриканец, момчета... Не швед. По целия път от другата страна на земното кълбо... Имам и препис от чата.
Моля, поправете ме, ако греша, но това е фалшива реклама, лъжа и примамка.
Ive just come off that website i will never be visiting again. Dundee slots casino.
So ive signed up under the impression of 35 free spins on ALL Lucky Clover 5. No code required. Just verify phone and email to redeem the bonus.
So I go through the whole procedure and what do you know... Nothing happened.
Alright. I contact support and let them know what's happening. Or rather not happening...
The chat agent says to me there's no no deposit bonus available. So I said that's preposterous... I clicked on a link in NoDepositKings website and took me to their landing page with signup fields available to fill.
So how is it not available??
Bro tells me its not available to playwrs in my region and insists i review their Ts and Cs. So i ask for a moment and review said terms only to find that players from Sweden are not allowed in participation of any bonuses.
I'm South African, guys... Not Swedish. All the way on the other side of the globe... I have a transcript of the chat as well.
Please correct me if I am wrong but that is false advertising, lying and baiting.
Това наистина е странна ситуация, да ви кажа честно. Проверих това на нашия сайт и всъщност наистина няма наличен бонус без депозит. Вижте какво открих🤷♀️ :
Сега си мисля, как така си намерил такъв, всъщност.🤔
Жалко обаче, особено ако сте харесали това казино, нали?
This is really weird situation, to tell you the truth. I have checked that on our site, and actually there is really not any no deposit bonus available. Have a look what I found🤷♀️ :
I am now thinking, how come that you have found one, actually.🤔
It's a shame though, especially if you liked this casino, right?
Получих имейл от уебсайт NoDepositKings.com, рекламиращ техните бонуси за казино, и каза, че получете 35 безплатни завъртания веднага.
Когато щракна върху връзката, попадам тук
I received an email from a website NoDepositKings.com advertising their casino bonuses and said get 35 free spins off the bat.
When I click on the link, I land here
Разберете. Беше някакъв друг сайт, предлагащ бонус в това казино. Свързвали ли сте се с NoDepositKings по този въпрос, може би? Предполагам, че има известна възможност DundeeSlots да не са раздавали такъв бонус.🤷♀️
Understand. It was some other site offering a bonus at this casino. So have you contacted the NoDepositKings regarding this issue, perhaps? There is some possibility the DundeeSlots did not give out any bonus like this, I reckon.🤷♀️
Някой да е теглил успешно, когато сте депозирали с кредитна карта? Последното ми теглене беше отхвърлено, тъй като те казват „моля, направете теглене към същата банкова сметка, използвана за депозит".
Кредитните карти тук в Австралия не са пряко свързани с банкова сметка, просто не работят така.
Свързах се с моята банка и открих банкова сметка при тях със същите данни (преди това ги използвах само за кредитна кредитна карта) и поисках друго теглене с надеждата, че ще проработи, но изглежда малко вероятно
Изпратих имейл до тяхната поддръжка, за да изясня ситуацията, когато опитах чрез чат на живо, агентът просто прекъсваше връзката и повтаряше съобщението по-горе без допълнителна помощ. Играл съм на други сайтове, които са собственост на същото ръководство и поддръжката там беше много полезна, не съм сигурен каква е идеята тук
Anyone having successfully withdraw when you deposited using a credit card? My latest withdrawal was rejected as they state 'please make withdrawal to same bank account used for deposit'.
Credit cards here in Australia are not directly linked to a bank account, that's just not how they work.
I've contacted my bank and opened a bank account with them under the same details (I was only using them for credit credit card previously) and requested another withdrawal hoping that will work, but it seems unlikely
I've sent an email to their support to clarify the situation, when I tried through live chat the agent just kept disconnecting and repeating the message above with no further help. I've played at the other sites that are owned by same management and the support there has been very helpful, not sure what the go is here
здравей
Възможно ли е ограничението за картата да е така и тук? Доколкото си спомням, Австралия забрани свързаните с хазарта банкови транзакции, въпреки че това, което току-що описахте, също ми изглежда като не особено квалифицирана поддръжка.
Бих искал да дам отзиви, но не можах да намеря такива. Всички потребителски отзиви са отпреди поне една година...
Само за да добиете представа, предишните тегления изпратени ли са на същата карта, моля?
Hello,
Could also the card restriction be the case here? As far as I recall, Australia has banned gambling-related bank transactions, though what you just described also looks like a not pretty skilled support to me.
I would love to provide feedback but could not find any. All user reviews are at least one year old...
Just to get some idea, have the previous withdrawals been sent to the very same card, please?
Здравейте, това е първото ми теглене в това конкретно казино, играх и нямах проблеми с тегленето към банкова сметка, докато кредитна карта беше използвана за депозит в другите казина, а също и тук със същото управление (Casinonic, Ricky, Queenspins, имам тегленето е одобрено и просто чака да попадне в банковата сметка)
Примерът по-горе, депозиран с кредитна карта и изтеглен по банкова сметка на мое име, след като всички документи бъдат проверени. Такъв беше случаят с много от онлайн казината, в които съм играл, тук нямаше възможен начин за теглене директно с кредитни карти, те трябваше да бъдат платени чрез BPAY или директен дебит
В зависимост от банката, някои забраняват направо хазартни транзакции, други трябва да се включите, някои нямат инструменти за блокиране
Hi this is my first withdrawal at this specific casino, I have played and had no issues withdrawing to a bank account while a credit card was used for deposit at the other casinos and also here with same management (Casinonic, Ricky, Queenspins I have a withdrawal approved and just waiting to hit bank account)
The instance above, deposited by credit card and withdrew to a bank account under my name once all documents verified. This has been the case for many of the online casinos I’ve played at, no possible way to withdraw directly to credit cards here, they either needed to be paid using BPAY or direct debit
Depending on the bank, some ban gambling transactions outright, others you have to opt in, some don’t have any tools to block
Само актуализация, поддръжката по имейл все още настоява да се предостави банкова сметка за кредитната карта... просто не е възможно, ще изчакам до 13-те дни, тъй като имам отворена жалба, тъй като имам нужда от помощ за напредване и по-нататък
Just an update, support through email are still insisting to provide a bank account for the credit card… it is just not possible, I will wait until the 13 days as I have a complaint open as I need help progressing and further
О, боже... Съвсем съм убеден, че подкрепата е малко загубена тук. Но мисля, че си прав; най-добре е да оставите въпроса за жалбата, тъй като казиното очевидно няма да промени гледната точка.
Мразя да го кажа, защото тук е много вероятно да дойде още едно чакащо интермецо. По един или друг начин бих искал да поддържаме връзка. Ще ни държиш ли всички в течение?
Oh my... I'm quite convinced the support is a bit lost here. But I think you're right; it's best to leave the matter for the complaint since the casino is obviously not going to change the perspective.
Hate to say it because here quite likely comes another waiting intermezzo. One way or another, I'd like to stay in touch. Will you keep us all posted?
Поддръжката всъщност работи с мен по този въпрос, те разбраха, че една от кредитните карти, които използвах (използвах 2 за депозиране), не можете да теглите директно чрез банково теглене.
Всъщност открих нова банкова сметка в същата клиентска сметка като другата ми карта, за да опитам да изтегля, но те искат извлечение, показващо депозита, отново същия проблем, тъй като банковата сметка и кредитната карта не са пряко свързани.
Обясних това и се надявам да получа известна яснота относно възможностите ми, но изглежда, че може да се наложи да изчакам периода на оплакване
Support is actually working with me on this, they have understood that one of the credit cards I used (I used 2 to deposit) you cannot directly withdraw using bank withdrawal.
I actually opened a new bank account in the same customer account as my other card to try and withdraw to, but they are asking for a statement showing the deposit, again the same issue as the bank account and credit card are not directly linked.
I have explained this and hopefully I get some clarity on what my options are, it looks like I may have to wait through the complaint period though
Сега разбирам.
Радвам се да видя, че оценките ми за нивото на ангажираност на поддръжката са грешни. Честно казано, срещнах доста подобен проблем с виртуалната карта и си спомням, че беше доста сложно да се обясни, че не работи като обикновената дебитна карта, свързана с банкова сметка.
Както и да е, изглежда, че сега правите значителни крачки. Стискам палци!
I see now.
Glad to see my assessments of the support level of engagement were wrong. Honestly, I encountered quite a similar issue with the virtual card, and I recall it was quite complicated to explain that it does not work like the usual debit card linked to a banking account.
Anyway, it appears that you are now making significant strides. Keeping my fingers crossed!
Качих последното извлечение, което беше генерирано за периода, в който съм направил депозита си, което е свързано с печалбите. Надяваме се, че това е последното нещо, за да могат да обработят тегленето
I've uploaded the latest statement that was generated for the period I've made my deposit which are linked to the winnings. Hopefully this is the last thing so they can process th withdrawal
здравей
Въпросът все още не е решен? Е, ти си толкова дисциплиниран. Все още стискам палци. И се надявам големият финал да е бърз!
Hello!
The matter has not been resolved yet? Well, you are so disciplined. I'm still keeping my fingers crossed. And I hope the grand finale will be quick!
Да, това беше много продължителен процес, жалбата ми е отворена и активна, просто чакам някой от казино гуру да помогне
Yes it has been a very drawn out process, my complaint is open and active I am just waiting on someone from casino guru to help
проверявам жалбата; изглежда, че решаващата 14-целодневна времева рамка е на път да приключи. Очаквам Ник да се свърже с вас през следващите няколко дни.
Въпреки това, ако не греша, казиното вече разполага с всичко, което постоянно са искали. Това правилно ли е, моля?
I check the complaint; it appears the crucial 14-full-day time frame is about to end. I expect Nick to get back to you in the next couple of days.
However, if I am not mistaken, the casino now has everything they have consistently requested. Is that correct, please?
Те поискаха извлечението за картата, която има печалбите, прикачени към депозита, което предоставих преди два дни (казаха ми, че това е последният необходим документ).
но сега искам и другото извлечение за моята кредитна карта, където са направени другите депозити, периодът ми за извлечение е утре за тази карта, така че съм на път да го кача, след като бъде генерирано от моята банка и това ще е всичко, което мога да дам
They asked for the statement for the card which has the winnings attached to deposit which I have provided two days ago (was told this was last document required).
but now also asking for the other statement for my credit card where the other deposits were made, my statement period is tomorrow for that card so I am about to upload it once it is generated from my bank and that will be all I can give
Така че изглежда утре е денят D. Казиното най-накрая трябва да е готово да започне да финализира процеса. Дано да няма повече заявки....
So it seems tomorrow is the D-day. The casino should finally be ready to start finalizing the process. Hopefully, there will not be any more requests....
Така че качих последния документ, получих имейла, в който се казва, че акаунтът ми вече е напълно потвърден и ето, тегленето ми беше отменено.
Същият проблем, цитиращ „тегленето трябва да се извърши чрез същата банкова сметка, използвана за депозиране". Но депозирах само с две кредитни карти...
Актуализирах жалбата си и изпратих имейл на лицето за поддръжка, с което първоначално разговарях, надявайки се да стигна по-нататък, това вече става нелепо
So I have uploaded the last document, got the email saying my account is now fully verified and Lo and behold my withdrawal was cancelled.
Same issue citing ‘withdrawal must be made using same bank account used to deposit’. But I have only deposited using two credit cards…
i have updated my complaint and emailed the support person I was originally talking to hoping to get further, this is getting ridiculous now
Също така прочетох внимателно правилата и условията (https://www.dundeeslots.com/en-AU/terms-and-conditions) и там не се казва, че е условие да се изискват тегления към същата банкова сметка, използвана за депозиране където и да е в Политиката за теглене или Политиката за депозит
И също така се казва:
Трябва да правите депозити само от банкова сметка, банкови карти, електронни портфейли или други платежни методи, които са регистрирани на ваше име.
И кредитните карти, и банковата сметка са на мое име, отказах се да говоря с чат на живо, тъй като те имат много малко налична информация от това, което изглежда, и те просто копират и поставят отговорите
I have also read through the terms and conditions carefully (https://www.dundeeslots.com/en-AU/terms-and-conditions) and it does not say it is a condition to request withdrawals to same bank account used to deposit anywhere in the Withdrawal Policy or Deposit Policy
And it also says:
You must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name.
Both credit cards and bank account is under my name, I have given up talking to live chat as they have very little information available from what it seems and they just copy and paste responses
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.